Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 4 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Ναι γι αυτό όλα τα θανατηφόρα γίνονται με γιαγιάδες που πηγαίνουν με safe χλμ ακόμα και στην αριστερή και όχι απο καυ..γκαζους που την εχουν δεί driverια.

Θανατηφορα? Το πιο πιθανον , μιας και ειναι λογικο να αυξανει η πιθανοτητα οσο ανεβαινει η ταχυτητα . 

Ομως εαν τους εντοπισεις , ειναι πολυ ευκολο να "συνεργαστεις" μαζι τους στον δρομο , σε αντιθεση με τα βλεματα της αγελαδας. 

Μακαρι να ειχα μια gopro να σου βγαλω 15λεπτα διαδρομη που κανω για να παω στην σχολη μου , να δεις τι κινδυνους αντιμετωπιζω εγω που ειμαι στις 2 ροδες και που δεν περιεχει καθολου τους γκαζιαριδες. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γνωρίζει κανείς από ηχεία αυτοκινήτων;

 

Ψάχνω μήπως μπορέσω να σουλουπώσω λίγο του Corsa γιατί έχουν πολύ μέτριο ήχο. 

Δηλαδή μπαίνω σε αυτό, μπαίνω και στο Musa (με μαμά ηχεία) που έχουμε που ρίχνουν σαγόνια και νομίζω καταλαβαίνεται...

Μακράν ο καλύτερος ήχος που έχω ακούσει σε αμάξι, ειδικά με τα ηχεία του εργοστασίου. Από πρίμα, μπάσο (όχι τριξίματα κλπ), ένταση, τα πάντα.

 

Δε θέλω καγκουριές, να ακούω εγώ εντός σε νορμάλ ένταση θέλω, ούτε να κόβω τα πλαστικά στις πόρτες κλπ.

Well... got it (παίζει να φοράει τα παρακάτω, έτσι εξηγείτε)

Παράθεση

The Bose® Hi-Fi Sound System includes an audio power amplifier with 6 independent channels. An equaliser automatically guarantees perfect electronic balancing of the output on all frequencies, as well as great balance and clear tones throughout the audio range. A total of 7 diffusers are built into the car: two 165 mm broadband speakers in the front doors with 50 mm tweeters, two 150 mm mid-woofers in the rear sides and a Bass-reflex dual-coil subwoofer with a diameter of 130 mm in the rear, plus two tweeters in the front pillars. Besides the Bose® Sound System, the new Musa offers a choice of two more audio systems, built into the design of the dashboard.

 

Link to comment
Share on other sites

@UltraB

Άλλαξα πρόσφατα στο Punto (το καλοκαίρι) και έβαλα 2 set από αυτά: 

http://e-felekis.gr/c,166_284_306,εικονα-ηχοσ,car-audio,ηχεια/pioneer/p,1361,pioneer-ts-c1300r,pioneer.html?limit=25

 

Χρειάστηκα αντάπτορες και για εμπρός και για πίσω (εμπρός για να μικρύνω τη διάσταση από 165 cm σε 13 cm και πίσω να τη μεγαλώσω από 10 cm σε 13 cm (υπάρχουν τέτοια κόλπα σε punto). Αν αποφασίσεις για κάτι τέτοιο ψάξε για το μοντέλο σου τη γκάμα της Autoleads. Το αυτοκίνητο δεν έχει ενισχυτή, ό,τι κάνει η μαμά πηγή (4x22 watt rms). Απλά δεν υπάρχουν ούτε σε ποιότητα ούτε σε λεπτομέρειες ήχου, όλα τα λεφτά οι υψηλές συχνότητες σε σχέση με πριν, και το μπάσο πολύ καλό και βαθύ. Γενικά η ποιότητα απόδοσής τους εξαρτάται πλέον από τη ρύθμιση του equaliser και από την ποιότητα ήχου της μαμάς blaupunkt πηγής που δεν έιναι και τέλεια.

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι το βάθος των ηχείων, εγώ γι' αυτό πήγα σε μικρότερη διάμετρο, για να μπορώ να βάλω βαθύτερα. Αναλόγως του μοντέλου υπάρχει περίπτωση να παίρνει πολύ ρηχά ηχεία τα οποία ποιοτικά δεν θα αποδίδουν και τόσο. Επίσης τα εκατοστά 165 vs 13 πολλές φορές είναι μάρκετινγκ, πριν βάλω τα pioneer είχα βάλει alpine 165 και καλά εκατοστών και η διάμετρος του μεγαφώνου είναι ακριβώς όση στα 13άρια ηχεία (σαν να έχουν έναν αντάπτορα ενσωματωμένο).

