Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 1 ώρα, το μέλος slalom έγραψε:

Γιατι το βιάζεις???

Στην εθνική ναι, αλλά και στη Αθήνα πατάω πολύ ελαφρά φρένο. Για παράδειγμα όταν βλέπω κόκκινο φανάρι κατεβάζω σταδιακά ταχύτητες από πριν, και φρενάρω στο τέλος ίσα για το σταμάτημα.Το ίδιο κάνω και στο παπί. Ένας φίλος πατάει τα φρένα δίχως αύριο στα φανάρια, και σου βγάζει τ'άντερα.:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slalom said:

Γιατι το βιάζεις???

 

Δεν είναι βιασμός. Αν κατεβάζεις προοδευτικά ταχύτητες στο σταμάτημα, διατηρείς ιδανικά τον έλεγχο και περιορίζεις τη φθορά στα φρένα. Προφανώς επιβαρύνεις λίγο παραπάνω δίσκο-πλατώ, αλλά με κέρδος στην ενεργητική ασφάλεια. Η όποια επιδραση στο κιβώτιο είναι "αντίθετη" από ό,τι στα ανεβάσματα, οπότε αν δεν το βιάζεις ανεβάζοντας, δεν το βιάζεις και κατεβάζοντας. Αν μπορείς (χωρίς ταρζανιές) να τσιμπάς και λίγο γκάζι για rev-matching, ακόμη καλύτερα, αλλά υπό φυσιολογικές συνθήκες ταχύτητας οχήματος και στροφών κινητήρα δεν είναι απαραίτητο.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά προτιμώ να κάψω τα τακάκια σαν αναλώσιμο παρά να δημιουργώ φθορές στο σασμάν και σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν πρέπει να κάνω rev-matching τις 7000 φορές που σταματάω λόγω κίνησης και να προσαρμόζω την ταχύτητα του αυτοκινήτου λύνοντας μαθηματικούς γρίφους... δουλειά πάω όχι στη Monza για χρόνο :)

 

Επίσης. Αύριο πάω συνεργείο. Seat Ibiza 2016. Λάδια σε σωλήνα του turbo και δεν δουλεύει το air condition. Κομπρέσορας μάλλον. Έτσι απλά γιατί είναι VAG. 

 

υ/γ: Πάω να κάνω test drive το Auris.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lakisss said:

Εγώ έβαλα τα μη χαμηλώματος με τα μαμά ελατήρια. Στη πόλη κοπανάει ελαφρά αλλά είναι στα όρια της ανεκτικότητας. Στην εθνική είναι απόλαυση αλλά ένα ελατήριο το χρειαζόταν, ίσως να έχουν μαλακώσει και τα δικά μου με τα χρόνια. Με τα σινεμπλόκ είδα καλή διαφορά στην απόκριση του τιμονιού.

Το ίδιο combo έχουμε! Για στρίψιμο θέλει ελατήρια αλλά θα κοπανάει παραπάνω μετά μεσα στην πόλη + οτι γίνεται πιο απόλυτο στο όριο

 

Το τιμόνι "σφίγγει" αρκετά με τα σινεμπλόκ όντως και επίσης δεν κόβονται τόσο εύκολα 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, trib said:

Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά προτιμώ να κάψω τα τακάκια σαν αναλώσιμο παρά να δημιουργώ φθορές στο σασμάν και σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν πρέπει να κάνω rev-matching τις 7000 φορές που σταματάω λόγω κίνησης και να προσαρμόζω την ταχύτητα του αυτοκινήτου λύνοντας μαθηματικούς γρίφους... δουλειά πάω όχι στη Monza για χρόνο :)

 

Επίσης. Αύριο πάω συνεργείο. Seat Ibiza 2016. Λάδια σε σωλήνα του turbo και δεν δουλεύει το air condition. Κομπρέσορας μάλλον. Έτσι απλά γιατί είναι VAG. 

 

υ/γ: Πάω να κάνω test drive το Auris.

Άμα δουλεύεις το μοτέρ στις 7000, τότε σίγουρα δε θα πάρεις πρώτο το σασμαν στα χέρια σου.

