Δημοφιλής Δημοσίευση astrolabos Αύγουστος 30, 2017 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #4721 Αύγουστος 30, 2017 Αν το οδηγάει σαν να το έκλεψε, είναι μια χαρά λογική φθορά 10 2
HotPeanut Αύγουστος 30, 2017 #4722 Αύγουστος 30, 2017 πριν 1 λεπτό, το μέλος acct έγραψε: Ήταν εκτεθειμένα σε ήλιο συνέχεια ή το αυτοκίνητο ήταν σε κλειστό χώρο; Τεράστια φθορά για τόσο λίγα χιλιόμετρα και 3 χρόνια σχετικής ακινησίας. Παντιλίκια μαναμ 1
acct Αύγουστος 30, 2017 #4723 Αύγουστος 30, 2017 6 minutes ago, honda22 said: Παντιλίκια μαναμ 12k km με το πλάι; Πάω πάσο! 1
PetrosD Αύγουστος 30, 2017 #4724 Αύγουστος 30, 2017 Τα μπροστινά είναι ρε! Το αυτοκίνητο το στρίβω όπως του αρμόζει. 1 1
slalom Αύγουστος 30, 2017 #4725 Αύγουστος 30, 2017 (edited) πριν 23 ώρες, το μέλος hayabusa έγραψε: Ευχαριστημένος; Από φασαρία πως πάνε; είναι αθόρυβα όπως διαβάζω; Παω για τεταρτη τετραδα Εχουν ηδη 50Κ πανω τους και κρατανε καλα ακομη, ειδικα στο βρεγμενο, παραγωγη 2010 Πολυ καλυτερα απο κατι θυγατρικες με τη μιση χρηση Θορυβος? Εξαρταται την ασφαλτο πριν 6 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Τα θυμάσαι τα δικά μου τα sport contact 3; Μετά από 3 χρόνια και 5 μήνες που τα έχω (με τον ένα χρόνο να λείπω Γερμανία) και 12048 χιλιόμετρα, κατάντησαν έτσι : Εσυ εισαι ειδικη περιπτωση Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2017 από slalom 1
astrolabos Αύγουστος 30, 2017 Author #4726 Αύγουστος 30, 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Το αυτοκίνητο το στρίβω όπως του αρμόζει. 1
GriGaS Αύγουστος 30, 2017 #4727 Αύγουστος 30, 2017 Αρχίσαμε.... http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/sok-ke-prasino-telos/ Παράθεση Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η κυβέρνηση ετοιμάζει αυτό το χαράτσι για τα αυτοκίνητα που διαθέτουν κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας και συγκεκριμένα από EURO 5 και πίσω. Θα αφορά τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν το 2015-2016 και πίσω. Θυμίσουμε ότι τα καινούρια diesel και βενζίνης αυτοκίνητα είναι αποκλειστικά αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO 6. Είναι ένα χαράτσι που ήδη εφαρμόζεται επί χρόνια σε άλλες χώρες της Ε.Ε., οι οποίες βέβαια δεν υπερφορολογούν το αυτοκίνητο από την αγορά του. Φορολογούν κυρίως τη χρήση του. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το χαράτσι θα είναι 50-70 ευρώ για τα I.X. αυτοκίνητα EURO 5 και θα αυξάνεται προοδευτικά στα παλαιότερα περίπου κατά 30%. Τα επαγγελματικά οχήματα δε -άνω του 1,5 τόνου- τα φορτηγά κ.λπ. θα πληρώνουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100 ευρώ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα Ι.Χ. να σημειώσω πως για το συγκεκριμένο έχουν δεδομένα για όλα τα αυτοκίνητα (είναι κάτι αντίστοιχο με τα τέλη του 2010) οπότε πολύ άνετα μπορούν να μας το φορέσουν. επίσης τα euro 6 αυτοκίνητα στην Ελλάδα νομίζω πως είναι πολύ λίγα ακόμα. 1
astrolabos Αύγουστος 30, 2017 Author #4729 Αύγουστος 30, 2017 πριν 7 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Ποιος τους ειπε να παρουνε <Euro 5?? 2 2
GriGaS Αύγουστος 30, 2017 #4730 Αύγουστος 30, 2017 πριν 11 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Ποιος τους ειπε να παρουνε <Euro 5?? περιλαμβάνει ΚΑΙ τα euro 5 το υπό συζήτηση τέλος.
ARMAGEDDON Αύγουστος 31, 2017 #4734 Αύγουστος 31, 2017 43 minutes ago, f117 said: Καθαροοοο!!!!seat??? Για την ακρίβεια το παρακάτω ! Και όταν λέω το παρακάτω εννοώ το ίδιο ! https://fabiatou.blogspot.gr/2007/06/chevrolet-lacetti-16-sx-5d.html?m=1 Ότι λέει ισχύει πλέον έχει 70k km 39k km το πήρα μεταχειρισμένο το 14
ARMAGEDDON Σεπτέμβριος 1, 2017 #4736 Σεπτέμβριος 1, 2017 11 hours ago, f117 said: το γατι πως το καταλαβες?? είδα το αδερφάκι να βρίσκετε λίγο ποιο πέρα από το αυτοκίνητο και λέω δεν ανοίγω το καπό μήπως είναι τίποτα μέσα 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now