f117 Ιούλιος 13, 2017 #4461 Κοινοποίηση Ιούλιος 13, 2017 πριν 4 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Φοβόμουν λίγο, γιατί με την κατάσταση των ελληνικών δρόμων και με 200 άλογα πίσω και όχι και τόσο καλά λάστιχα, η υπερστροφή ισχύος καραδοκούσε. Εννοώ να μην μπεί νερό μέσα από την σωλήνα πέτρε...και έχουμε άλλα..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 14, 2017 #4462 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 (edited) Λοιπόν μετά από 2 εβδομάδες των βλαβών στο Punto, έβγαλα άκρη! Είχα ένα προγραμματισμένο ταξίδι Αγγλία και τη μέρα που πήγαινα αεροδρόμιο να προλάβω το αεροπλάνο αποφάσισε το αυτοκίνητό μου να μου αναβοσβήσει το check engine και να μου κάνει διάφορες διακοπούλες πιο εμφανείς στις 2-4000 rpm. Αφού γύρισα και το πρόβλημα συνέχισε απαράλλακτο, έκανα τα εξής: 1. Παρήγγειλα νέο λάμδα (για precat) επειδή μου το είχε καταγράψει προ 2ετίας ως error. Τον άλλαξα και τίποτα. 55 € . Επίσης δοκίμασα να αλλάξω και τον MAP sensor σε περίπτωση που τα είχε παίξει (0 ευρώ, τον είχα αποθήκη). 2. Συνέδεσα το multiecuscan (διαγνωστικό για Fiat) και έβλεπα ότι ο knock sensor βάραγε συνέχεια και ότι οι μοίρες του αβάνς ήταν τρελές. Αυτό με οδήγησε στο να αλλάξω knock sensor/μπουζί/πολλαπλασιαστές αλλά ευτυχώς αυτά που έβλεπα ήταν bug του προγράμματος (όπως διάβασα πιο μετά στο forum του διαγνωστικού). Knock sensor 25 € και μπουζί 14 € (3.5 ευρώ το ένα). Πολλαπλασιαστές έχω κάμποσους spare. 3. Αφού διαπίστωσα ότι το πρόβλημα με τα πυράκια είναι artificial, θεώρησα ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι από την παροχή βενζίνης. Η διάγνωσή μου έλεγε είτε μπεκιέρα είτε τρόμπα βενζίνης, αλλά τελικά άλλαξα την πεταλούδα και μάλλον ήταν από εκεί (μάλλον γιατί έκανα σχετικά μικρή βόλτα). Αυτό το έκανα γιατί σε βόλτες με το διαγνωστικό η % ένδειξη ανοίγματος της πεταλούδας έκανε κόλπα στο κλείσιμο, μία έκλεινε στο 8% ανοιχτή, μία στο 3%, και δεν είχε στις χαμηλές στροφές άμεση αναλογία με το πόσο πατάς το γκάζι (το οποίο δουλεύει υποδειγματικά 0-100%). Επίσης εξαφανίστηκε το άρωμα βενζίνης που είχα εδώ και 3 μήνες περίπου στο ρελαντί. Εννοείται βενζίνες δοκίμασα 3 πρατήρια και έβλαα Vpower, Racing, απλή 95άρα και πάλι Vpower και τίποτα δεν άλλαξε. Στο έτερο αυτοκίνητο που συντηρώ, το παρκαρισμένο Stilo, είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης λόγω αχρησίας και λίγης βενζίνης. Ενώ την έβγαλα και την ξεκόλλησα, με το που τη συνέδεα στο αμάξι δεν έπαιζε. Υπέθεσα ότι τραβάει πολύ ρεύμα, οπότε και παρήγγειλα καινούριο στοιχείο (20 λίρες + 10 λίρες μεταφορικά = 30+). Αφού με το ζόρι το άλλαξα, πάλι δεν δούλευε όταν τη συνέδεσα. Τελικά αποφάσισα να κάνω πιο δραστικό τέστ, έβγαλα την τρόμπα έξω, την έβαλα σε μια κατσαρόλα με βενζίνη και με σύνδεση σε μπαταρία έβγαλε έναν ωραίο πίδακα βενζίνης. Το βάζω στο αμάξι μέσα, αφήνω ασύνδετο το σωληνάκι, το βάζω πρώτη σκάλα, πουθενά βενζίνη. Τελικά με τα πολλά κάνω τράμπα 2 ρελέ (αυτό που ήταν μπροστά από την ασφάλεια της τρόμπας βενζίνης με ένα άλλο που δεν ήξερα τι είναι - ήταν ο a/c compressor) και είδα τον πίδακα! Και έτσι ξαναπήρε. Κουλό πρόβλημα διότι με το πολύμετρο που είχα μετρήσει την φύσα έδινε ρεύμα, απλά με το που ζητούσε πιο πολλά αμπέρ τά 'φτυνε το ρελέ... Τρελό μαμήσι η αφαίρεση της τρόμπας, με φτηνό εργαλείο δεν τα κατάφερα, έπαιξε κατσαβιδο-καλέμι! Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2017 από sotiris 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 14, 2017 #4463 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 https://www.cnet.com/roadshow/auto/2018-hyundai-i30-n/preview/ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούλιος 14, 2017 #4464 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 11 hours ago, f117 said: ναι μάστορα μου...αλλά άμα έχεις αυξήσει την παροχή του πετρελαίου δεν θέλεις περισσότερο αέρα για να έρθει στα "ίσια" του ??? Και ο κινητήρας θα ρουφήξει και θα πάρει αυτό που χρειάζεται... γιατί να μην του δώσεις πιο κρύο αέρα λοιπόν...και όσο χρειάζεται ...πιο εύκολα? Τον περισσότερο αέρα θα στον δώσει το turbo. Αυτό που του ρυθμίζεις την πίεση για να δώσει περισσότερο αέρα για να δώσεις περισσότερο καύσιμο. Και όταν ο αέρας μετά το turbo στα diesel μπορεί να βγαίνει μέχρι και 160 °C στο μέγιστο φορτίο, οι 2-3ς βαθμοί διαφορά του αρχικού αέρα ελάχιστη διαφορά θα κάνουν. Και κάπου υπάρχει και ένα intercooler. Φαντάζομαι όταν θες να βγάλεις και το τελευταίο Nm ροπής θα κερδίσεις και από εκεί, αλλά γενικά σε κανονική χρήση, λίγα πράματα. Εκτός και αν κάνεις 0-100 σε κάθε φανάρι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 14, 2017 #4465 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 αυτές τις μέρες που έχει έξω 38-40 βαθμούς η θερμοκρασία του αέρα εισόδου την έχω δεί και 56 βαθμούς... αν έπαιρνε απέξω όμως???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 14, 2017 #4466 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 Γιατι μεχρι να φτασει στον αισθητηρα, εχει πιασει 56 Και εμενα ακριβως πισω απο το σημα στο καπω ειναι η εισαγωγη, αλλα μεχρι να φτασει πεταλουδα εχει ζεσταθει απο τα περιξ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Ιούλιος 14, 2017 #4467 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 .... http://www.newsauto.gr/news/pio-ine-pio-ikonomiko-diesel/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 14, 2017 #4468 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 καλόο...προσπαθώ να βρώ το original άρθρο από το περιοδικό αλλά δεν τα κατάφερα για να βλέπαμε ποιές άλλες επιλογές υπήρχαν στους αναγνώστες για να ψηφήσουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιούλιος 14, 2017 #4469 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 10 hours ago, sotiris said: μπουζί 14 € (3.5 ευρώ το ένα) 3.5??? Τι μπουζί φοράει;;; (Εχω συνηθίσει κατι 50-60 που δίνω για την τετράδα που φοράει ο tsi και μου ήρθε λίγο απότομα...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούλιος 14, 2017 #4470 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 Τα "κλασσικά" μπουζί, όχι ιριδίου, πλατίνας ή άλλων εξωτικών μετάλλων, σε τέτοιες τιμές παίζουν γενικά, €4-6 το κομμάτι. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 14, 2017 #4471 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 Μην κοιτατε το Afm... Πρεπει να ειναι το λ αυτο... 62 βαθμοι ροτορακια 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 14, 2017 #4472 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 (edited) πριν 12 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Spoiler Λοιπόν μετά από 2 εβδομάδες των βλαβών στο Punto, έβγαλα άκρη! Είχα ένα προγραμματισμένο ταξίδι Αγγλία και τη μέρα που πήγαινα αεροδρόμιο να προλάβω το αεροπλάνο αποφάσισε το αυτοκίνητό μου να μου αναβοσβήσει το check engine και να μου κάνει διάφορες διακοπούλες πιο εμφανείς στις 2-4000 rpm. Αφού γύρισα και το πρόβλημα συνέχισε απαράλλακτο, έκανα τα εξής: 1. Παρήγγειλα νέο λάμδα (για precat) επειδή μου το είχε καταγράψει προ 2ετίας ως error. Τον άλλαξα και τίποτα. 55 € . Επίσης δοκίμασα να αλλάξω και τον MAP sensor σε περίπτωση που τα είχε παίξει (0 ευρώ, τον είχα αποθήκη). 2. Συνέδεσα το multiecuscan (διαγνωστικό για Fiat) και έβλεπα ότι ο knock sensor βάραγε συνέχεια και ότι οι μοίρες του αβάνς ήταν τρελές. Αυτό με οδήγησε στο να αλλάξω knock sensor/μπουζί/πολλαπλασιαστές αλλά ευτυχώς αυτά που έβλεπα ήταν bug του προγράμματος (όπως διάβασα πιο μετά στο forum του διαγνωστικού). Knock sensor 25 € και μπουζί 14 € (3.5 ευρώ το ένα). Πολλαπλασιαστές έχω κάμποσους spare. 3. Αφού διαπίστωσα ότι το πρόβλημα με τα πυράκια είναι artificial, θεώρησα ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι από την παροχή βενζίνης. Η διάγνωσή μου έλεγε είτε μπεκιέρα είτε τρόμπα βενζίνης, αλλά τελικά άλλαξα την πεταλούδα και μάλλον ήταν από εκεί (μάλλον γιατί έκανα σχετικά μικρή βόλτα). Αυτό το έκανα γιατί σε βόλτες με το διαγνωστικό η % ένδειξη ανοίγματος της πεταλούδας έκανε κόλπα στο κλείσιμο, μία έκλεινε στο 8% ανοιχτή, μία στο 3%, και δεν είχε στις χαμηλές στροφές άμεση αναλογία με το πόσο πατάς το γκάζι (το οποίο δουλεύει υποδειγματικά 0-100%). Επίσης εξαφανίστηκε το άρωμα βενζίνης που είχα εδώ και 3 μήνες περίπου στο ρελαντί. Εννοείται βενζίνες δοκίμασα 3 πρατήρια και έβλαα Vpower, Racing, απλή 95άρα και πάλι Vpower και τίποτα δεν άλλαξε. Στο έτερο αυτοκίνητο που συντηρώ, το παρκαρισμένο Stilo, είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης λόγω αχρησίας και λίγης βενζίνης. Ενώ την έβγαλα και την ξεκόλλησα, με το που τη συνέδεα στο αμάξι δεν έπαιζε. Υπέθεσα ότι τραβάει πολύ ρεύμα, οπότε και παρήγγειλα καινούριο στοιχείο (20 λίρες + 10 λίρες μεταφορικά = 30+). Αφού με το ζόρι το άλλαξα, πάλι δεν δούλευε όταν τη συνέδεσα. Τελικά αποφάσισα να κάνω πιο δραστικό τέστ, έβγαλα την τρόμπα έξω, την έβαλα σε μια κατσαρόλα με βενζίνη και με σύνδεση σε μπαταρία έβγαλε έναν ωραίο πίδακα βενζίνης. Το βάζω στο αμάξι μέσα, αφήνω ασύνδετο το σωληνάκι, το βάζω πρώτη σκάλα, πουθενά βενζίνη. Τελικά με τα πολλά κάνω τράμπα 2 ρελέ (αυτό που ήταν μπροστά από την ασφάλεια της τρόμπας βενζίνης με ένα άλλο που δεν ήξερα τι είναι - ήταν ο a/c compressor) και είδα τον πίδακα! Και έτσι ξαναπήρε. Κουλό πρόβλημα διότι με το πολύμετρο που είχα μετρήσει την φύσα έδινε ρεύμα, απλά με το που ζητούσε πιο πολλά αμπέρ τά 'φτυνε το ρελέ... Τρελό μαμήσι η αφαίρεση της τρόμπας, με φτηνό εργαλείο δεν τα κατάφερα, έπαιξε κατσαβιδο-καλέμι! Κουραστηκα μονο που το διαβασα. Ενα θα σου πω, βλαβη