Jump to content



Recommended Posts

(edited)
4 minutes ago, f117 said:

...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. 

https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/

 

 

 

Απίστευτο; :o

 

Λίγο πολύ όλες οι εταιρίες κάνουν κάτι τέτοιο τώρα πια. ;)

 

Απλά η Toyota το εκμεταλλεύεται στο έπακρο.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Παράθεση

Πρόκειται για κινητήρα της νέας γενιάς ESTEC, που δεν ακολουθεί το ρεύμα του “downsizing+turbo”, αλλά δίνει προτεραιότητα στη θερμική απόδοση και την οικονομία εν όψει των επερχόμενων αυστηρότερων προδιαγραφών καυσαερίων και των νέων μετρήσεων κατανάλωσης σε ρεαλιστικές συνθήκες.

Η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει στο πολύ υψηλό 13,5:1, οι απώλειες τριβής έχουν μειωθεί, υπάρχει σύστημα ψύξης των ανακυκλωμένων καυσαερίων EGR, υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγή και ηλεκτρονικός έλεγχος του χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής ώστε η λειτουργία του κινητήρα να μπορεί να εναλλάσσεται ανάμεσα στον κύκλο του Otto, για τα υψηλά φορτία, και σε αυτόν του Atkinson, για μείωση των αντλητικών απωλειών στα μικρομεσαία φορτία. Ο χρονισμός του εκκεντροφόρου εξαγωγής ελέγχεται υδραυλικά.

Όλη αυτή η τεχνολογία αιχμής έχει ως αποτέλεσμα έναν κορυφαίο –για βενζινοκινητήρα– συντελεστή θερμικής απόδοσης 38,5%, που σε συνδυασμό και με τις μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης, σημαίνει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Όχι όμως εις βάρος των επιδόσεων, αφού η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 12 PS σε σχέση με τον παλιό 1.3 VVT-i, και η ροπή κατά 0,4 kgm, αν και αποδίδεται 600 rpm ψηλότερα.

 

τάδε έφη drive.gr

 

Οπότε , αν εξαιρέσουμε τον κορυφαίο συντελεστή θερμικής αποδόσης για την κατηγορία , που είναι νεωτερισμός , κατά τα άλλα ένας νέος τεχνολογικά κινητήρας είναι, τίποτα το φοβερό για τις τεχνολογίες που έχει στο ράφι η Toyota για ατμο (π.χ Valvematic, D4S) ενώ , ούσα κατασκευαστής turbo για βενζίνης και diesel , θα μπορούσε επίσης να τουρμπισθεί.

Όλα αυτά όμως ανεβάζουν αχρείαστα το κόστος για ένα ασφαλές supermini που χρησιμοποιείται για commuting

 

Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...)  ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις,  έγραψε 10.5"  για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία.

 

Συνολικά, ειδικά για τη χώρα μας , παραμένει καλή επιλογή.

 

 

(edited)
πριν 1 ώρα, το μέλος f117 έγραψε:

...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. 

https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/

 

 

 

Οι περισσότερες εταιρίες κάνουν το ίδιο.

 

Εγώ περιμένω το πότε η Merchedes θα φέρει TURBO με ηλεκτρική υποβοήθηση ... όπως αυτό που έχει στην F1  που ταυτόχρονα παίζει και σαν γεννήτρια για τους συσσωρευτές .

Στην ουσία η εξέλιξη ενός TSI , με τον κομπρέσορα να είναι μέρος του τούρμο και να δουλεύει ηλεκτρικά.

 

 

Υ.Γ. O αδερφός μου είναι στο τμήμα ανάπτυξης του μονοθεσίου.... Για αυτό δεν θέλω κακίες ....:p

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
  • Wow 1
πριν 1 λεπτό, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Έχει βγάλει η Audi κάτι παρεμφερές.

 

Σε ποιο μοντέλο, γνωρίζεις ?

Audi SQ7.

Με τρίτο όμως turbo ηλεκτρικό ( για τα transients ; ). Δεν είναι το ίδιο αλλά μάλλον την ίδια δουλειά θέλουν να κάνουν.

  • Like 2
πριν 15 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

I am invincible. I am infinite. You cannot match me.

LADA_RIO.gif

 

Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο  εκτός δρόμου.

πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...)  ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις,  έγραψε 10.5"  για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία.

Παντα θα ειναι πιο μπροστα η υπερτροφοδοτηση σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα

πριν 7 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε:

Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο  εκτός δρόμου.

 

Kαι τώρα είναι. 

Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++

Just now, Rusty_Cookie said:

 

Kαι τώρα είναι. 

Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++

 

Niva_History.jpg

πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα

πριν 8 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

Kαι τώρα είναι. 

Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++

 

Πάει και αυτό?

 

CHEVROLET NIVA ....

Η lada αγοράστηκε από το GM group ...

 

1920px-Chevrolet_Niva_Concept.JPG

  • Like 2
πριν 8 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα

Βαζεις ενα mirafiori

  • Like 1
πριν 19 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

Niva_History.jpg

πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα

 

  • Wow 1

Τι φάση με τις ζάντες εκεί στο Όσλο; Πιο μεγάλες δεν βρίσκεται; :p

Ωραίο φαίνεται και περιποιημένο.

  • Haha 2
(edited)
3 minutes ago, Simon said:

Νομιζω εχεις ηδη αποφασισει μεσα σου :p

Βασικα αποφασισε η γυναικα γι' αυτον... :p

Καλοταξιδο Ζαχο!

Έγινε επεξεργασία από ronin13
  • Like 1
  • Haha 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.