Btw δεν είναι καθόλου μαθηματικά.πλέον γίνεται μηχανικά όπως όταν ανάβεις το φλας

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, GoMaR said:

Άμα δουλεύεις το μοτέρ στις 7000, τότε σίγουρα δε θα πάρεις πρώτο το σασμαν στα χέρια σου.

Btw δεν είναι καθόλου μαθηματικά.πλέον γίνεται μηχανικά όπως όταν ανάβεις το φλας

Όχι στις 7000. Τις 7000 φορες σταμάτα-ξεκίνα. Δεν γίνεται μηχανικά τίποτα μέσα στην Αθήνα. Οδηγάς και όταν φτάσεις στο σπίτι νιώθεις ότι έχεις περάσει πίστα. Δεν υπάρχουν περιθώρια να προσθέσεις κάτι στη ρουτίνα της οδήγησης. 

Link to comment
Share on other sites

τα καινούργια με τα ηλεκτρόγκαζα δεν ενδείκνυται για revmatching...είναι ψιλοαργό... εγο απλά κατεβάζω προοδευτικά.... και με το revmatching δεν κόβει πολύ το αμάξι αρχικά όπως όταν κάνεις απλά κατέβασμα

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, trib said:

Όχι στις 7000. Τις 7000 φορες σταμάτα-ξεκίνα. Δεν γίνεται μηχανικά τίποτα μέσα στην Αθήνα. Οδηγάς και όταν φτάσεις στο σπίτι νιώθεις ότι έχεις περάσει πίστα. Δεν υπάρχουν περιθώρια να προσθέσεις κάτι στη ρουτίνα της οδήγησης. 


Στο ξαναλεω, οπως ειναι ρουτινα για καποιον το φλας / κοιταγμα καθρεφτη (ανεξαρτητα με το αν ειναι υποχρεωτικα) για καποιους αλλους ειναι και το rev matching.
Και ναι εννοειται, δεν υπαρχει λογος να το κανεις σε σταματα ξεκινα στην Κηφισιας. Αλλα επειδη το κανω χρονια, πλεον παει αυθορμητα το ποδι μου οταν χρειαζεται, χωρις υπολογισμους.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, trib said:

Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά προτιμώ να κάψω τα τακάκια σαν αναλώσιμο παρά να δημιουργώ φθορές στο σασμάν και σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν πρέπει να κάνω rev-matching τις 7000 φορές που σταματάω λόγω κίνησης και να προσαρμόζω την ταχύτητα του αυτοκινήτου λύνοντας μαθηματικούς γρίφους... δουλειά πάω όχι στη Monza για χρόνο :)

 

Επίσης. Αύριο πάω συνεργείο. Seat Ibiza 2016. Λάδια σε σωλήνα του turbo και δεν δουλεύει το air condition. Κομπρέσορας μάλλον. Έτσι απλά γιατί είναι VAG. 

 

υ/γ: Πάω να κάνω test drive το Auris.

 

Κακώς στάθηκες στο rev-matching, σχεδόν μετανιώνω που το ανέφερα. ;)

 

Στο σασμάν δεν κάνεις τίποτα. Το χείλος των γραναζιών που πρωτοκάνει επαφή στο κατέβασμα είναι το αντίθετο από το ανέβασμα, οπότε απλά φθείρεις περισσότερο συμμετρικά το κιβώτιο (μια αμελητλεα φθορά, ανάξια λόγου). Αν χρειαζόταν να αλλάξεις ποτέ σασμάν εξαιτίας της φθοράς από τα κατεβάσματα, θα είχε ήδη χρειαστεί από τη φθορά στα ανεβάσματα. Στην πράξη, εκτός αν οδηγείς επαγγελματικό με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες km, δεν το αλλάζεις ποτέ.

 

Όπως είπα και νωρίτερα, η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στο σύστημα δίσκου-πλατώ, το οποίο μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση στα 12 αντί στα 15 χρόνια. Πρακτικά, μεταφέρεις την τριβή από τα τακάκια στο δισκοπλατώ (που είναι και στιβαρότερο αναλώσιμο) και κερδίζεις καλύτερο έλεγχο και αυξημένη ενεργητική ασφάλεια.

