Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 19/10/2017 at 1:37 PM, astrolabos said:

https://members.hellug.gr/djart/grlinux-10.html

 

Το χειρότερο είναι ότι δεν θυμάμαι καν τι είναι ο kxkb :p 

 

On 19/10/2017 at 1:09 PM, sotiris said:

Δεν έχω ελληνικό locale στο raspberry pi που μόλις έστησα.

Δεν τα πιστεύω εγώ, το "αυτοτριτι" τα βάλε και τους κράζω.
Όχι τίποτα άλλο, θέλουν και λεφτά (ήθελαν έστω όταν ήταν έντυπο) για τις σαχλαμάρες που γραφουν.
Μόρια αέρα????????????
Δύσκολο να βρείς άζωτο??????????? (έχει 78% στον αέρα :p ).
Καθαρό άζωτο?????????
Μεγαλύτερα μόρια????????

 

Τώρα για τις ανακρίβειες του auto triti:

 

Ο αέρας δεν είναι μόριο. Είναι μίγμα αερίων. 78.09 % είναι άζωτο.

Η μόνη παράμετρος που έχει κάποιο credibility είναι η πιθανώς χαμηλότερη διαπερατότητα του ελαστικού από το αέριο άζωτο. 

Η συγκέντρωση του αζώτου στο "καθαρό άζωτο" των λαστιχάδων είναι 95%, σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει.

Άρα συγκρίνουμε μίγματα 78% και 95%.

 

Αυτό που λένε όλοι έιναι ότι υπάρχει χαμηλότερη υγρασία στο άζωτο  και είναι ευκολότερο να το κρατήσεις χωρίς υγρασία. Η υγρασία είναι αυτή που σου δημιουργεί τοπικές διαφορές στην πίεση. Αυτό είναι ορατό σε επίπεδο F1 που αλλάζουν λάστιχα 3 φορές την ώρα, όχι στο punto και στο golf που αλλάζουν λάστιχα 3 φορές στα 10 χρόνια. Αν το μέγεθος μορίου και η ξήρανση είχαν τόση σημασία, είμαι σίγουρος ότι στην f1 θα γέμιζαν με xenon. Λεφτά έχουν. Προφανώς δεν θα έχουν παρατηρήσει καμία διαφορά.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προσπερνώντας τις μπούρδες του άρθρου, νομίζω ότι και στο βίντεο που παρέθεσες εστιάζουν στις λάθος παραμέτρους, λόγω F1. Η διαπερατότητα και η υγρασία είναι σίγουρα θέματα, αλλά νομίζω το σημαντικότερο είναι η οξείδωση εκ των έσω από το ατμοσφαιρικό οξυγόνο. Η πιο ευαίσθητη πλευρά του ελαστικού είναι η εσωτερική. Όταν εκτίθεται σε οξυγόνο και μάλιστα σε πίεση μεγαλύτερη από την ατμοσφαιρική, σίγουρα σταδιακά οξειδώνεται και εμφανίζει μικρο-ρωγμές.

 

Ένας βασικός λόγος που το άζωτο θα πρέπει να είναι πιο επωφελές είναι ότι δεν αντιδρά με το βουλκανισμένο λάστιχο, οπότε καθυστερεί τη γήρανσή του. Πάντως, συμφωνώ ότι όταν μιλάμε για χρονικά διαστήματα μέσα στο προσδόκιμο ζωής των ελαστικών δρόμου, οι διαφορές πρέπει να είναι τέτοιες που δε δικαιολογούν το επιπλέον κόστος. Καλύτερα να ξοδέψεις τα παραπάνω λεφτά για λίγο καλύτερα λάστιχα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, acct said:

Προσπερνώντας τις μπούρδες του άρθρου, νομίζω ότι και στο βίντεο που παρέθεσες εστιάζουν στις λάθος παραμέτρους, λόγω F1. Η διαπερατότητα και η υγρασία είναι σίγουρα θέματα, αλλά νομίζω το σημαντικότερο είναι η οξείδωση εκ των έσω από το ατμοσφαιρικό οξυγόνο. Η πιο ευαίσθητη πλευρά του ελαστικού είναι η εσωτερική. Όταν εκτίθεται σε οξυγόνο και μάλιστα σε πίεση μεγαλύτερη από την ατμοσφαιρική, σίγουρα σταδιακά οξειδώνεται και εμφανίζει μικρο-ρωγμές.

 

Ένας βασικός λόγος που το άζωτο θα πρέπει να είναι πιο επωφελές είναι ότι δεν αντιδρά με το βουλκανισμένο λάστιχο, οπότε καθυστερεί τη γήρανσή του. Πάντως, συμφωνώ ότι όταν μιλάμε για χρονικά διαστήματα μέσα στο προσδόκιμο ζωής των ελαστικών δρόμου, οι διαφορές πρέπει να είναι τέτοιες που δε δικαιολογούν το επιπλέον κόστος. Καλύτερα να ξοδέψεις τα παραπάνω λεφτά για λίγο καλύτερα λάστιχα.

