Jump to content



Recommended Posts

(edited)
  On 16/7/2017 at 9:42 ΠΜ, το μέλος f117 έγραψε:

Η θεωρια αν δεν κανω λαθος ειναι πιο παγωμενος αερας σημαινει περισσοτερη ποσοτητα οξυγονου αρα καλυτερη καυση κτλπ...τοσο ποσο φτανρι αυτο στην πραξη...το σιγουρο ειναι οτι μονο καλο κανει ο φρεσκος-παγωμενος αερας

Expand  

 

Η θεωρία δεν λέει τίποτα τέτοιο για τον κρύο αέρα και την καλύτερη καύση (μέσα σε κάποια όρια πάντα). :) Η "ποιότητα" της καύσης αλλιώς ορίζεται.

Η θεωρία λέει ότι ο πιο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα, άρα περισσότερη μάζα για τον ίδιο όγκο, άρα πιο πολλά g οξυγόνου. Άρα μπορείς να κάψεις περισσότερη ποσότητα καυσίμου για να βγάλεις μεγαλύτερη ισχύ. Αν θες όμως μια δεδομένη χαμηλή ισχύ, μάλλον 0 το κέρδος σου από αυτό.

Αν τώρα έχει τόση ζέστη που έχεις προανάφλεξη ή πυράκια, εκεί είναι ειδική περίπτωση, θες χαμηλότερη θερμοκρασία. Μόνο που στους diesel αυτό δεν είναι θέμα.

Επίσης περισσότερος αέρας χωρίς περισσότερο καύσιμο, χειρότερη θα την κάνει την καύση στις βενζίνες (= "πρέπει" να κρατάμε την βενζίνη και τον αέρα σε συγκεκριμένη αναλογία).

Επίσης ο πολύ παγωμένος αέρας δεν κάνει καλό στους κινητήρες π.χ. βενζίνης άμεσου ψεκασμού, δυσκολεύει την ατμοποίηση του καυσίμου.

 

Επίσης δείχνεις πιο πίσω μια εικόνα που λέει AFR 2,16:1. Βασικά αυτό που λέει είναι ότι έχεις διπλάσια ποσότητα αέρα από την θεωρητικά αναγκαία για να κάψεις όλο το καύσιμο. Πιστεύεις ότι, αν με τον πιο κρύο αέρα αυτό γίνει 2,3-2,4-2,5 θα αλλάξει κάτι στην καύση;

Κέρδος θα έχεις ίσως στο τέρμα γκάζι, εκεί που θα λειτουργεί με 1,3-1,5 περίπου.

 

___________________________________________

 

Βάλε τα cold air intake κ.τ.λ., αλλά τουλάχιστον ξέρε την γίνεται από πίσω, ειδικά στα diesel αν δεν "τρέχεις".

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  On 16/7/2017 at 12:57 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Η θεωρία δεν λέει τίποτα τέτοιο για τον κρύο αέρα και την καλύτερη καύση (μέσα σε κάποια όρια πάντα). :) Η "ποιότητα" της καύσης αλλιώς ορίζεται.

Η θεωρία λέει ότι ο πιο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα, άρα περισσότερη μάζα για τον ίδιο όγκο, άρα πιο πολλά g οξυγόνου. Άρα μπορείς να κάψεις περισσότερη ποσότητα καυσίμου για να βγάλεις μεγαλύτερη ισχύ.

Expand  

 

Σωστά.

 

 

  On 16/7/2017 at 12:57 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Επίσης δείχνεις πιο πίσω μια εικόνα που λέει AFR 2,16:1. Βασικά αυτό που λέει είναι ότι έχεις διπλάσια ποσότητα αέρα από την θεωρητικά αναγκαία για να κάψεις όλο το καύσιμο. Πιστεύεις ότι, αν με τον πιο κρύο αέρα αυτό γίνει 2,3-2,4-2,5 θα αλλάξει κάτι στην καύση;

 

Κέρδος θα έχεις ίσως στο τέρμα γκάζι, εκεί που θα λειτουργεί με 1,3-1,5 περίπου.

