Nickzzz Φεβρουάριος 28, 2015 #441 Φεβρουάριος 28, 2015 Νόμιζα ότι στήνεις εγκατάσταση PLC στο σπίτι, αλλά δεν ξέρω πόσο κοστίζει. Έχεις ψάξει από περιέργεια να δεις πια αμάξια είναι ηλεκτρικά και το κόστος τους κιόλας;
ΣτοΠαραΠεντε Φεβρουάριος 28, 2015 #442 Φεβρουάριος 28, 2015 (edited) Είδα το Ampere της Volvo και τρόμαξα! Και μετά απορούσαν γιατί πούλησε μερικές εκατοντάδες κομμάτια μόνο! Τα υβριδικά δεν μπορούν να φορτίζονται στο σπίτι; Πάντως το Ampere φορτίζεται σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Λέτε αν πάω στις αντιπροσωπείες της Θεσν/νίκης να έχουν για να τα δω από κοντά και να μάθω πώς φορτίζονται; Σε αυτά επιτρέπεται η δοκιμαστική βόλτα από υποψήφιους αγοραστές; Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 28, 2015 από ΣτοΠαραΠεντε
Nickzzz Φεβρουάριος 28, 2015 #443 Φεβρουάριος 28, 2015 (edited) Και η Volvo θα τρόμαζε, κυρίως γιατί το ampere Ampera το βγάζει η general motors/opel/chevrolet Άντε και επειδή είμαι μεγαλόψυχος τώρα πάρε μια λίστα με καθαρά ηλεκτρικά οχήματα να κάνεις ένα google search, έστω wikipedia.. BMW i3 Mitsubishi i MiEV Nissan Leaf Peugeot iOn/Citroën C-ZERO Renault Zoe Smart ED Tesla Model S και σε hybrid να μην περιοριζόμαστε.. McLaren P1 LaFerrari Porsche 918 Spyder Toyota Yaris Hybrid Toyota Prius Toyota Auris Hybrid Honda Civic Hybrid Lexus RX 450h Lexus CT 200h hybrid Lexus GS 450h Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 28, 2015 από Nickzzz 3
jax7480 Φεβρουάριος 28, 2015 #444 Φεβρουάριος 28, 2015 (edited) Τα Hybrid σίγουρα δεν είναι μόνο αυτά. Έχω φίλο με hybrid Volvo V60. (Diesel και ηλεκτρικό). Εδώ βέβαια, όχι Ελλάδα. Επίσης τα ηλεκτρικά δεν είναι μόνο αυτά. 2-3 μοντέλα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το VW e-up, το VW e-Golf, BMW i8, Tesla Roadster, MB Bclass Electric drive, Fiat 500e.Δεν ξέρω αν όλα αυτά εισάγονται στην Ελλάδα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 28, 2015 από jax7480
Nickzzz Φεβρουάριος 28, 2015 #445 Φεβρουάριος 28, 2015 Το οποίο κάνει κανένα €50.000 οχι οτι τα lexus είναι φτηνότερα.
Delijohn Φεβρουάριος 28, 2015 #446 Φεβρουάριος 28, 2015 ξέρω πως το i3 είναι κακάσχημο, αλλά το έχω δει στην ελλάδα κ έχω ακούσει καλά λόγια.. βέβαια ξεχνάμε τα μακρινά ταξίδια (>160-170km), αλλά νομίζω πως είναι μια πάρα πολύ καλή λύση.. το prius plug-in είναι καλό επίσης αλλά δεν έρχεται ελλάδα ακόμα..
