Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

11 hours ago, Nickzzz said:

Και αναρωτιέσαι τι σκατά έγινε και χρειάζονται τόσο μεγάλα λάστιχα αμάξια που έχουν σχεδόν τα μισά άλογα από τα παλιά, ή ήταν τόσο άμπαλοι οι παλιότεροι μηχανικοί που δεν υπολόγιζαν σωστά... :hmm:

 

Πέστα!! Και μαζί με τα μικρά, μεγαλώσανε οι διαστάσεις και στα μεγάλα. Κάθε μέρα ξεφορτώνω και λάστιχα. Μερικές φορές κοιτάω τις διαστάσει τους. Σήμερα για παράδειγμα είχα 285/25/20. Άλλη φορά, 325/35/21 Άλλη φορά 355...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, GoMaR said:

εγώ δεν αλλάζω λάστιχα μέχρι να φτάσει ζαντα

Φίλος, τσεκαρισμένο... αν φτάσεις ζάντα μέτα είναι σα να πας σε ράγες. Οργώνεις την άσφαλτο, πάει τρένο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι , μόνο που τα 355 είναι για θηρία τύπου F488 , Ford GT με 600+ άλογα και 600+ ΝM ροπής απο χαμηλές στροφές.

 

Ακόμα και το Ford GT που κέρδισε στο LeMans 3 συνεχόμενες χρονιές τη δεκαετία του '60 , χρειαζότανε το 325 πίσω...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η διαφορά σε μια σωστή άσφαλτο είναι τεράστια. Και από το πως πατάει το αμάξι, και από το πως αποροφείτε το νερό, και από θόρυβο, παντού.

 

Δυστυχώς εδώ έχουμε καταντήσει να έχουμε τεράστια σαμαράκια στις εξόδους του αυτοκινητόδρομου (Ο Θεός να τον κάνει...), ακόμα και σε πολλά σημεία εντός αυτού με αποτέλεσμα αν το αμάξι έχει λίγο πιο σκληρά αμορτισέρ να γίνεται τραμπολίνο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

το οδικό δίκτυο στις συνοικίες σε ολους τους δήμους είναι τρισάθλιο. Είσαι στην Μεσογείων πχ κύριος και κόβεις δεξιά και αρχίζουν τα σκαμπανεβάσματα...Χιλιάδες μπαλωματα/λακούβες/σαμαράκια ιδιοκατασκευές/φρεάτια κακοφτιαγμένα  κα. που στην Ελλάδα προ κρίσης δεν διορθώθηκαν...θα διορθωθούν τώρα; Δεν πρόκειται ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η πόρσε και ο πρώτος σκαραβαίος είναι ένα "λάθος" της μηχανολογίας.

Το να αναρτήσεις τη μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα (όπως είναι η φιλοσοφία της πόρσε) σου χαλάει το ζύγισμα του αυτοκινήτου και σου δυσκολεύει πολύ τον έλεγχο στο όριο.

Η πόρσε δουλεύει 50 χρόνια να φτιάξει σπορ αυτοκίνητα πάνω στη λάθος φιλοσοφία και έχει καταφέρει να βγάλει μοντέλα με τεράστια επιτυχία. 

Το μεγαλύτερό της πρόβλημα όμως είναι ότι βγάζει δύσκολα οδηγικά αυτοκίνητα μεταμφιεσμένα σε ευκολοδήγητα και τα απευθύνει σε πολύ μέσο κοινό.

 

Καλώς ή κακώς το να οδηγείς μία 911 θέλει εκπαίδευση και σύνεση. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι για αυτοκίνητα πάνω των 150 αλόγων θα έπρεπε να υπάρχει ηλικιακό όριο στα 30 χρόνια. Θα γίνω κουραστικός πάλι, αλλά στην Αγγλία υπάρχει ατύπως ένα τέτοιο όριο μέσω των ασφαλιστικών. Δηλαδή αν πάει πιτσιρίκος 18 χρονών να ασφαλίσει αυτοκίνητο σπορ με μεγάλο insurance group θα πρέπει να πληρώσει πιθανώς 20.000 λίρες το χρόνο. Αυτό διότι η πιθανότητα να προξενήσει ένα ατύχημα σαν το παραπάνω είναι πολύ μεγαλύτερη από έναν μεσόκοπο 50ρη που την έχει πάρει για να βγάζει βόλτα τη 2η γκόμενα. Και μπορεί ο ιδιοκτήτης των εκάστοτε τζάμπο να έχει να δώσει τα 20.000, όμως θα το σκεφτεί δεύτερη φορά για το αν θα τα πληρώσει ώστε να οδηγήσει το τέκνο του.

