sotiris Μάρτιος 20, 2017 #3841 Μάρτιος 20, 2017 Ο χρυσός κανόνας του trip computer είναι ότι καις 1 λίτρο πάνω από αυτό που γράφει. Προσωπικά δεν θέλω να το σκέφτομαι οπότε δεν κάνω μετρήσεις ακριβείας 1
GriGaS Μάρτιος 20, 2017 #3842 Μάρτιος 20, 2017 Εμένα πάντως έχει ακρίβεια της τάξης του >95%. Έχω κάνει πχ 500 χλμ και γράφει 6.1 λτ/100, το πιθανότερο είναι ότι θα πάρει κάπου 31 λίτρα. 2
bassplayer Μάρτιος 21, 2017 #3843 Μάρτιος 21, 2017 (edited) fiesta 1.0 100hp (΄12)... ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 βενζινη παω αεροδρομιο με τερμα γκαζι... γυρναω Γλυφαδα τερμα γκαζι - η βενζινη ειναι 3/4.... 50χλμ=1/4 βενζινης ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 για παραδωση στο Ριο. χαλαρα δεν βιαζομαι... φτανω Ριο 3/4 η βενζινη... 220χλμ=1/4 βενζινης Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 21, 2017 από bassplayer
Nickzzz Μάρτιος 21, 2017 #3844 Μάρτιος 21, 2017 Ναι, τι; Ότι όταν ζητάς την μέγιστη ισχύ καίει σαν όχημα 100 αλόγων +τις απώλειες ψύξης, ενώ όταν ζητάς το 1/3 της μέγιστης ισχύος καίει λιγότερο; 2
cna Μάρτιος 21, 2017 #3845 Μάρτιος 21, 2017 Με τέρμα το γκάζι η κατανάλωση άνετα ξεπερνάει τα 10lt/100km... 2
UltraB Μάρτιος 21, 2017 #3846 Μάρτιος 21, 2017 πριν 51 λεπτά, το μέλος bassplayer έγραψε: fiesta 1.0 100hp (΄12)... ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 βενζινη παω αεροδρομιο με τερμα γκαζι... γυρναω Γλυφαδα τερμα γκαζι - η βενζινη ειναι 3/4.... 50χλμ=1/4 βενζινης ξεκιναω απο Γλυφαδα 4/4 για παραδωση στο Ριο. χαλαρα δεν βιαζομαι... φτανω Ριο 3/4 η βενζινη... 220χλμ=1/4 βενζινης Ταχύτητες πες μας.
bassplayer Μάρτιος 21, 2017 #3847 Μάρτιος 21, 2017 Πρώτη διαδρομή στα κόκκινα... Αλλαγές στους κοφτές πρέπει να έκανα 15' για αεροδρόμιο (συνήθως κάνω 25') ταχύτητα δεν θυμάμαι... Η δεύτερη διαδρομή ήταν με ταχύτητα μέχρι 110χλμ το πολύ. Έχει κοντό διαφορικο και φτάνει μέχρι τα 180 αλλά είναι αρκετά σβέλτο αν είχε 6η το ταχύτητα θα ήταν ότι πρέπει!!! 1
cna Μάρτιος 21, 2017 #3848 Μάρτιος 21, 2017 Φαντάζομαι ότι στην δεύτερη διαδρομή οι στροφές ήταν κοντά στην μέγιστη ροπή και όχι στην μέγιστη ιπποδύναμη, γι' αυτό και η χαμηλή κατανάλωση.
fuz10n Μάρτιος 21, 2017 #3849 Μάρτιος 21, 2017 να ξαναθεσω τον προβληματισμο μου ξεκαθαριζοντας οτι δεν εξεταζω ποσο καιει το αμαξι, ασχετα με το πως το παω αυτο που λεει σα μεση καταναλωση δεν παει μαζι με το ποσα λιτρα μου βαζουν. θα δοκιμασω και σε εταιρικα βενζιναδικα.
cna Μάρτιος 21, 2017 #3850 Μάρτιος 21, 2017 @fuz10n Μπορείς να κάνεις και το άλλο: σημείωσε πόσα λίτρα σου βάζουν και υπολόγισε πόσα χιλιόμετρα συνολικά διανύεις με αυτά τα λίτρα. Μετά κοίτα πόσο διαφέρει η μέση κατανάλωση που θα προκύψει με αυτόν τον υπολογισμό (λίτρα/πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα) σε σχέση με αυτά που αναφέρει το trip. Εάν η διαφορά είναι κάτω από 1 λίτρο τότε μπορεί και να μην τρέχει τίποτα, δεδομένου ότι όλα τα όργανα έχουν έναν βαθμό σφάλματος...
bassplayer Μάρτιος 21, 2017 #3851 Μάρτιος 21, 2017 30 minutes ago, cna said: Φαντάζομαι ότι στην δεύτερη διαδρομή οι στροφές ήταν κοντά στην μέγιστη ροπή και όχι στην μέγιστη ιπποδύναμη, γι' αυτό και η χαμηλή κατανάλωση. Η δεύτερη διαδρομή ήταν με cruising ρυθμούς... 1
cna Μάρτιος 21, 2017 #3852 Μάρτιος 21, 2017 Άρα κάτω από τις 4-4.500 που εμφανίζεται συνήθως η μέγιστη ροπή. Γι' αυτό και η τόσο χαμηλή κατανάλωση. Αν, όμως, έπαιζες στις 6.000+ στροφές τότε θα είχες κατανάλωση ανάλογη με της πρώτης διαδρομής...
