PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4261 Ιούνιος 9, 2017 2 hours ago, sotiris said: Με το σκεπτικό του να διακαιλογήσεις το αυξημένο κόστος αγοράς. Ακόμη και στα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα, τα diesel κρατάνε παράλογα υψηλή τιμή μεταπώλησης. Βλέπεις π.χ. 1.3 multijet punto του 2003 να είναι ακριβότερο από το 1.4 sporting (το δικό μου) ενώ είναι και άδειο από εξοπλισμό, και παράνομο να κυκλοφορεί Αθήνα / Θεσσαλονίκη (θες Euro5). Τώρα στα μεταχειρισμένα και εξωτερικό ο μόνος λόγος που προτίμησα να πάρω το Stilo Abarth από ένα αντίστοιχο diesel ήταν η διαφορά στα χιλιόμετρα, συνήθως Αγγλία τα σκίζουν τα diesel ενώ με τα βενζινοκίνητα κάνουν πολύ λιγότερα km. Η αλήθεια είναι ότι είχα δοκιμάσει να πάρω ένα Punto HGT multijet αλλά είχε το θέμα με τα χιλιόμετρα και ελεεινές φθορές παντού. Αυτά βέβαια ισχύουν για την κατηγορία μέχρι 1000-1500 λίρες, αν πας στα 2000-3000 βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά πάντα είναι θέμα budget. Αν συνεχίσει να αποβαίνει άκαρπη η αναζήτηση εργασίας εδώ Άθενς, το επόμενο UK car θα είναι η Quattroporte 4.2, πάνε γύρω στις 10κ λίρες. Κι ας καίει λίγο παραπάνω! Μα υποτίθεται ότι όταν θα θες να πουλήσεις το μεταχειρισμένο diesel που λες ότι αγόρασες ακριβότερα, θα το πουλήσεις και ακριβότερα. Όσο για τα χιλιόμετρα, δεν τα φοβάμαι σε ένα diesel (βλέπε τα ΤΑΞΙ). Αγόρασα το δικό μου με 280 χιλιάδες και τον επόμενο μήνα θα το βάλω αγγελία να φύγει. Ελπίζω να το δώσω όσο το πήρα, ίσως και λίγο παραπάνω, γιατί έφτιαξα κάποια πράγματα. Φυσικά θα το ξανασυζητήσουμε όταν το δώσω. Όσο για τα πολλά χιλιόμετρα, να πω ότι για να δεις αν ένα μοτέρ είναι πεσμένο ή όχι υπάρχουν 3 τρόποι. 1. Να το δυναμομετρήσεις. 2. Να κάνεις ένα "φιλικό άνοιγμα" (κόντρα δηλαδή ) με ένα ίδιο, το οποίο ξέρεις ότι είναι άριστο ή δυναμομετρημένο. 3. Να δεις την τελική του. Το δικό μου λοιπόν, το station wagon του δίνει η BMW τελική 216 Km/h (στις 4000 στρ./λ. όπου και βγάζει τη μέγιστη ισχύ). Στην ευθεία είδα στο GPS 221 και σε μια κατηφόρα, γυρίζοντας από Μόναχο, έπιασε 235 (πάντα autobahn χωρίς όριο). Οπότε στο μυαλό μου είμαι ήσυχος ότι το μοτέρ είναι υγιές. Το μόνο που του έκανα ήταν ένα καθαριστικό εισαγωγής diesel της LIQUI MOLY No 5168. Ακόμα και στο 325 που έχω στην Ελλάδα, χιλιόμετρα πάνω από 200 χιλιάδες δεν με φοβίζουν. Έχω κάνει μέτρηση συμπίεσης και οι 6 είναι μια χαρά. Και φυσικά αυτό φαίνεται και στο δρόμο. Τώρα αν το αμάξι σου είναι κατηγορίας 1000-1500 λίρες που λες, μπορεί και να ισχύουν αυτά που λες. Αλλά αν δεν μπορείς να δώσεις τις 3000 που λες, μην πάρεις αμάξι καλύτερα.