 

Στο video φαίνεται η πόρσε να είναι εντελώς διπλωμένη, προσωπικά το θεωρώ αδύνατο να διπλώσει αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα (λόγω αεροδυναμικής) ΚΑΙ να μην παρέμβουν τα ηλεκτρονικά να προσπαθήσουν έστω να το επαναφέρουν, εκτός αν στο συγκεκριμένο μοντέλο (το οποίο δεν γνωρίζω ποιο είναι) απενεργοποιούνται και τα είχε εκτός ή τα είχε σε κάποια σπορ ρύθμιση και άργησαν πολύ να επέμβουν (και ήταν αργά). Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι σκασμένο λάστιχο ή κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή έκανε κάποιο τραγικό οδηγικό λάθος π.χ. άτσαλα φρένα με 300 σε στροφή και λόγω του δυσκολοδήγητου χαρακτήρα (μηχανή πίσω) να δίπλωσε. Επειδή κι εγώ οδηγώ σβέλτα και μετο Stilo έπιανα 220+ το να σου γλιστρήσει στα 200 δεν είναι κάτι τόσο τραγικό, μου έχει συμβεί μερικές φορές χωρίς να το θέλω είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από δική μου υπερεκτίμηση του δρόμου, είναι το ίδιο με το να σου γλιστρήσει στα 100 απλά θέλει πολύ πιο λεπτούς χειρισμούς, πάντα όμως με ένα προβλέψιμο μπροστοκίνητο. Όσο δυσκολεύεις την κατανομή βάρους, τόσο δυσκολεύεις και το περιθώριο να το μαζέψεις και φυσικά σε χιλιόμετρα ευθείας του Hockenheim ακόμη και τα 5 χιλιόμετρα έχουν διαφορά, που 295 με 300 δεν νομίζω να τα ξεχωρίζουν πολλοί εκτός αν κάνουν συνεχόμενα περάσματα με τις ίδιες συνθήκες και έχουν και δεδομένα τηλεμετρίας στο GPS :p 

 

Δεν θεωρώ τυχαίο πάντως που η Mercedes κλειδώνει τα αυτοκίνητά της στα 250. Είναι ένα ασφαλές άνω όριο. Από κει και πάνω πάρε αεροπλάνο :p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω το βίντεο της συγκρουσης και έχω διαβάσει και κάμποσες θεωρίες (συνωμοσίας και μη) από εχθές για σκασμένα λάστιχα και ότι η porche δεν φεύγει από το δρόμο με σκασμένο λάστιχο κου λου που κου λου που. Αλήθεια θα μου λύσει κανείς την απορία γιατί δε φεύγει; Πως στο διάολο γίνεται να πάει η φυσική του πράγματος στην άκρη;

 

Δε ξέρω τι συστήματα έχει η Porche για σκασμένα λάστιχα και η κάθε Porche. Ούτε ξέρω αν όντως του έσκασε λάστιχο και έχασε τον έλεγχο.

Αυτό που ξέρω είναι ότι η σύγκρουση έγινε με 100+ χιλιόμετρα την ώρα με το αμάξι διπλωμένο άρα σε επιβράδυνση.

Αν με επιβράδυνση πας και σκας σε αυτοκίνητο και κτίριο με 100+ το ερώτημα είναι αν είχες πιάσει τα 200 ή όχι.

Και εκεί και ενώ είναι βρεγμένος ο δρόμος είτε Porche οδηγάς, είτε ferrari, αν φύγει έφυγε (ακόμα χειρότερα αν σκάσει λάστιχο) και είσαι στο έλεος αρχών και νόμων που υπάρχουν πριν την Porche και την κάθε Porche και θα ορίσουν το αναπόφευκτο.

Ίσως μέχρι ένα όριο το αυτοκίνητο να μπορούσε να αντιδράσει με ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, αλλά σε τέτοιες ταχύτητες έχω δει μονοθέσια formula 1 να γίνονται κομμάτια με οδηγάρες πραγματικά να τα οδηγάνε.

 

Προσωπικά θα ήθελα να δω εντατικό μάθημα για οδική συμπεριφορά στα σχολεία. Γιατί αυτό που συμβαίνει σε αυτή τη χώρα είναι θέμα παιδείας.

Και δυστυχώς δεν είναι μόνο στους δρόμους το πρόβλημα. