Alexgk Μάρτιος 4, 2015 #461 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 (edited) Επειδή έχω πετρέλαιο αυτό είναι κάτι που τι να πω, πάει κόντρα στη λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει πολύ ροπή και από χαμηλά. Αλίμονο αν έπρεπε με 1100rpm ή με 900rpm και 2α έπρεπε εν κινήση να κατεβάσεις ταχύτητα. Μιλάμε όταν οδηγείς σε ευθεία. Δηλαδή αν είχες Golf 1.4, ή 1.2, βενζίνη που έχει λιγότερη ροπή τι θα έπρεπε να κάνεις. Πάλι κατέβασμα σε 1η; Ρε εδώ 1000άρη οδηγάς και δεν κατεβάζεις 1η Μιλάμε πάντα για ευθεία. Αυτή η ιστορία μου θύμισε κάτι παπάκια καρμπυρατεράτα που τα βάζανε χέρι και αλλάζανε καρμπυρατέρ, μπιέλα, εκεντροφόρο, κυλινδροπίστονο, βάζανε και μία εξάτμιση ελευθέρας και στις χαμηλές στροφές τα "μπέρδευαν". Αν άνοιγες περισσότερο το γκάζι σου έσβηναν. Αυτά ήταν κυρίως για κόντρες που ξεκινούσες με τέρμα γκάζι και αλλαγές σε μεγάλες στροφές. Μήπως αυτά τα TDI που σβήνουν στις χαμηλές τα έχουν γαργαλεμένα από το εργοστάσιο και για αυτό σβήνουν στις χαμηλές; Άντε να το πουλήσεις μεταχειρισμένο τέτοιο αμάξι σε ιδιώτη. Θα το κάνει μία βόλτα και αν του σβήσει το μοτέρ που τον είδατε μετά..... Μεταπωλητική αξία λόγω αυτού του χαρακτηριστικού του κινητήρα; Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2015 από Alexgk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 4, 2015 #462 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 (edited) Το λατρεμένο μου Golfάκι του father, το οποίο την Σάββατο έκλεισε 30 έτη (τα τελευταία 12 σαν αγροτικό) έμεινε την Παρασκευή από συμπλέκτη. Καθ'ότι τόσο η κρεμαγιέρα του, όσο και το σασμάν/διαφορικό είναι στα τελευταία τους, αναζητείται αντικαταστάτης στην κατηγορία των 1000 ευρώ και αυστηρά έως 1300 κ.εκ. Η χρήση του θα είναι γύρω γύρω από το Άργος (χωράφια λιπάσματα κλπ). Πέραν της προφανούς λύσης για Starlet αρχών του '90 έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Βρήκα Starlet '89 1000άρη καρμπυρατεράτο με 5άρι κιβώτιο στα 650 ευρώ με πληρωμένα τέλη '15 και περασμένο ΚΤΕΟ τον Αύγουστο του '14. Εξωτερικά είναι μαύρο χάλι με αμέτρητα χτυπήματα και φθορές στο χρώμα, αλλά μηχανικά φαίνεται πολύ καλό. Έχει αλλαγμένους ιμάντες, ο συμπλέκτης και η εξάτμιση είναι μια χαρά, τα τακάκια έχουν αρκετό ψωμί και το μόνο που θέλει είναι κάτι μαζεματάκια σε φούσκες, τσιμούχες κλπ που θα κοστίσουν 100 ευρώ max (το πήγα στην αντιπροσωπία που πηγαίνω και το Yaris για service και το έλεγξαν αναλυτικά τα παιδιά). Μου έκανε εντύπωση το πόσο σπιρτόζικο είναι (750 κιλά γαρ) και πόσο ελαφρύ είναι το τιμόνι του για αυτοκίνητο χωρίς υποβοήθηση. Αύριο πρωί πρωί γίνεται η μεταβίβαση και το μεσημέρι πάει πρώτη βόλτα χωράφι για λιπάσματα!! Υ.Γ. με δευτέρα και κάτω από 1000 στροφές δεν σβήνει στα στενά. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2015 από GriGaS 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Μάρτιος 4, 2015 #463 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 Σβηνει το πολο ε? Είχαμε ένα Λαντα 2105 για τα χωραφια, είχε ατροφίες στο ρελαντί και οταν εκοβες με συμπλεκτη/φρενο σε διασταυρωση επρεπε να πατας και το γκαζι με τη φτερνα λιγο για να κουμπώσεις 2α και να φύγεις χωρις να σβήσει. Μηπως να το προτείνει η VW ως τρόπο χειρισμού των πολο? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 4, 2015 #464 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 έστειλα mail στο Top Gear UK σχετικά με το θέμα του Polo, μπας και ρίξουν λίγο κράξιμο! 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Μάρτιος 4, 2015 #465 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 (edited) Τραγικη ποιοτητα τα vag. Πολλα προβληματα ρε παιδι μου και δυστυχως το support αγγιζει το απολυτο 0. Προσφατα αλλαξα σε ΤΤ 2.0 ΤFSI με 38.000χλμ κρεμαγιερα με κοστος μολις 1350ευρω και με εκπτωση κιολας! Ακομα τσουζει.. