Jump to content



Recommended Posts

πριν 18 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Ρε decat και καταργηση το dpf κ egr...!

Ωραιος! Συγχαρητηρια!

  • Like 1
πριν 37 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Εσύ θα τα αναπνέεις οπότε...

 

πριν 22 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Ωραιος! Συγχαρητηρια!

 

Ας  κραξουμε πρωτα τα ταξακια και τα φορτηγα...και μετα ερχομαστε και εμεις οι wannabe ντουμανιδες.....

Ολοι οικολογικη συνειδηση....

Οταν φυγει η εγγυηση το εχω κανει εγω :) απο Τωρα σκεφτομαι να ταπωσω το egr :)

πριν 37 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Ολοι οικολογικη συνειδηση....

Ναι, κακο ειναι?

  • Like 1

Οχιιι!!!προς θεου...

Απλα οποιος εχει ελπιζω να εχει σε ολα οποιος ειναι....γιατι μερικους γινανε πολυ ξαφΝικα οικολογοι και βιιιγκαννν.

Εγω ειμαι καλα με την συνειδηση μου :) decat κ θα παω να φυτεψω δενδρα με το Σκαι 

(edited)

Γιατί να γίνεις decat;  Τόσο πολύ σε κόβει ο καταλύτης; βάλε έναν αγωνιστικό στην τελική. 

 

Για τι αμάξι μιλάμε;

Έγινε επεξεργασία από jax7480

Για Yaris 1.4 D4D μιλά ο @f117

 

Speaking of the devil, θα περνά κτέο μετά αν βγάλεις EGR / DPF  ?

 

Επίσης, κατα πάσα πιθανότητα θα χρειάζεται περισσότερο χρόνο να θερμανθεί ο κινητήρας στα κρύα.

 

 

πριν 12 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

 

 

Ας  κραξουμε πρωτα τα ταξακια και τα φορτηγα...και μετα ερχομαστε και εμεις οι wannabe ντουμανιδες.....

Ολοι οικολογικη συνειδηση....

Οταν φυγει η εγγυηση το εχω κανει εγω :) απο Τωρα σκεφτομαι να ταπωσω το egr :)

Γιατί ρε αφού έχουν σεταριστεί οι ηλεκτρονικές να δουλεύουν με αυτά on.

Ειδικά οι βαλβίδες ανακύκλωσης είναι χαζομάρα να τις βγάζεις off αφού άλλα περιμένει ο εγκέφαλος απο θέμα αέρα και άλλο του δίνεις.

Βασικά και καταλύτη που είχαμε βγάλει για κάποιες μέρες (μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό) χειρότερα το ενιώθα και το ακούγα το αμάξι.  

Για το yaris d4d μιλαμε...decat το ειπα γενικα....δεν εχει καταλυτη η γιαρουμπα!!!

Περναει ακομα γιατι στα κτεο δεν εχουν ολα για Nox αν δεν κανω λαθος...

Οσο για το ζεσταμα δε νομιζω να εχει θεμα.... Πιο πολυ νομιζω ειναι μυθος...

Αυτα που εχω διαβασει για egr το αρνητικο ειναι για το περιβαλλον...απο εκει κ περα ολοι λενε για μειωμενη καταναλωση και πιο καλη αποδοση...

Αν θα δουλευει χωρις σφαλμα δεν ειμαι 100℅ σιγουρος....δοκιμη θελει :p

πριν 16 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

Ρε decat και καταργηση το dpf κ egr...!

Corsa 1.3 cdti, έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια πάει πολύ καλύτερα, καίει το ίδιο πανω κάτω, περνάει κτέο, world still turns γενικά.

 

  • Like 1

Και πως βγάζετε κάρτα καυσαερίων;

Επίσης όσα είναι πάνε με ρύπους (αν μετράνε τους ίδιους στα ΚΤΕΟ) δεν έχουν κάποια επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας;

πριν 9 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Και πως βγάζετε κάρτα καυσαερίων;

Οπως όλοι. :)

Εμένα με ρύπους είναι, και δεν εχω επιβάρυνση.

πριν 19 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Και πως βγάζετε κάρτα καυσαερίων;

Επίσης όσα είναι πάνε με ρύπους (αν μετράνε τους ίδιους στα ΚΤΕΟ) δεν έχουν κάποια επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας;

Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των ρύπων που αναγράφονται στην άδεια.

  • Like 2
πριν 15 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των ρύπων που αναγράφονται στην άδεια.

Αυτό το γνωρίζω. Ανάλογα και τις ζάντες φοράει πχ έχει και διαφορετικούς ρύπους στην άδεια.

 

Απλά είπα μήπως θέλει κάποια ενημέρωση όπως όταν αλλάζεις το χρώμα και πρέπει να το δηλώσεις.

(αλλά θα μου πεις το χρώμα κάνει μπαμ, ενώ τα μικροσωματίδια όχι)

Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει CO₂ , τώρα ΝΟχ, CO,  UH, κ.τ.λ. δεν νομίζω να μετράει κανένα Κ.Τ.Ε.Ο. σοβαρά.

πριν 1 ώρα, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Corsa 1.3 cdti, έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια πάει πολύ καλύτερα, καίει το ίδιο πανω κάτω, περνάει κτέο, world still turns γενικά.

 

Εχεις κανει και επαναπρογραμματισμο???ποσα εισαι??

 

25 minutes ago, UltraB said:

Αυτό το γνωρίζω. Ανάλογα και τις ζάντες φοράει πχ έχει και διαφορετικούς ρύπους στην άδεια.

Έτσι κι αλλιώς, το ΚΤΕΟ απλά οφείλει να βεβαιώσει ότι οι εκπεμπόμενοι ρύποι δεν είναι εκτός ορίων, δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά αν είσαι εντός μισής τυπικής απόκλισης από τις τιμές που αναγράφονται στην άδεια. Πρακτικά πρέπει να κόβονται μόνο όσοι έχουν χαλασμένο καταλύτη/DPF ή έχουν κάνει αντίστοιχα μείζονες επεμβάσεις.

 

9 minutes ago, Nickzzz said:

Τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει CO₂ , τώρα ΝΟχ, CO,  UH, κ.τ.λ. δεν νομίζω να μετράει κανένα Κ.Τ.Ε.Ο. σοβαρά.

Νομίζω όλοι μετρούν και CO και ppm HC, ως δείκτες ατελούς καύσης. Στα πετρέλαια λογικά πρέπει να μετρούν και NOx.

πριν 9 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Εχεις κανει και επαναπρογραμματισμο???ποσα εισαι??

 

Ναι κατι ειχε κανει στον εγκέφαλο ο ντιζελας γιατι οι αισθητηρες εβγαζαν σφαλματα.

 

Ποσα τι? 

(edited)

Πρεπει!!αλλα δεν εχουν μηχανηματα ακουω!

Αλογγαααα rusty

Έγινε επεξεργασία από f117
πριν 26 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Νομίζω όλοι μετρούν και CO και ppm HC, ως δείκτες ατελούς καύσης. Στα πετρέλαια λογικά πρέπει να μετρούν και NOx.

CO & HC μετρανε στη βενζινη

Στο πετρελαιο μετρανε τη μαυριλα που βγαζει (θολεροτητα)

Η μποχα βεβαια απο μερικα δεν αντεχεται, λυπαμαι αυτους που εχουν υπογειο γκαραζ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.