UltraB Αύγουστος 27, 2017 #4661 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 Καινούργιο, μεταχειρισμένο; Hatchback, sedan, SUV; Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 27, 2017 #4662 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 Βενζινα μονο και μονο για να φυγεις απο το τρυπακι οτι πλεον τα θαμμενα ντιζελ θα ειναι το επομενο θαυμα της αυτοκινησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Αύγουστος 27, 2017 Author #4663 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 πριν 26 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Καινούργιο, μεταχειρισμένο; Hatchback, sedan, SUV; τι σχέση έχει αυτό αν θα πάρω diesel ή βενζίνη; πριν 23 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε: να φυγεις απο το τρυπακι οτι πλεον τα θαμμενα ντιζελ θα ειναι το επομενο θαυμα της αυτοκινησης. pls elaborate Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Αύγουστος 27, 2017 #4664 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: τι σχέση έχει αυτό αν θα πάρω diesel ή βενζίνη; Απλά ρωτάω ρε συ Αν πας σε κάτι μεταχειρισμένο τα πετρέλαιο θέλουν περισσότερο ψάξιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Αύγουστος 27, 2017 #4665 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 35 minutes ago, astrolabos said: Όταν διαβάζω κάτι τέτοιο: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Diesel-pethane-To-phrate-eidhsh_137287.asp νομίζω ότι έχει περισσότερο ενδιαφέρον αν αξίζει γενικότερα να ασχοληθείς με το diesel κάτω από 20k Και αυτοί εδώ ας πούμε λένε ότι θα γίνει αυτό αλλά θα αργήσει π.χ. χωρίς να προσπαθούν να κάνουν click bait της πλάκας (autotriti). https://www.caroto.gr/2017/04/08/to-diesel-δεν-πέθανε/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 27, 2017 #4666 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 @astrolabos Πλεον μας αρχιζουν και μας κοτσαρουν και θελουν να μας πεισουν οτι πλεον τα ντιζελ ειναι το big next thing μετα τον κινητηρα εσωτερικης καυσης. Στο λεω αυτο γιατι καθε μερα ακουω οταν λεει καποιος "θελω αυτοκινητο" "ΠΑΡΕ ΝΤΙΖΕΛ" ακομα και σε καινουργιο.Πηγε το αφεντικο να παρει νεο αυτοκινητο στους πωλητες και δεν ειχανε στην βιτρινα ουτε καν ενα βενζινα και ντε και καλα να παρουμε ντιζελ. Και αυτο το σκηνικο το εχω ξαναακουσει. Απο εκει και περα οι λογοι κατ"εμε και οπως προαναφερθηκαν και ποιο πανω ειναι Πρεπει να βαζεις τουλαχιστον το καλυτερο πετρελαιο Εξεδικευμενο service Ποιο ακριβα ανταλλακτικα Διαφορετικος τροπος οδηγησης 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 27, 2017 #4667 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος astrolabos έγραψε: Βενζίνη ή diesel; Τι θα διαλέγατε; Βενζινη, troublefree Καθαρο καυσιμο, καθαροτερο αυτοκινητο Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 27, 2017 από slalom 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Αύγουστος 27, 2017 #4668 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 (edited) Απάντηση στην αρχική ερώτηση: βενζίνη. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 27, 2017 από honda22 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 27, 2017 #4669 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 πριν 7 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Και αυτοί εδώ ας πούμε λένε ότι θα γίνει αυτό αλλά θα αργήσει π.