Expand  

 

Μας είπε ότι αυτές οι τιμές πιθανών να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αυτες οι τιμες κατα 99% ειναι ο αιθητηρας λ....και οχι η αναλογια αερα καυσιμου...η αναλογια αυτη προκιιπτει αν πολλαπλασιασουμε με το λ το stoichiometric .... Αυτο ειναι το afr μας.

Ναι αυτο εννοω για τον κρυο αερα...περισσοτερο οξυγονο κατ ογκο...

(edited)

Ε αφού το ξέρεις ότι είναι το λ κ.τ.λ. και ότι είναι 2 φορές μεγαλύτερο από το στοιχειομετρικό τι περιμένεις με τον κρύο αέρα ... ; :hmm:

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz

Οχι οχι...στο γκαζι τερμα παει μεχρι 0.95 ο λ...το στοιχειομετρικο του diesel αλλοι λενε ειναι στο 14.5 και αλλοι λενε 17-22 αν θυμαμε καλα... Εχω φτιαξει και "συναρτηση" στο torque για να το βγαζει σωστα το afm με 17 το stoich αλλα δεν το εχω σε αυτη την οθονη που ειδατε! Το βραδυ θα παω να μετρησω τι διαμετρο εχει η τρυπα στο φιλτροκουτι

  On 16/7/2017 at 11:44 ΠΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Δεν χρειάζεται κιτακι καθαρισμού. Μόνο το λαδακι χρειάζεσαι και αυτό πάλι δεν είναι απαραίτητο. Με ένα ήπιο απορρυπαντικό το καθαρίζεις. 

Expand  

Χρειαζεται και βλεπεις και διαφορα

  On 16/7/2017 at 5:08 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Ατρακάριστο με το δέρμα στους αερόσακους να είναι άλλο:

https://www.car.gr/10456561-peugeot-307-full-extra-clima

 

(πρώτη φορά το βλέπω αυτό γι' αυτό και η έκπληξη)

:p 

Expand  

επειδη οταν αγοραζα μεταχειρισμενο τους επρηξα, οταν λενε ατρακαριστο οι μαντραδες κατα 99% ενοουν δεν εχει παρει σασι και καλα. γιατι σ αυτο που κοιταγα (εδινε με υπογραφη ατρακαριστο) ειχε αλλαγμενο ολοκληρο πισω φτερο (απο τα μεγαλα που κολλιουνται στο σασι οχι φαναρτζοδουλεια) εν μεσω αλλων και του το δειξα, α λεει λεμε για το σασι.

 

και το συνεχισα, του λεω δηλαδη αν παω και το μετρησω κλπ και εχει παρει και σασι?

 

τεσπα αδιεξοδα κουβεντες.

  On 16/7/2017 at 6:26 ΜΜ, το μέλος fuz10n έγραψε:

επειδη οταν αγοραζα μεταχειρισμενο τους επρηξα, οταν λενε ατρακαριστο οι μαντραδες κατα 99% ενοουν δεν εχει παρει σασι και καλα. γιατι σ αυτο που κοιταγα (εδινε με υπογραφη ατρακαριστο) ειχε αλλαγμενο ολοκληρο πισω φτερο (απο τα μεγαλα που κολλιουνται στο σασι οχι φαναρτζοδουλεια) εν μεσω αλλων και του το δειξα, α λεει λεμε για το σασι.

 

και το συνεχισα, του λεω δηλαδη αν παω και το μετρησω κλπ και εχει παρει και σασι?

 

τεσπα αδιεξοδα κουβεντες.

Expand  

 

Το συγκεκριμένο πάντως που ανέβασα δεν γράφει αγρατζούνιστο οπότε είναι εν μέρει τίμιος, τώρα πώς ανοίγουν οι αερόσακοι με γρατζουνιές δεν ξέρω :p 

  • Like 1
  On 17/7/2017 at 6:56 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Το συγκεκριμένο πάντως που ανέβασα δεν γράφει αγρατζούνιστο οπότε είναι εν μέρει τίμιος, τώρα πώς ανοίγουν οι αερόσακοι με γρατζουνιές δεν ξέρω :p 

