GoMaR Ιούνιος 11, 2018 #6441 Ιούνιος 11, 2018 Την συνολική. Για το ταξίδι Ξάνθη Αθήνα είναι περίπου 6.9 - 7.0 1
cna Ιούνιος 11, 2018 #6442 Ιούνιος 11, 2018 9 hours ago, and64 said: Σε άμεσου ψεκασμού τουρμπο μοτέρ υπάρχει διαφορά στο πόσο πιο στρωτά δουλεύει τις ζεστές μέρες (εξωτερική>35), τουλάχιστον στο golf αλλά και σε 2λιτρο tfsi audi που έχω δοκιμάσει. Με 95αρα (αμα είναι και λίγο νερωμένη ) τα πυράκια κάνουν πάρτυ... Και πάλι, όμως, δεν προσφέρει αυτό που διατείνονται οι εταιρείες (οικονομία στην κατανάλωση). 1
jax7480 Ιούνιος 11, 2018 #6443 Ιούνιος 11, 2018 Μετά το πρόγραμμα... χωρίς κλιματισμό ανοιχτό. Και ένα 100-200... 7
Thresh86 Ιούνιος 11, 2018 #6444 Ιούνιος 11, 2018 Δέχεται έντονη κριτική οτι είναι fake με προτάσεις στυλ : Παράθεση Where you live Kurt? How was the weather there the last five days? Did you drive your vehicle? Was your vehicle this way at delivery? If yes why you didn't make the photo then? Why you accepted such delivery? Your bubble is dodging the answers and call the asker cult members
uhu Ιούνιος 11, 2018 #6445 Ιούνιος 11, 2018 (edited) On 10/6/2018 at 8:43 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: Προσωπικά τη διαφορά της Vpower των 97 οκτανίων σε σχέση με την απλή των 95 οκτανίων, υπό συνθήκες φορτωμένου αυτοκινήτου, ανηφόρας και κλιματιστικού νομίζω πως την καταλαβαίνω. Νομίζω πως για να επωφεληθεί ένα αυτοκίνητο των παραπάνω οκτανίων πρέπει να έχει τόσο αρκετά υψηλή σχέση συμπίεσης, όσο και τη δυνατότητα να μεταβάλει το αβανς ανάλογα με τη βενζίνη. Προσωπικά βάζω vpower τρίτες που έχει μόνο ένα λεπτό διαφορά. Me 2. Τρίτες vpower 97. Τζάμπα είναι και όλο και κάτι δίνει. Α και ποτέ 100άρα σε παλιο πριν το κτεο. Αν εχει χαμηλή συμπίεση παίζει να σε βγάλει σε ρύπους προβληματικό... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 11, 2018 από uhu
jax7480 Ιούνιος 14, 2018 #6446 Ιούνιος 14, 2018 Να πάρω κάποιες γνώμες γιατί έχω λαλήσει λίγο. Είμαι σε φάση να αλλάξω τα μπροστινά τακάκια στο S8. Αυτά που φοράει τώρα δεν έχουν φθαρεί (έχουν ακόμα) αλλά νομίζω πως επειδή είναι κακής ποιότητας, τσιρίζουν υπερβολικά, σε σημείο που να γίνεται εκνευριστικό, ειδικά μέσα στην πόλη. Τα μαμά τακάκια που φοράει η Audi είναι Textar (νομίζω δηλαδή) αν και το σύστημα των φρένων είναι Brembo. Σκέφτομαι τα εξής σενάρια: 1) Να πάρω τα μαμά τακάκια. (περίπου 200€ το σετ) 2) Να πάρω τα αντίστοιχα της Brembo (περίπου 120€ το σετ) 3) Να πάρω τα αντίστοιχα της Ferodo DS2500 (περίπου 230€ το σετ). Τι πιστεύεται πως θα ήταν καλύτερο; Όπως βλέπεται υπάρχει και διαφορά στην τιμή. Δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας απλά σκέφτομαι μήπως ποιοτικά υπάρχει διαφορά.
