cna Μάρτιος 23, 2017 #3881 Μάρτιος 23, 2017 3 minutes ago, Nickzzz said: Δυστηχώς κάτι τέτοια διαγράμματα λένε το αντίθετο. Είναι σαν αυτό που έψαχνε ο sotiris. Αυτά, όμως, λαμβάνουν υπόψιν την σχέση μετάδοσης; Γιατί στην πράξη αυτό είναι που διαφοροποιεί τα πράγματα...
Nickzzz Μάρτιος 23, 2017 #3883 Μάρτιος 23, 2017 3 minutes ago, cna said: Αυτά, όμως, λαμβάνουν υπόψιν την σχέση μετάδοσης; Γιατί στην πράξη αυτό είναι που διαφοροποιεί τα πράγματα... Παρόμοιο με τις καμπύλες που λες. 1
cna Μάρτιος 23, 2017 #3884 Μάρτιος 23, 2017 4 minutes ago, Nickzzz said: Παρόμοιο με τις καμπύλες που λες. Sorry, πού είναι η κατανάλωση;
HotPeanut Μάρτιος 23, 2017 #3885 Μάρτιος 23, 2017 Έχει κανένας toyota hybrid; Πως είναι η συμβίωση με το e-cvt;
Thresh86 Μάρτιος 23, 2017 #3887 Μάρτιος 23, 2017 Συγχαρητήρια στην Opelάρα να πούμε , έκαναν όλες τις βελτιώσεις που ήθελε το συμπαθέστατο Insignia (κινητήρες , βάρος) και λένε "δεν αντιγράφουμε και ένα πιο σχιστομάτικο Passat CC με ζάντες πιο μεγάλες κι απο τη διάμετρο του Πλούτωνα ? " @honda22 , έχω οδηγήσει ένα Prius , μ αρέσει πολύ για μέσα στην πόλη, εύκολο το κιβώτιο, ελέω CVT κλασικά στροφάρει κατευθείαν σε υψηλές rpm σε κάθε βαθύ πάτημα του πεντάλ. Οδήγησε το για να αποκτήσεις άποψη , επίσης sportive και τέτοια απουσιάζουν , το όχημα σε βάζει στη φιλοσοφία του hypermiling γενικότερα ενώ με λίγη προσοχή τα νούμερα κατανάλωσης στην πόλη μέσα είναι εξαιρετικά. Στη τελευταία γενιά λεει οτι έχουν βελτιώσει το rubberband effect του CVT. 3
sotiris Μάρτιος 23, 2017 #3888 Μάρτιος 23, 2017 4 hours ago, cna said: Αυτά, όμως, λαμβάνουν υπόψιν την σχέση μετάδοσης; Γιατί στην πράξη αυτό είναι που διαφοροποιεί τα πράγματα... Πότε να φέρω να μου μετρήσετε το punto? Αν και περιμένω για βουνοκορφή κεφάλι καρφίτσας και μετά ατελείωτες πεδιάδες υψηλής κατανάλωσης 1
cna Μάρτιος 23, 2017 #3889 Μάρτιος 23, 2017 1 hour ago, sotiris said: Πότε να φέρω να μου μετρήσετε το punto? Αν και περιμένω για βουνοκορφή κεφάλι καρφίτσας και μετά ατελείωτες πεδιάδες υψηλής κατανάλωσης Αυτά μπορείς να τα δεις και στην πράξη, δοκιμάζοντας... 1
Nickzzz Μάρτιος 23, 2017 #3890 Μάρτιος 23, 2017 7 hours ago, cna said: Sorry, πού είναι η κατανάλωση; Δεν έχει το συγκεκριμένο. Απλά για να δεις πως είναι οι καμπύλες για διάφορες ταχύτητες και να δεις που θα πέφταν π.χ. στον άλλον χάρτη που έχει τις ειδ. καταναλώσεις.
