UltraB Ιούλιος 6, 2017 #4441 Ιούλιος 6, 2017 πριν 25 λεπτά, το μέλος acct έγραψε: Έτσι κι αλλιώς, το ΚΤΕΟ απλά οφείλει να βεβαιώσει ότι οι εκπεμπόμενοι ρύποι δεν είναι εκτός ορίων, δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά αν είσαι εντός μισής τυπικής απόκλισης από τις τιμές που αναγράφονται στην άδεια. Πρακτικά πρέπει να κόβονται μόνο όσοι έχουν χαλασμένο καταλύτη/DPF ή έχουν κάνει αντίστοιχα μείζονες επεμβάσεις. Νομίζω όλοι μετρούν και CO και ppm HC, ως δείκτες ατελούς καύσης. Στα πετρέλαια λογικά πρέπει να μετρούν και NOx. Μα γι αυτό το ανέφερα. Ότι είναι υπολογισμένοι οι ρύποι με διαφορετικές ζάντες, άρα πάει να πει ότι τους ενδιαφέρει το ζήτημα. Πως λοιπόν περνάνε τα αυτοκίνητα με χαλασμένο ή καθόλου DPF / EGR (που απ ότι φαίνεται δεν είναι καθόλου λίγα); Πάντως η διαφορά είναι τεράστια. Παρατηρήστε την απόληξη μιας εξάτμισης βενζινοκίνητου και ενός πετρελαιοκίνητου.
Cyber_Cookie Ιούλιος 6, 2017 #4442 Ιούλιος 6, 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος f117 έγραψε: Πρεπει!!αλλα δεν εχουν μηχανηματα ακουω! Αλογγαααα rusty Ποσα πηρε? Δε ξερω/δε μπηκα στον κοπο ν μετρησω. Στοκ 75 ειχε. Αλλα η διαφορα στις Καβαλιωτικες ανηφορες ειναι μεγαλη.
uhu Ιούλιος 7, 2017 #4444 Ιούλιος 7, 2017 (edited) πριν 17 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Corsa 1.3 cdti, έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια πάει πολύ καλύτερα, καίει το ίδιο πανω κάτω, περνάει κτέο, world still turns γενικά. Αμα κρίνω απο το πόσο εύκολα πέρασε κτεο το balenάκι χτες, γιατί όχι... https://plus.google.com/u/0/photos/photo/110359271046296764413/6439921339182597666?icm=false Και νομίζω πολλά απ τα βενζινοκίνητα χρέπια που κυκλοφορούν καίγοντας λάδι σαν να είναι δίχρονα, δεν είναι οικολογικότερα απο ενα πρόσφατο diesel χωρίς φίλτρο. Για τον εαυτό μου όμως πρώτα απο όλα το dpf ή καταλύτη ή egr δε θα τα έβγαζα off να τρώω την καρκινίλα αν βρεθώ σε κάποιο γκαράζ ας πούμε... Ας γίνουν τα πιστόνια όσο μαύρα θέλουν, σίδερα είναι. Και το suzuki απο πάνω θα φτιάξω τσιμουχάκια γιατί φοβάμαι αυτήν την κάπνα κάθε πρωί για μένα... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2017 από uhu
uhu Ιούλιος 7, 2017 #4445 Ιούλιος 7, 2017 (edited) Να ανεβάσω και ένα repairιλίκη που έκανα χτες το βράδυ για να χαλαρώσω μετά τη δουλειά. To δοχείο νερού για τα πιτσιλιστήρια είχε κάνει μούχλα στον πάτω, με αποτέλεσμα να ρουφήξουν το αντλιάκι και τα σωληνάκια και να στομώσει το σύμπαν. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2017 από uhu 2
uhu Ιούλιος 7, 2017 #4446 Ιούλιος 7, 2017 (edited) Και το αποτέλεσμα. https://plus.google.com/u/0/photos/photo/110359271046296764413/6439938403149369426?icm=false Πετάει τόσο δυνατά που πετυχαίνει το πίσω παρμπρίζ. Θέλει ρύθμιση προς τα κάτω τώρα με καρφιτσούλα. Ή να βουλώσω και εγω το ένα beck και να βρέχω τις τουρίστριες στο σύνταγμα σαν κακομαθημένο 17χρονο? PS. Η μούχλα που είναι στον νιπτήρα είναι δείγμα της μούχλας που βγήκε... Το δοχείο το έπλυνα έξω στην αυλή με πιεστικό, αλλά τα ψιλά απο το αντλιάκι τα έβγαλα μέσα γιατί είχε πιάσει 10 και δεν έβλεπα την τύφλα μου. Επίσης καλό είναι την αντλία όσο βρώμικη και αν είναι εσωτερικά να μην την βάλετε στο πιεστικό μην καεί ή σπάσει... Προσωπικά την καθάρισα με την άκρη απο ενα τιεράπ. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2017 από uhu 1
