2cpu Φεβρουάριος 27, 2017 #3621 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 @sotiris Mε θυμισες με τα 220+ που ειπες δεν ειπα οτι κανεις κατι τετοια Stilo εχει ο κολλητος και παρολιγον θα με το πουλουσε οπωτε ξερω τι ειναι (κατ"εμε το καλυτερο fiat σε αυτη την κατηγορια). Btw και νταλικα την αφησα στην αριστερη να προσπερασει.Εχουν οριο 80(οι νταλικες) οπωτε για να βγει να τον προσπερασει απο την μεσαια ο αλλος πηγαινε με 60 .ΕΛΕΟR μην βγαινεις καν στο δρομο... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Φεβρουάριος 27, 2017 #3622 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 κανονίστε εσείς που λέτε ότι πάτε με 220 χιλιόμετρα τη ώρα να σας δούμε στις ειδήσεις. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 27, 2017 #3623 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Μη βιάζεστε, θα βγει το πόρισμα. Με +200, ένας λάθος υπολογισμός αρκεί, ένας να αλλάξει λωρίδα, μια τιμονιά, λίγο γλίτσα, λίγο , λίγο...δεν απαιτείται αστοχία ή κάτι άλλο. Αν έσκασε λάστιχο θα φανεί εύκολα με την ύπαρξη κομματιών στο διάβα . Υ.Γ. Προσωπικά πάντως, μετά από το video , με πιάνω να πηγαίνω σαν κότα. Ελπίζω να επηρεάσει κ άλλους αυτό (μέχρι πότε?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Φεβρουάριος 27, 2017 #3624 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Η αλήθεια είναι ότι οι δρόμοι μας δεν είναι για υψηλές ταχύτητες. Κάντε μια βόλτα στην ΠΑΘΕ και θα δείτε ότι στα περισσότερα σημεία το δίκτυο είναι ανεπαρκώς συντηρημένο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γι' αυτό και ο νομοθέτης αρκέστηκε στην αύξηση του ορίου ταχύτητας κατά 10χλμ/ώρα αντί να αφήσει άνευ ορίου τις μεγάλες ευθείες, όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες. Από εκεί και μετά έχουμε σοκαριστεί αλλά κυρίως από το γεγονός ότι σκοτώθηκαν άνθρωποι σε πάρκινγκ. Εάν συνέβαινε εντός της εθνικής οδού θα ήταν μια από τα ίδια. Μόνο που κατά κύριο λόγο τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα συμβαίνουν σε πολύ χαμηλότερες ταχύτητες. Γιατί αυτό; Γιατί ούτε καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα έχουμε, ούτε καλοσυντηρημένους δρόμους, ούτε οδηγική συνείδηση. Επίσης αναρωτιέμαι πόσο βλάκας ήταν ο μηχανικός που δεν είπε στο παληκάρι ότι τα λάστιχα πια είναι για πέταμα και πρέπει να βάλει άλλα, ασχέτως του βάθους της γόμας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Φεβρουάριος 27, 2017 #3625 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: Τώρα ο Πουρναρακης λέει ότι τα ελαστικά ήταν χειμερινά.. Εδω το ρεπορταζ και με video http://www.newsit.gr/ellada/Troxaio-Athinon-Lamias-Nea-stoixeia-Me-lastixa-toy-2006-i-Porse-Eida-kommatia-toy-elastikoy-na-feygoyn-leei-aytoptis/703276?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork και αλλο http://www.zougla.gr/automoto/reportaz---apopsis/article/i-mavri-porsche-911-ton-550-ipon-ke-ta-anekselegta-xiliometra αν ειναι η εκδοση GT2 μιλαμε για τουλαχιστον 500 αλογα τα λαστιχα με κωδικο 4806 παιζει να ηταν τοποθετημενα και απο το εργοστασιο και τελος οσα αυτοκινητα εισαγωγης εχω δει με χειμερινα, εχουν αυτοκολλητακι στο ταμπλο με οριο 180χαω 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Φεβρουάριος 27, 2017 #3626 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Και έφυγε σε αυτή την ευθεία; Για να έφυγε σε τέτοια ευθεία μια Porsche χωρίς να συμβεί κάτι, κάτι δε μου πάει καλά. Κλαταρισμένο λάστιχα με 200+ σίγουρα θα μπορούσε να έχει τέτοια αποτελέσματα. Υδρολύσθηση δε νομίζω καθώς δε μιλάμε για "κοινά" αυτοκίνητα, οπότε κάπως δύσκολο όταν τα βλέπουμε να πηγαίνουν με ~300 σε αρκετά βρεγμένους δρόμους. Το θέμα είναι ότι, ότι και αν έγινε έχουμε 4 χαμένες ζωές ή μάλλον 5... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Φεβρουάριος 27, 2017 #3627 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Λάστιχα του '06, ~250χλμ θα πω εγώ βλέπωντας το βίντεο που κατά πάσα πιθανότητα απλά δεν άντεξαν την πίεση λόγο των 11 χρόνων που έχουν στην πλάτη τους, άπειρος οδηγός με μια Porsche και το αποτελέσμα είναι το πρώτο βίντεο του ποστ #3610 χωρίς το "σώσιμο" του οδηγού και δυστυχώς 5 νεκροί. Και όπως είπα και δίπλα, τέτοιο αμάξι σωστά συντηρημένο σε καμία περίπτωση δεν φεύγει έτσι εύκολα σε μια τέτοια ευθεία ακόμα και σε βρεγμένο οδρόστωμα αν κάτι δε πάει στραβά. Είτε σκασμένο λάστιχο είναι αυτό, είτε χειρισμός του οδηγού, το οτιδήποτε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Φεβρουάριος 27, 2017 #3628 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Μην ξεχνάμε και την υδρολίσθηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 27, 2017 #3629 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Όταν πρωτόδα το βίντ υπέθεσα οτι έσκασε πίσω αριστερά λάστιχο κ για αυτό ήρθε με σχεδόν reverse entry drift γωνία. Το βασικό είναι οτι πήγαινε με πολλά...από κει κ πέρα έκλεισαν τόσα σπίτια.Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Φεβρουάριος 27, 2017 #3630 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 Αφήνω αυτό εδώ για όσους δεν το έχουν δει: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 27, 2017 #3631 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2017 (edited) 3 hours ago, Nickzzz said: Μόνο το ότι οδηγούσα την μηχανή και την πλάγιασα ώστε να ακουμπήσει το μέταλλο κάτω και να βγουν σπίθες να ανάψω το τσιγάρο δεν διαβάσαμε ακόμα... Μα εδώ έγραφε οτι με το Στίλο με 200 χιλιόμετρα ''έπαιζε'' ανάποδα χωρίς να είναι κάτι τραγικό. Μετά βέβαια το διόρθωσε κ είπε οτι είναι με 60. Γιατί με 200 κ τον Λέμπ να βάλεις με Στίλο -όσο στημένο κ να είναι- θα χει πρόβλημα. Για πες με ρε συ τι μεταξόνιο έχει το Στίλο κ τι τα βουβού στα βίντεα με τους προβληματικούς παραπάνω?Επίσης πόσες λωρίδες ασφάλτου χρειάζονται για τη διόρθωση. Ας συνέλθουμε λίγο παίδες. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 27, 2017 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση liakjim Φεβρουάριος 28, 2017 Δημοφιλής Δημοσίευση #3632 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 Πάντως φανταστείτε το σενάριο :Νεαρός, έρχεται Ελλάδα με τον κολλητό του.Του δίνουν μια αμαξαρα. Αγνοεί παντελώς το θέμα της συντήρησης ( μεταξύ μας, ποιός από εμάς θα επιθεωρουσε τα ελαστικά? ).