Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 8 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

Όταν λέτε για Conti, για ποιο μοντέλο λέτε; SportContact ή κάτι άλλο;

Ξέχνα το εσύ.

3 - 4 ανεβάσματα στο στροφιλίκι στα Κιούρκα θα θέλεις άλλα.:p

 

Να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι τον τύπο.

Επειδή όμως το έψαχνε φαντάζομαι ότι θα έβαζε κάτι σπορ. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

EcoContact στο corsaκι(1.3 cdti), sportcontact-κατι στο Q5(2.0 TDI) και στο Octavia(1.8Τ).

Του Q και του Octavia έχουν φυσιολογική φθορά, στο δε μικρό τα έχω κάνα 10 μήνες και 15κ χιλιόμετρα με το πέλμα να είναι στο 60%. Αλλά με πολύ  full abuse απ όταν κατάλαβα τι κρατήματα έχει.

ΙΜΟ τα πολλά χλμ είναι δώρο άδωρο αν μετά τα 20-25 δε κρατάνε και δε σταματάνε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στο punto ειχα 195/55/16 ecocontact χαλια λαστιχο που συνεχεια τσιριζε και ψιλογλιστρουσε. Μεχρι τα 30χιλ χλμ οπου  ειχαν μηδαμινη φθορα τα αλλαξαμε λογω ατυχηματος.

Εδω και 15χιλ χλμ με τα 205/55/16 sportcontact πλεον το αυτοκινητο στριβει σωστα και βαρυνε λιγο το τιμονι.

Ανεβηκε η καταναλωση βεβαια περιπου 0.4 λιτρα ανά 100χλμ.

Απο επιδοσεις δεν ειδα διαφορα, πετρελαιο ειναι...

Έγινε επεξεργασία από filarhos
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Πόσο χλμ σας βγάζουν και τι βάθος φτάνει το πέλμα στο δίχρονο 30000 χλμ ας πούμε?

Με αλλαγη μπρος -πισω και 50Κ χλμ εχω 6mm παντου. Και αν δεν ειναι 6 ειναι 5,5

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω κι εγώ σοβαρό λάστιχο ως γνωστόν και δεν βρίσκω, θέλω να είναι άνετο, σπορ, να κρατάει στο βρεγμένο τέλεια, να κρατάει στο στεγνό σαν ημισλίκ, να μη χρειάζεται ζέσταμα και να μην κάνει θόρυβο. Ζητάω πολλά?????

 

Το αυτοκίνητο το αγόρασα με 61000 κμ και από τα 60κ μέχρι τα 70κ φορούσα Michelin PE2, τα άλλαξα από τα 70κ στα 75κ με Barum Polaris και ξαναέβαλα τα PE2 (τα παλιά) από τα 75κ μέχρι τα 109.5κ. Σύνολο δηλαδή τα PE2 είχαν γράψει 44500κ και τα είχα από το 2009 έως το 2015. Από το 2015 έως σήμερα έβαλα τα PS3 τα οποία έχουν 47500κ. Είμαι φανατικός Michelin αλλά δοκιμάζοντας τα PZeroNero στο Stilo Abarth αλλαξοπίστησα. Το θέμα έιναι ότι τα PZero δεν βγαίνουν σε 15άρες και θέλουν 17άρες.

 

Τέλος πάντων επειδή όλα είναι θέμα budget και επειδή με την αναζήτηση το πράγμα έχει παραγίνει και μέχιρ να αποφασίσω τι θα πάρω θα καρφωθώ σε κάνα ντουβάρι, οι επιλογές μου έχουν διαμορφωθεί στις εξής: 

Α. Κρατάω τις 15ρες ως έχει:

1. Αλλαγή διάσταση στην εργοστασιακή 185/55-15 με φτηνό ελαστικό τύπου Barum Bravuris τιμή περί τα 240 ευρώ.

2. Κρατάω 195/50-15 (που είναι η φτηνή εναλλακτική) και παίρνω τα υπερ-τσίπικα Barum με 190 ευρώ (195/50-15).