trib Ιούνιος 14, 2018 #6447 Ιούνιος 14, 2018 1 minute ago, jax7480 said: Να πάρω κάποιες γνώμες γιατί έχω λαλήσει λίγο. Είμαι σε φάση να αλλάξω τα μπροστινά τακάκια στο S8. Αυτά που φοράει τώρα δεν έχουν φθαρεί (έχουν ακόμα) αλλά νομίζω πως επειδή είναι κακής ποιότητας, τσιρίζουν υπερβολικά, σε σημείο που να γίνεται εκνευριστικό, ειδικά μέσα στην πόλη. Τα μαμά τακάκια που φοράει η Audi είναι Textar (νομίζω δηλαδή) αν και το σύστημα των φρένων είναι Brembo. Σκέφτομαι τα εξής σενάρια: 1) Να πάρω τα μαμά τακάκια. (περίπου 200€ το σετ) 2) Να πάρω τα αντίστοιχα της Brembo (περίπου 120€ το σετ) 3) Να πάρω τα αντίστοιχα της Ferodo DS2500 (περίπου 230€ το σετ). Τι πιστεύεται πως θα ήταν καλύτερο; Όπως βλέπεται υπάρχει και διαφορά στην τιμή. Δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας απλά σκέφτομαι μήπως ποιοτικά υπάρχει διαφορά. Τσιρίζουν σε ήπια φρεναρίσματα εννοείς; Μήπως αν τα έτριβες λίγο να αγριέψουν, έστω να μην έχεις θόρυβο. Τώρα για την ποιότητα δεν ξέρω.
jax7480 Ιούνιος 14, 2018 #6448 Ιούνιος 14, 2018 Ναι, σε ήπια φρεναρίσματα το κάνουν μόνο. Σε δυνατό φρενάρισμα δεν τα έχω ακούσει.
trib Ιούνιος 14, 2018 #6449 Ιούνιος 14, 2018 (edited) 7 minutes ago, jax7480 said: Ναι, σε ήπια φρεναρίσματα το κάνουν μόνο. Σε δυνατό φρενάρισμα δεν τα έχω ακούσει. Το είχα και εγώ πρόσφατα αυτό το θέμα. Βέβαια επειδή δεν είχα χρόνο να πάω συνεργείο να μου τα βγάλουν και να τα τρίψουν, έπεσα απότομα στα φρένα 4-5 φορές σε βάθος 1-2 ημερών και έστρωσαν στο 95%. Που κ που, κάτι ακούω αλλά εντελώς αμυδρά. Σε 2 φρεναρίσματα το παράκανα βέβαια, άνοιξαν ABS, αλάρμ από πίσω και έγινα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο "ασφαλείας". Αλλά κάτι έγινε Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 14, 2018 από trib 1
Thresh86 Ιούνιος 14, 2018 #6450 Ιούνιος 14, 2018 Τα μαμά θα έλεγα, τσέκαρε και τις δισκόπλακες σε τι κατάσταση είναι. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά βαρύ και το πήρες μτχ, δε θα μου κάνει εντύπωση αν δίσκοι ή τακάκια δεν είναι σε τέλεια κατάσταση.
jax7480 Ιούνιος 14, 2018 #6451 Ιούνιος 14, 2018 Δεν με πειράζει να τα αλλάξω. Απλά να σταματήσει η όλη μπούρδα και να μην την πατήσω φυσικά. Γιατί π.χ. μπορεί τα τακάκια να είναι όντως τα μαμά και μετά από κάποια χιλιόμετρα (μερικες χιλιάδες) να γίνει πάλι το ίδιο. Γιατί τα τακάκια φαίνεται πως έχουν ψωμί ακόμα. Εγώ συνεχίζω να πιστεύω πάντως πως είναι θέμα κακής ποιότητας τακακίου. Αλλά αυτό είναι καθαρά διαίσθηση.
