Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Νταξ οι άνθρωποι γελοίοι έτσι. 1800€ εργασία ρε φίλε. Για δεν ξέρω πόσες ώρες βέβαια αλλά έτσι όπως το βλέπω πρέπει να χρεώνουν ένα 500αρικο σχεδόν την ώρα. Λάθος επάγγελμα διαλέξαμε. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@astrolabos

Ο μυθος (?) λεει οτι στα αυτοκινητα του VAG (audi-seat-skoda-vw) οταν πηγαινεις στο συνεργειο και συνδεουν τον εγκεφαλο να δουν τί βλαβες εχει καταγραψει, εχει ενα κατεβατο μερικες δεκαδες γραμμες.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος Lakisss έγραψε:

Έχω VAG και είμαι καλά.:p  δύο πολλαπλασιαστές και έναν αισθητήρα λάμδα σε 15 χρόνια, σύνολο 260 ευρώ.

Ποιό μοντέλο?

Δεν εχω τώρα αλλά είχα στο παρελθόν.

Τελευταία εμπειρία απο golf 3 πολύ καλή.

Ψόφιο μεν 1400 cc 70-75 άλογα αξιόπιστο δε.

Το είχα πάρει φοιτητής στα 200000 χλμ και το αμάξι το οδήγησα 80000-90000 επιπλέον και άλλαξα επειδή βαρέθηκα και όχι επειδή παρουσιάσε κάτι.

Μόνες φορές που με άγχωσε μια κομμένη ντίζα συμπλέκτη και ενα ραγισμένο δοχείο υπερχύλισης.

Δηλαδή απροβλημάτιστο...

Είχε ζαντούλες αλουμινίου 15άρες του είχα βάλει κιτάκι eibach bilstein με 3 ή 5 πόντους χαμήλωμα, κάτι που δεν υπήρχε κανένας λόγος βέβαια με 75 άλογα να γίνει αλλά χαλάλι του λόγο ηλικίας με δικαιολογώ.:hehe:

Το χαμήλωμα εκτός απο την οδική συμπεριφορά με προετοίμασε στο πως να οδηγάω χαμηλότερα αυτοκίνητα όπως το mx5 που έχω τώρα.

Βασικά λιγότερες πιθανότητες εχω να βρώ κάτω με το mx απο ότι τότε με το golfάκι.:hehe:

 

Είχαμε και το golf 1 σε gti φτιαγμένο απο την Kamei το οποίο επίσης το οδηγούσα.  

Κάπως έτσι αλλά σε κλειστό.

11644053_0_a.jpg

Παλιό μεν, το είχα σαν 1ο αμάξι μετά το δίπλωμα. Αυτό και αν ήταν ωραίο αμάξι! Δεν απορώ που κάνουν 3-4++ χιλιάρικα τα καλά αυτή την στιγμή. 

Η 1η μου 180άρα παρακαλώ με αυτό, χωρίς τπτ απο θέματα βοηθημάτων. Pure driving και γενικότερα σφιχτή καρτοαίσθηση.

Κανένα πρόβλημα απόλυτα αξιόπιστο με σύγχρονη λειτουργία το μοτέρ αν και καρμπυρατεράτο και ασφαλέστατο, αν και είχα καταφέρει να φορτίσω αναρτήσεις να φέρω τετακέ και να τσαλακώσω τελικά μια ρόδα σε κράσπεδο.:hehe:

 

Γενικά αν και  τζαπωνοφάν στα vag τρέφω εκτίμηση και απορώ με αυτά που ακούω.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος shattered έγραψε:

2003 τα leon ήταν με τον "κλασσικό" mpi 1.6 16v

 

Αυτος και οι πιο παλιοί κινητήρες ήταν λίγο αδύναμοι, αλλά ήταν σε φάση σκαραβαίου η αντοχή τους.

Πρέπει μετά με τους fsi να τα σκ... οι γερμανοί προσπαθόντας να πιάσουν σε απόδοση τους ιάπωνες...

Δεν εξηγείται αλλιώς τόση γκρίνια...