Expand  

Μην εισαι αδικος ...μπορει να εγινε ετσι!!! Χχαχαχα :p

 

 

  • Like 2
  On 17/7/2017 at 6:56 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Το συγκεκριμένο πάντως που ανέβασα δεν γράφει αγρατζούνιστο οπότε είναι εν μέρει τίμιος, τώρα πώς ανοίγουν οι αερόσακοι με γρατζουνιές δεν ξέρω :p 

Expand  

Μπορεί από κανένα σεισμό :p

  • Like 1
  On 17/7/2017 at 6:56 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Το συγκεκριμένο πάντως που ανέβασα δεν γράφει αγρατζούνιστο οπότε είναι εν μέρει τίμιος, τώρα πώς ανοίγουν οι αερόσακοι με γρατζουνιές δεν ξέρω :p 

Expand  

Δεν πάει να πει ότι επειδή έχει αλλαχτεί η ταπετσαρία στο ταμπλό έχουν ανοίξει οι αερόσακοι.

Δεν θέλεις να ξέρεις τι γίνεται με τα δέρματα και τις κόλλες το καλοκαίρι στην Ελλάδα, και σου μιλάω εκ πείρας.

Επίσης παίζει να το έβαλε επίτηδες (τέρμα κακόγουστος :p ) ή να είναι κάλυμμα (αν και δεν φαίνεται για κάλυμμα απλά το λέω επειδή πετάει αρκετά σε κάποια σημεία).

  • Like 1
  On 17/7/2017 at 10:00 ΠΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Δεν πάει να πει ότι επειδή έχει αλλαχτεί η ταπετσαρία στο ταμπλό έχουν ανοίξει οι αερόσακοι.

Δεν θέλεις να ξέρεις τι γίνεται με τα δέρματα και τις κόλλες το καλοκαίρι στην Ελλάδα, και σου μιλάω εκ πείρας.

Επίσης παίζει να το έβαλε επίτηδες (τέρμα κακόγουστος :p ) ή να είναι κάλυμμα (αν και δεν φαίνεται για κάλυμμα απλά το λέω επειδή πετάει αρκετά σε κάποια σημεία).

Expand  

Ισχύει, αλλά what are the odds?

Κάλυμμα δεν είναι υπήρχε η απόχρωση αυτή στα δέρματα, προφανώς δεν βρήκε την ίδια απόχρωση και το πήρε από μεταχειρισμένα. 

Στην πεζώ πιθανώς να του ζητήσανε κάνα 500ρι.

Καλησπέρα, δίπλα στην obd του Yaris (2017) υπάρχει ένα ασύνδετο φυσακι 2 καλωδίων. Έχει κανείς ιδέα τι είναι;

  On 19/7/2017 at 6:56 ΜΜ, το μέλος george-gp έγραψε:

Καλησπέρα, δίπλα στην obd του Yaris (2017) υπάρχει ένα ασύνδετο φυσακι 2 καλωδίων. Έχει κανείς ιδέα τι είναι;

Expand  

Φωτο εχεις???

Δεν ξερω τι ειναι αλλα πιστευω κατι θα εχει σχεση με την συνδεση και προγραμματισμο

Δεν έχω, θα βγάλω αύριο αν είναι. Είναι δεμένο πίσω από την obd, ένα δυπινο βύσμα με άσπρο-μπλε καλώδιο..

χθες είχαμε ένα θέμα με το ξεπαρκάρισμα (μας εκλεισαν) και στην προσπάθεια να βγω εγινε η ζημια...

τι κάνουμε για επιδιόρθωση της ζάντας και πόσο περίπου θα βγει το μαλλί; 

με είπαν ότι επειδή είναι επιφανειακό δνε χρειάζεται τόρνους κτλ...σε έναν φαναρτζή με σιδηρόστοκο και βάψιμο στο χρώμα της ζάντας αμμοβολή (εδώ είναι και η δυσκολία μου είπαν γιατί θα φαίνεται διαφορά με τις υπόλοιπες_???)

Προτείνετε κάποιον μάστορα Αθήνα ΒΠ-Ανατολικά Προάστια;;;;

20170719_192636[1].jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.