Jump to content



Recommended Posts

δεν είναι απίθανο να έχει βγει κάπου κάτι σαν το παξιμάδι ανάλογα με ποιο τρόπο το σταθεροποιούν
αν δεν είναι  (μεγάλος) μπελάς βγάλε το 1 φανάρι να το έχεις στα χέρια σου μπας και φανεί κάτι

  • Like 1
πριν 14 ώρες, το μέλος honda22 έγραψε:

"Η πέμπτη γενιά του RAV4 προσφέρεται αρχικά με δύο κινητήρες. Ένα 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν 2,5-λίτρων βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα κιβώτιο CVT."

 

tenor.gif?itemid=9136004

  • Like 1
  • Haha 3
πριν 59 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Το ήθελες 3.0 V6, ε;

Η εφορία θα το ήθελε. Εγώ όχι. Λες και δε μπορούν να βάλουν μια σκατομηχανή στο σκατάμαξό τους να μπορεί να το τραβάει. Θέλουν 2000+ κυβικά. Μηδέν οι ώρες τους.

  • Like 3

Σκεφτόσουν να το πάρεις; Αυτοί όμως ίσως δεν υπολογίζουν αγορές σαν τη δικιά μας. Ίσως και οι απαιτήσεις σε εκπομπές ρύπων να μην μπορούσαν να καλυφθούν από μια 1600 τούρμπο.

  • Like 2

Πού θα πάει το θηρίο με 1600; Υποπολλαπλασιαστή δεν έχει, με τέτοια ροπή δε θα έχει άνεση ν ανεβεί μια ανηφόρα αργά που υποτίθεται οτι το παίρνεις και για λίγο offroad το SUV. Υποτίθεται... 1800 είναι bare minimum για τέτοιες απαιτήσεις και πάλι θα χωλαίνει.

Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; :p

Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος.

πριν 6 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; :p

Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος.

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-toyota-20-litre-petrol-engine-world’s-‘most-thermally-efficient’

  • Like 1

Τι σχέση έχει αυτό με τη ροπή;

 

Επίσης επειδή άρχισα την σύγκριση με τον κινητήρα του Polo, ας συνεχίσω με αυτόν. Παραπάνω ροπή, λιγότερα κυβικά (θετικό μόνο στην Ελλάδα μας) και 105g/Km έναντι των 155g/Km που είχε ο δίλιτρος στο RAV του '15.

 

Ωραίοι κινητήρες αλλά τέρμα αδιάφοροι. Μόνο για ευχαρίστηση στην οδήγηση δεν είναι (γενικότερα σχεδόν όλη η γκάμα της Toyota).

Μάλλον γιατί όπως έχουμε πει, οι Ιάπωνες έχουν χεσμένη την αγορά της Ελλάδας σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη ή κόσμο;

 

Στην Ευρώπη τα 2,0L δεν είναι θέμα γιατί πάνε με το CO2, στην Αμερική δεν είναι θέμα γιατί δεν τους ενδιαφέρουν.

  • Like 5
7 hours ago, UltraB said:

Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; :p

Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος.

 

Που να τη βρεί; ~20kgm λενε τα specs στις 4000+

 

Αν παίζει πακετο με κανενα υβριδικό μοτέρ και κάνει το μπαμ λίγο το ρεύμα κάτι θα γίνεται, αλλιώς κυνηγάς τους κόφτες για να πάει αλλα αυτοι που θα αγοράσουν rav δεν τους ενδιαφέρει και πολύ κατα πάσα πιθανότητα...

  • Like 1

2 νέους κινητήρες βγάζει τώρα η Toyota.

Έναν 2,0 και έναν 2,5.

Ο 2,0 έχει 172hp/205Nm στην απλή και 145hp/180Nm στην υβριδική.

Ο 2,5 έχει 205hp/250Nm στην απλή και 177hp/220Nm στην υβριδική.

(edited)
πριν 11 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Που να τη βρεί; ~20kgm λενε τα specs στις 4000+

 

Αν παίζει πακετο με κανενα υβριδικό μοτέρ και κάνει το μπαμ λίγο το ρεύμα κάτι θα γίνεται, αλλιώς κυνηγάς τους κόφτες για να πάει αλλα αυτοι που θα αγοράσουν rav δεν τους ενδιαφέρει και πολύ κατα πάσα πιθανότητα...

 

skoda yeti 1,2 TSI.

 

Δεν ξέρω αν αναφέρονται στον πρώτο 1,2 που είχε βγει, που ήταν 8valve ή στον νέο 16valve στο συγκεκριμένο διάγραμμα.

 

1322995d1420010697-volkswagen-polo-1-2l-

 

vw golf 1,5 tsi

 

int_volkswagen_present_new_turbo_engine_

Έγινε επεξεργασία από adpanos

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.