Nickzzz Απρίλιος 12, 2018 #6001 Απρίλιος 12, 2018 (edited) 4 minutes ago, f117 said: ...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ Απίστευτο; Λίγο πολύ όλες οι εταιρίες κάνουν κάτι τέτοιο τώρα πια. Απλά η Toyota το εκμεταλλεύεται στο έπακρο. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από Nickzzz
Thresh86 Απρίλιος 12, 2018 #6003 Απρίλιος 12, 2018 Παράθεση Πρόκειται για κινητήρα της νέας γενιάς ESTEC, που δεν ακολουθεί το ρεύμα του “downsizing+turbo”, αλλά δίνει προτεραιότητα στη θερμική απόδοση και την οικονομία εν όψει των επερχόμενων αυστηρότερων προδιαγραφών καυσαερίων και των νέων μετρήσεων κατανάλωσης σε ρεαλιστικές συνθήκες. Η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει στο πολύ υψηλό 13,5:1, οι απώλειες τριβής έχουν μειωθεί, υπάρχει σύστημα ψύξης των ανακυκλωμένων καυσαερίων EGR, υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγή και ηλεκτρονικός έλεγχος του χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής ώστε η λειτουργία του κινητήρα να μπορεί να εναλλάσσεται ανάμεσα στον κύκλο του Otto, για τα υψηλά φορτία, και σε αυτόν του Atkinson, για μείωση των αντλητικών απωλειών στα μικρομεσαία φορτία. Ο χρονισμός του εκκεντροφόρου εξαγωγής ελέγχεται υδραυλικά. Όλη αυτή η τεχνολογία αιχμής έχει ως αποτέλεσμα έναν κορυφαίο –για βενζινοκινητήρα– συντελεστή θερμικής απόδοσης 38,5%, που σε συνδυασμό και με τις μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης, σημαίνει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Όχι όμως εις βάρος των επιδόσεων, αφού η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 12 PS σε σχέση με τον παλιό 1.3 VVT-i, και η ροπή κατά 0,4 kgm, αν και αποδίδεται 600 rpm ψηλότερα. τάδε έφη drive.gr Οπότε , αν εξαιρέσουμε τον κορυφαίο συντελεστή θερμικής αποδόσης για την κατηγορία , που είναι νεωτερισμός , κατά τα άλλα ένας νέος τεχνολογικά κινητήρας είναι, τίποτα το φοβερό για τις τεχνολογίες που έχει στο ράφι η Toyota για ατμο (π.χ Valvematic, D4S) ενώ , ούσα κατασκευαστής turbo για βενζίνης και diesel , θα μπορούσε επίσης να τουρμπισθεί. Όλα αυτά όμως ανεβάζουν αχρείαστα το κόστος για ένα ασφαλές supermini που χρησιμοποιείται για commuting Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...) ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις, έγραψε 10.5" για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία. Συνολικά, ειδικά για τη χώρα μας , παραμένει καλή επιλογή.
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6004 Απρίλιος 12, 2018 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος f117 έγραψε: ...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ Οι περισσότερες εταιρίες κάνουν το ίδιο. Εγώ περιμένω το πότε η Merchedes θα φέρει TURBO με ηλεκτρική υποβοήθηση ... όπως αυτό που έχει στην F1 που ταυτόχρονα παίζει και σαν γεννήτρια για τους συσσωρευτές . Στην ουσία η εξέλιξη ενός TSI , με τον κομπρέσορα να είναι μέρος του τούρμο και να δουλεύει ηλεκτρικά. Υ.Γ. O αδερφός μου είναι στο τμήμα ανάπτυξης του μονοθεσίου.... Για αυτό δεν θέλω κακίες .... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από adpanos 2 1
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6006 Απρίλιος 12, 2018 πριν 1 λεπτό, το μέλος Nickzzz έγραψε: Έχει βγάλει η Audi κάτι παρεμφερές. Σε ποιο μοντέλο, γνωρίζεις ?
Nickzzz Απρίλιος 12, 2018 #6007 Απρίλιος 12, 2018 Audi SQ7. Με τρίτο όμως turbo ηλεκτρικό ( για τα transients ; ). Δεν είναι το ίδιο αλλά μάλλον την ίδια δουλειά θέλουν να κάνουν. 2
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6008 Απρίλιος 12, 2018 πριν 15 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: I am invincible. I am infinite. You cannot match me. Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο εκτός δρόμου.
slalom Απρίλιος 12, 2018 #6009 Απρίλιος 12, 2018 πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...) ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις, έγραψε 10.5" για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία. Παντα θα ειναι πιο μπροστα η υπερτροφοδοτηση σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα
Cyber_Cookie Απρίλιος 12, 2018 #6010 Απρίλιος 12, 2018 πριν 7 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε: Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο εκτός δρόμου. Kαι τώρα είναι. Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++
ARMAGEDDON Απρίλιος 12, 2018 #6011 Απρίλιος 12, 2018 Just now, Rusty_Cookie said: Kαι τώρα είναι. Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++ πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6012 Απρίλιος 12, 2018 πριν 8 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Kαι τώρα είναι. Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++ Πάει και αυτό? CHEVROLET NIVA .... Η lada αγοράστηκε από το GM group ... 2
slalom Απρίλιος 12, 2018 #6013 Απρίλιος 12, 2018 πριν 8 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα Βαζεις ενα mirafiori 1
Lakisss Απρίλιος 12, 2018 #6015 Απρίλιος 12, 2018 πριν 19 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα 1
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Απρίλιος 12, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #6016 Απρίλιος 12, 2018 (edited) Καλή ήταν η βόλτα... Καλό και το αμαξάκι... Ένα μικρό update. Το καρότσι χωράει. Η εγγύηση που μου δίνει είναι 3 χρόνια ή 200.000 χλμ. Η Panamera έφαγε άκυρο από τη γυναίκα γιατί δεν έχει μεσαίο κάθισμα στο πίσω μέρος. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από jax7480 13
UltraB Απρίλιος 12, 2018 #6018 Απρίλιος 12, 2018 Τι φάση με τις ζάντες εκεί στο Όσλο; Πιο μεγάλες δεν βρίσκεται; Ωραίο φαίνεται και περιποιημένο. 2
ronin13 Απρίλιος 12, 2018 #6019 Απρίλιος 12, 2018 (edited) 3 minutes ago, Simon said: Νομιζω εχεις ηδη αποφασισει μεσα σου Βασικα αποφασισε η γυναικα γι' αυτον... Καλοταξιδο Ζαχο! Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από ronin13 1 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now