χ. χωρίς να προσπαθούν να κάνουν click bait της πλάκας (autotriti). https://www.caroto.gr/2017/04/08/to-diesel-δεν-πέθανε/ Δε θα αργησει καθολου Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Αύγουστος 27, 2017 Author #4670 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 Άρα το diesel είναι μια τεχνολογία που δεν είναι τόσο εξελιγμένη όσο η βενζίνη, και δεν πρόκειται να πάει παραπάνω μιας και το κόστος είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, μιας και με τους ίδιους πόρους μπορούν να αναπτυχθούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Σωστά τα λέω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Αύγουστος 27, 2017 #4671 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 (edited) πριν 7 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: Άρα το diesel είναι μια τεχνολογία που δεν είναι τόσο εξελιγμένη όσο η βενζίνη, και δεν πρόκειται να πάει παραπάνω μιας και το κόστος είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, μιας και με τους ίδιους πόρους μπορούν να αναπτυχθούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Σωστά τα λέω; Σωστά. Τα πετρέλαια παράγουν πολύ περισσότερους και πιο επιβλαβείς ρύπους και οι κυβερνήσεις δε το θέλουν αυτό. Απλά παρατήρησε μια εξάτμιση σε βενζίνης και σε ένα πετρέλαιο και θα καταλάβεις τη διαφορά. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 27, 2017 από UltraB Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Αύγουστος 27, 2017 Author #4672 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 ok. Fuck diesel. Ευχαριστώ πολύ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 27, 2017 #4673 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 Εδώ βρήκαμε μέχρι και επίπεδο εξοπλισμού του corolla και ακόμα συζητάτε αν θα πάρει diesel; 1.6 ατμόσφαιρα βενζίνη θα πάρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 27, 2017 #4674 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 πριν 41 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: Άρα το diesel είναι μια τεχνολογία που δεν είναι τόσο εξελιγμένη όσο η βενζίνη, και δεν πρόκειται να πάει παραπάνω μιας και το κόστος είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, μιας και με τους ίδιους πόρους μπορούν να αναπτυχθούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Σωστά τα λέω; Ειναι ακριβη η εξελιξη για να αποσβεστει στα μικρα οχηματα, που πετυχαινουν ιδιες περιπου καταναλωσεις με τη βενζινη, οποτε θα καταργηθουν Μεγαλοι κινητηρες πετρελαιου θα παραγονται 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Αύγουστος 27, 2017 #4675 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 for @astrolabos πετρέλαιο = επαγγελματική χρήση ( ποιο φτηνό καύσιμο μεγαλύτερη ροπή πχ τρακτέρ ! κλπ κλπ κλπ τα μοτέρ τα παλιά αντέχουν περισσότερο κλπ κλπ όλα τα ταξί από το 40 και μετά είναι με πετρέλαιο όπως και τα λεωφορεία κλπ κλπ δηλαδή όλα τα επαγγελματικά ) βενζίνη = νορμάλ χρήση ρεύμα = το μέλλον = TESLA προς το παρών άποψή μου Υ.