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2015 από csaris 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 4, 2015 #466 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 @GriGaS,Στείλε τι έστειλες να το στείλουμε κ άλλοι μπας και γίνει τίποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάρτιος 4, 2015 #467 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 (edited) μετά από 20κ χιλιόμετρα πήγα και άλλαξα φίλτρο αερίου. δε μπορείτε να φανταστείτε τι λάσπη είχε.και δε του το είχα του αερίου.....το αμάξι δε τράβαγε και είχε ανέβει και η κατανάλωση Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2015 από performer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 4, 2015 #468 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 New VW Polo 1.4TDI can't work below 1000rpm - VW Greece suggests it's a feature. Dear SirsIt has recently come to my attention that the new VW Polo 1.4TDI has a serious problem. When you drive in the city and you wanna make a turn, or enter a junction if you have second gear and the engine revs bellow 1000 rpm, then the engine turns off.I provide you with the links of a Greek automotive site that reviewed the car (it's in Greek but i am pretty sure you have a couple of Greek people working at BBC that can translate it for you) :http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18071.asphttp://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.aspPlease give some time to look into the matter, because you have more power than Greek media to bring the issue to VWs attention. It would be great if Jeremy could mention it in the news in his own unique way!Kind RegardsGeorge RigasMechanical Engineer, MEng, MSc και μου ήρθε αυτοματη απάντηση ότι μπορεί να μην μου απαντήσουν, αλλά σίγουρα θα προωθηθεί στον κατάλληλο άνθρωπο (λέμε τώρα). βασικά δεδομένου του κραξίματος που έριξαν στα νέα τις προάλλες σχετικά με όλα τα νέα μοντέλα του VAG Group που στην ουσία είναι Golf, με εξαίρεση το Fabia που είναι Polo, δεν το θεωρώ και απίθανο να ασχοληθούν.μετά από 20κ χιλιόμετρα πήγα και άλλαξα φίλτρο αερίου. δε μπορείτε να φανταστείτε τι λάσπη είχε.και δε του το είχα του αερίου.....το αμάξι δε τράβαγε και είχε ανέβει και η κατανάλωσηΚανονικά κάθε ποτε λένε ότι θέλει άλλαγμα; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Μάρτιος 4, 2015 #469 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 σα να ακούω σ'αυτιά μου τον clarkson να λέει "a chap from greece, called GriGas, informed us about something very serious about vw cars which we already know.. they're pieces of shit with four wheels!!" 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάρτιος 4, 2015 #470 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 και μου ήρθε αυτοματη απάντηση ότι μπορεί να μην μου απαντήσουν, αλλά σίγουρα θα προωθηθεί στον κατάλληλο άνθρωπο (λέμε τώρα). βασικά δεδομένου του κραξίματος που έριξαν στα νέα τις προάλλες σχετικά με όλα τα νέα μοντέλα του VAG Group που στην ουσία είναι Golf, με εξαίρεση το Fabia που είναι Polo, δεν το θεωρώ και απίθανο να ασχοληθούν.Κανονικά κάθε ποτε λένε ότι θέλει άλλαγμα; καθε 20.000επισης μου ειπε οταν φτασω τα 35.000 απο τοτε που το εβαλα να παω για ρυθμισει βαλβιδων αλλιως θα χτυπησει μοτερ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάρτιος 4, 2015 #471 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 (edited) Το περιστατικό με το Polo πρέπει να συνέβη σε δημοσιογράφο που δοκιμάζει αυτοκίνητα για το autotriti.grΠαραθέτω κάποια αποσπάσματα (όσο μπορώ). "Να μάθετε να οδηγάτε! (Η αντίδραση της VW).To δημοσίευμα στάλθηκε στη Γερμανία και η απάντηση του VW Group ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα (άρα δεν σκοπεύουν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ή κάτι άλλο, για να εξαλείψουν το πρόβλημα -δες το χθεσινό δημοσίευμά μας, που ακολουθεί)«Μήπως ρε οδηγούμε διαφορετικά από τους Γερμανούς;» Tους έχω ικανούς να σταματάνε τελείως σε κάθε διασταύρωση (έχει, δεν έχει STOP) και να βάζουν 1η για να ξαναφύγουν!