δικη μου, του εγκεφαλου κινητηρα που απαιτουσε επισκευη και εμπαινε σε safe mode, φτιαχτηκε με ενωση 2 καλωδιων. Λεπτομερειες αλλες δε θα δωσω Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2017 από slalom Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 14, 2017 #4473 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 1 hour ago, and64 said: 3.5??? Τι μπουζί φοράει;;; (Εχω συνηθίσει κατι 50-60 που δίνω για την τετράδα που φοράει ο tsi και μου ήρθε λίγο απότομα...) Αυτά πήρα τώρα: https://www.todos.gr/bosch-mpouzi-30-0242135515.html Γενικά μερικοί γδέρνουν, άνετα τα πάνε 10-15 ευρώ το ένα, θέλει λίγο ψάξιμο. Από ebay 30 λίρες είχα πάρει ιριδίου (αυτά που φόραγα μέχρι πρότινος). 23 minutes ago, slalom said: Κουραστηκα μονο που το διαβασα. Ενα θα σου πω, βλαβη δικη μου, του εγκεφαλου κινητηρα που απαιτουσε επισκευη και εμπαινε σε safe mode, φτιαχτηκε με ενωση 2 καλωδιων. Λεπτομερειες αλλες δε θα δωσω Πες να μαθαίνουμε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούλιος 14, 2017 #4474 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 1 hour ago, f117 said: Μην κοιτατε το Afm... Πρεπει να ειναι το λ αυτο... 62 βαθμοι ροτορακια Στο ρελαντί είσαι; Ή σε κάτι σαν να πηγαίνεις με 20-30 km/h; Πήγαινε στην εθνική με 100-120 km/h και πες μας τι λέει στις θερμοκρασίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 14, 2017 #4475 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 (edited) ναι ρελαντι ειναι αυτό με a/c όταν σταμάτησα στην κίνηση... πιστεύω εκεί θα φανεί ακόμα περισσότερη η διαφορά του cold air . Θα ποστάρω και με ταχύτητα να δούμε...αλλά μέχρι τα 100 τι κάνουμε μάστορα.... θα τα πάρω.... https://www.aliexpress.com/item/Tansky-TK-FB1010-1PC-Universal-Turbo-Multi-Flexible-Air-Intake-Pipe-Red-Blue-Silver-Black-76mm/1544797489.html http://www.ebay.co.uk/itm/Bumper-Fog-Lamp-Light-Cover-for-TOYOTA-YARIS-L-LE-2-4DR-12-14-dr-G/311749962076 Πρέπει να μετρήσω πρώτα βέβαια... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2017 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούλιος 14, 2017 #4476 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 Πες μου ότι στη θέση του fog light θα βάλεις την εισαγωγή του αέρα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούλιος 14, 2017 #4477 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 Ο Rudolf τραβάει τα μαλλιά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 14, 2017 #4478 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 (edited) και δεν έχω προβολάκιαααα Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2017 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 14, 2017 #4479 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Πες να μαθαίνουμε Μπαα! Αφορα στο συγκεκριμενο μοντελο, στη συγκεκριμενη βλαβη Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούλιος 14, 2017 #4480 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2017 πριν 23 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: και δεν έχω προβολάκιαααα Μόνο που αυτό είναι GT86 / BRZ. Πάντως πιο φθηνά θα σου βγει να το πουλήσεις και να πάρεις κάτι άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now