Γ (αν θες ψάξε βρες έναν καλαματιανό που έχει έχει μία BMW 550 άλογα πετρέλαιο ταξί να σε πάει μια βόλτα για να μπορείς να κρίνεις ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Αύγουστος 27, 2017 #4676 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 Παρε ενα πατίνι ρε. Ουτε βενζινη, ουτε πετρελαιο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Αύγουστος 27, 2017 #4677 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2017 1 hour ago, 2cpu said: @astrolabos Πλεον μας αρχιζουν και μας κοτσαρουν και θελουν να μας πεισουν οτι πλεον τα ντιζελ ειναι το big next thing μετα τον κινητηρα εσωτερικης καυσης. Στο λεω αυτο γιατι καθε μερα ακουω οταν λεει καποιος "θελω αυτοκινητο" "ΠΑΡΕ ΝΤΙΖΕΛ" ακομα και σε καινουργιο.Πηγε το αφεντικο να παρει νεο αυτοκινητο στους πωλητες και δεν ειχανε στην βιτρινα ουτε καν ενα βενζινα και ντε και καλα να παρουμε ντιζελ. Και αυτο το σκηνικο το εχω ξαναακουσει. Απο εκει και περα οι λογοι κατ"εμε και οπως προαναφερθηκαν και ποιο πανω ειναι Πρεπει να βαζεις τουλαχιστον το καλυτερο πετρελαιο Εξεδικευμενο service Ποιο ακριβα ανταλλακτικα Διαφορετικος τροπος οδηγησης Το next best thing για τους Γερμανούς θα είναι το CNG και κάπως θα χώσουν τα υβριδικά όταν γίνουν ανταγωνιστικές οι γερμανικές εταιρίες. 1 hour ago, slalom said: Βενζινη, troublefree Καθαρο καυσιμο, καθαροτερο αυτοκινητο Δεν το φιλτράρουν καλά λες; 1 hour ago, slalom said: Δε θα αργησει καθολου 7-10 χρόνια εννοείς το καθόλου; 1 hour ago, astrolabos said: Άρα το diesel είναι μια τεχνολογία που δεν είναι τόσο εξελιγμένη όσο η βενζίνη, και δεν πρόκειται να πάει παραπάνω μιας και το κόστος είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, μιας και με τους ίδιους πόρους μπορούν να αναπτυχθούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Σωστά τα λέω; Το είδα και κάπου αλλού αυτό να το γράφουν, μια χαρά εξελιγμένα είναι τα diesel δεν έχουν μείνει στο 1893. 50%+ brake efficiency δεν έρχεται με 0 εξέλιξη. 1 hour ago, UltraB said: Σωστά. Τα πετρέλαια παράγουν πολύ περισσότερους και πιο επιβλαβείς ρύπους και οι κυβερνήσεις δε το θέλουν αυτό. Απλά παρατήρησε μια εξάτμιση σε βενζίνης και σε ένα πετρέλαιο και θα καταλάβεις τη διαφορά. Ισάξια είναι σχεδόν τα καυσαέρια, πριν τον καταλύτη. Με τον καταλύτη της βενζίνης όμως έχεις 99% μετατροπή οπότε... Και που είσαι, μπαίνει και φίλτρο σωματιδίων στην βενζίνη σε μερικά χρόνια, σαν αυτό το γνωστό DPF που βρίζουν όλοι στα πετρέλαια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 28, 2017 #4678 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2017 9 hours ago, astrolabos said: κάτω από 20k Diesel θα σου έλεγα εγώ αν πας σε αγορά καινούριου. Επίσης ψάξε τις εγγυήσεις να καλύπτουν τα πάντα (αντλία πετρελαίου κλπ.) και να είναι πολυετείς (μην πάρεις κάτι με 2 χρόνια εγγύηση - τουλάχιστον 5). Πολύ καλύτεροι κινητήρες για τη χρήση που το θες, δηλαδή οικογενειακό αυτοκίνητο. Μεγάλη ροπή και σε χαμηλές στροφές. Επίσης με τη διαφορά κατανάλωσης και τιμής καυσίμου μπορεί να σου βγαίνει και κάτω από το μισό το κόστος χρήσης. Δες κάποιο με τον 1.5 dci της ρενώ κατά προτίμηση με τα 110 άλογα και με τον 1.6 multijet της fiat με τα 120 άλογα. Η υλοποίηση πάρε όποιο σ'αρέσει, το πρώτο βγαίνει σε Renault, Dacia, Mercedes και το δεύτερο σε Alfa Romeo, Fiat etc. Δες και άλλες μάρκες εννοείται απλά αυτοί οι 2 έχουν καλό όνομα. Μην πάρεις κάποιο με τους πολύ μικρούς diesel (1.2,1.3 κλπ.) εκτός αν έχεις θέμα με τα τεκμήρια οπότε εκεί το συζητάς. Για Καλαμάτα δε νομίζω να έχεις θέμα ούτε σε 50 χρόνια, τώρα για Αθήνα υποθέτω ότι ό,τι γίνει θα γίνει για τα νέα diesel (θα απαγορευτεί η πώληση? - θα δείξει) και πιθανώς να