Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@sotiris

Mε θυμισες με τα 220+ που ειπες δεν ειπα οτι κανεις κατι τετοια ;)

Stilo εχει ο κολλητος και παρολιγον θα με το πουλουσε οπωτε ξερω τι ειναι

(κατ"εμε το καλυτερο fiat σε αυτη την κατηγορια).

Btw και νταλικα την αφησα στην αριστερη να προσπερασει.Εχουν οριο 80(οι νταλικες) οπωτε για να βγει

να τον προσπερασει απο την μεσαια ο αλλος πηγαινε με 60 .ΕΛΕΟR μην βγαινεις καν στο δρομο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μη βιάζεστε, θα βγει το πόρισμα.

Με +200, ένας λάθος υπολογισμός αρκεί, ένας να αλλάξει λωρίδα, μια τιμονιά, λίγο γλίτσα, λίγο , λίγο...δεν απαιτείται αστοχία ή κάτι άλλο.

Αν έσκασε λάστιχο θα φανεί εύκολα με την ύπαρξη κομματιών στο διάβα .

 

Υ.Γ. Προσωπικά πάντως, μετά από το video , με πιάνω να πηγαίνω σαν κότα. Ελπίζω να επηρεάσει κ άλλους αυτό (μέχρι πότε?)

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι οι δρόμοι μας δεν είναι για υψηλές ταχύτητες. Κάντε μια βόλτα στην ΠΑΘΕ και θα δείτε ότι στα περισσότερα σημεία το δίκτυο είναι ανεπαρκώς συντηρημένο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γι' αυτό και ο νομοθέτης αρκέστηκε στην αύξηση του ορίου ταχύτητας κατά 10χλμ/ώρα αντί να αφήσει άνευ ορίου τις μεγάλες ευθείες, όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες.

Από εκεί και μετά έχουμε σοκαριστεί αλλά κυρίως από το γεγονός ότι σκοτώθηκαν άνθρωποι σε πάρκινγκ. Εάν συνέβαινε εντός της εθνικής οδού θα ήταν μια από τα ίδια. Μόνο που κατά κύριο λόγο τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα συμβαίνουν σε πολύ χαμηλότερες ταχύτητες. Γιατί αυτό; Γιατί ούτε καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα έχουμε, ούτε καλοσυντηρημένους δρόμους, ούτε οδηγική συνείδηση. 
Επίσης αναρωτιέμαι πόσο βλάκας ήταν ο μηχανικός που δεν είπε στο παληκάρι ότι τα λάστιχα πια είναι για πέταμα και πρέπει να βάλει άλλα, ασχέτως του βάθους της γόμας...

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

Τώρα ο Πουρναρακης λέει ότι τα ελαστικά ήταν χειμερινά.. 

Εδω το ρεπορταζ και με video

http://www.newsit.gr/ellada/Troxaio-Athinon-Lamias-Nea-stoixeia-Me-lastixa-toy-2006-i-Porse-Eida-kommatia-toy-elastikoy-na-feygoyn-leei-aytoptis/703276?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork

και αλλο

http://www.zougla.gr/automoto/reportaz---apopsis/article/i-mavri-porsche-911-ton-550-ipon-ke-ta-anekselegta-xiliometra

 

αν ειναι η εκδοση GT2 μιλαμε για τουλαχιστον 500 αλογα

 

τα λαστιχα με κωδικο 4806 παιζει να ηταν τοποθετημενα και απο το εργοστασιο

 

και τελος οσα αυτοκινητα εισαγωγης εχω δει με χειμερινα, εχουν αυτοκολλητακι στο ταμπλο με οριο 180χαω

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Και έφυγε σε αυτή την ευθεία; Για να έφυγε σε τέτοια ευθεία μια Porsche χωρίς να συμβεί κάτι, κάτι δε μου πάει καλά.

Κλαταρισμένο λάστιχα με 200+ σίγουρα θα μπορούσε να έχει τέτοια αποτελέσματα. Υδρολύσθηση δε νομίζω καθώς δε μιλάμε για "κοινά" αυτοκίνητα, οπότε κάπως δύσκολο όταν τα βλέπουμε να πηγαίνουν με ~300 σε αρκετά βρεγμένους δρόμους.

 

Το θέμα είναι ότι, ότι και αν έγινε έχουμε 4 χαμένες ζωές ή μάλλον 5...