and64 Ιούνιος 14, 2018 #6452 Ιούνιος 14, 2018 (edited) 1 hour ago, jax7480 said: Δ. Γιατί π.χ. μπορεί τα τακάκια να είναι όντως τα μαμά και μετά από κάποια χιλιόμετρα (μερικες χιλιάδες) να γίνει πάλι το ίδιο. Γ Εγώ συνεχίζω να πιστεύω πάντως πως είναι θέμα κακής ποιότητας τακακίου. Αλλά αυτό είναι καθαρά διαίσθηση. Eγω πιστεύω οτι είναι αυτό... Πιθανόν η audi να βάζει σχετικά "άγρια" πάστα (τύπου ds2500) γιατί το όχημα και βαρύ είναι και γρήγορο. Αυτά τα τακάκια συνήθως δεν είναι και τα πιο ήσυχα ειδικά οταν φθαρούν σχετικά. Το θέμα ειναι στις πολυπίστονες δαγκάνες οτι δεν μπορείς να δεις τη μάρκα αν δεν τα βγάλεις... Θα ελεγα να δοκιμάσεις 2-3 καλά 200-50 (με το απαραίτητο ρολαρισμα για κρύωμα μετα βέβαια) και να δεις πως θα πάνε! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 14, 2018 από and64
ARMAGEDDON Ιούνιος 14, 2018 #6453 Ιούνιος 14, 2018 Spoiler ας βάλω και μια φωτογραφία με το τουτού στον Προφήτη Ηλία το εκκλησάκι πριν την Παναγία Σουμελά 3
slalom Ιούνιος 14, 2018 #6454 Ιούνιος 14, 2018 πριν 3 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε: Εγώ συνεχίζω να πιστεύω πάντως πως είναι θέμα κακής ποιότητας τακακίου. Αλλά αυτό είναι καθαρά διαίσθηση. Εμενα τριζανε σε ηπιο φρεναρισμα μονο το καλοκαιρι οταν τα ειχα καινουρια. Το χειμωνα δεν Αυτο το εκανε για 2-3 σαιζον, μετα σταματησε Αν μπορεις, αστο να δεις αν ειναι "εποχιακο"
ARMAGEDDON Ιούνιος 14, 2018 #6455 Ιούνιος 14, 2018 1 minute ago, slalom said: Εμενα τριζανε σε ηπιο φρεναρισμα μονο το καλοκαιρι οταν τα ειχα καινουρια. Το χειμωνα δεν Αυτο το εκανε για 2-3 σαιζον, μετα σταματησε Αν μπορεις, αστο να δεις αν ειναι "εποχιακο" αν δεν έχουν βάλει πάστα η αν έχει ξεπλυθεί η πάστα θα σφυρίζουν 1
slalom Ιούνιος 14, 2018 #6456 Ιούνιος 14, 2018 πριν 5 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: αν δεν έχουν βάλει πάστα η αν έχει ξεπλυθεί η πάστα θα σφυρίζουν Και να μη γινοταν αλλιως, τετοια οδοντοπαστα δε θα εβαζα ποτέ
ARMAGEDDON Ιούνιος 14, 2018 #6457 Ιούνιος 14, 2018 (edited) 27 minutes ago, slalom said: Και να μη γινοταν αλλιως, τετοια οδοντοπαστα δε θα εβαζα ποτέ Άρα δεν πρόκειται να σε δούμε σε αμάξι ! Όλα έχουν μόλις βγαίνουν από το εργοστάσιο !!! Τέλος wrc ραλι αν ακούσεις πως κάνουν τα φρένα να στριγκλίζουν σφυρίζοντας ανατριχιλα πλέον γουστάρω όταν σφυρίζει σε μεγάλες ταχύτητες και όχι των λεωφορείων Και σε εμένα σφυρίζει το μπροστά δεξί Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 14, 2018 από ARMAGEDDON
f117 Ιούνιος 14, 2018 #6458 Ιούνιος 14, 2018 έχει βάλει κανείς μεγαλύτερο intercooler από το μαμά χωρίς όμως να έχει ανεβάσει τα άλογα του? για παραπάνω turbo lag θέλω να μάθω.........
HotPeanut Ιούνιος 15, 2018 #6459 Ιούνιος 15, 2018 πριν 11 ώρες, το μέλος f117 έγραψε: έχει βάλει κανείς μεγαλύτερο intercooler από το μαμά χωρίς όμως να έχει ανεβάσει τα άλογα του? για παραπάνω turbo lag θέλω να μάθω......... 2
f117 Ιούνιος 15, 2018 #6460 Ιούνιος 15, 2018 !!!!βαζεις αλλο intercooler σε ενα αμαξι που εχει τουρμπο....μεγαλυτερο intercooler...πιο πολυ αερας στο κυκλωμα.....αργει πιο πολυ λογικα να σπουλαρι??ε??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now