Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 17 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Περι φωτισμου... Θελω να αλλαξω τα φωτα ( :p ) στο golf mk6 μου.

 

Πορειας/μεσαια εχω H7

daylight και fog το βραδυ ειναι Η3

 

 

Εχετε κανα συνδυασμο για χενον Kit αλλα και λαμπες για τα H3 ωστε να ταιριαζουν σαν χρωματα.  Απο χρωμα σε 5κ η 6κ  σκεφτομαι

 
 

Ότι είπαμε πιο πάνω με τη διαφορά / συμβουλή να μην πας σε 6k γιατί μπλεδίζουν πολύ (aka καγκουρίστικες).

Ότι λάμπες πάρεις σε H7 θα πάρεις και σε H3 ώστε να ταιράζουν όσο περισσότερο γίνεται. Και ελπίζω να μην κυκλοφορείς με της ομίχλης τα βράδια που δεν χρειάζονται, είναι κουραστικό / ενοχλητικό για τους απέναντι.

 

@sotiris Ευτυχώς το βελτιώσαν αρκετά εσωτερικά το νέο μοντέλο. 

Link to comment
Share on other sites

Αρα 5κ.  Δεν θελω μπλε με την καμια.


Το πρωι δουλευουν τα  fog σαν daylight.
Το βραδυ ειναι σβηστα και το golf εχει μια ωραια μαγκια που λεγεται cornering lights. Σε χαμηλες ταχυτητες (15 κ κατω νομιζω) και προς την πλευρα που στριβεις, αναβει και το αναλογο fog light για να βλεπεις λιγο καλυτερα το εδαφος.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sstav said:

@UltraB προτάσεις για λάμπες στο peugeot-citroen :(:(:( opelaki μου :rolleyes: ;;;;

οχι καγκουριές -ασφάλεια-μακροζωία ....

επειδή δεν διατυπώθηκε ορθά ....δεν θέλω καγκουριές αλλά επιζητώ ασφάλεια για  μένα /το όχημα/τους άλλους απέναντι και μακροζωΐα..

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος sstav έγραψε:

@UltraB προτάσεις για λάμπες στο peugeot-citroen :(:(:( opelaki μου :rolleyes: ;;;;

οχι καγκουριές -ασφάλεια-μακροζωία ....

 
 
 
 

Έλα ρε, όλα καλά θα πάνε, θα το δεις (ελπίζω δηλαδή). Είδη είχαν αρχίσει τις συνεργασίες στα SUV.

 

Δε σου προτείνω γιατί έπρεπε να το πάρεις με τα Matrix :p Πέρα από την πλάκα, καταλαβαίνω το λόγο αν και λογικά αξίζουν με τα χίλια.

Θα σου πρότεινα κάποια από τις παρακάτω. Οι τρεις τελευταίες είναι οι πιο all around λύσεις:

  • Philips Crystal Vision (4300K) - B3/Tc = 300/500h
  • OSRAM Cool Blue Intense (4200K) - B3/Tc = 150/250h 
  • Philips Racing Vision +150% (3400K - 3700K) - Approximately 200 hours
  • OSRAM Night Breaker Laser (3600K) - B3/Tc = 300/500h
  • OSRAM Night Breaker Unlimited (3600K) - B3/Tc = 300/500h
  • Philips X-treme Vision +130 (3500K) - Approximately 450 hours

Υπάρχουν και άλλες με περίπου 3700K. Αν δεν σε ενδιαφέρει το χρώμα θα πρότεινα:

  • OSRAM Night Breaker Laser (3600K) - B3/Tc = 300/500h
  • Philips X-treme Vision +130 (3500K) - Approximately 450 hours

Οι Racing Vision δεν μου φαίνεται ότι αξίζουν σε σχέση με τις παραπάνω έχωντας το μισό lifespan (αν είναι σωστό).

Αν πάλι θες καθαρά μακροζωία υπάρχουν σχεδιασμένες ειδικά γι αυτό.

 

*Στο site της Philips βλέπω και αναγράφουν τα ίδια Kelvin σε H7/H4 ενώ εδώ έχουν διαφορετικά ανάλογα τον τύπο που παίζει να ισχύει σύμφωνα με τα kelvin που δίνουν για της OSRAM H4 την εδώ: https://www.carlightblog.com/2013/10/11/loads-of-light-new-halogen-lamp-night-breaker-unlimited/.

 

PS: Δε ξέρω κατά πόσο σωστά είναι τα kelvin, lifespan. Είναι ότι βρήκα μετά από ψάξιμο.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

// Επειδή οι OSRAM Night Breaker Laser είναι καινούργιες βλέπω ότι παίζουν στο Θεό εδώ οπότε δεν θα τις συνιστούσα για αγορά από Ελλάδα.

Και γενικότερα αν πάτε για OSRAM καλύτερα αγορά από εξωτερικό, εδώ για κάποιο λόγο τις έχουν αρκετά ακριβά. Εγώ είχα πάρει τις Unlimited (δεν είχαν βγει οι Laser) περίπου 10€ πιο φθηνά σε σχέση με εδώ.

πριν 1 λεπτό, το μέλος GoMaR έγραψε:

Δηλαδη οι 3500Κ ειναι σα τις κλασικες κιτρινωπες λαμπες των αυοκτινητων ;

Όχι, σίγουρα έχουν πιο ανοιχτόχρωμο / ουδέτερο φως (για αυτό και η μπλε επίστρωση που έχουν).