uhu Ιούνιος 9, 2017 #4262 Ιούνιος 9, 2017 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Τώρα αν το αμάξι σου είναι κατηγορίας 1000-1500 λίρες που λες, μπορεί και να ισχύουν αυτά που λες. Αλλά αν δεν μπορείς να δώσεις τις 3000 που λες, μην πάρεις αμάξι καλύτερα. Βασικά στην αγγλία με 3000 λίρες παίρνεις αμαξάρα σε δεξιοτίμονο. Τα ζ4 10ετίας που εδω τα εχουν ~10000, κάνουν γύρο στα 3000 τα δεξιοτίμονα. Δες και στο car throttle το τυπάκι που είχε πάρει merc c diesel χρεπι (αλλά πήγαινε) 300 λύρες και mitsuba space star 200-250 λιρες. Εδω ο μέσος όρος στο car.gr για τα space star είναι 2500 ευρό... Φιλαράκια που είχαν πάει για σπουδές αγόραζαν ότι είχαν αποθυμένο εδώ εκεί για πλάκα. Και όταν έφευγαν δεν τα πουλούσαν. Τα άφηναν ο ένας στον άλλο... Μου έλεγε κολλητός πως είχε αφήσει σε φίλους αγγλία μια χαρά roverάκι 414 και είχε γυρίσει εδω και οδηγούσε ενα visa πολύ υποδεέστερο απο το rover. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από uhu
SirDiman Ιούνιος 9, 2017 #4263 Ιούνιος 9, 2017 (edited) θεωρίες παλι .... http://www.newsbomb.gr/oikonomia/news/story/797743/teli-kykloforias-2018-erxontai-sarotikes-allages-poioys-kaine-posa-tha-plirosete Quote Τη σύνδεση των τελών με το ύψος της τρέχουσας αξίας των οχημάτων. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από SirDiman
PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4264 Ιούνιος 9, 2017 (edited) 3 hours ago, uhu said: Φιλαράκια που είχαν πάει για σπουδές αγόραζαν ότι είχαν αποθυμένο εδώ εκεί για πλάκα. Το καλύτερο έκαναν, μακάρι να μπορούσα κι εγώ να αγοράσω ό,τι αμάξι είχα απωθημένο κι εδώ στη Γερμανία. Αλλά αυτά που δεν είναι σάπια, κρατάνε υψηλή τιμή. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από PetrosD
GoMaR Ιούνιος 9, 2017 #4265 Ιούνιος 9, 2017 Παντως φιλος μου αγορασε porsche cayenne την απλη του 2010, 10 χιλιαρικα.. Dubai βεβαια
PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4266 Ιούνιος 9, 2017 Το ότι η cayenne είναι porsche, δεν την κάνει επιθυμητό αυτοκίνητο.
GoMaR Ιούνιος 9, 2017 #4269 Ιούνιος 9, 2017 Δε σε πιανω αλλα anyway. Εγω το ειπα ενημερωτικα επειδη αναφερατε παραπανω για τιμες Αγγλιας..οχι οτι ειναι ιδανικο αμαξι. Αλλα για σενα απο οτι καταλαβαινω κανενα δεν ειναι επιθυμητο αμαξι αν δε ξεκιναει το πρωτο γραμμα με B και να τελειωνει σε W 1
f117 Ιούνιος 9, 2017 #4271 Ιούνιος 9, 2017 (edited) κατσε να βάλω μια φωτό που θα αρέσει στον πέτρο... ΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑ Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από f117 6
PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4272 Ιούνιος 9, 2017 Εντάξει, το μοτέρ της HONDA είναι απίστευτο! Καλοσχεδιασμένοι θάλαμοι καύσης, υψηλότατη απόδοση ισχύος ανά λίτρο, 9άρες, όπως λες! Βελτιωμένο μέχρι τέρμα από τη μάνα του. Το άλλο της BMW, είναι σχετικά καινούριο και δεν έχω ασχοληθεί μαζί του. Φαντάζομαι όμως, ότι ως turbo, με πρόγραμμα ή αλλαγή τουρμπίνας θα παίρνει πολλά άλογα.