thefou Ιούλιος 7, 2017 #4447 Ιούλιος 7, 2017 https://www.autoblog.gr/2017/07/07/ygro-ualokatharistirwn-se-moter-mini/ 1
PetrosD Ιούλιος 7, 2017 #4448 Ιούλιος 7, 2017 On 5/7/2017 at 4:11 PM, f117 said: 318-20d 2013 και μετά Ο κωδικός του μοντέλου είναι F30. Αυτό φόραγε 2 κινητήρες, και οι 2 με 2000 κυβικά αλλά διαφορετικές αποδόσεις. Ο πρώτος κινητήρας λέγεται N47D20 και υπάρχει σε 7 αποδόσεις ιπποδυνάμεων: 1. 116 bhp @ 4000 rpm και 260 Nm @ 1750 rpm 2. 143 bhp @ 4000 rpm και 300 Nm @ 1750-3000 rpm 3. 163 bhp @ 4000 rpm και 340 Nm @ 2000 rpm 4. 177 bhp @ 4000 rpm και 350 Nm @ 1750-3000 rpm 5. 184 bhp @ 4000 rpm και 380 Nm @ 1750-2750 rpm 6. 204 bhp @ 4400 rpm και 400 Nm @ 2000 rpm 7. 218 bhp @ 4400 rpm και 450 Nm @ 1500-2500 rpm Μετά το 2015 αντικαταστάθηκε από τον κινητήρα Β47 με επίσης 7 αποδόσεις ιπποδυνάμεων: 1. 114 bhp @ 4000 rpm και 199 Nm @ 1250-2750 2. 147 bhp @ 4000 rpm και 243 Nm @ 1750-2750 3. 167 bhp @ 4000 rpm και 265 Nm @ 1500-2750 4. 186 bhp @ 4000 rpm και 294 Nm @ 1750-2500 5. 220 bhp @ 4400 rpm και 330 Nm @ 1500-3000 6. 227 bhp @ 4400 rpm και 330 Nm @ 1500-3000 7. 227 bhp @ 4400 rpm και 377 Nm @ 1500-3000 Χαμός γίνεται! Για αυτό μάλλον μπλέχτηκες λίγο. Τώρα, δυναμομετρήσεις με καμπύλες ροπής-ισχύος για καθέναν, δεν μπορώ να ψάξω. Μια γενική ιδέα για την απόδοση του καθενός, την παίρνεις όμως. 1
f117 Ιούλιος 7, 2017 #4449 Ιούλιος 7, 2017 Πανικος....παρατηρησε κατι...δες που βγαζει την ροπη....(θυμασε που λεγαμε γιατι το δικο μου να την βγαζει ψηλα?..dpf νομιζω ευθυνεται...)
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Ιούλιος 11, 2017 Δημοφιλής Δημοσίευση #4451 Ιούλιος 11, 2017 Αναβάθμιση στο Α8. 18
jax7480 Ιούλιος 13, 2017 #4454 Ιούλιος 13, 2017 Είχα κάποτε βαρελάκι της BMC. Μετά μόνο φίλτρο ΚΝ στο φιλτροκουτι. Το ίδιο και στο Α8. Δυο φίλτρα στα φιλτροκουτια και τέλος. 1
f117 Ιούλιος 13, 2017 #4455 Ιούλιος 13, 2017 (edited) γιατί την "καταργήσατε"? petro εσενα ήτανε σαν ram air? Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 13, 2017 από f117
PetrosD Ιούλιος 13, 2017 #4456 Ιούλιος 13, 2017 (edited) Όχι, εμένα βαρελάκι χειροποίητο ήταν, με φιλτροχοάνη μέσα. Έβγαζε ένα σωλήνα μπροστά, για να ρουφάει κρύο αέρα. Την κατάργησα, όχι επειδή το ήθελα, αλλά επειδή κάποιος απρόσεκτος πέρασε με STOP, με χτύπησε μπροστά, άλλαξα ψυγείο με μεγαλύτερο με εξωτερικό δοχείο διαστολής και πλέον δεν είχα χώρο να το ξαναβάλω. Στα άμεσα σχέδιά μου είναι να ξαναφτιάξω κάτι παρόμοιο, γιατί είχα δει διαφορές στην απόδοση, προς το καλύτερο. Επίσης, να σημειώσω ότι είναι αδύνατο να μπει φιλτροκούτι, που πολύ θα το ήθελα, λόγω έλλειψης χώρου. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 13, 2017 από PetrosD
PetrosD Ιούλιος 13, 2017 #4458 Ιούλιος 13, 2017 Φοβόμουν λίγο, γιατί με την κατάσταση των ελληνικών δρόμων και με 200 άλογα πίσω και όχι και τόσο καλά λάστιχα, η υπερστροφή ισχύος καραδοκούσε.
Nickzzz Ιούλιος 13, 2017 #4459 Ιούλιος 13, 2017 4 hours ago, f117 said: έχει βάλει κανείς cold air intake? Ό,τι πιο χρήσιμο σε κινητήρα diesel που λειτουργεί με φτωχά μείγματα...
f117 Ιούλιος 13, 2017 #4460 Ιούλιος 13, 2017 ναι μάστορα μου...αλλά άμα έχεις αυξήσει την παροχή του πετρελαίου δεν θέλεις περισσότερο αέρα για να έρθει στα "ίσια" του ??? Και ο κινητήρας θα ρουφήξει και θα πάρει αυτό που χρειάζεται... γιατί να μην του δώσεις πιο κρύο αέρα λοιπόν...και όσο χρειάζεται ...πιο εύκολα?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now