Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

όντως ξέχασα την περίπτωση σύγκρουσης ....

άντε τα αέρια έχουν προδιαγραφές στις δεξαμενές (όχι ότι είναι 10000% ασφαλές να έχεις μια μπουκάλα αλλά)
αν και για να υπάρξει ανάφλεξη απαιτούνται πολλά πράγματα (αρκετός αέρας , πηγή ανάφλεξης , "απλωμένο" καύσιμο )

 

γενικά σίγουρα δεξαμενές καυσίμου μέσα στον χώρο επιβατών είναι επικίνδυνη τακτική

 

SirDiman

 

το αμάξι θα πάρει μπρος με βενζίνη στο 100% των περιπτώσεων

το αν θα χρησιμοποιεί βενζίνη για "λίπανση"(προτιμώ ψύξη/ξέπλυμα αλλά δεν έχει σημασία τόσο ο όρος)

είναι θέμα προγραμματισμού του εκάστοτε "κιτ" υγραερίου

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

αν σκάσει ένας από πίσω σου, δεν είναι αρκετά πολλές οι πιθανότητες να γίνεις κάτι σαν το ολοκαύτωμα της μονής αρκαδίου;

:lol: Για το υγραέριο από όσο λένε όχι. Αλλά για το τεπόζιτο της βενζίνης αν μπει δεύτερο που το βλέπω σαν πιο εύκολο γιατί ο χώρος που πιάνει το εργοστασιακό για να μεγαλώσει θα πρέπει να κόβεις και να ράβεις πατωσιά (από όσο ξέρω, μπορεί να κάνω λάθος), αλλά αν μπει δεύτερο τεπόζιτο τι να πω.....Εδώ με ένα και σε ατυχήματα σπάνια μεν, αλλά παίρνουν φωτιά...

Έψαξα στο youtube. Δε βάζω απ' ευθείας τα βίντεο μην πιάνουν χώρο. Ο σιβίκουλας είναι εύκολος. Στο mazda ο τύπος χαρά στο κουράγιο του, πέφτει πολύ προσπάθεια!

Μπήκαν μόνα τους τα βίντεο..

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

Το αέριο δεν είναι πιο επικίνδυνο από το πετρέλαιο; Δεν κινδυνεύεις να γίνεις πυροτέχνημα; Και συγχωρήστε μου την πλήρη άγνοια, αλλά σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά σε κινητήρα πετρελαίου/βενζίνης, νομίζω προλαβαίνεις να την γλυτώσεις, σε περίπτωση αερίου, απλά σκας σαν βόμβα. Φαντάζομαι υπάρχουν ασφάλειες, αλλά δεν είναι πιο επικίνδυνο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχει αλλάξει κάνεις σε αέριο?

Προκαλεί μεγάλη φθορά στον κινητήρα ρε σεις?

ίσως μου καίει λίγο παραπάνω λάδι αλλά δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο. πολύ σημαντικό τι σύστημα θα βάλεις.

δλδ θα βάλεις τούρκικο με 400 που πρέπει να γίνουν οι ρυθμίσεις χειροκίνητα από το μάστορα και αν πετύχουν....

 

πχ. το δικό μου είναι της brc που είχε 1000ε με εγκέφαλο ο οποιός παίρνει αυτόματα τις πληροφορίες από το μοτερ και όπου χρειαστεί ψεκάζει κατά ριπάς βενζινούλα. :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις. Δεν τράβηξα φωτογραφίες, θα δω αν φαίνεται τίποτα από τις "φωτογραφίες αρχείου" (:haha:). Το μετά δεν έχει έρθει ακόμα, πρέπει να μασκάρω με εφημερίδες και να ψεκάσω βερνίκι.

Ολοκληρωμένη διαδικασία θα βάλω από την άλλη μεριά.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι τη λύση του μεταχειρισμένου ηλεκτροκίνητου, αλλά άντε να βρω από έξω και άντε να βρω σταθμό στη Θεσ/νίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα. Εκτός κι αν πάω σε μεταχειρισμένο υβριδικό και το μετατρέψω σε υγραεριοκίνητο (το βενζινοκίνητο μέρος). Βασικά, θέλω ένα πόλης - μικρού ταξιδιού για ιδιαίτερα εντός κι εκτός Θεσ/νίκης, ειδικά στις ορεινές περιοχές που έχπυν μαζευτεί οι πλούσιοι. Το υβριδικό μπορεί να καίει μόνο με καύσιμο ή μόνο με ηλ.ρεύμα κατά βούληση; Για να το φορτίζω στο σπίτι χρειάζεται κάποια ειδική εγκατάσταση;

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις. Δεν τράβηξα φωτογραφίες, θα δω αν φαίνεται τίποτα από τις "φωτογραφίες αρχείου" ( :haha:). Το μετά δεν έχει έρθει ακόμα, πρέπει να μασκάρω με εφημερίδες και να ψεκάσω βερνίκι.