 

Εύχομαι καλά και φτηνά ξεμπερδέματα με το Seat. Φαντάζομαι είναι σε εγγύηση, έτσι;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Κακώς στάθηκες στο rev-matching, σχεδόν μετανιώνω που το ανέφερα. ;)

 

Στο σασμάν δεν κάνεις τίποτα. Το χείλος των γραναζιών που πρωτοκάνει επαφή στο κατέβασμα είναι το αντίθετο από το ανέβασμα, οπότε απλά φθείρεις περισσότερο συμμετρικά το κιβώτιο (μια αμελητλεα φθορά, ανάξια λόγου). Αν χρειαζόταν να αλλάξεις ποτέ σασμάν εξαιτίας της φθοράς από τα κατεβάσματα, θα είχε ήδη χρειαστεί από τη φθορά στα ανεβάσματα. Στην πράξη, εκτός αν οδηγείς επαγγελματικό με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες km, δεν το αλλάζεις ποτέ.

 

Όπως είπα και νωρίτερα, η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στο σύστημα δίσκου-πλατώ, το οποίο μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση στα 12 αντί στα 15 χρόνια. Πρακτικά, μεταφέρεις την τριβή από τα τακάκια στο δισκοπλατώ (που είναι και στιβαρότερο αναλώσιμο) και κερδίζεις καλύτερο έλεγχο και αυξημένη ενεργητική ασφάλεια.

 

Εύχομαι καλά και φτηνά ξεμπερδέματα με το Seat. Φαντάζομαι είναι σε εγγύηση, έτσι;

Μεσα στην πολη πιστευω πως δεν αξιζει να ταλαιπωρειται το ολο συστημα για να γλιτωσεις λιγο απο τα τακακια σου, εστω και τα δισκοφρενα. Επισης δισκο-πλατο δεν αλλαζεται καθε 12-15 χρονια πλεον, αυτα ειναι λαστ γιαρ :p Πλεον θεωρειται φυσιολογικο να αλλαζει στα 100.000 χλμ ανεξαρτητως αυτοκινητου. Επισης (εκτος απο δισκο-πλατο) ταλαιπωρουνται οι βασεις μηχανης-σασμαν και το βολαν, που το κοστος τους σε καποια αυτοκινητα πραγματικα σε στελνει.

Προτιμοτερο θεωρω να οδηγας βλεποντας λιγο πιο.. μακρια ;) Δηλαδη να προβλεπεις τις συνθηκες κινησης.

Ολα αυτα αναιρουνται σε παρατεταμενες κατηφορες, ειδικα με φορτιο, και σε συνθηκες πιστας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, acct said:

 

Rev matching με ηλεκτρογκαζο και 60km. Τα θεωρώ περιττά. Φρενακι χαλαρό και αναμονή 10 λεπτά μέχρι το επόμενο συμπλεκταρισμα. 

 

Όσο αφορά το αυτοκίνητο θα μάθω το μπουγιουρντι αύριο... :(

 

Link to comment
Share on other sites

@trib άμα σου πούνε τίποτα ιστορίες οτι δεν τα καλύπτει η εγγύηση και άλλες ιστορίες μην διστάσεις να τους πεις οκ.....και να οτι θα πάς σε κάποιον άλλον αντιπρόσωπο να το αναλάβει αυτός...!Άκου με.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν το πήρα ειχε 4 χρόνια. Έκανα μια κουβέντα με ένα συνάδελφο και μου έλεγε ότι υπάρχει περίπτωση τον κομπρεσορα του air condition να μην τον καλύπτει γιατί συνήθως έχουν δική τους ανεξάρτητη εγγύηση. 

 

Το σκατό ... έχει φτάσει κάλτσα... Εντωμεταξυ πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και δεν τους άκουσα πολύ χαρούμενους... Επίσης δεν μου απάντησαν σε καμία ερώτηση και κλείσαμε ραντεβού για αύριο.

 

Μέχρι στιγμής μου είχε βγάλει πρόβλημα στις παιδικές ασφάλειες που δεν κλείδωναν και στο κάθισμα του συνοδηγού που ξηλώθηκε η ύφανση στον πρωτο μήνα. 

 

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα με έχουν εξυπηρετησει. Για να δούμε στα δύσκολα τώρα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.