slalom Μάρτιος 23, 2017 #3891 Μάρτιος 23, 2017 πριν 10 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm). Η 5η φυσικα. Πολυ πιο οικονομικο 1
artyom Μάρτιος 24, 2017 #3892 Μάρτιος 24, 2017 Ψαχνω για το γκαραζ μου κανα ημερολογιο με γυναικες και μηχανες σαν αυτα που εχουν ολα τα συνεργεια.Που μπορω να βρω? Ευχαριστω 1
Thresh86 Μάρτιος 25, 2017 #3893 Μάρτιος 25, 2017 Pirelli Calendar ? http://pirellicalendar.pirelli.com/en/home 4
f117 Μάρτιος 25, 2017 #3894 Μάρτιος 25, 2017 πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Pirelli Calendar ? http://pirellicalendar.pirelli.com/en/home Αμα θες μιλφαρες ναι αμεεε!!παλια εβγαζε η unior κατι καλα .... 1
GriGaS Μάρτιος 27, 2017 #3896 Μάρτιος 27, 2017 Ωπ, ο ίδιος με αυτόν που ρώτησε στο yarisclub είσαι; Στο mondeo του πατέρα πριν αρκετά χρόνια εβαλα ένα ιμιτασιον το οποίο βγήκε πολύ καλό (ακόμα δεν έχει φανεί διαφορά αλλά είναι σε πυλωτή) 1
filarhos Μάρτιος 27, 2017 #3897 Μάρτιος 27, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος f117 έγραψε: πίσω φανάρια ιμιτασιον ή original σε διπλάσια τιμή? Καλύτερα μεταχειρισμένο αυθεντικό.
GriGaS Μάρτιος 27, 2017 #3899 Μάρτιος 27, 2017 http://www.depoautolamp.com/show_product.asp?pageno=1 ένα τέτοιο είχα βάλει
uhu Μάρτιος 27, 2017 #3900 Μάρτιος 27, 2017 (edited) On 23/3/2017 at 2:44 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε: Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm). On 24/3/2017 at 1:20 ΠΜ, το μέλος slalom έγραψε: Η 5η φυσικα. Πολυ πιο οικονομικο Στην περίπτωση σου είναι απόλυτο γιατί 4000 είναι πολλές. Στην πραγματικότητα έχει σχέση με την καμπύλη ροπής, και το φόρτο που τρώει το μοτέρ. Προσπαθείς να είσαι επι της καμπύλης πάνω στο κομμάτι που ανεβαίνει κυρίως η ροπή και όχι η ιπποδύναμη. Προσωπικό παράδειγμα Αμα είμαι με 5η με το vitara 1600 16v jlx του 98 και αρχίζει να ανηφορίζει λίγο ο δρόμος (πχ στην ανηφορίτσα της Dexim πριν απο τα διόδια των αφιδνών) αρχίζει και κρεμάει το μοτέρ (γιατί απ τα χρόνια έχουν ψοφίσει καμιά δεκαριά άλογα), φεύγει απ το ωφέλιμο που βαράει καμπάνα η ροπή. Εκεί άμα επιμείνω με 5η μπορεί να φτάσω pedal του metal για να κρατήσω τα 80. (Καλά το pedal του metal υπερβολή αλλά πάνω απ τη μισή διαδρομή σίγουρα) Στην περίπτωση αυτή κατεβάζοντας μια ταχύτητα καίς λιγότερο... Θα το καταλαβαίνεις απ το πόσο πρέπει να βυθίσεις το γκάζι. Το συγκεκριμένο μοτέρ βγάζει (έβγαζ ε:P) 132.4 N·m (98 lb·ft/13.5 kgm) at 4000 rpm με την χαρτογράφηση για το vitara. Γιατί έχουμε και σε ενα baleno 1.6 και με διαφορετική χαρτογράφηση και μείον 200 κιλά βάρος, έμοιαζε άλλο μοτέρ το G16b Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 27, 2017 από uhu 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now