slalom Μάρτιος 20, 2018 #5661 Μάρτιος 20, 2018 πριν 4 ώρες, το μέλος SirDiman έγραψε: Αυτη που εχω εγινε "κόκκινη" Αυτο δε λεει κατι
ΓιαγκΤ Μάρτιος 21, 2018 #5662 Μάρτιος 21, 2018 πριν 18 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Έχει βάλει κανείς λιθίου ? Αν χαλάσει το AVR του αλτενέιτορ πετάς την μπαταρία
Thresh86 Μάρτιος 21, 2018 #5663 Μάρτιος 21, 2018 Για να μιλήσουμε Ελληνικά, κάτι τέτοιο εννοείς -> http://portable.generatorguide.net/avr.html Συμβαίνει συχνά ? Θυμάμαι θετικά σχόλια απο κατόχους μοτοσυκλετών που έκαναν την αλλαγή
ΓιαγκΤ Μάρτιος 21, 2018 #5664 Μάρτιος 21, 2018 πριν 10 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Για να μιλήσουμε Ελληνικά, κάτι τέτοιο εννοείς -> Automatic Voltage Regulator (AVR) for Generators Συμβαίνει συχνά ? Θυμάμαι θετικά σχόλια απο κατόχους μοτοσυκλετών που έκαναν την αλλαγή Ναι Σπάνια αλλα είναι ζαριά
sotiris Μάρτιος 24, 2018 #5665 Μάρτιος 24, 2018 On 3/16/2018 at 9:53 AM, GriGaS said: Το αυτοκίνητο είναι 8 ετών με κάπου 65.000 χλμ. Πλήρη εγγύηση 3 ετη και άλλα 3 για μηχανικά μέρη από την αντιπροσωπία. Τώρα που το θυμήθηκα στα 3 έτη παρά 1 ημέρα αλλάχθηκε η μπαταρία εντός εγγύησης. Μετά από 4μιση χρόνια άλλαξα πάλι μπαταρία. 120 ευρώ κάνει λόγω start/stop. Έχεις πολύ λίγα χιλιόμετρα! Το punto στα 6 χρόνια που το πήρα είχε 60.000 κμ και δεν είχε βγάλει σχεδόν τίποτα (αντίστοιχα με τα δικά σου). Μετά τα 150κ αρχίζουν τα προβλήματα, ειδικά όταν συνδυάζονται με την παλαιότητα (>10 χρόνια). 1
f117 Μάρτιος 24, 2018 #5666 Μάρτιος 24, 2018 (edited) Τι κόλλημα έχουν φάει στα καινούργια τα γρήγορα και αναπαράγουν τον ήχο του κινητήρα από τα ηχεία......... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 24, 2018 από f117 1
Thresh86 Μάρτιος 24, 2018 #5668 Μάρτιος 24, 2018 πριν 4 ώρες, το μέλος f117 έγραψε: Τι κόλλημα έχουν φάει στα καινούργια τα γρήγορα και αναπαράγουν τον ήχο του κινητήρα από τα ηχεία......... να έμεναν μόνο εκεί ... 1
sotiris Μάρτιος 25, 2018 #5670 Μάρτιος 25, 2018 13 hours ago, Thresh86 said: να έμεναν μόνο εκεί ... Γαμάτο είναι σαν ιδέα, παίρνεις το dci με τα 90 άλογα και βάζεις ήχο v6. Και χαίρεσαι και πας τζάμπα! 3
Thresh86 Μάρτιος 25, 2018 #5671 Μάρτιος 25, 2018 @sotiris άμα θες μπορείς να κάτσεις κι ακίνητος κάνοντας βρουμ βρουμ -> καμία φθορά , 100% κέρδος σε καύσιμο και 101% ικανοποίηση 3
GriGaS Μάρτιος 25, 2018 #5673 Μάρτιος 25, 2018 Είχα ψηθεί να πάρω Osram Night breaker Laser για το yaris, αλλά μετά διάβασα πως αντέχουν 200-300 ώρες. Τις είχα βρει κάπου 25 ευρώ στο αμαζον. Μετά είπα να πάρω Osram Ultra Life στα 15. Κάτι δε μου καθόταν καλά όμως οπότε παρήγγειλα από τον Καφκα ένα ζευγάρι απλές Osram με 4.30 ευρώ... 4
rory Μάρτιος 25, 2018 #5675 Μάρτιος 25, 2018 Τα δυο συρματόσχοινα που εχει για ασφάλεια στο 5 λεπτο παιζει να τον κράτησαν κατω και να γλίτωσε καμιά τούμπα.
ΓιαγκΤ Μάρτιος 25, 2018 #5676 Μάρτιος 25, 2018 πριν 17 λεπτά, το μέλος rory έγραψε: Τα δυο συρματόσχοινα που εχει για ασφάλεια στο 5 λεπτο παιζει να τον κράτησαν κατω και να γλίτωσε καμιά τούμπα. Δεν γίνεται αυτό, θα έπρεπε να είναι αγγυρωμένα ανά 10 μέτρα. Έτσι που είναι πιασμένα στην κορυφή και στην αρχή έχουν τεράστια ελαστικότητα. Πρέπει να κλειδώνουν χειροκίνητα οι χαλκάδες από κάτω στην δύσκολη 1
and64 Μάρτιος 25, 2018 #5677 Μάρτιος 25, 2018 52 minutes ago, GriGaS said: Είχα ψηθεί να πάρω Osram Night breaker Laser για το yaris, αλλά μετά διάβασα πως αντέχουν 200-300 ώρες. Τις είχα βρει κάπου 25 ευρώ στο αμαζον. Μετά είπα να πάρω Osram Ultra Life στα 15. Κάτι δε μου καθόταν καλά όμως οπότε παρήγγειλα από τον Καφκα ένα ζευγάρι απλές Osram με 4.30 ευρώ... Ισχύει οτι οι Night braker έχουν πολύ μικρό lifespan, τις είχα στο άλλο που δν έχει xenon και καιγόντουσαν συνεχώς Όμως έχουν αρκετά πιο λευκό και δυνατό φως!
f117 Μάρτιος 25, 2018 #5678 Μάρτιος 25, 2018 Δυστυχώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα...και lifespan και ένταση...παρα μόνο στο led αλλά είναι απλησίαστα τα καλά..... 1
GriGaS Μάρτιος 25, 2018 #5679 Μάρτιος 25, 2018 (edited) Η πτώση φωτεινότητας οφείλεται σε φθορά του νήματος λόγω χρήσης; Έχω την εντύπωση πως μετά από χρόνια η μεγάλη σκάλα είναι όπως την πρώτη μέρα, αλλά τα πορείας μεσαία μου φαίνεται πως έχουν πέσει αισθητά... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 26, 2018 από GriGaS
and64 Μάρτιος 25, 2018 #5680 Μάρτιος 25, 2018 (edited) 12 minutes ago, GriGaS said: Η πτώση φωτεινότητας οφείλεται σε φθορά του νήματος λόγω χρήσης; Έχω την εντύπωση πως μετά από χρόνια η μεγάλη σκάλα είναι όπως την πρώτη μέρα, αλλά τα πορείας μου φαίνεται πως έχουν πέσει αισθητά... Ναι και σε αυτό. Oι nightbreaker στη μεγάλη σκάλα (Η1 λάμπες) παρότι το αυτοκίνητο κάνει συχνά βραδινά ταξίδια δεν κάηκαν ποτέ, ζουν ακόμα 4 χρόνια+ από τότε που είχαν μπει Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 25, 2018 από and64
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now