Στην ευθειαρα της Θήβας, που τα απλά ΙΧ διακοσαριζουν , λένε "πάτα το λίγο ρε δικέ μου".Αστοχία υλικού ( λογικά λόγω ηλικίας και τύπου ).Δυστυχώς, αν συνέβη αυτό, έγινε στο ακριβές σημείο, την ακριβή χρονική στιγμή, με την ακριβή ταχύτητα και γωνία που αποκλινοντας της πορείας, έφυγε μέσα από πραγματικά το μάτι της καρφίτσας, χωρίς τίποτα να ανακόψει την κινητική ενέργεια και μάλιστα να βρεθεί στο διάβα ενός αυτοκινήτου που έπρεπε και αυτό να βρεθεί την κατάλληλη στιγμή σε χρόνο και τόπο. Αν έστω και μια παράμετρος άλλαζε, πχ 1χλμ διαφορετική ταχύτητα, 1 κλάσμα του δευτερολέπτου, 1 μοίρα γωνίας κτλ , υπάρχει πιθανότητα η Porsche να έκανε γκελ στις μπαριερες και ίσως απλά να μιλάγαμε σήμερα για ένα απλό ατύχημα όπου γιος έκανε σμπαραλια το αμάξι του μπαμπά. Τέτοια ατυχήματα απαιτούν ταυτόχρονες πολλές συμπτώσεις κάνοντάς με να κατανοώ την ανάγκη πολλών να τα αποδίδουν στη μοίρα, στο γραφτό, στο θέλημα ενός ανώτερου όντος κτλ.Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 28, 2017 #3633 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 7 hours ago, sosna said: Μα εδώ έγραφε οτι με το Στίλο με 200 χιλιόμετρα ''έπαιζε'' ανάποδα χωρίς να είναι κάτι τραγικό. Μετά βέβαια το διόρθωσε κ είπε οτι είναι με 60. Γιατί με 200 κ τον Λέμπ να βάλεις με Στίλο -όσο στημένο κ να είναι- θα χει πρόβλημα. Για πες με ρε συ τι μεταξόνιο έχει το Στίλο κ τι τα βουβού στα βίντεα με τους προβληματικούς παραπάνω?Επίσης πόσες λωρίδες ασφάλτου χρειάζονται για τη διόρθωση. Ας συνέλθουμε λίγο παίδες. Αν λες για εμένα, ήμουνα αρκετά σαφής και επεξηγηματικός ως προς το τι εννοώ, μάλλον για να κατάλαβες ότι έριχνα ανάποδα με 200 τύπου arab drift περίμενες κάτι διαφορετικό. Με 200 ήταν αυτό που περιγράφω, 120 μίλια to be precise. Δεν είπα ούτε ότι είμαι οδηγάρα, αν διαβάσεις προσεκτικά γράφω ότι δεν περίμενα αυτή την αντίδραση, άρα μάλλον είμαι το αντίθετο της οδηγάρας Το ξαναλέω, είπα ότι ελάφρωσε το πίσω μέρος και βγήκα με λιγότερο τιμόνι. Δεν είπα ότι έριξα μισό τιμόνι ανάποδο, ρούφηξα μια γουλιά από τον φρέντο, δάγκωσα την τυρόπιτα και άλλαξα το CD. Απλά αυτό που λέω είναι ότι ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να διορθώσει λίγο στο όριο ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ. Αν διπλώσεις έχεις περάσει το όριο κατά πολύ. Σε διάφορα που μου έχουν τύχει προσωπικά τα ηλεκτρονικά που έχουν τα 2 μου αυτοκίνητα με έχουν βοηθήσει πολύ και στα πολλά χιλιόμετρα. Αυτό γράφω. Τώρα το ότι δεν σώζεται με 200 γιατί ισχύουν οι νόμοι της φυσικής είναι μια γενικόλογη μπούρδα, επειδή ξέρω αρκετά καλή φυσική μάλλον καλύτερη από την πλειονότητα των συγγραφόντων μου η φυσική λέει ότι σώζεται αν το ESP μπορεί να αντιστρέψει τη μεταβολή. Μια χαρά προλαβαίνει με 200 το ESP να παρέμβει σε μικρογλιστρήματα. Μικρογλίστρημα δεν είναι να γυρίσει 20 μοίρες. Στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να σου φύγει αυτοκίνητο σε Εθνική, προσωπικά δεν μου έχει γλιστρήσει κανένα ποτέ. Ειδικά Αττική Οδό αν κάνεις αυτά που γράφω με 200 προφανώς δεν στέκεις καλά. Σας καταλαβαίνω που θεωρείτε ότι λέω φίδια. Στην Αγγλία δεν είναι τόσο στρωτές οι Εθνικές, έχουν χειρότερη άσφαλτο και γλιστράνε αρκετά στο βρεγμένο, υπάρχουν αρκετά σημεία που θέλουν προσοχή. Οι μεγάλες εθνικές (αυτές που ξεκινάνε με M=motorway) είναι συνήθως αντίστοιχες των ελληνικών (αν και ο M40 π.