uhu Ιούνιος 9, 2017 #4273 Ιούνιος 9, 2017 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος PetrosD έγραψε: Το καλύτερο έκαναν, μακάρι να μπορούσα κι εγώ να αγοράσω ό,τι αμάξι είχα απωθημένο κι εδώ στη Γερμανία. Αλλά αυτά που δεν είναι σάπια, κρατάνε υψηλή τιμή. Δεν εχει σχέση με το ότι τα μεν είναι σάπια και τα δεν είναι καλά... Εχει σχέση με το ότι είναι δεξιοτίμονα και δεν εχουν ζήτηση σε τρίτες φτωχές χώρες. Μη ξεχνάς ότι χώρες σαν την ελλάδα και την αλβανία, (ναι δυστυχώς είμαστε στην ίδια μοίρα) αποτελούν την καλύτερη δεξαμενή για το ξεφόρτωμα της παλιατζούρας των γερμανών. Έτσι και η γερμανία εχει τον αφρό στα αυτοκίνητα, νέα μοντέλα που δεν καίνε, δεν μολύνουν, δεν χρειάζονται συντήρηση και τα παλιά αμάξια των γερμανών κρατάνε μια σχετική αξία ώστε να μπορούν οι γείτονες κρατώντας μέρος των αρχικών χρημάτων τους να αγοράσουν καινούργια,που πολλές φορές κατασκευάζονται και απο τους ίδιους και με αυτόν τον τρόπο κρατιέται και η εσωτερική κατανάλωση ψηλά και προστιθέμενη αξία γυρίζει στην χώρα τους... Ταυτόχρονα τα νέα μοντέλα είναι πιο fuel efficient και επιβαρύνουν λιγότερο το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας, αφού χρειάζονται λιγότερα εισαγόμενα καύσιμα για να κινηθούν. Το εχουν σχεδιάσει ωραία το σύστημα οι γερμανοί, για την πάρτη τους. Αφου δε φημίζονται και ιδιαίτερα για την γεναιοδωρία τους. Αυτό το παραδέχομαι... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από uhu 3
Nickzzz Ιούνιος 9, 2017 #4274 Ιούνιος 9, 2017 Τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή η Αγγλία και έχει τόσο φτηνά παλιά αυτοκίνητα που δεν το έχει π.χ. η Γερμανία που θα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης; ____________________________ Να πω ότι η σύγκριση στην εικόνα είναι βούρτσα με πο..ρτατίφ ή θα με πείτε περίεργο; 1
PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4275 Ιούνιος 9, 2017 42 minutes ago, Nickzzz said: Τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή η Αγγλία και έχει τόσο φτηνά παλιά αυτοκίνητα που δεν το έχει π.χ. η Γερμανία που θα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης; 2 hours ago, uhu said: Δεν εχει σχέση με το ότι τα μεν είναι σάπια και τα δεν είναι καλά... Εχει σχέση με το ότι είναι δεξιοτίμονα και δεν εχουν ζήτηση σε τρίτες φτωχές χώρες. Αφού το είπε. Έχουν το τιμόνι από την άλλη πλευρά. 1
f117 Ιούνιος 9, 2017 #4276 Ιούνιος 9, 2017 Απο την λαθος πλευρα θες να πεις.....!! Εντυπωσεις απο το aygo... 6.5 λτ τα 100 με πολυ ηρεμη οδηγηση....γυμνο τελειος,.... Grrrrr....6.5 lt και βενζινη...μου φαινεται μεγαλη πολυ η διαφορα στα λεφτα... κακομαθα....
uhu Ιούνιος 9, 2017 #4277 Ιούνιος 9, 2017 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Τι ιδιαίτερο έχει δηλαδή η Αγγλία και έχει τόσο φτηνά παλιά αυτοκίνητα που δεν το έχει π.χ. η Γερμανία που θα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης; ____________________________ Να πω ότι η σύγκριση στην εικόνα είναι βούρτσα με πο..ρτατίφ ή θα με πείτε περίεργο; Βασικά ρίξε μια ματιά και θα καταλάβεις... http://www2.autotrader.co.uk/ Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από uhu
PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4278 Ιούνιος 9, 2017 Τί τιμές είναι αυτές;;;!!! 2 hours ago, Nickzzz said: Να πω ότι η σύγκριση στην εικόνα είναι βούρτσα με πο..ρτατίφ ή θα με πείτε περίεργο; Έχεις δίκιο να το λες αυτό. Το Honda είναι ένα σπορ μοτέρ υψηλών επιδόσεων, για ένα σπορ οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο για petrolheads. Το άλλο είναι για την 328i του οικογενειάρχη ή του γιάπη.
slalom Ιούνιος 9, 2017 #4279 Ιούνιος 9, 2017 πριν 6 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Το ότι η cayenne είναι porsche, δεν την κάνει επιθυμητό αυτοκίνητο. Διακρινω κομπλεξ και αντιπαθεια
PetrosD Ιούνιος 9, 2017 #4280 Ιούνιος 9, 2017 (edited) Το κόμπλεξ από πού το συμπεραίνεις; Εντάξει την αντιπάθεια. Ναι, αντιπαθώ όλα τα "λεγόμενα" SUV, όπως και όλα τα BMW X Series. Αλλά οι υπόλοιπες Πόρσε μου αρέσουν. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2017 από PetrosD
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now