f117 Μάρτιος 17, 2018 #5641 Μάρτιος 17, 2018 @GriGaS αυτές οι τιμές είναι τιμές αντιπροσωπίας? για την εργασία ρωτάω... σε ποιά πήγες?
adpanos Μάρτιος 17, 2018 #5643 Μάρτιος 17, 2018 (edited) πριν 37 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε: Τι μου θυμίζει ... τι μου θυμίζει ? ΑΑΑΑ .... MGTF/ MGF μοτέρ .... της σειράς Κ . Για φλάτζα κάθε εξάμηνο ... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 17, 2018 από adpanos 1
Thresh86 Μάρτιος 17, 2018 #5644 Μάρτιος 17, 2018 Η σειρά Κ της Rover ήταν θρυλικό μοτέρ , απλά έπεσε σε μια περίοδο αφραγκίας και το R&D που υπέστη ήταν ολίγον Karakitsos Tuning. Απο μοτέρ των 1100 κ.εκ που έσπερνε , έφτασε μέχρι τα 1800cc , απέκτησε μεταβλητό και φορέθηκε απο σπορ κάμπριο μέχρι χάτσμπακ και SUV. Υπάρχει μόνιμη λύση για στεγανοποίηση και ενίσχυση των πολύ λεπτών τοιχίων, μέχρι και τούρμπισμα και υπερκυβισμό σε 2λιτρο άμα σε ενδιαφέρει.
adpanos Μάρτιος 17, 2018 #5645 Μάρτιος 17, 2018 (edited) πριν 6 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Η σειρά Κ της Rover ήταν θρυλικό μοτέρ , απλά έπεσε σε μια περίοδο αφραγκίας και το R&D που υπέστη ήταν ολίγον Karakitsos Tuning. Απο μοτέρ των 1100 κ.εκ που έσπερνε , έφτασε μέχρι τα 1800cc , απέκτησε μεταβλητό και φορέθηκε απο σπορ κάμπριο μέχρι χάτσμπακ και SUV. Υπάρχει μόνιμη λύση για στεγανοποίηση και ενίσχυση των πολύ λεπτών τοιχίων, μέχρι και τούρμπισμα και υπερκυβισμό σε 2λιτρο άμα σε ενδιαφέρει. Από άποψη επιδόσεων ήταν καλό μοτέρ. Είχε πέσει στα χέρια μου κάποια στιγμή ένα MGTF 1.8 160ps και έλεγα να το αγοράσω αλλά .... όπου το έλεγα με έδιωχναν για το παραπάνω πρόβλημα. Δεν έχω ακούσει για λύση του προβλήματος. Ο μηχανικός μου μου είχε πει πως το πρόβλημα ήταν στα μπουζόνια και τον τρόπο που είχαν τοποθετηθεί στο μοτερ σε συνδυασμό με τα λεπτά τοιχώματα. Φλάτζες και στραβά καπάκια ήταν το θέμα. Πολλές φορές και κομμένα μπουζόνια. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 17, 2018 από adpanos
f117 Μάρτιος 17, 2018 #5646 Μάρτιος 17, 2018 http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/apokalypsi-epistrefi-stin-ellada-i-mazda-oli-i-alithia/ 1
UltraB Μάρτιος 17, 2018 #5647 Μάρτιος 17, 2018 Επιστρέψει δεν επιστρέψει, λίγους τους απασχολεί. Δυστυχώς τα Mazda στην Ελλάδα μας είναι no-go καθώς για να πάρεις ένα πιο "ενδιαφέρον" πρέπει να πας σε 2λιτρο και πάνω, οπότε...
f117 Μάρτιος 17, 2018 #5648 Μάρτιος 17, 2018 εσύ εννοείς για συγκινήσεις μάλλον...αλλά το mazda 2 ήταν και είναι πολύ τίμιο πιστεύω...
UltraB Μάρτιος 17, 2018 #5649 Μάρτιος 17, 2018 Μου αρέσουν τα περισσότερα νέα μοντέλα της αλλά ο μόνος κινητήρας που θεωρώ νορμάλ για την Ελλάδα με επιδόσεις που δεν μου είναι αδιάφορες είναι ο 1.5 / 115. 1
Nickzzz Μάρτιος 17, 2018 #5651 Μάρτιος 17, 2018 Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά χέστηκε η Mazda για την αγορά της Ελλάδας.