χ. έχει κάποια πολύ γλιστερά σημεία), οι πιο μικρές (A-roads) συνήθως 2+2 λωρίδων δεν είναι τόσο καλές στην άσφαλτο. Το συγκεκριμένο περιστατικό ας πούμε μου έχει συμβεί (αν θυμάμαι καλά γιατί πάει 1+ χρόνος) στον A64 (leeds-york) που είναι πολύ ενδιαφέρον οδηγικά δρόμος γιατί έχει στροφούλες των πολλών χιλιομέτρων. Επίσης ελάχιστες φορές έχω οδηγήσει πάνω από το όριο ταχύτητας για ευνόητους λόγους (χρειάζομαι το δίπλωμά μου!). Με το όριο ταχύτητας πάντως δεν γλιστράνε, οπότε δεν έχουν και λόγο να βελτιώσουν την άσφαλτο... Τώρα για τα περί arab drift, αν και καταλαβαίνω το point σου, παραδόξως το Stilo έχει το ίδιο μεταξόνιο (2.60 m) με το Camry: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87021 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=18227 Τώρα ποια ακριβώς μοντέλα έχουν δεν ξέρω μιας και από μακρουλά toyota δεν έχω εμπειρία, υποθέτω θα έχουν και το πιο μεγάλο: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=149974 με 2.77 μεταξόνιο. Οι 911 πάντως μιας και πιάσαμε τα μεταξόνια έχουν χαρακτηριστικά μικρό μεταξόνιο, το μοντέλο του 2016 έχει 2.45 m, όταν το μοντέλο του 1999 2.35 και η κλασσική του 80 2.2 m. http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=454322 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=85756 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=935 Άλλος ένας λόγος που το χαρακτηρίζω δύστροπο αυτοκίνητο, ενδεικτικά το 2.35 του μοντέλου 1999 είναι αντίστοιχο με του πρώτου renault twingo http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=5918 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Φεβρουάριος 28, 2017 #3634 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 28, 2017 #3635 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 Αρκετά καλές αναλύσεις για το συμβάν διάβασα εδώ: http://www.zougla.gr/automoto/reportaz---apopsis/article/i-gnomi-ton-idikon προσωπικά πιστεύω αυτό που λέει ο Πατσουρέας, μάλλον ήταν πάρα πολλά τα χιλιόμετρα (250+ προς 300). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 28, 2017 #3636 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 προφανώς και κάνει πλάκα (τον διαβάζω σε fb και twitter) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση GoMaR Φεβρουάριος 28, 2017 Δημοφιλής Δημοσίευση #3637 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 Τελικα παλι σε ΕΝΑ πραγμα καταληγουμε.. η ταχυτητα ΣΚΟΤΩΝΕΙ. Τωρα ολα αυτα περι ESP / ABS / TC / κεντρο βαρους αμαξιου / ελαστικα κλπ ειναι δευτερης σημασιας.. Εχω τρεξει και εγω με 200.Οπως επισης ξερω πως ειναι και τα 250 οπως και παραπανω..Δε το ξανακανω ΟΣΟ και να εμπιστευομαι το αμαξι..Γιατι; Δεν εμπιστευομαι τν οδηγο.