Εκτός αν οι προσδοκίες των ιδιοκτητών είναι παράλογα υψηλές.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω τον bcb κινητήρα τον 16v με τα 105 άλογα. 

Δεν ξέρω αν έχω τύχει στην περίπτωση, αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα εκτός από τα δύο που ανέφερα παραπάνω που το έβγαζαν όλα στο group.

Βέβαια έχω μόλις 100.000km. με τα 75% να είναι εθνική, αλλά του πίνω πολύ το αίμα αφού τρέχω. Άλλαξα την πρώτη μπαταρία στα 9.5(!) χρόνια, δεν έχει τσιμπήσει ποτέ λάδι και δεν έχω συμπληρώσει ποτέ νερά στο ψυγείο. Το πήγα αντιπροσωπεία μόνο τα δύο πρώτα σέρβις και μετά στη γειτονιά. Έχω ακόμα τα τακάκια της μάνας του επάνω.:) Του έχω πολύ εμπιστοσύνη, αν και ο μηχανικός στις 60k μου συνέστησε να αλλάξω μαζί με τα λουριά αντλία κράτησα την ίδια.

Από "σκαλίσματα" sprintbooster, καζανάκι, k&n φίλτρο, ζάντες από octavia 4 rs abt, και πρόσφατα μπήκαν bilstein κίτρινα χοντρομπούκαλα με σινεμπλόκ cupra.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, uhu said:

 

Αυτος και οι πιο παλιοί κινητήρες ήταν λίγο αδύναμοι, αλλά ήταν σε φάση σκαραβαίου η αντοχή τους.

Πρέπει μετά με τους fsi να τα σκ... οι γερμανοί προσπαθόντας να πιάσουν σε απόδοση τους ιάπωνες...

Δεν εξηγείται αλλιώς τόση γκρίνια...

Εκτός αν οι προσδοκίες των ιδιοκτητών είναι παράλογα υψηλές.

 

Τα ατμοσφαιρικά κλασικά μοτέρ της vw δεν είχαν και τπτ για να χαλάσει! Αλλά δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερο όμως, απλά ακολουθούσαν την εποχή

 

Οι tsi  ήταν πολύ μπροστά για την εποχή τους και για το πετύχουν αυτό δεν υπολόγισαν κόστος οι Γερμανοί. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα η αντλία νερού/μαγνητική κομπρέσσορα που έχει ίσως ο πιο πολύπλοκος tsi, ο twincharger που εχω την ευτυχία να διαθέτω :p 

 

Φοβερό σαν σύλληψη ενα part να κάνει 2 δουλειές ταυτόχρονα και να πιάνει τόσο λίγο χώρο ΑΛΛΑ: είτε χαλάσει το κομμάτι της αντλίας και τρέχουν πχ νερά είτε ο μαγνήτης που κομπλράρει ο κομπρέσσορας στις χαμηλές στροφές πρέπει να αλλαχτει ολο αφου λυθεί η μισή αριστερή πλευρά γιατί δεν πέφτει καρφίτσα κατω απο το καπώ στο golf (δεν θέλω να ξερω τι γίνεται σε πιο μικρό αυτοκίνητο, στο polo gti πχ που φοράει το ίδιο μοτέρ!)

Ενα 500αρικακι το θες για πλάκα γι αυτη τη δουλεια και το αμάξι μια μερα οπωσδήποτε μεσα...

 

Από την άλλη αν μάθεις στον twicharger και οδηγήσεις οποιοδήποτε αντίπαλο μοτέρ της αντίστοιχης εποχής (2006-2009 περίπου) θα νιώσεις turbo lag που ο tsi απλά δεν έχει! Από τις 1100 τραβάει σαν ηλεκτρικός

 

@Lakisss πως πάει η μέση με τα bilstein? Εγω δεν εχω μετανοιώσει στιγμή που τα έβαλα, αλλά δεν ορκίζομαι οτι οι συνεπιβάτες μου έχουν την ίδια άποψη :innocent:

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου, η οποια αξιοπιστια των γερμανων σταματησε περιπου το 2000 πολυ χοντρικα. Για καποια χρονια ηταν πολυ meh η κατασταση, και εδω και λιγα χρονια τα μηχανικα των αυτοκινητων ειναι σουπα, δηλαδη μπορει να παρεις opel με κινητηρα fiat, mercedes με κινητηρα renault -το ιδιο και με nissan- και παει λεγοντας. Αυτο δεν ειναι κατ αναγκη αρνητικο ομως. Και στα περιφερειακα παντως εχουν γινει σουπα κατα τη γνωμη μου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2018 at 7:58 PM, Simon said:

Κατα τη γνωμη μου, η οποια αξιοπιστια των γερμανων σταματησε περιπου το 2000 πολυ χοντρικα. Για καποια χρονια ηταν πολυ meh η κατασταση, και εδω και λιγα χρονια τα μηχανικα των αυτοκινητων ειναι σουπα, δηλαδη μπορει να παρεις opel με κινητηρα fiat, mercedes με κινητηρα renault -το ιδιο και με nissan- και παει λεγοντας. Αυτο δεν ειναι κατ αναγκη αρνητικο ομως. Και στα περιφερειακα παντως εχουν γινει σουπα κατα τη γνωμη μου.

by the way πολυ καλα μοτερακια τα diesel της renault!!!!

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2018 at 11:18 PM, Lakisss said:

Seat Leon 1.6 2003

Έχω VAG και παίζει να είμαι σχετικά καλά. Seat Leon 1.6 16V 2001.

Μετά από 3 τρακαρίσματα στην μούρη(παππούς που κοιμήθηκε στο τιμόνι και ήρθε στο ρεύμα μου, ταρίφας που απλώς αποφάσισε να κάνει αναστροφή μια που "δεν απαγορεύεται" και σκύλος-βράχος τύπου boxer που πετάχτηκε στην εθνική να γαυγίσει τζιπάκι κυνηγού ενώ πήγα να του κάνω προσπέραση) η βαριά λίστα είναι σασμάν, κρεμαγιέρα, αισθητήρας λ φυσικά, MAP, AGR. Κατά τα άλλα, δουλεύει όπως πάντα. Κι όλα αυτά με 250.000χλμ και πολύ βόλτα φορτωμένος με υλικά ορεινής διάσωσης στον Όλυμπο (Πριόνια, ΚΕΟΑΧ, Κοκκινοπηλός κι όλους τους κατσικόδρομους στα πέριξ.

Αυτό το sprintbooster μέχρι να αποφασίσω να το πάρω, θα έχω αλλάξει αμάξι :p

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Arkan έγραψε:

η βαριά λίστα είναι σασμάν, κρεμαγιέρα, αισθητήρας λ φυσικά, MAP, AGR

Εγώ έχω μόνο 100.000 και ευτυχώς ατρακάριστα χιλιόμετρα. Μεγάλο πράγμα να μη κυκλοφορεί το αυτο/το σε πόλη, πολύ λιγότερες φθορές η εθνική. Όσο για το σασμάν δεν έχω ψάξει επίτηδες τους κωδικούς αν βρίσκομαι στη λυπητερή λίστα, δεν θέλω να ξέρω.:p Αν και χρησιμοποιώ πολύ το σασμάν με κατεβάσματα αντί φρένου, το προσέχω για να έχω.

 

 

On 3/3/2018 at 1:25 ΠΜ, το μέλος and64 έγραψε:

 

@Lakisss πως πάει η μέση με τα bilstein? Εγω δεν εχω μετανοιώσει στιγμή που τα έβαλα, αλλά δεν ορκίζομαι οτι οι συνεπιβάτες μου έχουν την ίδια άποψη :innocent:

Εγώ έβαλα τα μη χαμηλώματος με τα μαμά ελατήρια. Στη πόλη κοπανάει ελαφρά αλλά είναι στα όρια της ανεκτικότητας. Στην εθνική είναι απόλαυση αλλά ένα ελατήριο το χρειαζόταν, ίσως να έχουν μαλακώσει και τα δικά μου με τα χρόνια. Με τα σινεμπλόκ είδα καλή διαφορά στην απόκριση του τιμονιού.

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.