 

Μετά αν θες και ενισχυτή μπλέκει η κατάσταση, εγώ αγόρασα έναν old school PRS-X220 πάλι της pioneer αλλά δεν τον έχω τοποθετήσει ακόμη, μόνο η αγορά της καλωδίωσης μου πήγε 20 ευρώ και έχει και διάφορα έξτρα π.χ. converter για τη μαμά πηγή να φέρει την τάση σε επίπεδο lineout και όχι σε επίπεδο ηχείων. Αν δώσεις λεφτά υπάρχουν σύγχρονοι Class-D μικροί ενισχυτές ανάλογοι με αυτούς που βάζει η Bose π.χ. στους οποίους απλά αν καταφέρεις και τους βάλεις πίσω από το ηχοσύστημα συνδέεις τις φύσες και παίζουν (έχουν όλα τα κόλπα εσωτερικά και δεν τραβάνε και πολύ ρεύμα ώστε να θέλουν έξτρα γραμμή από την μπαταρία). Επίσης έχω διαβάσει αρκετά για να καταλάβω πώς δουλεύουν και πώς να τα συνδέσω :p 

 

Στο Punto έχω επίσης τοποθετήσει το εργοστασιακό sub, οπότε σε προσπέκτους πωλήσεων θα διάβαζες ότι το σύστημά μου είναι 9 ηχείων ή 8.1 :p 

Αν βρεις εργοστασιακό sub για το Corsa (δεν ξέρω ποια γενιά έχεις, αν έχεις το αντίστοιχο του grande punto υποθέτω θα έχει και τα αντίστοιχα αξεσουάρ) δες μήπως το αγοράσεις γιατί θα σου φτιάξουν πολύ τα μπάσα και έτσι όπως τα βάζουν στους θόλους του πορτ-μπαγκάζ δεν σου τρώει χώρο.

 

Στο Musa αν έχεις σύστημα της Bose λογικά θα το διαφημίζει (στα καπάκια των ηχείων κλπ.), τουλάχιστον στο επόμενο Delta έτσι είναι. Και χωρίς το Bose όμως η ποιότητά του σίγουρα θα είναι καλύτερη του Corsa, μιας και η Lancia είανι η ακριβή Fiat και τέτοια θέματα τα προσέχει. Ενδεικτικά την ποιότητα ήχου που είχα στο Stilo Abarth με το μαμά ηχοσύστημα παίζει να μην την έχω πετύχει στο Punto με όλες τις αλλαγές που έκανα και το Stilo δεν είχε καν Subwoofer, 6 ηχεία απλά (4 + 2 tweeter).

 

Α, και μετά από όλα αυτά, σε πρόσφατο Puntoclub meeting είχαν κάποια παιδιά σοβαρά ηχοσυστήματα (αυτά που το αμάξι είναι ένα ατελείωτο stand ηχείων) και η ποιότητα ήχου που άκουγα από το διπλανό αμάξι με ανοιχτό παράθυρο ήταν καλύτερη από το δικό μου ηχοσύστημα :p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό update.

Έβαλα ένα τέτοιο στο αυτοκίνητο:

 

www.racechip.eu

 

Και σε race mode έκανα δοκιμαστικά ένα 0-100.  Συγγνώμη για την κάμερα αλλά όταν άφησα το φρένο έφυγε από τη θέση της και προσπάθησα να την επαναφέρω.

 

 

 

Το καλό είναι πως με το πρόγραμμα σε ρύθμιση race, πέρασα κανονικά ΚΤΕΟ εδώ (ξέχασα να το γυρίσω stock).

Επίσης σε ταξίδι (4045χλμ - από Θεσσαλονίκη - Γενεύη και μετά Όσλο) έκαψε χοντρικά 450€ από το ακριβό Diesel. Πιο συγκεκριμένα 3 ρεζερβουάρ ή αλλιώς 300 λίτρα. Με 900 χιλιόμετρα Γερμανίας μέσα από τα οποία τα 200 χλμ περίπου ήταν με πάνω από 240χαω στο κοντέρ (cruising).

