f117 Ιούνιος 5, 2017 #4201 Ιούνιος 5, 2017 τώρα που είπες πεταλούδα..... να τι θα πάρω μόλις πληρωθώ... https://www.aliexpress.com/item/MST-WB-Wind-Booster-4-mode-throttle-controller-booster-with-factory-price-Sprint-Booster-Power-Converter/32618253880.html
PetrosD Ιούνιος 5, 2017 #4203 Ιούνιος 5, 2017 6 minutes ago, f117 said: τώρα που είπες πεταλούδα..... να τι θα πάρω μόλις πληρωθώ... https://www.aliexpress.com/item/MST-WB-Wind-Booster-4-mode-throttle-controller-booster-with-factory-price-Sprint-Booster-Power-Converter/32618253880.html Ή μπορείς να πετάξεις κατ' ευθείαν τα χρήματα στην τουαλέτα. 1
jax7480 Ιούνιος 5, 2017 #4205 Ιούνιος 5, 2017 Για τι αμάξι μιλάμε και τι θέλεις να κάνεις; τι κάνει αυτό; Το είδα τώρα. Την απόκριση του γκαζιού φτιάχνει υποτίθεται. Προσωπικά δεν θα έδινα λεφτά για κάτι τέτοιο. 2
f117 Ιούνιος 5, 2017 #4206 Ιούνιος 5, 2017 για το yaris d4d 1.4 .. Αυτό απλά σου κάνει την απόκριση του γκαζιού πιο γρήγορη.... επειδή είναι ηλεκτρόγκαζο .... το κάνει πιο γρήγορα να νιώθει! δεν αυξάνει επίδοση ή κάτι τέτοιο... Wannabe ντιζάτο...... και εννοείται οτι θα έχει αύξηση κατανάλωσης.... Throttle response
Nickzzz Ιούνιος 5, 2017 #4207 Ιούνιος 5, 2017 6 minutes ago, f117 said: Ναί για το diesel! γιατί το λές αυτό?? Ελπίζω να ξέρεις ότι θεωρητικά τα diesel δεν έχουν πεταλούδα. (Έχουν αλλά για άλλους λόγους, egr routing κ.τ.λ. ... ) Αλλά δεν λειτουργεί όπως στην βενζίνη. 1
f117 Ιούνιος 5, 2017 #4208 Ιούνιος 5, 2017 Ναι οκ.. αλλά αυτό που έχω καταλάβει είναι απλά οτι στέλνει τα σήματα πιο γρήγορα.... αν πχ είσαι σε στάση με νεκρά και πατήσεις ώς την μέση το γκάζι φτάνεις 3.000 στροφές σε 2 δευτερόλεπτα...αν το πατήσεις ώς την μέση με το response φτάνεις πάλι ως τις 3000 στροφές απλά πιο γρήγορα... πχ σε 1 δευτερόλεπτο
Nickzzz Ιούνιος 5, 2017 #4209 Ιούνιος 5, 2017 Δικά σου είναι τα λεφτά, αλλά αυτό που περιγράφεις ισχύει για την βενζίνη. Όχι για τα πετρέλαια. Το γκάζι δεν ελέγχει καμιά πεταλούδα στα πετρέλαια, την ροή καυσίμου "ελέγχει" όχι την ροή αέρα. 1
f117 Ιούνιος 5, 2017 #4210 Ιούνιος 5, 2017 Συμφωνω απλα πιστευω οτι ελεγχει το σημα που φευγει για να φευγει πιο γρηγορα
Nickzzz Ιούνιος 5, 2017 #4212 Ιούνιος 5, 2017 Όχι. Ο τύπος στο βίντεο μιλάει για κινητήρες βενζίνης/Otto/SI πέσ' το όπως θες. Οι κινητήρες diesel λειτουργούν εντελώς διαφορετικά. 1
PetrosD Ιούνιος 5, 2017 #4213 Ιούνιος 5, 2017 26 minutes ago, Nickzzz said: Το γκάζι δεν ελέγχει καμιά πεταλούδα στα πετρέλαια, την ροή καυσίμου "ελέγχει" όχι την ροή αέρα. 1
