shattered Νοέμβριος 29, 2017 #5241 Νοέμβριος 29, 2017 @sstav ναι πρακτικά ενισχύει το σήμα για να νομίζει το αμάξι ότι το κλειδί είναι δίπλα στην πόρτα λύσεις 1) το κλειδί μακριά απο εξωτερικούς τοίχους 2) το κλειδί σε κλωβό faraday(για να κόψει τις rf εκπομπές) 3) πάρτε ένα νορμαλ αμάξι που δεν έχει τέτοια μπιχλιμπίδια 4) νομίζω πως τα merc έχουν κουμπί πάνω στο κλειδί για να μην εκπέμπει συνεχώς το κλειδί σήμα για keyless entry 3
Ripper18 Δεκέμβριος 1, 2017 #5245 Δεκέμβριος 1, 2017 On 29/11/2017 at 1:41 ΜΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Το καλύτερο αντικλεπτικό
SpirosKGR Δεκέμβριος 5, 2017 #5248 Δεκέμβριος 5, 2017 135€ τέλη για ένα Fiat Seicento Sporting 1100κυβ. του 2000. Χαχαχαχαχαχα Είναι λόγω παλαιότητας και ότι καίει/βγάζει πολύ καυσαέριο; Αυτό έλεγα στη μάνα μου οτι τα diesel και πιο νεα αμάξια πληρώνουν λιγότερο. Είχα εγώ δίκιο ή η μανα μου που στην τελική με έβρισε ότι "εσείς οι νεοι κάθεστε στο ιντερνετ και λέτε οτι διαβάσετε". Πιστεύω δίκιο έχω κι εκείνη κάνει λαθος. Για helpαρετε
GriGaS Δεκέμβριος 5, 2017 #5249 Δεκέμβριος 5, 2017 Είναι ότι πάει με βάση τα κυβικά του (κατηγορία 1100-1300) και όχι με βάση τους ρύπους. Τόσο πληρώνει και το Yaris μου που είναι 1.33 Μάρτιος του '10 (από τα τελευταία που πάνε με κυβικά) 1
SpirosKGR Δεκέμβριος 5, 2017 #5250 Δεκέμβριος 5, 2017 Χμμμ sh@τ Και νόμιζα ότι πάει με τους ρύπους. Και επέμενα κιόλας χχαχα . Δηλαδή αν κάποιος έχει αμαξι αγορασμενο το 15 πχ 1.2 κυβικά θα δώσει περίπου πόσα; Δε γνωρίζω από αμάξια παιδιά οπότε σορρυ προκαταβολικά
f117 Δεκέμβριος 5, 2017 #5251 Δεκέμβριος 5, 2017 @SpirosKGR http://www.enikos.gr/economy/412066/analytika-ta-teli-kykloforias-tou-2017-deite-posa-xrimata-tha-plirosete τσέκαρε 1
shattered Δεκέμβριος 5, 2017 #5252 Δεκέμβριος 5, 2017 νομίζω η αλλαγή απο κυβικά σε gr (co2)/km ισχύει για οχήματα με άδεια απο 11/2010 ανάλογα με το πόσους ρύππους εκπέμπει αλλάζει και η τιμή (θυμάμαι κάτι opel astra 1.6t ) που όταν άλλαξαν τα τέλη πήγαν απο ~260 στα 460 εδω έχει πίνακες με τιμές τελών 1
f117 Δεκέμβριος 5, 2017 #5254 Δεκέμβριος 5, 2017 νάτοςςςςςςς......!!!!!!!!! Να κάνω μια ερώτηση εγώ??? να πώ μια μλκία ακόμα? θα πω! Εάν τα αυτοκίνητα αρχίζουν να κινούνται όπως περίπου την πλειοψηφία των μοτοσυκλετών ...... τι θα γίνει?
astrolabos Δεκέμβριος 5, 2017 Author #5255 Δεκέμβριος 5, 2017 πριν 38 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Εάν τα αυτοκίνητα αρχίζουν να κινούνται όπως περίπου την πλειοψηφία των μοτοσυκλετών Τι εννοείς;
uhu Δεκέμβριος 5, 2017 #5257 Δεκέμβριος 5, 2017 (edited) πριν 49 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: νάτοςςςςςςς......!!!!!!!!! Να κάνω μια ερώτηση εγώ??? να πώ μια μλκία ακόμα? θα πω! Εάν τα αυτοκίνητα αρχίζουν να κινούνται όπως περίπου την πλειοψηφία των μοτοσυκλετών ...... τι θα γίνει? Εννοείς απο άποψης κατανάλωσης? Αν εννοείς αυτό θα αργήσουμε να το μάθουμε, γιατί απλά δεν προβλέπονται τόσο ριζικές μεταβολές στα ίδια τα αυτοκίνητα. Και πως να προβλέπονται, που τσέκαρα τον κινητήρα diesel του "νέου" vitara, που προέρχεται απο την fiat, design 15ετίας που με την σειρά είναι downsized ο common rail 1,9 της psa group που παίζει να παρουσιάστικε mid 80s. Γενικά αυτό συμβαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα για να γίνει απόσβεση του RnD κόστους, βελτιώνουν και ξαναβελτιώνουν ώριμες, αξιόπιστες και πάνω απο όλα δοκιμασμένες τεχνολογίες. Σκέψου τώρα ότι κάποιος που μόλις πήρε το καινούργιο του vitara σήμερα στην ελλάδα μπορεί να το πήρε με ορίζοντα 15ετίας. Επίσης αν είχε το diesel vitara 1900cc προ 20ετίας παίζει αν δει τον σημερινό κινητήρα του ξεσκέπαστο να του θυμίσει έντονα κάτι... Νομίζεις πως είναι τυχαίο που ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία κλωτσάει την μπάλα των ηλεκτρικών όσο πιο πίσω είναι δυνατόν. Δεν θέλουν τις αλλαγές εφόσον μπορούν να πουλάνε ότι ήδη υπάρχει. Ειδικά οι μικρότερες και φτωχότερες εταιρίες. Ακόμα και οι υπάλληλοι στα εξουσιοδοτημένα service τους, που έχουν εκπαιδευτεί στις ΜΕΚ, φτιάχνοντας τέτοιες μηχανές θα πάρουν σύνταξη... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 5, 2017 από uhu 1
f117 Δεκέμβριος 5, 2017 #5258 Δεκέμβριος 5, 2017 σωστές οι παρατηρήσεις σου....... Εγώ εννοούσα στο θέμα της ασφάλειας στους δρόμους..ατυχήματα...σεβασμός κτλπ.... Πώς περιμένει ο μηχανάκιας εσύ να ελαττώσεις ταχύτητα και να τον αφήσεις να σου μπει...και ας πηγαίνει με 1000....διαγώνια όλες τις λωρίδες..... Άμα πατήσω και εγώ το γκαζάκι και μπω αποφασιστικά στην λωρίδα την διπλανή που εδώ και 5-10 δεύτερα έχω βγάλει το φλασάκι μου και είναι άδεια τι θα γίνει...? θα ζητάει τον λόγο ......άν είναι όρθιος ...
slalom Δεκέμβριος 5, 2017 #5259 Δεκέμβριος 5, 2017 Οπως εσυ δε θα κανεις σφηνα σε τετραξονικο, θα κοψει ο μηχανακιας αμα του μπεις 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now