ARMAGEDDON Οκτώβριος 8, 2017 #4941 Οκτώβριος 8, 2017 (edited) για την αξιοπιστία δεν το κατάλαβα ; .... άλλο το μοτέρ και άλλο τα ηλεκτρολογικά ! εμένα κάτι ηλεκτρολογικό τον πίνει ! (10 χρονών που είναι (λογικό μου φαίνεται) ψάχνω να το βρω τώρα που έχω χρόνο ας αναφέρω το πρόβλημα μου ποιο αναλυτικά πας κανονικά με 3 στις 3κ στροφές και αποφασίζει για κάποιο λόγο που ακόμα δεν το έχω βρει να χάσει ισχύ με αποτέλεσμα να πέφτουν οι στροφές και αν πατήσεις τέρμα γκάζι μπορεί να θυμηθεί να δώσει max ισχύ , αυτό το κάνει συνήθως με 1-2-3- είσαι τώρα με 5 στισ 3κ στα 100κμ και πατάς γκάζι και πάει ανεβαίνει κανονικά ! πας 140 πας 160 δεν το νοιάζει (aka αντλία βενζίνης δεν έχει πρόβλημα) μπαίνεις μετά σε δρόμο επαρχιακό κατεβάζεις σε 3 και ξεκινάει το παραπάνω βιολί όποτε το θυμηθεί (Δεν το κάνει πάντα, είχε καιρό να μου το κάνει από τον Απρίλιο) και επειδή είναι γκάου από αισθητήρες το μόνο που θα σου πεταξει σαν σφάλμα είναι ο αισθητήρας Λ (τον πρώτο τον έχω αλλάξει 2 φορές μία πέρυση το καλοκαίρι και τον άλλον τον Απρίλιο μέσω εγγύησης ψάχναμε να δούμε τι φταίει από τότε) και ένα μικρό στόρυ κατεβαίνω την τρίτη Γύθειο - λίγο ποιο έξω Πλάτανος - Λίμπερδο από Αθήνα σφαίρα όλα μια χαρά , την τρίτη μέρα ξεκίνησε τα κουλά τι να πω υγρασία ? δεν μπορώ να καταλάβω τα ψυχολογικά που έχει σαν γυναίκα κάνει εχτές που ανέβηκα έψαχνα σε βενζινάδικο στην Σπάρτη καρυδάκια για να βγάλω το καπάκι να κουνήσω τα καλώδια να ξεμπριζώσω μπριζώσω μερικές φύσες τους παραπάνω αισθητήρες και με το obd να σβήσω τα σφάλματα 2 φορές (Βενζινάδικο Σπάρτη- Σπαθοβούνη) θα το σκίσω αυτό τον μήνα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2017 από ARMAGEDDON
akis_z80 Οκτώβριος 9, 2017 #4943 Οκτώβριος 9, 2017 On 9/10/2017 at 6:23 ΠΜ, το μέλος trib έγραψε: Σερρες πήγε κανείς; King of Europe; Expand 50ρικο είχε το εισιτήριο και τα τσιγκουνεύτηκα. Από τα βιντεάκια που βρίσκω, φαίνεται ότι ξηλώσανε αρκετή άσφαλτο
trib Οκτώβριος 9, 2017 #4944 Οκτώβριος 9, 2017 (edited) On 9/10/2017 at 6:53 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε: 50ρικο είχε το εισιτήριο και τα τσιγκουνεύτηκα. Από τα βιντεάκια που βρίσκω, φαίνεται ότι ξηλώσανε αρκετή άσφαλτο Expand 50 και για τις 2 ημέρες. Κυριακή άξιζε περισσότερο από Σάββατο αν και το Σάββατο είχε περισσότερους Έλληνες και περισσότερες μονομαχίες. Πάντως, μπορείς ακόμη να το δεις από κοντά του... χρόνου. Ναι, θα γίνει και πάλι το ίδιο event, πιθανολογώ με ακόμη περισσότερες συμμετοχές (φέτος όλοι θα σκυλιάσουν να φτιάξουν αυτοκίνητα και φυσικά έλειπαν τρομεροί Έλληνες οδηγοί), ίδιο μήνα, ίδιες ημερομηνίες. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 9, 2017 από trib