bassplayer Μάρτιος 21, 2017 #3853 Μάρτιος 21, 2017 (edited) 34 minutes ago, fuz10n said: να ξαναθεσω τον προβληματισμο μου ξεκαθαριζοντας οτι δεν εξεταζω ποσο καιει το αμαξι, ασχετα με το πως το παω αυτο που λεει σα μεση καταναλωση δεν παει μαζι με το ποσα λιτρα μου βαζουν. θα δοκιμασω και σε εταιρικα βενζιναδικα. Στο δικό μου αυτοκίνητο ( alfa romeo 156 1.6) είχα κατανάλωση 11l/100km. Κάποια Κυριακή έβαλα από Έκο και είδα την κατανάλωση στα 10l/100km από τότε μόνο Έκο . Κάνε μια δοκιμή. 3 minutes ago, cna said: Άρα κάτω από τις 4-4.500 που εμφανίζεται συνήθως η μέγιστη ροπή. Γι' αυτό και η τόσο χαμηλή κατανάλωση. Αν, όμως, έπαιζες στις 6.000+ στροφές τότε θα είχες κατανάλωση ανάλογη με της πρώτης διαδρομής... You get the point! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 21, 2017 από bassplayer
Nickzzz Μάρτιος 21, 2017 #3854 Μάρτιος 21, 2017 (edited) . Η ροπή δεν έχει τόσο άμεση σχέση βέβαια, για εμένα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 21, 2017 από Nickzzz
UltraB Μάρτιος 21, 2017 #3855 Μάρτιος 21, 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος bassplayer έγραψε: Πρώτη διαδρομή στα κόκκινα... Αλλαγές στους κοφτές πρέπει να έκανα 15' για αεροδρόμιο (συνήθως κάνω 25') ταχύτητα δεν θυμάμαι... Η δεύτερη διαδρομή ήταν με ταχύτητα μέχρι 110χλμ το πολύ. Έχει κοντό διαφορικο και φτάνει μέχρι τα 180 αλλά είναι αρκετά σβέλτο αν είχε 6η το ταχύτητα θα ήταν ότι πρέπει!!! Λογικό όσο αφορά τη πρώτη διαδρομή. Εκεί ήθελες παραπάνω άλογα. Όπως αν παρατηρήσετε στα συνηθισμένα καθημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν πάντα χαμηλότερη κατανάλωση αυτά με τους μικρούς κινητήρες, ειδικά άμα είναι non turbo / aka μικρή ροπή. 1
Nickzzz Μάρτιος 21, 2017 #3856 Μάρτιος 21, 2017 Αν είχε περισσότερα άλογα, στην πρώτη διαδρομή δεν θα έκαιγε περισσότερο δηλαδή;
cna Μάρτιος 21, 2017 #3857 Μάρτιος 21, 2017 (edited) 27 minutes ago, Nickzzz said: . Η ροπή δεν έχει τόσο άμεση σχέση βέβαια, για εμένα. Ο γενικός κανόνας λέει ότι όσο αλλάζεις ταχύτητες στο κιβώτιο σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές αλλά κοντά ή μέσα στο πεδίο μέγιστης ροπής τότε επιτυγχάνεται η μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Εν προκειμένω, δηλαδή, και στα δύο αυτοκίνητα η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται όσο ο κινητήρας γυρνάει στις 2.500 στροφές. Στο Fiesta ίσως και λίγο χαμηλότερα. Για να πιάσει τελική θα πρέπει ο κινητήρας να βγάλει την μέγιστη ιπποδύναμή του, άρα μιλάμε για 4.500 - 5.000 στροφές και πάνω (φαίνεται και από τα γραφήματα). Ε, σε τέτοιες στροφές η οικονομία πάει περίπατο, ασχέτως του πόση είναι αυτή η ιπποδύναμη... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 21, 2017 από cna
konnos Μάρτιος 22, 2017 #3858 Μάρτιος 22, 2017 Όλοι απ το ίδιο διυλιστήριο ψωνίζουν... οι διαφορές είναι μηδαμινές σε κατανάλωση, αν υπάρχουν καν. Μπορεί καμιά ουσία ίσως να κάνει δουλίτσα κρατώντας το σύστημα λίγο πιο καθαρό.
UltraB Μάρτιος 22, 2017 #3859 Μάρτιος 22, 2017 πριν 7 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Αν είχε περισσότερα άλογα, στην πρώτη διαδρομή δεν θα έκαιγε περισσότερο δηλαδή; Θεωρώ πως όχι καθώς δε θα πιεζες τόσο τον κινητήρα. Εκτός αν και αυτό το πήγαινες κοφτές Θέλω να πω ότι πιο πολύ βενζίνη τρώει ένα 75 αλόγων στα 120 σε σχέση με ένα των 115πχ. 2
jax7480 Μάρτιος 22, 2017 #3860 Μάρτιος 22, 2017 (edited) Εντάξει. Απλά respect. Έκλεισε η εταιρεία συμφωνία με την Tesla να κάνουν στις 21 Απριλίου event για να δοκιμάσουμε τα καινούρια Model S και Model X. Μόλις δήλωσα συμμετοχή. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2017 από jax7480 9
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now