slalom Ιούλιος 5, 2017 #4422 Ιούλιος 5, 2017 πριν 18 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Ρε decat και καταργηση το dpf κ egr...! Ωραιος! Συγχαρητηρια! 1
f117 Ιούλιος 5, 2017 #4423 Ιούλιος 5, 2017 πριν 37 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Εσύ θα τα αναπνέεις οπότε... πριν 22 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Ωραιος! Συγχαρητηρια! Ας κραξουμε πρωτα τα ταξακια και τα φορτηγα...και μετα ερχομαστε και εμεις οι wannabe ντουμανιδες..... Ολοι οικολογικη συνειδηση.... Οταν φυγει η εγγυηση το εχω κανει εγω απο Τωρα σκεφτομαι να ταπωσω το egr
slalom Ιούλιος 5, 2017 #4424 Ιούλιος 5, 2017 πριν 37 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Ολοι οικολογικη συνειδηση.... Ναι, κακο ειναι? 1
f117 Ιούλιος 6, 2017 #4425 Ιούλιος 6, 2017 Οχιιι!!!προς θεου... Απλα οποιος εχει ελπιζω να εχει σε ολα οποιος ειναι....γιατι μερικους γινανε πολυ ξαφΝικα οικολογοι και βιιιγκαννν. Εγω ειμαι καλα με την συνειδηση μου decat κ θα παω να φυτεψω δενδρα με το Σκαι
jax7480 Ιούλιος 6, 2017 #4426 Ιούλιος 6, 2017 (edited) Γιατί να γίνεις decat; Τόσο πολύ σε κόβει ο καταλύτης; βάλε έναν αγωνιστικό στην τελική. Για τι αμάξι μιλάμε; Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 6, 2017 από jax7480
Thresh86 Ιούλιος 6, 2017 #4427 Ιούλιος 6, 2017 Για Yaris 1.4 D4D μιλά ο @f117 Speaking of the devil, θα περνά κτέο μετά αν βγάλεις EGR / DPF ? Επίσης, κατα πάσα πιθανότητα θα χρειάζεται περισσότερο χρόνο να θερμανθεί ο κινητήρας στα κρύα.
uhu Ιούλιος 6, 2017 #4428 Ιούλιος 6, 2017 πριν 12 ώρες, το μέλος f117 έγραψε: Ας κραξουμε πρωτα τα ταξακια και τα φορτηγα...και μετα ερχομαστε και εμεις οι wannabe ντουμανιδες..... Ολοι οικολογικη συνειδηση.... Οταν φυγει η εγγυηση το εχω κανει εγω απο Τωρα σκεφτομαι να ταπωσω το egr Γιατί ρε αφού έχουν σεταριστεί οι ηλεκτρονικές να δουλεύουν με αυτά on. Ειδικά οι βαλβίδες ανακύκλωσης είναι χαζομάρα να τις βγάζεις off αφού άλλα περιμένει ο εγκέφαλος απο θέμα αέρα και άλλο του δίνεις. Βασικά και καταλύτη που είχαμε βγάλει για κάποιες μέρες (μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό) χειρότερα το ενιώθα και το ακούγα το αμάξι.
f117 Ιούλιος 6, 2017 #4429 Ιούλιος 6, 2017 Για το yaris d4d μιλαμε...decat το ειπα γενικα....δεν εχει καταλυτη η γιαρουμπα!!! Περναει ακομα γιατι στα κτεο δεν εχουν ολα για Nox αν δεν κανω λαθος... Οσο για το ζεσταμα δε νομιζω να εχει θεμα.... Πιο πολυ νομιζω ειναι μυθος... Αυτα που εχω διαβασει για egr το αρνητικο ειναι για το περιβαλλον...απο εκει κ περα ολοι λενε για μειωμενη καταναλωση και πιο καλη αποδοση... Αν θα δουλευει χωρις σφαλμα δεν ειμαι 100℅ σιγουρος....δοκιμη θελει
Cyber_Cookie Ιούλιος 6, 2017 #4430 Ιούλιος 6, 2017 πριν 16 ώρες, το μέλος f117 έγραψε: Ρε decat και καταργηση το dpf κ egr...! Corsa 1.3 cdti, έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια πάει πολύ καλύτερα, καίει το ίδιο πανω κάτω, περνάει κτέο, world still turns γενικά. 1
UltraB Ιούλιος 6, 2017 #4431 Ιούλιος 6, 2017 Και πως βγάζετε κάρτα καυσαερίων; Επίσης όσα είναι πάνε με ρύπους (αν μετράνε τους ίδιους στα ΚΤΕΟ) δεν έχουν κάποια επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας;
Cyber_Cookie Ιούλιος 6, 2017 #4432 Ιούλιος 6, 2017 πριν 9 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Και πως βγάζετε κάρτα καυσαερίων; Οπως όλοι. Εμένα με ρύπους είναι, και δεν εχω επιβάρυνση.
GriGaS Ιούλιος 6, 2017 #4433 Ιούλιος 6, 2017 πριν 19 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Και πως βγάζετε κάρτα καυσαερίων; Επίσης όσα είναι πάνε με ρύπους (αν μετράνε τους ίδιους στα ΚΤΕΟ) δεν έχουν κάποια επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας; Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των ρύπων που αναγράφονται στην άδεια. 2
UltraB Ιούλιος 6, 2017 #4434 Ιούλιος 6, 2017 πριν 15 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των ρύπων που αναγράφονται στην άδεια. Αυτό το γνωρίζω. Ανάλογα και τις ζάντες φοράει πχ έχει και διαφορετικούς ρύπους στην άδεια. Απλά είπα μήπως θέλει κάποια ενημέρωση όπως όταν αλλάζεις το χρώμα και πρέπει να το δηλώσεις. (αλλά θα μου πεις το χρώμα κάνει μπαμ, ενώ τα μικροσωματίδια όχι)
Nickzzz Ιούλιος 6, 2017 #4435 Ιούλιος 6, 2017 Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει CO₂ , τώρα ΝΟχ, CO, UH, κ.τ.λ. δεν νομίζω να μετράει κανένα Κ.Τ.Ε.Ο. σοβαρά.
f117 Ιούλιος 6, 2017 #4436 Ιούλιος 6, 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Corsa 1.3 cdti, έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια πάει πολύ καλύτερα, καίει το ίδιο πανω κάτω, περνάει κτέο, world still turns γενικά. Εχεις κανει και επαναπρογραμματισμο???ποσα εισαι??
acct Ιούλιος 6, 2017 #4437 Ιούλιος 6, 2017 25 minutes ago, UltraB said: Αυτό το γνωρίζω. Ανάλογα και τις ζάντες φοράει πχ έχει και διαφορετικούς ρύπους στην άδεια. Έτσι κι αλλιώς, το ΚΤΕΟ απλά οφείλει να βεβαιώσει ότι οι εκπεμπόμενοι ρύποι δεν είναι εκτός ορίων, δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά αν είσαι εντός μισής τυπικής απόκλισης από τις τιμές που αναγράφονται στην άδεια. Πρακτικά πρέπει να κόβονται μόνο όσοι έχουν χαλασμένο καταλύτη/DPF ή έχουν κάνει αντίστοιχα μείζονες επεμβάσεις. 9 minutes ago, Nickzzz said: Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει CO₂ , τώρα ΝΟχ, CO, UH, κ.τ.λ. δεν νομίζω να μετράει κανένα Κ.Τ.Ε.Ο. σοβαρά. Νομίζω όλοι μετρούν και CO και ppm HC, ως δείκτες ατελούς καύσης. Στα πετρέλαια λογικά πρέπει να μετρούν και NOx.
Cyber_Cookie Ιούλιος 6, 2017 #4438 Ιούλιος 6, 2017 πριν 9 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Εχεις κανει και επαναπρογραμματισμο???ποσα εισαι?? Ναι κατι ειχε κανει στον εγκέφαλο ο ντιζελας γιατι οι αισθητηρες εβγαζαν σφαλματα. Ποσα τι?
f117 Ιούλιος 6, 2017 #4439 Ιούλιος 6, 2017 (edited) Πρεπει!!αλλα δεν εχουν μηχανηματα ακουω! Αλογγαααα rusty Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 6, 2017 από f117
slalom Ιούλιος 6, 2017 #4440 Ιούλιος 6, 2017 πριν 26 λεπτά, το μέλος acct έγραψε: Νομίζω όλοι μετρούν και CO και ppm HC, ως δείκτες ατελούς καύσης. Στα πετρέλαια λογικά πρέπει να μετρούν και NOx. CO & HC μετρανε στη βενζινη Στο πετρελαιο μετρανε τη μαυριλα που βγαζει (θολεροτητα) Η μποχα βεβαια απο μερικα δεν αντεχεται, λυπαμαι αυτους που εχουν υπογειο γκαραζ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now