Snips Μάρτιος 27, 2017 #3901 Μάρτιος 27, 2017 Μόλις γύρισα από ένα σεμινάριο που διοργανώνει το http://www.ioas.gr/ Κάντε ένα δώρο στον ευατό σας να παρακολουθήσετε κάτι αντίστοιχο ΟΛΟΙ. Στείλτε και παιδιά, μπαμπάδες κλπ. Για να σας φύγει η αυταπάτη ότι δεν θα σας συμβεί ποτέ τίποτα, και να σας φύγει και η μαγκιά. Στην χώρα που μαστίζεται απο τροχαία, θα έπρεπε να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ τετοια εμπειρία να το πω. Αλλά....θα δούμε, δεν βαριέσαι. 4
slalom Μάρτιος 27, 2017 #3902 Μάρτιος 27, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος uhu έγραψε: Στην περίπτωση σου είναι απόλυτο γιατί 4000 είναι πολλές. Σε μενα ακομα και 5η με 2000 στροφες και 70 χαω καιει λιγοτερα απο 4η, παντα σε ισιο 2
cna Μάρτιος 27, 2017 #3903 Μάρτιος 27, 2017 34 minutes ago, slalom said: Σε μενα ακομα και 5η με 2000 στροφες και 70 χαω καιει λιγοτερα απο 4η, παντα σε ισιο Εκεί, όμως, που θα σου κάψει περισσότερο είναι όταν θα χρειαστεί να επιταχύνεις. Βέβαια, εάν πηγαίνεις με 70 για πολλά χιλιόμετρα σαφώς και χάνει αυτό το προβάδισμα η 4η...
f117 Μάρτιος 27, 2017 #3904 Μάρτιος 27, 2017 πριν 50 λεπτά, το μέλος Snips έγραψε: Μόλις γύρισα από ένα σεμινάριο που διοργανώνει το Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Κάντε ένα δώρο στον ευατό σας να παρακολουθήσετε κάτι αντίστοιχο ΟΛΟΙ. Στείλτε και παιδιά, μπαμπάδες κλπ. Για να σας φύγει η αυταπάτη ότι δεν θα σας συμβεί ποτέ τίποτα, και να σας φύγει και η μαγκιά. Στην χώρα που μαστίζεται απο τροχαία, θα έπρεπε να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ τετοια εμπειρία να το πω. Αλλά....θα δούμε, δεν βαριέσαι. Δηλαδη...για πες λεπτομεριες
slalom Μάρτιος 27, 2017 #3905 Μάρτιος 27, 2017 πριν 23 λεπτά, το μέλος cna έγραψε: Εκεί, όμως, που θα σου κάψει περισσότερο είναι όταν θα χρειαστεί να επιταχύνεις. Βέβαια, εάν πηγαίνεις με 70 για πολλά χιλιόμετρα σαφώς και χάνει αυτό το προβάδισμα η 4η... Επιταχυνει ομαλα, αν θελω πιο γρηγορα βαζω και 3η 1
cna Μάρτιος 27, 2017 #3906 Μάρτιος 27, 2017 Just now, slalom said: Επιταχυνει ομαλα, αν θελω πιο γρηγορα βαζω και 3η Στο δικό σου αυτοκίνητο. Σε κάτι άλλα, όμως, υπάρχει θέμα... Βλ. και το post του uhu πιο πάνω.