Link to comment
Share on other sites

Λάστιχα του '06, ~250χλμ θα πω εγώ βλέπωντας το βίντεο που κατά πάσα πιθανότητα απλά δεν άντεξαν την πίεση λόγο των 11 χρόνων που έχουν στην πλάτη τους, άπειρος οδηγός με μια Porsche και το αποτελέσμα είναι το πρώτο βίντεο του ποστ #3610 χωρίς το "σώσιμο" του οδηγού και δυστυχώς 5 νεκροί.

 

Και  όπως είπα και δίπλα, τέτοιο αμάξι σωστά συντηρημένο σε καμία περίπτωση δεν φεύγει έτσι εύκολα σε μια τέτοια ευθεία ακόμα και σε βρεγμένο οδρόστωμα αν κάτι δε πάει στραβά. Είτε σκασμένο λάστιχο είναι αυτό, είτε χειρισμός του οδηγού, το οτιδήποτε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν πρωτόδα το βίντ υπέθεσα οτι έσκασε πίσω αριστερά λάστιχο κ για αυτό ήρθε με σχεδόν reverse entry drift γωνία.

 

Το βασικό είναι οτι πήγαινε με πολλά...από κει κ πέρα έκλεισαν τόσα σπίτια.Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nickzzz said:

Μόνο το ότι οδηγούσα την μηχανή και την πλάγιασα ώστε να ακουμπήσει το μέταλλο κάτω και να βγουν σπίθες να ανάψω το τσιγάρο δεν διαβάσαμε ακόμα... :rolleyes:

Μα εδώ έγραφε οτι με το Στίλο με 200 χιλιόμετρα ''έπαιζε'' ανάποδα χωρίς να είναι κάτι τραγικό.

 

Μετά βέβαια το διόρθωσε κ είπε οτι είναι με 60.

 

Γιατί με 200 κ τον Λέμπ να βάλεις με Στίλο -όσο στημένο κ να είναι- θα χει πρόβλημα.

 

Για πες με ρε συ τι μεταξόνιο έχει το Στίλο κ τι τα βουβού στα βίντεα με τους προβληματικούς παραπάνω?Επίσης πόσες λωρίδες ασφάλτου χρειάζονται για τη διόρθωση.

 

Ας συνέλθουμε λίγο παίδες.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, sosna said:

Μα εδώ έγραφε οτι με το Στίλο με 200 χιλιόμετρα ''έπαιζε'' ανάποδα χωρίς να είναι κάτι τραγικό.

 

Μετά βέβαια το διόρθωσε κ είπε οτι είναι με 60.

 

Γιατί με 200 κ τον Λέμπ να βάλεις με Στίλο -όσο στημένο κ να είναι- θα χει πρόβλημα.

 

Για πες με ρε συ τι μεταξόνιο έχει το Στίλο κ τι τα βουβού στα βίντεα με τους προβληματικούς παραπάνω?Επίσης πόσες λωρίδες ασφάλτου χρειάζονται για τη διόρθωση.

 

Ας συνέλθουμε λίγο παίδες.

 

Αν λες για εμένα, ήμουνα αρκετά σαφής και επεξηγηματικός ως προς το τι εννοώ, μάλλον για να κατάλαβες ότι έριχνα ανάποδα με 200 τύπου arab drift περίμενες κάτι διαφορετικό.

Με 200 ήταν αυτό που περιγράφω, 120 μίλια to be precise. 

Δεν είπα ούτε ότι είμαι οδηγάρα, αν διαβάσεις προσεκτικά γράφω ότι δεν περίμενα αυτή την αντίδραση, άρα μάλλον είμαι το αντίθετο της οδηγάρας ;)

Το ξαναλέω, είπα ότι ελάφρωσε το πίσω μέρος και βγήκα με λιγότερο τιμόνι. Δεν είπα ότι έριξα μισό τιμόνι ανάποδο, ρούφηξα μια γουλιά από τον φρέντο, δάγκωσα την τυρόπιτα και άλλαξα το CD.

 

Απλά αυτό που λέω είναι ότι ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να διορθώσει λίγο στο όριο ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ. Αν διπλώσεις έχεις περάσει το όριο κατά πολύ. Σε διάφορα που μου έχουν τύχει προσωπικά τα ηλεκτρονικά που έχουν τα 2 μου αυτοκίνητα με έχουν βοηθήσει πολύ και στα πολλά χιλιόμετρα. Αυτό γράφω.

 

Τώρα το ότι δεν σώζεται με 200 γιατί ισχύουν οι νόμοι της φυσικής είναι μια γενικόλογη μπούρδα, επειδή ξέρω αρκετά καλή φυσική μάλλον καλύτερη από την πλειονότητα των συγγραφόντων μου η φυσική λέει ότι σώζεται αν το ESP μπορεί να αντιστρέψει τη μεταβολή. Μια χαρά προλαβαίνει με 200 το ESP να παρέμβει σε μικρογλιστρήματα. Μικρογλίστρημα δεν είναι να γυρίσει 20 μοίρες. 