Οπως επισης οταν πιανω ελαχιστες φορες 180+ (για το ανοιγμα μονο) αμεσως συνειδητοποιω, Ωπα Ιασονα, κατι να μου πεταχτει , ενα λαστιχο να παθω θα με κλαιει η οικογενεια μου και αμεσως μειωνω. Οπως οταν πηρα την αποφαση οτι δε θα ξαναμπω στο αμαξι του @PetrosD (σορρυ Πετρο, αλλα οδηγος που με κανει να χασω χρονια απο τη ζωη μου για μενα δεν ειναι οδηγος). Με θεωρουν περιεργο που δε ξεκιναω αμα δε φορεσει ο συνοδηγος ζωνη. Με θεωρουν περιεργο που τους λεω βγαλτε τη ζωνη οταν ΦΤΑΣΟΥΜΕ. Με θεωρουν περιεργο που φωναζω φορεστε κρανος και για 1 τετραγωνο. Με θεωρουν περιεργο και απολυτο οταν ειπα "καλα να παθεις" σε συγγενικο μου προσωπο που εφαγε κληση για κρανος, οταν ηθελε να κινηθει για ~100μετρα(κυριολεκτικα ηταν τοσα τα μετρα και παντα αυτος ο ανθρωπος φορουσε παντα κρανος.Η λογικη του ; Μεχρι να το φορεσει θα ειχε φτασει.Λογικο.απο τη μια, αλλα να τα...) Γενικα με θεωρουν περιεργο και απολυτο.Αλλα στα @@ μου. Επειδη αυτες τις μερες ,περασα για πολυ συγγενικο μου προσωπο στο νοσοκομειο. Μια ασθενης στο δωματιο μας, λιγα μετρα εξω απο το σπιτι της, επειδη εφτανε εβγαλε τη ζωνη της νωριτερα..Για ΚΑΚΗ της τυχη, ενα αμαξι ηρθε αναποδα στο ρευμα της και ετσι η ασθενης, για να το αποφυγει αλλαξε ρευμα και επεσε εκτος δρομου..Τα τραυματα της θα ηταν ΠΟΛΥ λιγοτερα αν φορουσε ζωνη.Τωρα; Χαροπαλευει. Το παραπανω παραδειγμα, ισως δεν ειανι αιτιο της ταχυτητας αλλα γενικα της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και της συνειδησης σου σαν οδηγος που εχεις. Το προβλημα ειναι πως πολλοι ανθρωποι εχουν την αντιληψη πως "εγω θα σκοτωθω αν δε φορεσω, ζωνη, κρανος η τρεχω οσο γουσταρω" Δε μπορουν να σκεφτουν τον κακομοιρο απεναντι που θα σε αποφυγει η αν σε χτυπησει χωρις κρανος με το μηχανακι και χασεις τη ζωη σου, οτι χανει και αυτος τη "ζωη" του.Η τον κακομοιρο απεναντι που θα αδειαζει την φουσκα στην ακρη του parking. Καλη σας ημερα. 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 28, 2017 #3638 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 Ο Έλληνας θέλει φοβέρα Ολλανδία έτρωγα φωτοκληση για ελάχιστη υπέρβαση.Μαυροβούνιο τα ίδια. Οι πλείστες των περιπτώσεων έχουν ως αιτία την υπερβολική ταχύτητα. Βάλε κάμερες παντού και μοίρασε κλήσεις. Ολλανδία είχαν μέχρι και πολιτικό αμάξι που σε ακολουθούσε και βιντεοσκοπουσε την παράβαση. Τρόποι υπάρχουν. Μαστίγιο.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Φεβρουάριος 28, 2017 #3639 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 πριν 11 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: προφανώς και κάνει πλάκα (τον διαβάζω σε fb και twitter) προφανως και δεν απεχει πολυ απο την ελληνικη πραγματικοτητα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Φεβρουάριος 28, 2017 #3640 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2017 Η γνώμη των ειδικών ... Quote Υπήρξε περίπτωση που έγινε αποκόλληση των ελαστικών μου. Έφυγε το πέλμα από καινούργια ελαστικά. Τέτοια αυτοκίνητα (σ.σ. Porsche 911) έχουν τον κινητήρα στην πίσω πλευρά με αποτέλεσμα όταν κάποιος ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες μπορεί να έγινε αποκόλληση. Ε; Τι άλμα λογικής είναι το ότι επειδή έχει τον κινητήρα πίσω στις υψηλές ταχύτητες μπορεί να προκαλέσει αποκόλληση στο λάστιχο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now