Lakisss Ιούνιος 15, 2018 #6481 Ιούνιος 15, 2018 Ποιος έχει suzuki και έχεις λυσσάξει; Πάντως είναι πιο αξιόπιστα απ' τα Toyota.
astrolabos Ιούνιος 15, 2018 Author #6482 Ιούνιος 15, 2018 πριν 4 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε: Ποιος έχει suzuki και έχεις λυσσάξει; Πάντως είναι πιο αξιόπιστα απ' τα Toyota. Αυτός.1-0 1 1
Lakisss Ιούνιος 15, 2018 #6484 Ιούνιος 15, 2018 Τι θέλω και μπλέκω με γιαπωνέζικα μπρίκια; ευτυχής κάτοχος vag. 1 1
f117 Ιούνιος 15, 2018 #6486 Ιούνιος 15, 2018 (edited) σας αγαπώ! Dream team! χαχαχα Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 15, 2018 από f117
Lakisss Ιούνιος 15, 2018 #6487 Ιούνιος 15, 2018 (edited) πριν 27 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: Τον μηχανικό σου πως τον λένε; Δεν ξέρω αν θα με πιστέψεις, αλλά ο μηχανικός με έχει δει 4 φορές στα 15 χρόνια. Στο αυτ/το δεν έχω καν book service συνεργείου. Η μόνη φορά που πήγε αντιπροσωπεία ήταν στα 1500χλμ. για τη πρώτη δωρεάν αλλαγή λαδιών. Έκτοτε αλλάζω λάδια/μπουζί /φίλτρο σε έναν στη γειτονιά που ασχολείται μόνο με αυτά. Δεν τήρησα ποτέ την εγγύηση. Στο συνεργείο πήγα: -στις 50.000 περίπου για δύο πολ/στες -στα 60.000 για ιμάντες/βαλβολίνες/υγρά φρένων και μάλιστα δεν άλλαξα αντλία νερού παρόλο που επέμενε αυτός -στις 85.000 περίπου για λάμδα -στις 100.000 για αμορτισέρ Έχει 103.000 και το +80% είναι ταξίδια, δεν έχει κάτσει ποτέ σε κίνηση το αυτ/το. Ίσως αυτό να το κρατάει σε άριστη κατάσταση. Να καταλάβεις γύρισα Πρωτομαγιά από χωριό και έχει κάνει μόνο 100χλμ. Ακούω για λαμπάκια, πεταλούδες κ.α. για vag αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω θέματα. Τακάκια δεν έχω αλλάξει ακόμα παρόλο που τρέχω πολύ στα ταξίδια. Γενικά υπέρ- ευχαριστημένος. Σε seat leon αυτά. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 15, 2018 από Lakisss 3
uhu Ιούνιος 18, 2018 #6488 Ιούνιος 18, 2018 On 16/6/2018 at 12:37 ΠΜ, το μέλος Lakisss έγραψε: Στο συνεργείο πήγα: -στις 50.000 περίπου για δύο πολ/στες -στα 60.000 για ιμάντες/βαλβολίνες/υγρά φρένων και μάλιστα δεν άλλαξα αντλία νερού παρόλο που επέμενε αυτός -στις 85.000 περίπου για λάμδα -στις 100.000 για αμορτισέρ Για τα suzukia λίγα Εξουσιοδοτημένο μόνο καναδυό αρχικά service 3-4 διαφορετικοί οδηγοί. Οι τρείς στα χειρότερα μας. Οι 2 μάθανε πάνω του. -στα ~200.000 μετά απο πολύ πίεση απο μένα για αλλαγή, ιμάντας εκκεντροφόρου χωρίς τρόμπα νερού... (πιθανώς να άντεχε και ο ιμάντας ακόμα αν δεν τον αλλάζαμε). -στα ~240.000 περίπου o ένας απο τους δυο πολ/στές βγήκε off και αλλάχτηκε με ότι φτηνότερο υπήρχε. 30-35 ευρό -στα ~220.000 κλειδαριά οδηγού απο μετάχειρα γιατί άνοιγε η πόρτα μόνη της στις δεξιές στροφές. -στα ~240.000 μετά απο καμιά 20αριά χιλιάδες χιλιόμετρα σφυρίγματος, ιμάντας δυναμό (δεν είχε αλλαχτεί μαζί με τον άλλο) -στα ~250.000 αμορτισέρ πρώτη αλλαγή! κτέο περνούσε με 70% !!! Μαζί με αμορτισέρ αλλάχτηκαν κάτι άλλα ψιλά απο κάτω (μιά φούσκα κτλ.) βαλβολίνες/υγρά φρένων(να μην πω και ψυγείου)/δίσκοπλακες/αντλία νερού/φρέον aircondition ποτέ τακάκια (μπρός μόνο έχει) δεν θυμάμαι να εχω αλλάξει εγω προσωπικά, αλλά αποκλείεται σίγουρα κάποιος πρέπει να τα εχει αλλάξει 2-3 φορές (το αμάξι είναι 900 κιλά και δεν τρώει πολύ φρένα και λάστιχα) Τα τωρινά του michelin energy δεν λέω απο πότε είναι, γιατί θα φάω ban και θα ψάξει την ip μου η τροχέα... (ΚΤΕΟ πάντως δε μου είπαν τπτ) αισθητήρες απ αυτούς που αναφέρεις δεν ξέρω κάν αν εχει γιατί δεν εχει χρειαστεί να αλλάξω ακόμα κανένα μπουζί 2 - 3 φορές στα 260.000 - όχι τπτ ιριδίου να το κακομάθω - απ τα φτηνά των 10.000-15.000 χλμ Περίπου 3 αλλαγές μπαταρίας στα 20 χρόνια. Ποτέ δεν έμεινε όμως, όταν άρχιζε να δυσκολεύται να γυρίσει την μίζα κάτι παγωμένες μέρες το πέρναμε χαμπάρι και αλλάζαμε. Ηλεκτρικά τπτ εκτός απο καμια λάμπα πορείας, 1 dome light έχουν και τα κινητά φως πλέον - 1 φως όπισθεν δεν πειράζει εχει και 2ο. Γενικά τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου ήταν είναι και θα είναι υπεράνω κάθε κριτικής (μπουζοκαλώδια έχουν μπεί πάνω στο belέnoura μόνο για να βάλει εμπρός άλλους...) Δίσκος πλατό ποτέ αλλά στα τελευταία 5.000 η 5ή μπαίνει με δεύτερη και τρίτη απόπειρα. (δεν πατινάρει άρα δεν φταίει ο δίσκος) Ο θάλαμος της μηχανής τελευταία φορά που ανοίχτηκε είχε πιάσει αράχνες. Κάτι λαδάκια ψιλοτρέχουν απο πανοκάπακο μάλλον. Αν δεν φτιάξει μόνο του δεν πρόκειτε να φτιαχτεί. Μετά απο τον μαγικό ζουμό που έριξα στα λάδια προ έτους έκοψε το κάπνισμα. Παίζει ενα ποδήλατο να στοιχίζει περισσότερο σε service το χρόνο απο όσο κοστίζει η συντήρηση ενός suzuki ανα χρόνο επίσης... 3 2
ARMAGEDDON Ιούνιος 18, 2018 #6489 Ιούνιος 18, 2018 ρύθμιση βαλβίδων σε βενζινοκινητήρα πότε κάνουμε παίδες ? και αν χρειάζεται ?
HotPeanut Ιούνιος 18, 2018 #6492 Ιούνιος 18, 2018 πριν 49 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: ωραίο το βαγγάκι Κούβας louis vuitton. 1 1
UltraB Ιούνιος 18, 2018 #6493 Ιούνιος 18, 2018 πριν 18 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Κούβας louis vuitton. Μικρότερης χωρητικότητας από τον δικό σου πάντως
HotPeanut Ιούνιος 18, 2018 #6494 Ιούνιος 18, 2018 πριν 15 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Μικρότερης χωρητικότητας από τον δικό σου πάντως Δεν έχω. Sorry.
HotPeanut Ιούνιος 18, 2018 #6497 Ιούνιος 18, 2018 πριν 17 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: όντως, μπρίκι έχει Εσύ νομίζεις οτι αγόρασες κανα monster truck. Chill out.
astrolabos Ιούνιος 18, 2018 Author #6498 Ιούνιος 18, 2018 πριν 46 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: πφφφφ.... Που πας με το Yaris; πριν 43 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Εσύ νομίζεις οτι αγόρασες κανα monster truck. Chill out. Νομίζω ότι δεν αγόρασα μπρίκι βασικά
Lakisss Ιούνιος 19, 2018 #6500 Ιούνιος 19, 2018 Κουβάδες διαβάζω, κατσαρολάκια, μπρίκια...μάλλον σε συζήτηση για Γιαπωνέζικα βρίσκομαι. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now