sotiris Οκτώβριος 9, 2017 #4945 Οκτώβριος 9, 2017 (edited) Προσοχή παιδιά στα μεταχειρισμένα λάστιχα, τώρα είδα αυτό στο puntoclub και σας το μεταφέρω: https://www.car.gr/parts/view/10055013/ Αν προσέξετε είναι άλλης εταιρίας (το λογότυπο είναι σβησμένο) και από πάνω είναι γραμμένη άλλη μάρκα (pirelli pzero nero gt). Το λογότυπο των pirelli δεν ταιριάζει με το αυθεντικό, που σημαίνει ότι είναι αμφιβόλου προέλευσης μεταχειρισμένα λάστιχα αναγομωμένα με γόμα που έχει επαναχαρακτεί ώστε να μοιάζει με pzero nero (λογικά με κάποιου τύπου CNC που αναγομώνουν ελαστικά). Και το χειρότερο, ο συγκεκριμένος έχει μαγαζί και δίνει 6 μήνες εγγύηση... αν το ανέβαζε κάνας ιδιώτης να πεις πάει στο διάολο, ο λαστιχάς που έιναι η δουλειά του είναι δυνατόν να μην ξέρει? Το original λογότυπο στο Amazon: https://www.amazon.co.uk/Pirelli-Zero-Nero-GT-Summer/dp/B00ARV2YS8 Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 9, 2017 από sotiris 1
fuz10n Οκτώβριος 9, 2017 #4946 Οκτώβριος 9, 2017 ενα παραδειγμα διαγραμματος απο το αμαξι σημερα που ηρθα δουλεια. αυτο ειναι κανα δεκαλεπτο δεδομενα, πεταλι, γκαζι, μαφ. δεν εχει κανει τιποτα απο χτες το πρωι που ξεκινησα τις καταγραφες....
topas Οκτώβριος 9, 2017 #4947 Οκτώβριος 9, 2017 On 9/10/2017 at 7:06 ΠΜ, το μέλος fuz10n έγραψε: ενα παραδειγμα διαγραμματος απο το αμαξι σημερα που ηρθα δουλεια. αυτο ειναι κανα δεκαλεπτο δεδομενα, πεταλι, γκαζι, μαφ. δεν εχει κανει τιποτα απο χτες το πρωι που ξεκινησα τις καταγραφες.... Expand σε Focus mk2 1.6 είχα παρόμοια συμπτώματα και όλα διορθώθηκαν με αλλαγή μπουζοκαλωδιων.
sotiris Οκτώβριος 9, 2017 #4948 Οκτώβριος 9, 2017 On 8/10/2017 at 5:10 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: Επειδή έχω και εγώ παρόμοια θεματάκια με το fuz10n, έκατσα και έψαξα σιγά σιγα τους αισθητήρες να δω τι σκ@@@τά έχει το lacetti κότσαρα το obd πάνω και έψαχνα από εδώ και από εκεί Αρχικά να πω ότι δεν είδα πουθενά MAF αισθητήρα !!! αυτό που έχω εγώ Εκτός και αν είμαι στραβός (ανοίγοντας δίπλα μια octavia station vagon του 2000 μπουμ να τος o MAF αισθητήρας) Μετά από λίγο ψάξιμο από εδώ και από εκεί από αισθητήρες έχω IAT (Intake Air Temperature) και MAP (Manifold Absolute Pressure) sensors , στην φωτογραφία είναι το 2 τον ΙΑΤ ακόμα δεν τον έχω εντοπίσει Στο διαταύτα αύριο πάω να καθαρίσω αυτό εδώ (1) δεν ξέρω πως λέγετε αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει Expand Εσύ την πεταλούδα την έχεις καθαρίσει? Από κει ξεκινάνε αυτές οι βλάβες, στην πεταλούδα οδηγούνται οι αναθυμιάσεις του λαδιού. Όσο παλιώνει το αυτοκίνητο και αυξάνει το λάδι που καίει, αυξάνουν και οι αναθυμιάσεις οπότε λερώνεται πολύ πιο γρήγορα. Ενδεικτικά εμένα η πεταλούδα που άλλαξα μετά από 13 χρόνια χρειάστηκε καθάρισμα στον... 1 χρόνο, και μάλιστα την άλλη φορά την είχα αλλάξει προληπτικά ενώ τώρα το αμάκι πήγαινε με λόξυγγα στις χαμηλές. Υποθέτω ότι φταίει το ότι παλιώνει ο κινητήρας ή μπορεί να έτυχε η συγκεκριμένη σαν ανταλλακτικό να είχε θέμα. 1
ARMAGEDDON Οκτώβριος 9, 2017 #4949 Οκτώβριος 9, 2017 Πήγα σήμερα στο συνεργείο καθαρίσαμε το Egr το οποίο παρεμπιπτόντως έκανε σαν κουδουνιστρα όταν το κουναγες , επίσης κάναμε και το κλασικό ρίξαμε και μια ενύσχηση στην γείωση, το κόκκινο καλώδιο ,αυτό είχαμε αυτό βάλαμε .... Για να δούμε τι θα δούμε
