Jump to content



Recommended Posts

On 1/6/2017 at 6:58 AM, sotiris said:

Ε θέλει πολύ ψάξιμο για να πάει και να στρίψει. Ενώ σε βενζίνη όλα είναι σχετικά μάχιμα, για να μη λέω για τα δικά μου αυτοκίνητα πάλι, i20 που είχα νοικιάσει με τον 1.2, micra με τον 1.2 (x2 φορές) κλπ. ήταν όλα μάχιμα στις στροφούλες. Diesel μια φορά έχω νοικιάσει και δεν πήγαινε (fiesta 1.5), σίγουρα αν πάρεις κάποιον καλύτερο συνδυασμό πιθανώς να πηγαίνει καλά.

 

 

Π.χ. ένα grande punto με τον 1.6 120 άλογα θα πηγαίνει. Φίλου μου η 316d πήγαινε απίστευτα. Ή αυτό ( :D ): 

 

 

Είδες ότι μόνος σου αυτοαναιρείσαι; Λες ότι "σε βενζίνη όλα είναι σχετικά μάχιμα", αναφέρεις και 2-3 κουβαδάκια που νοίκιασες και τα συγκρίνεις με το άλλο κουβαδάκι το diesel το Fiesta.

 

Και μετά αναιρείσαι, λέγοντας ότι το 316d του φίλου σου πήγαινε απίστευτα! Τράβα βρες και κανένα 320d ή ακόμα καλύτερα 530d και τότε θα καταλάβεις τι εστί diesel με @@.

On 1/6/2017 at 6:27 PM, uhu said:

Πάντως personal speaking αν πάει να μου στρίψει εμένα το τιμόνι θα του σπάσω ότι εχει και δεν εχει.

 

Ναι όπως και με το ABS!!!!! Που άμα αρχίσει να λειτουργεί, δεν πα να βάλεις δύναμη 200 κιλά στο πεντάλ, αυτό θα κάνει τα δικά του.

Επειδή όμως ζω στην Ελλάδα του 2017 με ένα σκασμό υποχρεώσεις το οποιοδήποτε διλιτρο Diesel αποτελεί αυτή τη στιγμή για μένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας. 

  • Like 7
On 2/6/2017 at 2:39 AM, uhu said:

Ούτεη bmw που φτιάχνει κατά κοινη πραδοχή κουκλιά κατάφερε αυτό που η αλφα κατάφερε με την 156.

Να φτιάξει ενα μοντέλο που να είναι φρέσκο σαν καινούργιο σχέδιο και εξωτερικά και εσωτερικά ακόμα και σήμερα 20 χρόνια μετά!

 

Πραγματικά το μόνο sedan 20 χρονών που θα μουν περήφανος να το εχω σήμερα.

Βάλε δίπλα του ολα τα αυτοκίνητα της εποχής για να καταλάβεις το επίτευγμα.

 

Ε, όχι!

 

 

 

 

Πρόσεξε στο σημείο 5:25-6:04. Timeless.

On 2/6/2017 at 10:02 AM, Yonah said:

το τιμόνι έχει βαρύνει λιγάκι

 

τα service της τα κάνει στην ώρα της, ιμάντες, λάδια, ξίδια, αμορτισέρ, ελαστικά, φρένα όλα στο πρόγραμμα.

 

Ακόμα και με καινούρια υγρά υδραυλικού τιμονιού στην κρεμαγιέρα, είναι βαρύ το τιμόνι;

On 2/6/2017 at 0:08 PM, uhu said:

Μου αρέσει και το juke αλλά όπου το έχω πεί έχω εισπράξει μούντζες.:hehe:

 

Και πολύ σωστά! Πάρε κι από μένα μία. :hehe:

47 minutes ago, f117 said:

 

Αυτά είναι μέσοι όροι από διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Αυτό που είπα πριν εγώ ήταν το συγκεκριμένο αμάξι του Γιώργου με το συγκεκριμένο δικό μου ΣΤΙΣ ίδιες ταχύτητες (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γιώργου και τα δικά μου).

  • Like 1
πριν 41 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Ε, όχι!

Και ομως! αμαξαρα της εποχης

27 minutes ago, PetrosD said:

Αυτά είναι μέσοι όροι από διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Αυτό που είπα πριν εγώ ήταν το συγκεκριμένο αμάξι του Γιώργου με το συγκεκριμένο δικό μου ΣΤΙΣ ίδιες ταχύτητες (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γιώργου και τα δικά μου).

Πέτρε δεν γίνεται σύγκριση. Τα λεγόμενα ωραία είναι αλλά το στυλ οδήγησης του καθενός διαφέρει. Εγώ π.χ. μ'αρέσει να το πλακώνω μια-δυό φορές με επιταχύνσεις για να νιώθω τη ροπή. Δεν κάνει το ίδιο και ο 60αρης που έχει ίδιο αυτοκίνητο με μένα. Ίδιο αυτοκίνητο αλλά αν μας ρωτήσεις την κατανάλωση θα σου πούμε άλλα πράγματα. Επίσης στην Ελλάδα που υπήρχε η σχετική "ελευθερία¨ το αυτοκίνητο δεν έγραφε ποτέ κάτω από 11 λ/100, ενώ στη Νορβηγία δεν ανεβαίνω ποτέ πάνω από 8.5-9.