 

Ισχύει και αυτό!

Αλλά εσωτερικά όσα λάστιχα έχω δει πάντα σαν... καινούρια είναι, χωρίς βέβαια να έχω ικανό στατιστικό δείγμα.

 

Εξωτερικά είναι που εμφανίζουν πρώτα τις μικρορωγμές, άρα μάλλον η παράμετρος #1 είναι το ηλιακό UV και η ζέστη.

 

Το θέμα είναι ότι με το που βάλεις άζωτο, δεν μπορείς "θεωρητικά" να τα γεμίσεις με αέρα. Αυτό καταλήγει πολλοί να μην ελέγχουν την πίεση των ελαστικών και η συνέπειες είναι χειρότερες από το να είχες αέρα, γιατί μια μικροδιαρροή από ένα καρφί π.χ. θα αργήσεις να την πάρεις χαμπάρι.

 

Ένα από τα συστήματα που ψάχνω να βάλω τον τελευταίο καιρό είναι ένα TPMS, αυτά με τις εξωτερικές βαλβίδες, απλά ψάχνω το πώς θα κάνω την υλοποίηση. Θεωρώ πολύ σημαντικό να γνωρίζω σε τι κατάσταση βρίσκονται τα ελαστικά μου (όπως και τις απόλυτες τιμές θερμοκρασιών παραμέτρων κινητήρα, αλλά τέλος πάντων, αρκούμαι και στους δείκτες).

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

On 29/9/2017 at 8:10 ΜΜ, το μέλος AGGANIS13 έγραψε:

ΛΕω να φερω ενα αυτοκινητο απο Βουλγαρια.

Συγκεκριμενα το Opel Meriva 1.3CDTi (πετρελαιο) 2011 (euro 5)

Το εχω βρει μαζι με το τελωνειο στα 6500 ευρω.

Με ενδιαφερει να εχει καλους χωρους (για 4 ατομα + μωρο) , να εχει μεγαλο χωρο αποσκευων και να ειναι αξιοπιστο και οικονομικο.

Τι λετε? Ειναι καλη επιλογη?

 

Πηρα ενα Opel Meriva cdi ecoflex -B- του 2011 μοντελο

Θελω να βαλω μια οθονη 2din .

Εχει ομως το εργοστασιακο συστημα μαζι με την κονσολα του air condition

 

Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

 

Απο ψαξιμο που εκανα σε διαφορα σιτε δεν υπαρχει πλαισιο που να μπαινει οθονη 2 din

για το Meriva απο το 2011 και μετα.

 

Ξερει κανεις κατι?

Link to comment
Share on other sites

Αν βρεις πουθενά αυτό: http://www.naviav.com/product/OPEL_Series/2015/1209/878.html

Διαφορετικά μόνο αν πιάνουν τα χέρια σου να αντικαταστήσεις την κλασσική που έχει σε αυτό το σημείο με ένα tablet όπως έκαναν σε Corsa C.

Link to comment
Share on other sites

Για να εχω ρευμα στο ταμπλετ θα χρησιμοποιώ ρευμα απο τον ανταπροτα του αυτοκινητου στην micro usb κανονικα.

Πως ομως ταυτοχρονα θα μπορω να συνδεσω ενα usb stick για να αναπαράγω ταινία αφου η θυρα θα ειναι κατειλημμένη??

Υπαρχει κατι που να μπορω να συνδεσω κ ρευμα κ usb stick?

 

Link to comment
Share on other sites

Από τον αναπτήρα ή αν το έχεις μόνιμα η καλύτερη λύση είναι να πας σε ένα ηλεκτρολόγο και να σου τραβήξει μια νέα παροχή ώστε να μην χάσεις τις υπάρχων ή να βάζεις - βγάζεις πράματα.

 

Επίσης ρίξε μια ματιά εδώ: https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20171022003046&SearchText=car+lighter

Link to comment
Share on other sites

 

Εγώ σε ένα fabia που έχω,  έβγαλα το εργοστασιακό multimedia, αγόρασα ένα jvc χωρίς CD με Bluetooth/ usb , Το jvc που είναι ρηχό , το έβαλα στην 2 din θήκη που σχηματίζει η κονσόλα του αυτοκινήτου χωστά στο βάθος . Την USB  θύρα του JVC την έφερα κάτω από την μεσαία κονσόλα και έβαλα ένα USB 3.0 panel σαν αυτά που πωλούνται για αντικατάσταση του αναπτήρα.

https://www.google.gr/search?q=car+usb&client=opera&hs=Alt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjM6vLl6YPXAhXEYVAKHXDxADsQ_AUICigB&biw=2133&bih=1045#imgrc=bBB2D9RnB7fIzM:

 

Αγόρασα ένα 2-din πλαίσιο που πίσω του προσάρμοσα ένα tablet .