Αν δεν κάνω λάθος οι κιτρινωπές που λες πρέπει να είναι από 3200K και κάτω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

H7 OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED TWIN  64210NBU

τα χτυπάω δηλαδή; Με ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια και μακροζωια παρά τα 40 μέτρα παραπάνω...; Καποια άλλη επιλογή

http://www.ebay.com/itm/H1-PHILIPS-X-tremeVision-130-mehr-Licht-Scheinwerfer-Lampe-DUO-Pack-NEU-/171707706563?hash=item27fa93acc3:g:iqQAAOSwLEtYj29u

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν θέλετε το καλύτερο μπορείτε να δείτε και την γκάμα της PIAA.

Επειδή όμως μπορεί να στοιχίζουν 50-100 ευρώ το ζευγάρι, καλύτερα είναι κάτι πιο οικονομικό και ας καεί.

 

Με τις White Vision είμαι πολύ ευχαριστημένος από θέμα εμφάνισης, αλλά από ορατότητα πιστεύω ότι δεν μπορέις να περιμένεις θαύματα.

Στη μεσαία σκάλα ό,τι και να κάνεις, πιο μακριά από τη δέσμη δεν μπορείς να δεις, και αν τα σηκώσεις πολύ τυφλώνεις τους απέναντι.

 

Όταν πρωτοπήρα το αμάξι που φόραγε ξένον στη μεσαία, οκ, έβλεπα καλύτερα αλλά μόνο που δε με είχανε δείρει στο δρόμο, οπότε με το που άρχισαν τα προβλήματα τα έβγαλα τελείως.

 

Το βράδυ προσωπικά οδηγώ σχεδόν πάντα με τα προβολάκια αναμένα γιατί βλέπω κοντά και στις στροφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Έλα ρε, όλα καλά θα πάνε, θα το δεις (ελπίζω δηλαδή). Είδη είχαν αρχίσει τις συνεργασίες στα SUV.

-...................

 

πριν 4 ώρες, το μέλος sstav έγραψε:

H7 OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED TWIN  64210NBU

.............

 

οι White vision λένε 450 ώρες

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sotiris said:

Παιδιά αν θέλετε το καλύτερο μπορείτε να δείτε και την γκάμα της PIAA.

Επειδή όμως μπορεί να στοιχίζουν 50-100 ευρώ το ζευγάρι, καλύτερα είναι κάτι πιο οικονομικό και ας καεί.

 

Με τις White Vision είμαι πολύ ευχαριστημένος από θέμα εμφάνισης, αλλά από ορατότητα πιστεύω ότι δεν μπορέις να περιμένεις θαύματα.

Στη μεσαία σκάλα ό,τι και να κάνεις, πιο μακριά από τη δέσμη δεν μπορείς να δεις, και αν τα σηκώσεις πολύ τυφλώνεις τους απέναντι.

 

Όταν πρωτοπήρα το αμάξι που φόραγε ξένον στη μεσαία, οκ, έβλεπα καλύτερα αλλά μόνο που δε με είχανε δείρει στο δρόμο, οπότε με το που άρχισαν τα προβλήματα τα έβγαλα τελείως.

 

Το βράδυ προσωπικά οδηγώ σχεδόν πάντα με τα προβολάκια αναμένα γιατί βλέπω κοντά και στις στροφές.

Δεν παίζει αυτό που λες, τα είχες ρυθμισμένα λάθος και μια παραμικρή απόκλιση προς τα πάνω θα ρίχνει τη δέσμη στα μάτια των απέναντι.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, konnos said:

Δεν παίζει αυτό που λες, τα είχες ρυθμισμένα λάθος και μια παραμικρή απόκλιση προς τα πάνω θα ρίχνει τη δέσμη στα μάτια των απέναντι.

 

σε όλα τα φανάρια που είχαν απο το εργοστάσιο αλογόνου όταν βάζεις xenon δείχνουν όπου να'ναι
ναι με ρύθμισμα μπορεί να γίνει αρκετά καλύτερο(εως σχεδόν εργοστασιακό) αλλά και πάλι δεν έχει την καθαρή γραμμή που βγάζει ο συνδιασμός σωστού φαναριού+λάμπας (δηλαδή xenon φανάρι+λάμπα ή λάμπα αλογόνου+φανάρι για λάμπα αλογόνου)
σίγουρα όσα αμάξια έχουν φανάρια με projectors είναι καλύτερα απο τα απλά σε τέτοιες μετατροπές αλλά παραμένει το γεγονός πως η xenon λάμπα βγάζει το φως της στον (φανταστικό) άξονα που περνάει απο το κέντρο της ενώ η αλογόνου κάθετα. Αυτό και μόνο καταστρέφει το πόσο σωστά φωτίζουν τα φανάρια σε τέτοιες μετατροπές.

 

ps. τα εργοστασιακά χenon έχουν υποχρεωτικά αυτόματη ρύθμιση δέσμης(πάνω-κάτω,ανάλογα με το φορτίο) και όσα είναι με 35w λάμπες έχουν και πλύσιμο φαναριού

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος konnos έγραψε:

Δεν παίζει αυτό που λες, τα είχες ρυθμισμένα λάθος και μια παραμικρή απόκλιση προς τα πάνω θα ρίχνει τη δέσμη στα μάτια των απέναντι.

Για να τα ρυθμισεις, πρεπει να βγαζουν και σωστη δεσμη, αλλιως τι να ρυθμισεις?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.