Nickzzz Οκτώβριος 9, 2017 #4951 Οκτώβριος 9, 2017 On 9/10/2017 at 3:06 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: Πήγα σήμερα στο συνεργείο καθαρίσαμε το Egr το οποίο παρεμπιπτόντως έκανε σαν κουδουνιστρα όταν το κουναγες , επίσης κάναμε και το κλασικό ρίξαμε και μια ενύσχηση στην γείωση, το κόκκινο καλώδιο ,αυτό είχαμε αυτό βάλαμε .... Για να δούμε τι θα δούμε .. Expand Δεν έριχνες και ένα καθάρισμα στην πεταλούδα αφού έκανες τα άλλα;
slalom Οκτώβριος 9, 2017 #4952 Οκτώβριος 9, 2017 On 8/10/2017 at 9:15 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: opel μοτέρ ξέρω ότι φοράει Expand Το συγκεκριμενο δεν ειναι απο opel Απο τη σειρα Χ (98 και μετα) εχουν καταργηθει τα μπουζοκαλωδια Απο αλλη εταιρια ξερω οτι τα φοραει το Saab 93 με τον ιδιο κωδικο Z18XE και αλλο σημα στο πλαστικο καπακι On 8/10/2017 at 11:32 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: ας αναφέρω το πρόβλημα μου ποιο αναλυτικά πας κανονικά με 3 στις 3κ στροφές και αποφασίζει για κάποιο λόγο που ακόμα δεν το έχω βρει να χάσει ισχύ με αποτέλεσμα να πέφτουν οι στροφές και αν πατήσεις τέρμα γκάζι μπορεί να θυμηθεί να δώσει max ισχύ , αυτό το κάνει συνήθως με 1-2-3- είσαι τώρα με 5 στισ 3κ στα 100κμ και πατάς γκάζι και πάει ανεβαίνει κανονικά ! πας 140 πας 160 δεν το νοιάζει (aka αντλία βενζίνης δεν έχει πρόβλημα) μπαίνεις μετά σε δρόμο επαρχιακό κατεβάζεις σε 3 και ξεκινάει το παραπάνω βιολί όποτε το θυμηθεί (Δεν το κάνει πάντα, είχε καιρό να μου το κάνει από τον Απρίλιο) Expand Τωρα που ανεφερες και τις στροφες, ειχα το ιδιο ακριβως συμπτωμα, και αλλαξα EGR
fuz10n Οκτώβριος 10, 2017 #4954 Οκτώβριος 10, 2017 το λοιπον...... θα τρελαθουμε. ειμαι λοιπον καθημερινα με το λαπτοπ μεσα και καταγραφω το obd2 απο την κυριακη. δε μου χει κανει τιποτα εντωμεταξυ. παρκαρω να παρω κατι σπρει, αφηνω αναμενο το αμαξι με αρκοδισιο γιατι ηταν η οικογενεια μεσα περιμενε. γυριζω, ζεστη. δε δουλευε το αιρ. κοιταω καντραν, λαμπακι θερμοκρασιας. ανοιγω λαπτοπ, 120 βαθμοι και 2 ερρορ γειωσης! κλεινω περιμενω να κρυωσει παω γκαραζ λυνω το μισο αυτοκινητο. εχει καει ο ανεμιστηρας, πρεπει να τελειωσαν τα καρβουνακια. ταση φερνει μπροστα οταν πρεπει. αυριο βαζω αλλον. και αλιμονο αν εφταιγε αυτος να εκανε τρελες το αμαξι οταν ανοιγοκλεινε!!!!! 1 2
GriGaS Οκτώβριος 11, 2017 #4955 Οκτώβριος 11, 2017 Πάλι καλά να λες που έφτασες την κατάλληλη στιγμή και το πρόλαβες. Πριν 10 μέρες που ήμουν Θεσσαλονίκη, Κυριακή βράδυ στην Τσιμισκή είδα για πρώτη φορά με τα μάτια μου αυτοκίνητο να καίει φλάντζα (έκανε και ένα αρκετά δυνατό μπαμ και άρχισαν να βγαίνουν ατμοί και νερά γύρω γύρω από τον κορμό του μοτέρ). Ας ελπίσουμε να ήταν αυτό... Ερώτηση : Το δικό σου έχει ένδειξη θερμοκρασίας ή μόνο λαμπάκι υπερθέρμανσης; Γιατί το Yaris έχει μόνο ένα πράσινο λαμπάκι που δείχνει ότι το μοτέρ δεν έχει πιάσει θερμοκρασία και ένα κόκκινο ότι υπερθερμάνθηκε.