Ολοκληρωμένη διαδικασία θα βάλω από την άλλη μεριά.

Το μπάλωμα/διόρθωμα γρατζουνιών μου ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον. Κράτα μας ενήμερους ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι τη λύση του μεταχειρισμένου ηλεκτροκίνητου, αλλά άντε να βρω από έξω και άντε να βρω σταθμό στη Θεσ/νίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα. Εκτός κι αν πάω σε μεταχειρισμένο υβριδικό και το μετατρέψω σε υγραεριοκίνητο (το βενζινοκίνητο μέρος). Βασικά, θέλω ένα πόλης - μικρού ταξιδιού για ιδιαίτερα εντός κι εκτός Θεσ/νίκης, ειδικά στις ορεινές περιοχές που έχπυν μαζευτεί οι πλούσιοι. Το υβριδικό μπορεί να καίει μόνο με καύσιμο ή μόνο με ηλ.ρεύμα κατά βούληση; Για να το φορτίζω στο σπίτι χρειάζεται κάποια ειδική εγκατάσταση;

Δεν το έχεις πολυερευνήσει το θέμα εε;

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι χρειάζεται καλώδιο για τη φόρτιση, αλλά πώς θα γίνεται αν έξω βρέχει/χιονίζει; Δεν υπάρχει κίνδυνος; Και η σύνδεση γίνεται απευθείας στον πίνακα;

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε κάποια ενδιαφέροντα νέα:

"Οι πωλήσεις της τρίτης γενιάς του Audi TT, ξεκίνησαν εντός του 2014, παραδόξως χωρίς να έχει δοκιμαστεί η ασφάλεια του από το Euro NCAP. Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, ο Ευρωπαϊκός οργανισμός, δοκίμασε το Audi TT και το βαθμολόγησε με 4 αστέρια"

"Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Audi TT είναι το πρώτο αυτοκίνητο που δοκιμάζεται με βάση του νέους κανόνες που χρησιμοποιούν νέα πρωτόκολλα δοκιμών και crash test dummies."

"Εκτός από το Audi TT, δοκιμάστηκαν και τα Renault Trafic και Opel Vivaro τα οποία δοκιμάστηκαν με το πρωτόκολλο “Βαρέως Οχήματος” –θυμίζω ότι από το 2016 και έπειτα, τα vans θα δοκιμάζονται με το πρωτόκολλο των επιβατικών- και τους απονεμήθηκε βαθμολογία 3 αστέρων."
http://www.autoblog.gr/2015/02/25/audi-tt-scores-four-stars-in-euro-ncap-crash-test/

 

 Ο 1,2 TDI κινητήρας της γνωστής VW σβήνει στις χαμηλές στροφές:

"Αυτό, όμως, που προβληματίζει –πέρα από τη χαμηλή του ιπποδύναμη- είναι ότι… ΣΒΗΝΕΙ στις χαμηλές στροφές, αν και έχει ίδια συμπίεση (16,5:1) με τον 1,2 TDI.

Τι σημαίνει τώρα αυτό και πόσο πιθανό είναι να εμπλακείς σε ατύχημα, εξαιτίας του;
Σε πρώτη φάση, μέχρι να καταλάβεις τι συμβαίνει, αισθάνεσαι …ηλίθιος, ότι ξέχασες να οδηγάς, αφού κάθε τόσο το αυτοκίνητο σβήνει. Και αν αυτό μοιάζει επικίνδυνο κυρίως για τον εγωισμό σου, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να εμπλακείς σε ατύχημα.
Φτάνεις σε μια διασταύρωση, κόβεις ταχύτητα, ελέγχεις τον δρόμο, εκτιμάς ότι έχεις χρόνο για να περάσεις, ο κινητήρας όμως …σβήνει και βρίσκεσαι σταματημένος μέσα στην μέση της διασταύρωσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Συνέβη σε όλους μας, όταν το δοκιμάζαμε.
Προσθέστε τώρα σε αυτό, το ότι μιλάμε για το Polo diesel, που σε μεγάλο βαθμό είναι επιλογή νέων οδηγών και έχετε την ολοκληρωμένη εικόνα.
Νομίζω, λοιπόν, ότι το VW group πρέπει να κινηθεί άμεσα και να λύσει το πρόβλημα αυτό."

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp

 

Σίγουρα θα το κοιτάξει.... 