cna Μάρτιος 27, 2017 #3908 Μάρτιος 27, 2017 (edited) Βασικά υπολόγιζε και τα περισσότερα sedan με ατμοσφαιρικό κινητήρα και μέχρι τα 1.600 κυβικά. Ο λόγος ιπποδύναμη/βάρος δεν είναι υπέρ τους... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 27, 2017 από cna
Nickzzz Μάρτιος 27, 2017 #3910 Μάρτιος 27, 2017 Η ερώτηση μου ήταν για σταθερή ταχύτητα ας πούμε σε επίπεδο έδαφος. (που ψιλοισχύει και για ανηφόρες με ελάχιστες διαφορές) επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις και λοιπά transient φαινόμενα είναι άλλου ευαγγέλιο. 1
uhu Μάρτιος 27, 2017 #3911 Μάρτιος 27, 2017 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Επιταχυνει ομαλα, αν θελω πιο γρηγορα βαζω και 3η Και δεν του εχεις κολλήσει το κιβώτιο. 5η και νεκρά χρειάζεσαι. Αν και στην 5η την δικια σου παίζει να καίει λίγοτερο και απο νεκρά. Να μη σου πω γεμίζει κιόλας. Μήπως εχεις ηλεκτρικό? Κανά πρότυπο tesla πειραματικό απο τότε εσυ. Δε μας τα λες καλά φίλε. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 27, 2017 από uhu
cna Μάρτιος 27, 2017 #3912 Μάρτιος 27, 2017 40 minutes ago, Nickzzz said: Η ερώτηση μου ήταν για σταθερή ταχύτητα ας πούμε σε επίπεδο έδαφος. (που ψιλοισχύει και για ανηφόρες με ελάχιστες διαφορές) επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις και λοιπά transient φαινόμενα είναι άλλου ευαγγέλιο. Σε αυτήν την ιδανική περίπτωση κι εφόσον στις 3.500 αντέχει να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα σαφώς η 5η θα κάψει λιγότερο. Νομίζω ότι έχει σχεδιαστεί γι' αυτό στα περισσότερα αυτοκίνητα - πέραν της επίτευξης της τελικής ταχύτητας. Επειδή, όμως, οι ιδανικές περιπτώσεις σπανίζουν (εκτός κι αν τον 15αύγουστο που όλοι φεύγουν από την Αθήνα εσύ επιστρέφεις) στην πράξη αποδεικνύεται πιο οικονομική η 4η με τις 4.000 στροφές.
slalom Μάρτιος 28, 2017 #3913 Μάρτιος 28, 2017 πριν 7 ώρες, το μέλος uhu έγραψε: Δε μας τα λες καλά φίλε. Δε σε πιανω... 1
GriGaS Μάρτιος 28, 2017 #3914 Μάρτιος 28, 2017 Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει. Χθες πχ πήγα Ναύπλιο για μια δουλειά και επειδή ήταν η ώρα που την στήνουν πήγα όλο το δρόμο με 6η και 60 χλμ/ωρα (τόσο είναι το όριο). Το στροφόμετρο ήταν κάτω από τις 2000σαλ και ο δείκτης κατανάλωσης έδειχνε κάτω από 4 lt/100km. 3
Nickzzz Μάρτιος 28, 2017 #3915 Μάρτιος 28, 2017 (edited) 7 hours ago, cna said: Σε αυτήν την ιδανική περίπτωση κι εφόσον στις 3.500 αντέχει να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα σαφώς η 5η θα κάψει λιγότερο. Νομίζω ότι έχει σχεδιαστεί γι' αυτό στα περισσότερα αυτοκίνητα - πέραν της επίτευξης της τελικής ταχύτητας. Επειδή, όμως, οι ιδανικές περιπτώσεις σπανίζουν (εκτός κι αν τον 15αύγουστο που όλοι φεύγουν από την Αθήνα εσύ επιστρέφεις) στην πράξη αποδεικνύεται πιο οικονομική η 4η με τις 4.000 στροφές. Στο Τόκιο μένεις; Όταν διάβαζες σε κάτι 4τροχούς ή έλεγε ο Σταθάκης συμβουλές οικονομίας, να κινήστε με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο, σε αυτά αναφέρονταν. Τέλος πάντων. 26 minutes ago, GriGaS said: Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει. Χθες πχ πήγα Ναύπλιο για μια δουλειά και επειδή ήταν η ώρα που την στήνουν πήγα όλο το δρόμο με 6η και 60 χλμ/ωρα (τόσο είναι το όριο). Το στροφόμετρο ήταν κάτω από τις 2000σαλ και ο δείκτης κατανάλωσης έδειχνε κάτω από 4 lt/100km. Θα ήταν δεκαπενταύγουστος.. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 28, 2017 από Nickzzz