 

Στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να σου φύγει αυτοκίνητο σε Εθνική, προσωπικά δεν μου έχει γλιστρήσει κανένα ποτέ. Ειδικά Αττική Οδό αν κάνεις αυτά που γράφω με 200 προφανώς δεν στέκεις καλά. Σας καταλαβαίνω που θεωρείτε ότι λέω φίδια.

Στην Αγγλία δεν είναι τόσο στρωτές οι Εθνικές, έχουν χειρότερη άσφαλτο και γλιστράνε αρκετά στο βρεγμένο, υπάρχουν αρκετά σημεία που θέλουν προσοχή. Οι μεγάλες εθνικές (αυτές που ξεκινάνε με M=motorway) είναι συνήθως αντίστοιχες των ελληνικών (αν και ο M40 π.χ. έχει κάποια πολύ γλιστερά σημεία), οι πιο μικρές (A-roads) συνήθως 2+2 λωρίδων δεν είναι τόσο καλές στην άσφαλτο. Το συγκεκριμένο περιστατικό ας πούμε μου έχει συμβεί (αν θυμάμαι καλά γιατί πάει 1+ χρόνος) στον A64 (leeds-york) που είναι πολύ ενδιαφέρον οδηγικά δρόμος γιατί έχει στροφούλες των πολλών χιλιομέτρων. Επίσης ελάχιστες φορές έχω οδηγήσει πάνω από το όριο ταχύτητας για ευνόητους λόγους (χρειάζομαι το δίπλωμά μου!). Με το όριο ταχύτητας πάντως δεν γλιστράνε, οπότε δεν έχουν και λόγο να βελτιώσουν την άσφαλτο...

 

Τώρα για τα περί arab drift, αν και καταλαβαίνω το point σου, παραδόξως το Stilo έχει το ίδιο μεταξόνιο (2.60 m) με το Camry: 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87021

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=18227

Τώρα ποια ακριβώς μοντέλα έχουν δεν ξέρω μιας και από μακρουλά toyota δεν έχω εμπειρία, υποθέτω θα έχουν και το πιο μεγάλο:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=149974

με 2.77 μεταξόνιο. 

Οι 911 πάντως μιας και πιάσαμε τα μεταξόνια έχουν χαρακτηριστικά μικρό μεταξόνιο, το μοντέλο του 2016 έχει 2.45 m, όταν το μοντέλο του 1999 2.35 και η κλασσική του 80 2.2 m.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=454322

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=85756

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=935

 

Άλλος ένας λόγος που το χαρακτηρίζω δύστροπο αυτοκίνητο, ενδεικτικά το 2.35 του μοντέλου 1999 είναι αντίστοιχο με του πρώτου renault twingo :p 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=5918

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά καλές αναλύσεις για το συμβάν διάβασα εδώ: 

http://www.zougla.gr/automoto/reportaz---apopsis/article/i-gnomi-ton-idikon

προσωπικά πιστεύω αυτό που λέει ο Πατσουρέας, μάλλον ήταν πάρα πολλά τα χιλιόμετρα (250+ προς 300).

Link to comment
Share on other sites

Ο Έλληνας θέλει φοβέρα
Ολλανδία έτρωγα φωτοκληση για ελάχιστη υπέρβαση.
Μαυροβούνιο τα ίδια.
Οι πλείστες των περιπτώσεων έχουν ως αιτία την υπερβολική ταχύτητα.
Βάλε κάμερες παντού και μοίρασε κλήσεις.
Ολλανδία είχαν μέχρι και πολιτικό αμάξι που σε ακολουθούσε και βιντεοσκοπουσε την παράβαση.
Τρόποι υπάρχουν. Μαστίγιο.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη των ειδικών ...

 

Quote

Υπήρξε περίπτωση που έγινε αποκόλληση των ελαστικών μου. Έφυγε το πέλμα από καινούργια ελαστικά. Τέτοια αυτοκίνητα (σ.σ. Porsche 911) έχουν τον κινητήρα στην πίσω πλευρά με αποτέλεσμα όταν κάποιος ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες μπορεί να έγινε αποκόλληση.

 

Ε; Τι άλμα λογικής είναι το ότι επειδή έχει τον κινητήρα πίσω στις υψηλές ταχύτητες μπορεί να προκαλέσει αποκόλληση στο λάστιχο;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.