Για τις μίζες της GM που σκότωσαν κόσμο:

 

"Μέχρι σήμερα η GM έχει δεχτεί 4.345 αιτήσεις, αναγνωρίζοντας 57 θανάτους και 85 σοβαρούς τραυματισμούς, ενώ απομένουν ακόμη 1.457 αιτήσεις υπό εξέταση. Από αυτές, οι 157 είναι για καταγγελίες που σχετίζονται με θάνατο, οι 107 για σοβαρούς τραυματισμούς και οι 1.193 για λιγότερο σοβαρούς τραυματισμούς. Η GM εξακολουθεί να κρατά ως θετικό πάντως, το γεγονός ότι καμία προσφορά αποζημίωσης δεν έχει απορριφθεί – κάτι που οι δικηγόροι αλλά και η ίδια η GM ελπίζουν ότι θα μειώσει δραστικά τις μηνύσεις.

Πριν από τη δημιουργία του ταμείου, η GM είχε αναγνωρίζει 13 θανάτους και 54 ατυχήματα που σχετίζονταν με τις προβληματικές μίζες της. Η GM θα αποζημιώνει τουλάχιστον με 1 εκατ. δολάρια τους συγγενείς των θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους, με το ποσό να αυξάνεται κατά $300.000 για σύζυγο-παιδί, με τους τραυματίες να αποζημιώνονται κατά περίσταση, αναλόγως τη σοβαρότητα του ατυχήματος, χωρίς η GM να μην έχει θέσει ανώτατο όριο για το ποσό που θα καταβάλει στις οικογένειες των θυμάτων.Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Η GM έχει επιβεβαιώσει 57 θανάτους λόγω των προβληματικών μιζών της - Autoblog.gr

http://www.autoblog.gr/2015/02/25/h-gm-exei-epibebaiwsei-57-thanatoys-logw-twn-problhmatikwn-mizwn-ths/
 

Όλα αυτά τα καλά παιδιά και τα άλλα που δεν είναι στα παραπάνω άρθρα, πριν βγάλουν ένα αυτοκίνητο στην κυκλοφορία δεν το τεστάρουν; Από spy photos που βλέπω συμπεραίνω πως τα τεστάρουν. Τότε πως βγαίνουν με τέτοια κουσούρια; Το ξέρουν αλλά επειδή η διόρθωση σημαίνει για άλλους αυξημένο κόστος, για εμένα μείωση των κερδών των χοντρών μεγαλομετόχων με το πούρο στο χέρι,  τα δίνουν στην κυκλοφορία και κορόιδα υπάρχουν για να τα αγοράσουν; 

Πέτρο αυτό που κρατάς τι δουλειά κάνει; Το ψέκασμα με βερνίκι είναι πολύ δύσκολη δουλειά. Αν έχεις πρόβλημα με γρατζουνιές υπάρχει η λύση της χοντρής αλοιφής και μετά πέρασμα με μια φινιρίσματος ή αν το χέρι σου είναι καλιτέχνη τρίψιμο με ντουκόχαρτο 2000 και μπόλικο νερό και μετά πέρασμα με αλοιφή φινιρίσματος αλλά και τα δύο θεωρητικά τα ξέρω γιατί το πρώτο θέλει αλοιφαδόρο και το δεύτερο μου φτάνει που το βλέπω στο youtube :lol:

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το polo. Το start/stop του yaris μου (το οποίο την κυριακή γίνεται 5 ετών) δεν μου έχει σβήσει ούτε μία φορά τον κινητήρα σε στιγμή που δεν έπρεπε (π.χ. μανούβρες παρκαρίσματος)...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω οδηγήσει πολύ εγώ (φεβ 2010), είναι φτιαγμένο ώστε να μη σβήνει. Π.χ. ακόμα και το συμπλέκτη να αφήσεις γρήγορα με ταχύτητα, θα κλωτσήσει αλλά δεν θα σβήσει. Αν σηκώσεις το συμπλέκτη αργά, ξεκινά κανονικά. Αν λες για το "ψεύτικο" σβήσιμο, αυτό γίνεται αφού πάρει "μετρήσεις" από διάφορους δέκτες. Έχουν σκεφτεί οι Ιάπωνες όλες τις περιπτώσεις σβησίματος και που ανάβει ξανά. Από τα υδραυλικά των φρένων κ το aircondition, μέχρι τις κλίσεις του αμαξώματος.

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου φαίνεται πολύ παράξενο να συμβαίνει αυτό. Οκ, δεν έχουν τις ίδιες συνθήκες οι δρόμοι μας με της Γερμανίας αλλά είναι δυνατόν.

 

Το αυτοκίνητο κυκλοφορεί σε τόσες χώρες/πόλεις, μιλάμε για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές, και υπάρχουν τέτοια προβλήματα;

Link to comment
Share on other sites

Στη δουλεια που ηρθαν τα τελευταια polo tdi επιβεβαιωνω οτι ειναι ενοχλητικο ως επικινδυνο το συγκεκριμενο σβησιμο του κινητηρα... πρεπει να στριψεις με πρωτη(!) Οποιαδηποτε προσπαθεια να μπεις σε στενο φερνει ως αποτελεσμα το σβησιμο του κινητηρα:-(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.