3. Παίρνω ένα σοβαρό ελαστικό στα 195/50-15 - επιλογή που τα μόνα που είναι σοβαρά είναι τα PremiumContact5 με 250 ευρώ και μετά καλές επιλογές GoodYear Efficient Grip Performance και Dunlop Sport BlueResponse 250 τα Conti και 230 τα άλλα 2.

4. Αλλάζω τελείως διάσταση και παίρνω 195/45-15 Conti SportContact 2 και σκάω και 320 (τόσο έχουν).

 

Β. Περνάω τις 17ρες του Stilo (διαδικασία μιας και θα πρέπει να αφήσω σε τρίποδο το stilo γιατί αυτά που φοράει δεν χωράνε στο punto) και παίρνω:

1. Σοβαρό ελαστικό 205/40-17 τύπου PZeroNero στα 360 και ξεμπερδεύω με το θέμα ελαστικά για κάποιο καιρό.

2. Φτηνό λάστιχο 205/40-17 τύπου Barum με 280 και απλά έχω τα looks της 17άρας.

 

Έχω σχεδόν αποφασίσει να κάνω το Α2 ως το πιο ανέξοδο και με το λιγότερο κόπο και στη χειρότερη αν μετά από 30κ γίνουν λιώμα τα στέλνω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όπως διαβάζω τις επιλογές σου, κλίνω προς Α3/Α4 αλλά φοβάμαι πως το 45ρι προφίλ για τη 15ρα ίσως είναι too much άρα Α3 και μόλις τα βάλεις πες μου εντυπώσεις, γιατί έχει έρθει η ώρα να αλλάξω τα 15ρια ημισλίκ σκουπιδολάστιχα (κανά 3ρι χρόνια τα έχω και με λίγα χιλιόμετρα αλλά δεν μου αρέσει η απόδοσή τους) στο tipograle μου :p.

Link to comment
Share on other sites

Με έχει πιάσει η μέση μου από το air condition και δεν μπορώ να κουνηθώ. Γνωρίζετε κορυφαίο πλυντήριο για να πάω το αυτοκίνητο χωρίς να ανακαλύψω χαρακιές ή να το τρίβουν λες και είναι κατσαρόλα; Ευχαριστώ! 

 

edit: Α ναι, κατά προτίμηση Νοτιο-Ανατολικά προάστια!

Έγινε επεξεργασία από trib
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, honda22 said:

Λάδια αυτοκινήτου. Ποια μάρκα είναι καλή;

Η Motul έχει καλή φήμη.

Το βασικό για μένα είναι να πας σε πλήρως συνθετικά και μετά να πας σε επώνυμη μάρκα. Επίσης να τηρείς αυτά που λέει ο κατασκευαστής και να μη βάζεις πολύ χοντρό ή πολύ λεπτό λάδι. Ακόμη πιο σημαντικό από όλα αυτά είναι να ελέγχεις τακτικά τη στάθμη (ανά 2000 κμ) και να συμπληρώνεις αν χρειάζεται. Επίσης σημαντικό να μην αφήνεις τα λάδια για πάνω από 10-15000 κμ ή 1-ενάμησι χρόνο.

 

1 hour ago, Γιάννης_84 said:

Εγώ όπως διαβάζω τις επιλογές σου, κλίνω προς Α3/Α4 αλλά φοβάμαι πως το 45ρι προφίλ για τη 15ρα ίσως είναι too much άρα Α3 και μόλις τα βάλεις πες μου εντυπώσεις, γιατί έχει έρθει η ώρα να αλλάξω τα 15ρια ημισλίκ σκουπιδολάστιχα (κανά 3ρι χρόνια τα έχω και με λίγα χιλιόμετρα αλλά δεν μου αρέσει η απόδοσή τους) στο tipograle μου :p.

 

Το 45ρι θα την μικρύνει και θα σκληρύνει και το αμάξι κι άλλο (είναι ήδη ενοχλητικό) - βέβαια μετά θα είναι ξυράφι ειδικά με καλά λάστιχα σαν τα sc2 - οπότε θέλει σκέψη!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.