UltraB Μάρτιος 17, 2018 #5652 Μάρτιος 17, 2018 πριν 24 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά χέστηκε η Mazda για την αγορά της Ελλάδας. Ισχύει, φαίνεται άλλωστε από τα μέχρι τώρα στοιχεία.
Thresh86 Μάρτιος 18, 2018 #5653 Μάρτιος 18, 2018 Για να επιστρέφει , μάλλον δε χέστηκε Ευκαιρία να βλέπουμε και περισσότερα MX-5 ND Η οποία Mazda έτρεχε χθες στις 12 ώρες του Sebring με ένα πρωτότυπο , 2λιτρου turbo 600hp (6η και 8η θέση απο τους 9) via Jalopnik.com 1
SirDiman Μάρτιος 20, 2018 #5654 Μάρτιος 20, 2018 (edited) Παω για μπαταρια...75Ah Να παρω bosch s4? s5 ? ( @GriGaS αν θυμαμαι καλα καποτε εγραψες για αυτες) κατι αλλο? Αυτη που εχω εγινε "κόκκινη" Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 20, 2018 από SirDiman
ΓιαγκΤ Μάρτιος 20, 2018 #5655 Μάρτιος 20, 2018 πριν 27 λεπτά, το μέλος SirDiman έγραψε: Παω για μπαταρια...75Ah Να παρω bosch s4? s5 ? ( @GriGaS αν θυμαμαι καλα καποτε εγραψες για αυτες) κατι αλλο? Αυτη που εχω εγινε "κόκκινη" VARTA Silver dynamic AGM 1
GriGaS Μάρτιος 20, 2018 #5656 Μάρτιος 20, 2018 https://www.toyota.gr/service-and-accessories/genuine-parts/batteries.json Προσωπικά βάζω από την Toyota, γιατί όταν στα 3 χρόνια παρά μία ημέρα το διαγνωστικό έδειξε αντικατατάσταση, μου την άλλαξαν χωρίς να πληρώσω φράγκο.
SirDiman Μάρτιος 20, 2018 #5657 Μάρτιος 20, 2018 10 minutes ago, GriGaS said: https://www.toyota.gr/service-and-accessories/genuine-parts/batteries.json Προσωπικά βάζω από την Toyota, γιατί όταν στα 3 χρόνια παρά μία ημέρα το διαγνωστικό έδειξε αντικατατάσταση, μου την άλλαξαν χωρίς να πληρώσω φράγκο. ειναι για bmw e34 2L,λες να ρωτήσω σε αντιπροσωπία? (δεν θελω να πληρωσω premium) @ΓιαγκΤ ωχ ωχ προσεχε εχω και ΚΤΕΟ !! αν κραταει 8 χρονια να την παρω
GriGaS Μάρτιος 20, 2018 #5658 Μάρτιος 20, 2018 πριν 5 λεπτά, το μέλος SirDiman έγραψε: ειναι για bmw e34 2L,λες να ρωτήσω σε αντιπροσωπία? (δεν θελω να πληρωσω premium) τσάμπα είναι οι ερωτήσεις... 1
ΓιαγκΤ Μάρτιος 20, 2018 #5659 Μάρτιος 20, 2018 πριν 10 λεπτά, το μέλος SirDiman έγραψε: ειναι για bmw e34 2L,λες να ρωτήσω σε αντιπροσωπία? (δεν θελω να πληρωσω premium) @ΓιαγκΤ ωχ ωχ προσεχε εχω και ΚΤΕΟ !! αν κραταει 8 χρονια να την παρω πριν 12 λεπτά, το μέλος SirDiman έγραψε: ειναι για bmw e34 2L,λες να ρωτήσω σε αντιπροσωπία? (δεν θελω να πληρωσω premium) @ΓιαγκΤ ωχ ωχ προσεχε εχω και ΚΤΕΟ !! αν κραταει 8 χρονια να την παρω Προσδόκιμο 7 χρόνια αλλά κρατάνε και 10. Γενικά η τεχνολογία AGM έδωσε ώθηση στην διάρκεια των μπαταριών μολύβδου, αλλά είναι ακριβές 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now