υπάρξει κάποιος green tax. Τα diesel έχουν αρχίσει να βγάζουν πολύ κακό όνομα στην ελληνική αγορά λόγω των μεταχειρισμένων εισαγωγής, ο Έλληνας δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει πόσα χιλιόμετρα μπορεί να έχει γράψει ένα γερμανικό αυτοκίνητο σε 3 χρόνια. Βλέπεις μοντέλα με 200 και 300 χιλιάδες χιλιόμετρα, που τα γυρίζουν στις 80-100. Προφανώς ένα πιεσμένο μικρό μοτέρ diesel δεν είναι σχεδιασμένο να δουλεύει ταξί. Ο λόγος που πήρα ό,τι πιο βενζινοβόρο υπήρχε στο UK ήταν αυτός, δεν μπορούσα να βρω φτηνό μεταχειρισμένο (στα 1000-1500) diesel με νορμάλ χιλιόμετρα, είχαν όλα πάνω από 200.000 κμ. Τα diesel ευνοήθηκαν στο φορολογικό σύστημα της Ευρώπης διότι ως τεχνολογία βγάζουν λιγότερο CO2. Αν ήθελαν να περιορίσουν την πετρελαιοκίνηση θα έπρεπε να έχουν ένα multiplier με το μέσο λόγο NOx diesel / βενζίνης. Το άλλο μεγάλο ερώτημα έιναι πόσα km γράφεις το χρόνο, αν κάνεις κάτω από 10.000 σκέψου και βενζίνη, αν όχι είανι μονόδρομος για μένα. Στα 10.000 χιλιόμετρα το κόστος βενζίνης για 9 l / 100 και 1.5 το λίτρο είναι 1350 ευρώ, σε πετρέλαιο με 6.5 λίτρα και 1.2 το λίτρο είναι 780. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 28, 2017 #4679 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2017 9 hours ago, astrolabos said: Άρα το diesel είναι μια τεχνολογία που δεν είναι τόσο εξελιγμένη όσο η βενζίνη, και δεν πρόκειται να πάει παραπάνω μιας και το κόστος είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, μιας και με τους ίδιους πόρους μπορούν να αναπτυχθούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Σωστά τα λέω; http://www.acea.be/news/article/differences-between-diesel-and-petrol Τα ηλεκτροκίνητα είναι μεγάλη κουβέντα και ξεφεύγει από το αγοράζω αυτοκίνητο για να κάνω τη δουλειά μου, εκτός αν πας σε κάποια χώρα που σε πριμοδοτεί απίστευτα. Το καθαρό ηλεκτροκίνητο θα ξεκινήσει να έιναι καθαρό μετά τις 80-100.000 κμ, κι αυτό εάν η ηλεκτρική ενέργεια που καίει έιναι κι αυτή καθαρή. Πόσα ηλεκτρικά με αυτονομία 100 χιλιόμετρα θα φτάσουν τις 100.000 κμ ώστε να είναι καθαρά? Στην Ελλάδα το ακούω σαν ανέκδοτο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, φαντάσου στη ΔΕΗ να πας να προσθέσεις στο λογαριασμό σου 4-5 χιλιάδες κιλοβατώρες το τετράμηνο να δεις γλέντια που θα κάνεις από την ηλεκτροκίνηση! Σε άλλη χώρα αν είχες ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για αυτοκίνητο (>50κ) θα συζήταγες ένα μεταχειρισμένο Tesla. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Αύγουστος 28, 2017 #4680 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2017 (edited) To αυτό που είπε ο Sotiris παραπάνω. Εδώ ακόμα και τα ιδιωτικά parking στις πολυκατοικίες έχουν δωρεάν φόρτιση για τα ηλεκτροκίνητα όπως έχουν και όλα τα parking επί πληρωμή. Το κόστος είναι τόσο χαμηλό για την φόρτιση που δεν τους νοιάζει να σε χρεώσουν. Βέβαια το ρεύμα είναι όλο από υδροηλεκτρική ενέργεια ή από ανανεώσιμες πηγές. Οπότε όταν στην ουσία δεν έχεις κόστος κίνησης ή είναι πολύ χαμηλό το ηλεκτροκίνητο θα σου κάνει απόσβεση και μάλιστα όσο περισσότερα χιλιόμετρα τόσο πιο γρήγορα. Ξέχασα. Τέλη κυκλοφορίας μηδέν και ελεύθερη κίνηση στον λεωφορειόδρομο όλες τις ώρες. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 28, 2017 από jax7480 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now