Στο tablet έδωσα τροφοδοσία μέσω αντάπτορα που πωλείται για φόρτιση κινητών, αλλά αυτόν τον έχωσα πίσω από την όλη κατασκευή.

 

Σύνδεσα το tablet με το JVC μέσω bluetooth , αλλά και το κινητό,  

Εγκατέστησα στο tablet μια εφαρμογή για android της jvc .

 

Με αυτό τον τρόπο τα USB στικάκια τα παίζω μέσα από την θύρα USB του JVC.

Εχω συνδεδεμένο το κινητό αλλά και το tablet οπότε έχω ανοικτή ακρόαση συνομιλίας.

Εχω διαχείριση του ραδιοφώνου αλλά και της playlist κινητού και tablet από την εφαρμογή της JVC.

Εχω Here maps σε ανοικτή ακρόαση, μαζί με μουσική στο αυτοκίνητο.

 

 

Αν το ξαναέκανα σήμερα, δεν θα έβαζα χωνευτό το tablet αλλά στο πάνω μέρος του ταμπλό, όπως το κάνουν οι μισές βιομηχανίες με τα νέα mulimedia. 

 

To jvc το διάλεξα γιατί φορτώνει τις εφαρμογές που σε ενδιαφέρουν μέσα στο user interface του , οπότε μπορείς να παραλληλίσεις την ακρόαση μουσικής με το άκουσμα μουσικής κ.λ.π. 

 

Το όλο κόστος του εγχειρήματος με το tablet να υπάρχει μου κόστισε 100€ μόλις.  Αυτός ήταν και ο λογος που δεν έβαλα κατευθείαν κάποια android συσκευή.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το παρακατω δεν θα μπορω να φορτιζω το ταμπλετ απο τον αναπτηρα συνεχεια και ταυτοτρονα να διαβαζω ενα στικακι usb

http://www.plus26.gr/index.php?route=product/product&product_id=719

 

 

το αρσενικο micro  θα παει στο ταμπλετ

στο θυλυκο Micro θα παει το καλωδιο του ταμπλετ απο τον αναπτηρα

και στο θηλυκο usb θα μπαινει στικακι με εργα

 

Ειναι σωστο?

Θα δουλεψει ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Εγω το Audάκι λυπήθηκα...

Πρώτα το σκάει με τον πωπό στην μπαριέρα στο 46.

Και στην συνέχεια στο 1:23, απο την χαρά του που είδε κόσμο, πέφτει μες στο νεροφάγωμα:haha::rofl: WTF????

 

Τυχαίο ότι δεν το δείχνει στη συνέχεια ποτέ... Στάνταρ θα το έστειλε σε κανένα τοίχο ο αμπαλέϊρος.:hehe:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, uhu said:

Εγω το Audάκι λυπήθηκα...

 

Και στην συνέχεια στο 1:23, απο την χαρά του που είδε κόσμο, πέφτει μες στο νεροφάγωμα

 

Δε φάνηκε να κατάλαβε τίποτα το αμάξι όμως!

Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Το ειχανε ξεφτιλισει μερικοι

 

Βασικά όσο παλιώνει ο στόλος, λόγο μη απόσυρσης, αλλά αντικειμενικότερα λόγο πτώσης του βιοτικού επιπέδου και κουβανοποίησης...

Vintage-Classic-car-Cuba-1.jpg?resize=10

τόσο πλησίαζε η πιθανότητα μέρος αυτού του στόλου να καταθέσει για ιστορικές και να αποφύγει, τέλη, ασφάλεια τεκμήριο...

και να χαθεί η δυνατότητα αρμέγματος απο τους "τυχερούς" ιδιοκτήτες των αντίκων, όπως οι παρακάτω.

Γύφτοι και ψιλικαζήδες κατά την άποψη μου οι εμπνευστές της ιδέας...

Η είδηση γενικά μου βγάζει κακομοιριά...

 

10835178_4_a.jpg

10904425_0_b.jpg

10942209_0_a.jpg

11026882_1_b.jpg

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, slalom said:

Το ειχανε ξεφτιλισει μερικοι

Και για να πιάσεις αυτούς τους ελάχιστους θα τιμωρήσεις όλους τους υπόλοιπους νόμιμους και λάτρεις του αυτοκινήτου. Makes sense...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν το ξέρω το θέμα, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει συνοπτικά το καθεστώς των "ιστορικών οχημάτων"; Από ό,τι γνωρίζω, οι ιστορικές πινακίδες απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας, οπότε θεωρώ ότι απεμπολούν και το δικαίωμα της κυκλοφορίας στους δρόμους.

 

Ας μπει μια διόρθωση που θα τους δίνει το δικαίωμα να αυτοκινούνται προς και από τους αγώνες και τέρμα. Διαφορετικά, μπορούν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και να λύνεται το πρόβλημά τους.

 

Υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.