Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

3 minutes ago, Nickzzz said:

Δυστηχώς κάτι τέτοια διαγράμματα λένε το αντίθετο.

 

post-32840-12837147714474.thumb.jpg.31b306ecdbd0d172829599a6778224d8.jpg

 

Είναι σαν αυτό που έψαχνε ο sotiris.

Αυτά, όμως, λαμβάνουν υπόψιν την σχέση μετάδοσης; Γιατί στην πράξη αυτό είναι που διαφοροποιεί τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια στην Opelάρα να πούμε , έκαναν όλες τις βελτιώσεις που ήθελε το συμπαθέστατο Insignia (κινητήρες , βάρος) 

και λένε "δεν αντιγράφουμε και ένα πιο σχιστομάτικο Passat CC με ζάντες πιο μεγάλες κι απο τη διάμετρο του Πλούτωνα ? "

 

@honda22 , έχω οδηγήσει ένα Prius , μ αρέσει πολύ για μέσα στην πόλη, εύκολο το κιβώτιο, ελέω CVT κλασικά στροφάρει κατευθείαν σε υψηλές rpm

σε κάθε βαθύ πάτημα του πεντάλ. Οδήγησε το για να αποκτήσεις άποψη , επίσης sportive και τέτοια απουσιάζουν , 

το όχημα σε βάζει στη φιλοσοφία του hypermiling γενικότερα ενώ με λίγη προσοχή τα νούμερα κατανάλωσης στην πόλη μέσα είναι εξαιρετικά.

Στη τελευταία γενιά λεει οτι έχουν βελτιώσει το rubberband effect του CVT.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, cna said:

Αυτά, όμως, λαμβάνουν υπόψιν την σχέση μετάδοσης; Γιατί στην πράξη αυτό είναι που διαφοροποιεί τα πράγματα...

Πότε να φέρω να μου μετρήσετε το punto?

Αν και περιμένω για βουνοκορφή κεφάλι καρφίτσας και μετά ατελείωτες πεδιάδες υψηλής κατανάλωσης :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

Πότε να φέρω να μου μετρήσετε το punto?

Αν και περιμένω για βουνοκορφή κεφάλι καρφίτσας και μετά ατελείωτες πεδιάδες υψηλής κατανάλωσης :p 

Αυτά μπορείς να τα δεις και στην πράξη, δοκιμάζοντας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, cna said:

Sorry, πού είναι η κατανάλωση;

 

Δεν έχει το συγκεκριμένο. Απλά για να δεις πως είναι οι καμπύλες για διάφορες ταχύτητες και να δεις που θα πέφταν π.χ. στον άλλον χάρτη που έχει τις ειδ. καταναλώσεις.

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm).

Η 5η φυσικα. Πολυ πιο οικονομικο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωπ, ο ίδιος με αυτόν που ρώτησε στο yarisclub είσαι; Στο mondeo του πατέρα πριν αρκετά χρόνια εβαλα ένα ιμιτασιον το οποίο βγήκε πολύ καλό (ακόμα δεν έχει φανεί διαφορά αλλά είναι σε πυλωτή)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23/3/2017 at 2:44 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε:


Αν θέλω να κινηθώ με 80km/h και έχω τις δύο επιλογές, 4η στις 4000rpm και 5η στις 3500 rpm πια ταχύτητα είναι θεωρητικά καλύτερη; (ίδια απαίτηση ισχύος στα 80km/h, μέγιστη ροπή στις 4000rpm).

On 24/3/2017 at 1:20 ΠΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Η 5η φυσικα. Πολυ πιο οικονομικο

Στην περίπτωση σου είναι απόλυτο γιατί 4000 είναι πολλές.

Στην πραγματικότητα έχει σχέση με την καμπύλη ροπής, και το φόρτο που τρώει το μοτέρ.

Προσπαθείς να είσαι επι της καμπύλης πάνω στο κομμάτι που ανεβαίνει κυρίως η ροπή και όχι η ιπποδύναμη.

 

Προσωπικό παράδειγμα

Αμα είμαι με 5η με το vitara 1600 16v jlx του 98 και αρχίζει να ανηφορίζει λίγο ο δρόμος (πχ στην ανηφορίτσα της Dexim πριν απο τα διόδια των αφιδνών) αρχίζει και κρεμάει το μοτέρ (γιατί απ τα χρόνια έχουν ψοφίσει καμιά δεκαριά άλογα:hehe:), φεύγει απ το ωφέλιμο που βαράει καμπάνα η ροπή.

Εκεί άμα επιμείνω με 5η μπορεί να φτάσω pedal του metal για να κρατήσω τα 80. (Καλά το pedal του metal υπερβολή αλλά πάνω απ τη μισή διαδρομή σίγουρα)

Στην περίπτωση αυτή κατεβάζοντας μια ταχύτητα καίς λιγότερο...

Θα το καταλαβαίνεις απ το πόσο πρέπει να βυθίσεις το γκάζι.

 

Το συγκεκριμένο μοτέρ βγάζει (έβγαζ ε:P) 132.4 N·m (98 lb·ft/13.5 kgm) at 4000 rpm με την χαρτογράφηση για το vitara.

Γιατί έχουμε και σε ενα baleno 1.6 και με διαφορετική χαρτογράφηση και μείον 200 κιλά βάρος, έμοιαζε άλλο μοτέρ το G16b

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.