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, f117 said:

..LOOoooOOL... πως σου φάνηκε το chipaki? Ποιά έκδοση πήρες? εγώ έχω βάλει την πιο απλή πάνω... σε yaris d4d βέβαια :p

Την Ultimate μαζί με το Bluetooth connection για αλλαγές μέσα από την εφαρμογή του κινητού.

Πήρε κι ένας φίλος μαζί μου για το DS3 του (1.4 diesel) και είπε πως είδε διαφορά.

 

Διόρθωση. 400 λίτρα ή 4 ρεζερβουάρ. Ξέχασα ένα γέμισμα στο τέλος της Γερμανίας.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

δεν πιστεύω οτι προκαλεί φθορά τόσο στην τουρμπίνα όσο ίσως στην τρόμπα...... 107 HP  246 Nm ισχυρίζεται το απλό.. μετά πας 112 HP 256 Nm και τέλος 117 HP 267 Nm με 129€ .... 249€ ... και 479€ αντίστοιχα από 90hp και 205nm

 

ΥΓ. έχουν πολύ καλό after sales support πάντως σαν εταιρία. 

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Κλασικά βλέπω τα νούμερα, όπως παλιά , άρα στις ανοχές που θα έπαιζε και το TTE σε πιο νεο hardware.

 

Πως πάει το δικό σου? 

 

Πιο δυνατό και ακούγεται και καλύτερα...περιμένω να περάσει το πάσχα για να το πάω για δυναμομέτρηση... οσο για την κατανάλωση άμα το πατήσεις θα κάψει σαφώς περισσότερα από οτι πρίν...αρκετά περισσότερα...άμα το πας χαλαρά στα ίδια είσαι με βία λίγο πιο κάτω........ έχεις yarouba? άμα δεις το racechip ανάμεσα σε άλλα επώνυμα είναι το πιο καλύτερο-αποδοτικό με βάση συγκριτικά που είχανε κάνει περιοδικά του χώρου...θα ψάξω να βρώ και θα ποστάρω ........... http://www.racechip-usa.com/media/racechip_review.pdf και ένα ακόμα περιοδικό

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θετικό που είδα εγώ είναι πως έχουν μεγάλη γκάμα από αυτοκίνητα που υποστηρίζουν. Εννοείται πως τα τουρμπατα είναι που βλέπουν τις μεγάλες διαφορές. 

549€ μου βγήκε μαζί με το Bluetooth module. 

Για την διαφορά που κάνει έμεινα παραπάνω από ευχαριστημένος. Στη Θεσσαλονίκη στο ίδιο σημείο που δοκίμασα με stock και race mode με τη ροπή να παίζει κοντά στα 80 κιλά σπινιαρε η 3 σχέση όλους τους τροχούς. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

 

Πιο δυνατό και ακούγεται και καλύτερα...περιμένω να περάσει το πάσχα για να το πάω για δυναμομέτρηση... οσο για την κατανάλωση άμα το πατήσεις θα κάψει σαφώς περισσότερα από οτι πρίν...αρκετά περισσότερα...άμα το πας χαλαρά στα ίδια είσαι με βία λίγο πιο κάτω........ έχεις yarouba? άμα δεις το racechip ανάμεσα σε άλλα επώνυμα είναι το πιο καλύτερο-αποδοτικό με βάση συγκριτικά που είχανε κάνει περιοδικά του χώρου...θα ψάξω να βρώ και θα ποστάρω ........... http://www.racechip-usa.com/media/racechip_review.pdf και ένα ακόμα περιοδικό

Είμαι βενζινοκίνητος Yariσμένος :hehe: 

Link to comment
Share on other sites

Λογικό γιατί τουλάχιστον σε άλλα οχήματα, το ηλεκτρονικό γκάζι είναι πολύ νωθρό.

Οδηγείς παλιά ντιζάτα και αποκτάς μάτια Κυριάκου , απο την απόκριση :hehe: 

 

Eίμαι ευχαριστημένος απο την απόδοση του, για το σκοπό που είναι ειδικά.

 

Σαν προσωπικό όχημα χρησιμοποιώ άλλο επίσης ενώ οι βλέψεις είναι για (μονιμη) μηχανή πλέον.  :p

 

in other news 

 

2017-lada-niva-4x4-40th-anniversary-0.jp

 

2017-lada-niva-4x4-40th-anniversary-3.jp

 

1196.gif

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.