Στη σύσκεψη της δημοσιογραφικής ομάδας που ακολούθησε, είπα την παραπάνω σκέψη μου. Δεν πρόλαβα να τελειώσω και κόντεψαν να με… φάνε και οι 6. Έχουν οδηγήσει 3 διαφορετικά αυτοκίνητα με τον κινητήρα 1,4 TDI: Με 75 άλογα, με 90 άλογα και το BlueMotion (την τελευταία βδομάδα).Ακούστε τους:«Το ζήτημα δεν είναι μόνο στις διασταυρώσεις, αφού ακόμη και στην ευθεία. όταν οδηγείς το αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές στροφές για να εκμεταλλευτείς τη ροπή του και να μειώσεις την κατανάλωση, μόλις πέσουν λίγο οι στροφές του, σβήνει». «Δεν υπάρχει περίπτωση να σβήνει επειδή το οδηγείς λάθος. Έχουμε οδηγήσει όλα τα ντίζελ της αγοράς και κανένα δεν σβήνει με 1.000 στροφές. Κατέβασα δευτέρα για να περάσω ένα σαμαράκι με χαμηλή ταχύτητα και έμεινα εκεί. Δεν μου έχει συμβεί με κανένα άλλο diesel». Την ώρα που τελείωνε η σύσκεψη, χτύπησε πάλι το τηλέφωνο. Ήταν πάλι, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Κosmocar. Στείλανε (πάλι!) λέει το θέμα στη Γερμανία, ζητώντας αυτή τη φορά επίσημη γραπτή απάντηση.http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18069.asp "Γιατί δεν έχει προκύψει πρόβλημα στην υπόλοιπη Ευρώπη;Υπάρχουν πολλές απαντήσεις γιΆ αυτό. Ίσως να υπάρχουν διαφορετικές ρυθμίσεις στα αυτοκίνητα που έρχονται Ελλάδα. Ίσως οι Γερμανοί καταναλωτές να είναι πολύ προσεκτικοί στο να μην παίρνουν αρνητική δημοσιότητα τα γερμανικά αυτοκίνητα. Ίσως…Εμείς μόνο να καταθέσουμε την εμπειρία μας, από το θέμα των φρένων του Fiat Bravo, αρκετά χρόνια πριν. Το Bravo έμεινε από φρένα στα χέρια μας και η Fiat αρνιόταν να αναγνωρίσει το πρόβλημα. Η συζήτηση ήταν και τότε ακριβώς αυτή: γιατί δεν έχει αναφερθεί πουθενά αλλού στην Ευρώπη, το πρόβλημα; Λίγο μετά η Fiat παραδέχτηκε ότι το δημοσίευμα μας ήταν σωστό, καθώς βρήκαν την ελαττωματική παρτίδα λαστιχάκια φρένων και αναγκάστηκαν να ανακαλέσουν και να διορθώσουν μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα (και όχι μόνο Bravo, αφού τα ίδια λαστιχάκια είχαν μπει και σε άλλα μοντέλα του γκρουπ). Και ναι, δεν είχε γραφεί πουθενά αλλού στην Ευρώπη."http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18076.asp Συγνώμη για το μακροσκελές post αλλά μιλάμε για μία εταιρία της οποίας τα μοντέλα τιμολογιακά αλλά και σε επίπεδο τιμών service και ανταλλακτικών κυμαίνονται άνω του μέσου όρου με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς τις απαιτήσεις που έχει ο αγοραστής ως προς την ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, after sale service κλπ κλπΤην ίδια στιγμή Αυτοκίνητο της Χρονιάς αν δεν κάνω λάθος βγήκε το Passat. Ενημερωτικά το αναφέρω. Το Starletάκι είναι αστέρι. Ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια καλώς ή κακώς δεν έχει. Το πολύ πολύ κάποια στιγμή να τους κάνεις ένα ρεκτιφιέ το μοτέρ. Μέχρι τότε, λάδια, μπουζί και είσαι άρχοντας. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2015 από Alexgk Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάρτιος 4, 2015 #472 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 φιλτρο βενζινης καθε ποτε αλλαζουμε? το εχω πανω καμια 40.000κμ.. μου ειπε ο μαστορας μου 15ε για να το αλλαξει καλα ειναι? (ford fiesta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Μάρτιος 4, 2015 #473 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 (edited) βρε μαν και εσύ μπες κάπου με ανταλακτικά πχ παρακάτω βάλε το μοντέλο του τουτού σου και ψάχνε ... (ξέχασα να γράψω για να μη μας ξεγελάνε τα μαστόρια) http://www.maxxparts.grhttp://www.onparts.gr editεπίσης μακριά από Praktiker για αγορά λαδιών τα έχουν στην δηπλάσια τιμή και βάλε ! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 4, 2015 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Μάρτιος 4, 2015 #474 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 αν δεν κάνω λάθος φιλτρο βενζίνης παρέα με το αέρος(κινητήρα)κάθε 30000 χιλιόμετραμπουζί ανάλογα τί φοράς προσωπικά φίλτρο καμπίνας (γύρης) κάθε χρόνο διότι είναι το μόνο που καθορίζει τι αναπνέουμε (για όσους δουλεύουν a/c) όπως και να έχει για να είσαι σίγουροςδες το booklet του αμαξιούστην συντήρηση σίγουρα αναφέρουν κάθε πότε πρέπει να γίνεται τί(ps συχνά τα όρια δεν είναι αυστηρά χιλιομετρικά αλλά και χρονικά , πρόσεξέ το ιδιαίτερα για κανένα ιμάντα χρονισμού) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 4, 2015 #475 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2015 "Να μάθετε να οδηγάτε! (Η αντίδραση της VW).To δημοσίευμα στάλθηκε στη Γερμανία και η απάντηση του VW Group ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα Πού είναι λοιπόν εδώ ο Έλληνας αντιπρόσωπος με @@ να γυρίσει στη μαμά VW και να πει "Δεν εισάγω κανένα από αυτά τα μοντέλα στην Ελλάδα"*Να δούμε μετά αν παραδέχονται το πρόβλημα ή όχι. *σιγά μη μας λείψουν κιόλας. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaaragr Μάρτιος 5, 2015 #476 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2015 φιλτρο βενζινης καθε ποτε αλλαζουμε? το εχω πανω καμια 40.000κμ.. μου ειπε ο μαστορας μου 15ε για να το αλλαξει καλα ειναι? (ford fiesta) Το mk7 έχεις? Δεν έχει φίλτρο βενζίνης Λογικά μιλάς για το 2ο service? χιλιομετρικά κάπου εκεί είσαι. Αν ναι αλλάζεις Φίλτρα αέρα, λαδιού, γύρης,καμπίνας Λάδια Υγρά φρένων Αυτά είναι τα στάνταρ + ότι άλλο χρειάζεσαι Άμα είσαι 3ο service χρειάζεσαι μάλλον και μπουζί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 5, 2015 #477 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2015 Υπάρχει το πρόβλημα, αυτό φαίνεται απο τις πολλαπλές περιπτώσεις που προκύπτουναλλα και την αστεία τοποθέτηση της VW.όμως γενικότερα εαν δεν είναι διασταυρωμένο κι απο αλλού, μην πολυεμπιστεύεστε το AutoTriti. Έχει αποδείξει στο παρελθόν επιπολαιότητα και υπερθεματισμό άνευ λόγου και ουσίας(π.χ υπόθεση Fiat Bravo- φρένα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάρτιος 5, 2015 #478 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2015 Το mk7 έχεις? Δεν έχει φίλτρο βενζίνης Λογικά μιλάς για το 2ο service? χιλιομετρικά κάπου εκεί είσαι. Αν ναι αλλάζεις Φίλτρα αέρα, λαδιού, γύρης,καμπίνας Λάδια Υγρά φρένων Αυτά είναι τα στάνταρ + ότι άλλο χρειάζεσαι Άμα είσαι 3ο service χρειάζεσαι μάλλον και μπουζί. το mk6 εχω. 204.800κμ εχει και εχω να αλλαξω φιλτρο βενζινης απο 164.000κμ. ολα τα αλλα τα εχω κανει Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaaragr Μάρτιος 5, 2015 #479 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2015 το mk6 εχω. 204.800κμ εχει και εχω να αλλαξω φιλτρο βενζινης απο 164.000κμ.ολα τα αλλα τα εχω κανειΕίδα τα 40.000 κμ και νόμιζα ότι αυτό ήτανε. χαχαΘεωρώ οτι φιλτρο βενζίνης όποτε χρειάζεται . Άμα σου είπε να το αλλάξεις , άλλαξε το δεν χάνεις κάτι, είναι μικρό το κόστος. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάρτιος 5, 2015 #480 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2015 πηγα το αλλαξα με 15ε μαζι με εργασια. πολυ χωμα ειχε.με τις βενζινες που εχουμε ελλαδα θελει ανα 20.000.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now