sotiris Οκτώβριος 11, 2017 #4956 Οκτώβριος 11, 2017 On 10/10/2017 at 7:57 ΜΜ, το μέλος fuz10n έγραψε: το λοιπον...... θα τρελαθουμε. ειμαι λοιπον καθημερινα με το λαπτοπ μεσα και καταγραφω το obd2 απο την κυριακη. δε μου χει κανει τιποτα εντωμεταξυ. παρκαρω να παρω κατι σπρει, αφηνω αναμενο το αμαξι με αρκοδισιο γιατι ηταν η οικογενεια μεσα περιμενε. γυριζω, ζεστη. δε δουλευε το αιρ. κοιταω καντραν, λαμπακι θερμοκρασιας. ανοιγω λαπτοπ, 120 βαθμοι και 2 ερρορ γειωσης! κλεινω περιμενω να κρυωσει παω γκαραζ λυνω το μισο αυτοκινητο. εχει καει ο ανεμιστηρας, πρεπει να τελειωσαν τα καρβουνακια. ταση φερνει μπροστα οταν πρεπει. αυριο βαζω αλλον. και αλιμονο αν εφταιγε αυτος να εκανε τρελες το αμαξι οταν ανοιγοκλεινε!!!!! Expand Συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι θερμοκρασίας έχεις ήδη φλατζώσει. Στα punto με το που ανέβει 2 γραμμές από τη μέση πας για φλάτζα 1 2
GriGaS Οκτώβριος 11, 2017 #4957 Οκτώβριος 11, 2017 On 11/10/2017 at 5:59 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε: Στα punto με το που ανέβει 2 γραμμές από τη μέση πας για φλάτζα Expand Χαχαχαχα! Στο Starlet του πατέρα μου, το οποίο είναι με τέρμα βουλωμένο το ψυγείο, μέχρι να φτάσει τέρμα στο καυτό ο δείκτης δεν έχει πρόβλημα (πέρα από το ότι αρχίζουν να βγαίνουν ατμοί από την υπερχείλιση του δοχείου διαστολής! Βέβαια επειδή κάνει max 2 km σερί δεν έχω ασχοληθεί ακόμα....(αν και κάποια στιγμή πρέπει να του αλλάξω το ψυγείο)
fuz10n Οκτώβριος 11, 2017 #4958 Οκτώβριος 11, 2017 μη μου λετε τετοια.... εχει μονο λαμπακι. ειχε ανεβει 126 και υπο νορμαλ συνθηκες δουλευει στους 80-90-100. δεν ειδα τιποτα περιεργο μετα στο γκαραζ ουτε εκεινη την ωρα. θα δειξει. 90€ λεει ο ανεμιστηρας :@@@@
Simon Οκτώβριος 11, 2017 #4959 Οκτώβριος 11, 2017 On 11/10/2017 at 5:59 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε: Συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι θερμοκρασίας έχεις ήδη φλατζώσει. Στα punto με το που ανέβει 2 γραμμές από τη μέση πας για φλάτζα Expand trololol ηταν εκεινα τα αυτοκινητα με τις φλατζες
Nickzzz Οκτώβριος 11, 2017 #4960 Οκτώβριος 11, 2017 120 °C στο ψυκτικό δεν το λες και καλό νούμερο...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now