Alexgk Μάρτιος 1, 2015 #447 Μάρτιος 1, 2015 (edited) Όποιος αισθάνεται πως το αυτοκίνητό του μετά από αλλαγή λαδιών, φίλτρων λαδιών και αέρα, μπουζί, πάει πιο καλά ίσως και να μην έχει άδικο. Αν βάλει και ενισχυτικό βενζίνης, τότε πύραυλος το μοτόρι Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 1, 2015 από Alexgk 3
PetrosD Μάρτιος 1, 2015 #448 Μάρτιος 1, 2015 (edited) Ελάχιστη αλλά αισθητή αύξηση στις επιδόσεις έχω παρατηρήσει μετά από αλλαγή λαδιών. Επίσης το ίδιο και μετά από αλλαγή μπουζί. Πέτρο αυτό που κρατάς τι δουλειά κάνει; Το ψέκασμα με βερνίκι είναι πολύ δύσκολη δουλειά. Αν έχεις πρόβλημα με γρατζουνιές υπάρχει η λύση της χοντρής αλοιφής και μετά πέρασμα με μια φινιρίσματος ή αν το χέρι σου είναι καλιτέχνη τρίψιμο με ντουκόχαρτο 2000 και μπόλικο νερό και μετά πέρασμα με αλοιφή φινιρίσματος αλλά και τα δύο θεωρητικά τα ξέρω γιατί το πρώτο θέλει αλοιφαδόρο και το δεύτερο μου φτάνει που το βλέπω στο youtube Πινελάκι μοντελισμού είναι. Βάφω. Δεν είναι γρατζουνιές. Είναι βαθιά χτυπήματα που έχει πάρει και χρώμα, φαίνεται μέταλλο.Μερικές φωτό: Και μετά το πρώτο χέρι βάψιμο: Στη συνέχεια το έτριψα με γυαλόχαρτο 1000 και νερό. Θα επαναλάβω πολλές φορές, μέχρι να γεμίσουν πλήρως τα χτυπήματα με χρώμα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 2, 2015 από PetrosD 3
hayabusa Μάρτιος 2, 2015 #449 Μάρτιος 2, 2015 Στη δουλεια που ηρθαν τα τελευταια polo tdi επιβεβαιωνω οτι ειναι ενοχλητικο ως επικινδυνο το συγκεκριμενο σβησιμο του κινητηρα... πρεπει να στριψεις με πρωτη(!) Οποιαδηποτε προσπαθεια να μπεις σε στενο φερνει ως αποτελεσμα το σβησιμο του κινητηρα:-( επειδή δεν το κατάλαβα πολύ καθαρά, αυτό στο κανει ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή μόνο με νεκρά;
performer Μάρτιος 2, 2015 #450 Μάρτιος 2, 2015 επειδή δεν το κατάλαβα πολύ καθαρά, αυτό στο κανει ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή μόνο με νεκρά;ειναι απο τι καταλαβα, το γεγονος οταν κοβουμε για το στοπ αλλα δε σταματαμε τελειως, στα περισσοτερα αυτοκινητα αφηνουμε δευτερα γιατι δεν κουμπωνει η πρωτη, εχεις λιγο μουγκριτο αλλα ξεκινας. σε αυτο λοιπον το μοτερ σβηνει. λογικα πρεπει να καρφωνεις πρωτη ή να ανεβαζεις πολλες στροφες
gaaragr Μάρτιος 2, 2015 #451 Μάρτιος 2, 2015 (edited) Μόνο με νεκρά και να μην πατάς τον συμπλέκτη. Πρέπει να είναι ακινοτοποιημένο και το αμάξι. Δεν σβήνει εν κινήσει. άμα έχει σβήσει η μηχανή και είσαι σε κατηφόρα με το που καταλάβει κίνηση στο τροχό ξεκινάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απλά με το πάτημα του συμπλέκτη. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 2, 2015 από gaaragr
performer Μάρτιος 2, 2015 #452 Μάρτιος 2, 2015 Μόνο με νεκρά και να μην πατάς τον συμπλέκτη. Πρέπει να είναι ακινοτοποιημένο και το αμάξι. Δεν σβήνει εν κινήσει. άμα έχει σβήσει η μηχανή και είσαι σε κατηφόρα με το που καταλάβει κίνηση στο τροχό ξεκινάει. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απλά με το πάτημα του συμπλέκτη.αυτο που λες εσυ ειναι το συστημα start - stop. δε νομιζω οτι γινεται γι αυτο η συζητηση 1
gaaragr Μάρτιος 2, 2015 #453 Μάρτιος 2, 2015 Μαλλον λάθος κατάλαβα. Στην αρχή μιλάγατε για start and stop.
Alexgk Μάρτιος 2, 2015 #454 Μάρτιος 2, 2015 επειδή δεν το κατάλαβα πολύ καθαρά, αυτό στο κανει ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο ή μόνο με νεκρά;Φτάνεις σε μια διασταύρωση, κόβεις ταχύτητα, ελέγχεις τον δρόμο, εκτιμάς ότι έχεις χρόνο για να περάσεις, ο κινητήρας όμως …σβήνει και βρίσκεσαι σταματημένος μέσα στην μέση της διασταύρωσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18071.asp Από την περιγραφή του μου δίνει την εντύπωση πως με ταχύτητα υπάρχει πρόβλημα. Γιατί λέει "κόβεις ταχύτητα". Αν ήταν θα έλεγε "σταματάς". Πιθανόν εννοεί πως κόβουμε ταχύτητα με π.χ. δευτέρα στο κιβώτιο, ρίχνουμε μια γρήγορα ματιά και πατάμε γκάζι.