f117 Ιούνιος 5, 2017 #4214 Ιούνιος 5, 2017 δεν εχει πεταλούδααα! ΟΚΚΚ!!! το σήμα που φεύγει από το πετάλ κάτι κάνει! αυτό το κάτι....το σήμα.... θα το στέλνει πιο γρήγορα... είτε για πεταλούδες είτε για EGR είτε για αέρα είτε για ψεκασμό....τα πάντα όλα... σε κάτι από αυτά που αντιστοιχεί απλά θα το κάνει πιο γρήγορα... χώρις το lag του ηλεκτρογκαζου
PetrosD Ιούνιος 5, 2017 #4215 Ιούνιος 5, 2017 Σου απαντάω στα γρήγορα, γιατί πρέπει να φύγω, με περιμένουν για φαγητό. Στο πεντάλ σου υπάρχει ένα ποτενσιόμετρο (ένας αισθητήρας) που όσο το πατάς, τόσο μεταβάλλει την αντίστασή του και αφήνει τάση να περάσει. Αυτή η τάση πάει στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (ECU) αστραπιαία (με την ταχύτητα που διαδίδονται τα ηλεκτρόνια στο σύρμα). Εκεί, η ECU, λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα σήματα από πολλούς άλλους αισθητήρες, διαβάζει τους πίνακες που έχει στη μνήμη της και αποφασίζει πόσο καύσιμο diesel θα ψεκάσει. Για να κάνεις κάτι, λοιπόν, πρέπει να επαναπρογραμματίσεις την ECU.
PetrosD Ιούνιος 5, 2017 #4217 Ιούνιος 5, 2017 Αυτή η μ@λ...ία το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει ψεύτικα σήματα στην ECU.
UltraB Ιούνιος 5, 2017 #4218 Ιούνιος 5, 2017 πριν 39 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Αυτή η μ@λ...ία το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει ψεύτικα σήματα στην ECU. Αυτό κάνουν. Δεν ξέρω αν δουλεύουν αλλά στην ουσία όλα αυτά τα "τσιπάκια" αυτή τη δουλειά κάνουν, στέλνουν διαφορετικές πληροφορίες στον εγκέφαλο.
f117 Ιούνιος 5, 2017 #4219 Ιούνιος 5, 2017 Λοιπον...οταν παταμε το γκαζι αυτο στελνει ενα σηματακι ειτε για να ανοιξει την πεταλουδα στα βενζινης ειτε να κανει κατι "αντιστοιχο" στα πετρελαια...δεν ξερω το σημα που μπορει να το στελνει... Ξερω πως αμα ηταν με ντιζα θα παταγες το πεταλ και θα ειχες ΑΜΕΣΗ αποκριση....βρουμμμ βρουμ...χαχα... Στα καινουργια ομως αυτοκινητα δεν εχουμε ντιζα...εχουμε το drive by wire....οπως πολυ σωστα ειπε ο Πετρος ποτενσιομετρο ειναι και ρυθμιζεται το ρευμα που περναει... Το πραγματακι αυτο υποσχεται οτι θα σου αλλαξει την αποκριση του πεταλ...στελνοντας αλλα σηματακια και εχεις πιο γρηγορη αποκριση....τα κιτακια αυτα αναφερονται και σε diesel και σε βενζινης....o boulekos dynamics εχει πατεντιασει κατι τετοιο...sprint booster... https://www.sprintbooster.com/gr/presentation/ABOUT-SPRINTBOOSTER/
f117 Ιούνιος 5, 2017 #4220 Ιούνιος 5, 2017 http://m.ebay.com/itm/Toyota-Yaris-P13-From-10-1-4-D-4D-90PS-Racechip-Response-Control-Throttle-Pedal-/152319851590?hash=item2376f87c46%3Ag%3A~IMAAOSw4CFY3aaY&_trkparms=pageci%3Addd567e6-4a0d-11e7-95b2-74dbd1802afb%7Cparentrq%3A792242b815c0a8605d42fbfafffb902d%7Ciid%3A3 Αυτο ειναι απο την racechip...response για το πετρελαιο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now