GriGaS Μάρτιος 28, 2017 #3916 Μάρτιος 28, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Θα ήταν δεκαπενταύγουστος.. Eπαρχία το λέμε... 1
uhu Μάρτιος 28, 2017 #3917 Μάρτιος 28, 2017 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος GriGaS έγραψε: Και στο δικό μου, εφόσον μιλάμε για σταθερή ταχύτητα σε επίπεδο έδαφος, όσο μεγαλύτερη σχέση έχω στο κιβώτιο τόσο χαμηλότερη κατανάλωση δείχνει. Χθες πχ πήγα Ναύπλιο για μια δουλειά και επειδή ήταν η ώρα που την στήνουν πήγα όλο το δρόμο με 6η και 60 χλμ/ωρα (τόσο είναι το όριο). Το στροφόμετρο ήταν κάτω από τις 2000σαλ και ο δείκτης κατανάλωσης έδειχνε κάτω από 4 lt/100km. To όριο σε τι? Στο να κρεμάσει το μοτέρ φαντάζομαι. Πιο κάτω σε χλμ τι κάνει; Aρχίζει και τρέμει φαντάζομαι. Καλά κάνεις αν είναι τόσο ελαστικό το μοτέρ σου. Απο άποψη φθοράς εκτός απο κατανάλωση, δεν θα επέλεγα να οδηγώ πάντα το αυτοκίνητο σκασμένο και με το μοτέρ στα όρια της ελαστικότητάς του. Είναι σα να λες σε εναν ποδηλάτη να πηγαίνει στην ανηφόρα με την μεγαλύτερη σχέση επιλεγμένη και να γυρνάει τα πεντάλ όσο πιο αργά γίνεται. Στην πραγματικότητα η μέγιστη απόδοση του αθλητή με την μεγαλύτερη "οικονομία" σε καταπόνηση του μυικού ιστού μπορεί να έρχεται με την επιλογή της κατάλληλης σχέσης ώστε να διατηρεί ενα ρυθμό 85-110 πεταλιές/λεπτό. Όλα είναι σχετικά και εξαρτόνται απο την περίπτωση. Diesel ή βενζίνη, υψηλόροπο απο χαμηλές στροφές ή αποδοτικό στις ψηλές κτλ. Ενα αμάξι με καταπονημένα τα συστήματα ψεκασμού καύσεις (μπεκ, μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές) που κάνει misfires εως στις 1900 στροφές δεν θα προσπαθήσεις να το κινήσεις στα όρια της ελαστικότητας. Ξέρεις πόσοι έχουν τέτοια ελατωματικά μοτέρ σήμερα και ούτε κάν το ξέρουν? Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 28, 2017 από uhu
GriGaS Μάρτιος 28, 2017 #3918 Μάρτιος 28, 2017 πριν 1 λεπτό, το μέλος uhu έγραψε: To όριο σε τι? το όριο ταχύτητας του δρόμου... είπα ότι ήταν η ώρα που την στήνουν
uhu Μάρτιος 28, 2017 #3919 Μάρτιος 28, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: το όριο ταχύτητας του δρόμου... είπα ότι ήταν η ώρα που την στήνουν Σκυλί το εργαλείο!!! yaris?
cna Μάρτιος 28, 2017 #3920 Μάρτιος 28, 2017 53 minutes ago, Nickzzz said: Στο Τόκιο μένεις; Όταν διάβαζες σε κάτι 4τροχούς ή έλεγε ο Σταθάκης συμβουλές οικονομίας, να κινήστε με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο, σε αυτά αναφέρονταν. Τέλος πάντων. Καλά, και για «πήδημα» σχέσεων έλεγαν κατά την επιτάχυνση (από 1η ->3η και μετά καπάκι 5η) αλλά δεν ξέρω πολλούς που να το εφαρμόζουν στην πράξη. Anyway...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now