UltraB Μάρτιος 2, 2015 #455 Μάρτιος 2, 2015 Φτάνεις σε μια διασταύρωση, κόβεις ταχύτητα, ελέγχεις τον δρόμο, εκτιμάς ότι έχεις χρόνο για να περάσεις, ο κινητήρας όμως …σβήνει και βρίσκεσαι σταματημένος μέσα στην μέση της διασταύρωσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776_18071.asp Από την περιγραφή του μου δίνει την εντύπωση πως με ταχύτητα υπάρχει πρόβλημα. Γιατί λέει "κόβεις ταχύτητα". Αν ήταν θα έλεγε "σταματάς". Πιθανόν εννοεί πως κόβουμε ταχύτητα με π.χ. δευτέρα στο κιβώτιο, ρίχνουμε μια γρήγορα ματιά και πατάμε γκάζι. Επειδή το έψαξα το θέμα, το αυτοκίνητο σβήνει αν πας να στρίψεις σε διασταύρωση με λίγα χιλιόμετρα και έχεις δευτέρα. Τουλάχιστον έτσι λένεΟ πετρελαιοκινητήρας σε συνδυασμό με την κατά πάσα πιθανότητα κακή ρύθμιση του έχει ως αποτέλεσμα να σκορτσάρει ο κινητήρας και να σβήνει. Όπως και να χει, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να βρεθεί μια λύση άμεσα. Τόσα Polo κυκλοφορούν στους δρόμους.
GriGaS Μάρτιος 3, 2015 #456 Μάρτιος 3, 2015 μετά που διάβασα το θέμα των Polo, έκατσα και παρατήρησα το πώς οδηγώ στα στενά του Άργους (και έχουμε μπόλικα από αυτά). στην πλειοψηφία των στροφών το αυτοκίνητο μπαίνει με δευτέρα και 600 σαλ. εάν το polo σβήνει σε τέτοιες συνθήκες το πρόβλημα είναι τεράστιο! 1
Thresh86 Μάρτιος 3, 2015 #457 Μάρτιος 3, 2015 "Η απάντηση της VW Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/3/2015Αξιότιμε κύριε Τριανταφύλλη, σχετικά με το άρθρο σας που αφορά στην λειτουργία του Polo 1.4 TDI, από την πλευρά της KOSMOCAR Α.Ε. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:Το φαινόμενο που αναφέρετε δεν αφορά σε κάποιο σφάλμα ή δυσλειτουργία.Ο κινητήρας του Polo TDI, σβήνει σε χαμηλές στροφές μόνο υπό συγκεκριμένο χειρισμό: όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα.Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης, αποφεύγονται οι κραδασμοί και η εκπομπή υπερβολικών ρύπων ενώ διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και βέβαια, η ασφαλής κίνηση του αυτοκινήτου. Τα χαρακτηριστικά αυτά βοηθούν στην επί μακρόν οικονομικότερη και εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.Όπως κατανοείτε, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αυτά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον οδηγό. Για τον λόγο αυτό άλλωστε, σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία καθιστά υποχρεωτική από 1η Νοέμβριου 2014, την ύπαρξη ένδειξης προτεινόμενης αλλαγής σχέσης κιβωτίου (Gear Shift Indicator - GSI), εξοπλισμός που διατίθεται στο Polo από το 2009 και ασφαλώς αποτελεί βασικό εξοπλισμό όλων των Polo 1.4 TDI, βοηθώντας τον οδηγό στην επί μακρόν άριστη χρήση του αυτοκινήτου του.Με εκτίμηση.Δημόσιες Σχέσεις Kosmocar Α.Ε. http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123901.asp Τα γραφόμενα είναι αστεία και υποτιμούν την νοημοσύνη αυτών πουδιαθέτουν Polo και γνωρίζουν πως δουλεύει τοαυτοκίνητο τους.Επίσης, φαίνεται το κιβώτιο να έχει εξαιρετικά μακριές σχέσεις για αυτοκίνητο πόληςπέραν του πιθανού προβλήματος
Nickzzz Μάρτιος 3, 2015 #458 Μάρτιος 3, 2015 Γελάω, απάντηση επιπέδου δεν κρατάτε σωστά το κινητό και δεν έχει σήμα.. 3
GriGaS Μάρτιος 3, 2015 #460 Μάρτιος 3, 2015 Για μια ακόμα φορά ισχύει το "It's not a bug, it's a feature"! Ας ελπίσουμε να φάει μαύρισμα από την αγορά μπας και βάλουν μυαλό. 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now