PetrosD Μάρτιος 27, 2015 #601 Μάρτιος 27, 2015 Σεβασμός στον πελάτη Η απάντηση της εταιρείας δείχνει και τον σεβασμό προς τον πελάτη κάτι που δεν είναι τυχαίο καθώς όλοι γνωρίζουν πως η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε δίνει μεγάλη έμφαση στην ικανοποίηση του πελάτη. Όσο για το αυτοκίνητο ενδεχομένως να επισκευαστεί και να χρησιμοποιηθεί από την εταιρεία για προσωπικές της ανάγκες. Αυτό το κομμάτι του άρθρου γιατί το παρέλειψες εσκεμμένα; Και να συμπληρώσω ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως δημοσιογραφικό ή όχημα test drive. 1
Alexgk Μάρτιος 28, 2015 #604 Μάρτιος 28, 2015 (edited) Αυτό το κομμάτι του άρθρου γιατί το παρέλειψες εσκεμμένα; Και να συμπληρώσω ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως δημοσιογραφικό ή όχημα test drive. Εσκεμμένα; . Εμένα με ενδιέφερε το γεγονός και η στάση της εταιρίας. Αν εσένα σε ενδιέφερε και ο σχολιασμός του γεγονότος καλά έκανες και τον έβαλες. Από τη στιγμή που βάζω την πηγή, όποιος θέλει μπαίνει και βλέπει όλο το άρθρο. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 28, 2015 από Alexgk
PetrosD Μάρτιος 28, 2015 #605 Μάρτιος 28, 2015 Δε με ενδιαφέρει η στάση της εταιρίας, όλες τα ίδια και χειρότερα κάνουν.
ARMAGEDDON Μάρτιος 28, 2015 #606 Μάρτιος 28, 2015 (edited) 1 νεκρός σήμερα στην Nubring (θεατής) παρακάτω βλέπουμε το αυτοκίνητο πως πετάει (είναι στην πρώτη μεγάλη ευθεία μετά τις πρώτες στροφές ... δείτε το βίντεο) μπροστά η μούρη έπρεπε να είχε λίγο περισσότερη κλήση Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 28, 2015 από ARMAGEDDON 1
jiohkor3 Μάρτιος 29, 2015 #607 Μάρτιος 29, 2015 ισχύει τώρα αυτό; με πόσα έμπαινε δηλαδη; στην ευθεία ;
PetrosD Μάρτιος 29, 2015 #608 Μάρτιος 29, 2015 Έχει πέταγμα εκεί, αν δε φρενάρεις πριν από αυτό, δεν μπορείς να φρενάρεις μετά. Πρέπει να πήγαινε με πάνω από 200
Lakisss Μάρτιος 29, 2015 #609 Μάρτιος 29, 2015 Εχτές ερχόμενος από τη πίτα με προσπέρασε EVO υπολογίζω με καμιά 180-200αρα στη γέφυρα της Ροσινιόλ... το περίεργο είναι ότι τον πήγαινε καρότσα ενα τζιποειδές της Lolvo.
Thresh86 Μάρτιος 29, 2015 #610 Μάρτιος 29, 2015 Περίεργο νομίζω θα ήταν αν στην Πεντέλη , στις στροφές τον πήγαινε καρότσα. Εξαρτάται το τζιποειδές αλλά για ευθεία έχουμε προτάσεις με τουλάχιστον 350hp απο Volvo μεριά χωρίς να υπολογίζωπιθανό γαργάλημα.