  • Like 1

Πετρο το πιο αντικειμενικο κριτηριο θεωρω οτι ειναι αυτο το site....

 Εχει ολα τα ειδη οδηγικα στυλ...ιδιες συνθηκες με τον συμφορουμιτη δυσκολο να πετυχουμε...να με εγω...

https://www.spritmonitor.de/en/user/Nikolaosf.html

 

1 λιτρο πανω απο το μεσο ορο ειμαι...χα a

(edited)
2 hours ago, jax7480 said:

Πέτρε δεν γίνεται σύγκριση. Τα λεγόμενα ωραία είναι αλλά το στυλ οδήγησης του καθενός διαφέρει. Εγώ π.χ. μ'αρέσει να το πλακώνω μια-δυό φορές με επιταχύνσεις για να νιώθω τη ροπή. Δεν κάνει το ίδιο και ο 60αρης που έχει ίδιο αυτοκίνητο με μένα. Ίδιο αυτοκίνητο αλλά αν μας ρωτήσεις την κατανάλωση θα σου πούμε άλλα πράγματα. Επίσης στην Ελλάδα που υπήρχε η σχετική "ελευθερία¨ το αυτοκίνητο δεν έγραφε ποτέ κάτω από 11 λ/100, ενώ στη Νορβηγία δεν ανεβαίνω ποτέ πάνω από 8.5-9.

 

Έχεις δίκιο. Η μορφολογία του εδάφους στην Ελλάδα κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση. Και μάλιστα, τώρα το καλοκαίρι που έχω ανοιχτά παράθυρα, πατάω επίτηδες τέρμα γκάζι μέχρι τις 2 με 2μιση χιλιάδες στροφές και το αφήνω, για να ακούω τα σκασίματα του turbo!

 

58 minutes ago, f117 said:

Πετρο το πιο αντικειμενικο κριτηριο θεωρω οτι ειναι αυτο το site....

 Εχει ολα τα ειδη οδηγικα στυλ...ιδιες συνθηκες με τον συμφορουμιτη δυσκολο να πετυχουμε...να με εγω...

https://www.spritmonitor.de/en/user/Nikolaosf.html

 

1 λιτρο πανω απο το μεσο ορο ειμαι...χα a

 

Είμαι κι εγώ εκεί με το E30!

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
(edited)

εγώ ήθελα ένα yaris....sedan.... 1.4 .... πετρέλαιο.... με 150-180 αλόγατα....αυτό θα ήτανε κουτί...... αν υπήρχε...~!!

Δώσε λινκ Πέτρε

 

 

c_h_1.jpg

Έγινε επεξεργασία από f117

Κι εγώ θέλω να τουρμπίσω διομισάλιτρο το E30!

 

1 minute ago, f117 said:

Δώσε λινκ Πέτρε

Όχι, δεν βάζω τα χεράκια μου να βγάλω τα ματάκια μου...

  • Like 1
1 hour ago, GoMaR said:

Πέτρο, μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τις bmw σου :p

Και σιγά τα αμάξια δηλαδή...

  • Like 4
(edited)

Ο καθένας για αυτό που έχει και ξέρει μιλάει. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για κάτι που δεν κατέχω και δεν γνωρίζω.

Θέλετε να σας μιλήσω για το Kadett ή το Punto που είχα παλαιότερα;

Για το Fiesta, το Polo, το Renault 5, το Subaru που είχε η μάνα μου;

Για το Kadett ή το Astra του πατέρα μου;

Ή για κάποιο από τα τυχαία αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει;

 

Και για να μη λέτε, έχω την καλύτερη άποψη για τη νέα Άλφα Τζούλια.

Επίσης το Multiair σύστημα μου αρέσει, μακάρι όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν κάτι ανάλογο.

 

 

1 hour ago, GoMaR said:

Μετά από αυτό νομίζω θα σε βάλει στην ignore list του :hehe:

 

Όχι ρε, δεν κάνω τέτοια :hehe:

Έγινε επεξεργασία από PetrosD

Κάποιες εταιρίες είχαν/έχουν σύστημα "παρόμοιο"/κοντά στην ιδέα του Multiair, αλλά όταν κάνεις παρόμοια δουλειά ή έστω χειρότερη με 2 "απλούς" μεταβλητούς χρονισμούς σε μάλλον αρκετά μικρότερο κόστος, ποίος ο λόγος να κάτσεις να εξελίξεις κάτι τέτοιο αυτή την στιγμή;

 

"Παρόμοιο": Bmw valvetronic, Toyota valvematic, Nissan vvel

 

Από τη στιγμή που φεύγει από τη μέση η πεταλούδα της εισαγωγής, υπάρχουν οφέλη.

Υπάρχουν, αλλά μπορείς να πάρεις ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά (τα οφέλη), με τους μεταβλητούς χρονισμούς και απλά λιγότερο κλειστή την πεταλούδα.

Και χαμηλότερο κόστος για τις εταιρίες.

 

Η πεταλούδα πάντα υπάρχει σαν fail safe.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.