Lakisss Μάρτιος 29, 2015 #611 Μάρτιος 29, 2015 Σαν αυτό μου φάνηκε http://www.volvocars.com/gr/all-cars/volvo-xc60/pages/the-gallery.aspx
Thresh86 Μάρτιος 29, 2015 #612 Μάρτιος 29, 2015 Άρα, XC60 T6 = 304 hp + Polestar = 330hp + πιθανό γαργάλημα ασφαλείας = 360+ Άνετα για ένα στοκ Evo (γελάμε εδώ) ή το πιθανότερο με οδηγό που δεν ήθελε-δεν μπορούσε. Και οι 2 off βέβαια ,για 180-200 στον Κηφισό που μια στραβή να κάτσει θα φτάσεις μέχρι τα 5G του Allοu
Alexgk Μάρτιος 31, 2015 #613 Μάρτιος 31, 2015 (edited) Δεν ξέρω πως τα καταφέρνω. Δύο φορές με το αμάξι της δουλειάς μέσα σε 1 μήνα πάτησα βίδα!! Τα λάστιχα είναι πολύ καλά, έχουν δλδ "τακούνι" - πέλμα. Και τις δύο φορές εκεί καρφώθηκαν οι βίδες. Στα ενδιάμεσα πηγαίνει κανένα χαλίκι. Αλλά σήμερα ήταν το αποκορύφωμα. Άκουγα στο μπροστά - δεξί λάστιχο ξαφνικά ένα τακ - τακ σαν να είχε αρπάξει το λάστιχο σακούλα και την γυρνούσε. Πήγα στο λάστιχά χωρίς να έχει χάσει αέρα το λάστιχο και χωρίς να ξέρω τι κάνει θόρυβο. Το σήκωσε και βρήκαμε τη....βίδα. Γιατί έκανε τακ - τακ; Γιατί δεν ήταν απλώς καρφωμένη η βίδα, ήταν και η ροδέλα της και προεξείχε αρκετά και ακουγόταν όποτε χτυπούσε στην άσφαλτο !!! Ξυλόβιδα μου φάνηκε...Πέρυσι το καλοκαίρι πάτησα καρφί δύο φορές....Πήρα τώρα ένα κομπρεσέρ αέρα που το βάζεις στον αναπτήρα γιατί φοβήθηκε το μάτι μου. Στον πατέρας μου πέρυσι σε δρόμο κανονικό, κεντρικό στα 30 μέτρα του ξεφούσκωσαν και τα δύο λάστιχα στην πάπια. Ευτυχώς ο άνθρωπος που πήγαινε αργά. Ο λαστιχάς πρέπει να μας κάνει κορνίζα στο μαγαζί Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2015 από Alexgk
performer Μάρτιος 31, 2015 #614 Μάρτιος 31, 2015 (edited) παιδια τα φωτα σας. μετα την αλλαγη του αισθητηρα λ ξαναναψε το check eng. , το παω μου λεει ειναι ο δευτερος αισθητητρας λ.... ξερει κανεις πως λεγεται? γιατι μπαινω στο onparts.gr και δε μπορω να τον βρω. edit: μαλλον ειναι ακριβως ιδιος με τον 1 Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2015 από performer
RootX Μάρτιος 31, 2015 #615 Μάρτιος 31, 2015 Τι σου λέει το error? εάν λέει για efficiency καταλύτη τότε είτε είναι ο καταλύτης είτε ο 2ος αισθητήρας.
csaris Απρίλιος 2, 2015 #618 Απρίλιος 2, 2015 http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33045&subid=2&pubid=7410019 Το σπιτακι σας... 1
greekfragma Απρίλιος 2, 2015 #619 Απρίλιος 2, 2015 Αν είχα το pc της υπογραφής σου και αντίστοιχο αυτοκίνητο πάνω από 1900κυβικά θα έκανα την καρδιά μου πέτρα για τους υπόλοιπους που τα βγάζουν πέρα με ταμείο ανεργίας και τη σύνταξη του ενός από τους 2 γονείς. 3
sotiris Απρίλιος 2, 2015 #620 Απρίλιος 2, 2015 (edited) Ναι ρε φράγμα αλλά γιατί με τα κυβικά?Δηλαδή ένα μερτσεντέ 1600 με 15 τούρμπο που κάνει 30 και 40 και 50000 είναι λιγότερο πολυτελές από ένα φίατ 2.5 κυβικά που κάνει 2-3 χιλιάρικα μεταχείρω?Απλά είναι η εύκολη λύση να βαράς τα κυβικά, λάθος κατ'εμέ, θα έπρεπε να μπαίνει με την αξία πώλησης (ούτε καν την εργοστασιακή γιατί κι εκεί έκαναν κομπίνες). edit:Αυτό ήθελα να ανεβάσω, την εσωτερική άποψή από το Punto μου με τις τελευταίες μοντίφες που έκανα, δερμάτινο τιμόνι, κονσόλα με CD changer, abarth πλαίσιο λεβιέ κλπ. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153203962899173&l=4ea0445f3a Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 2, 2015 από sotiris 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now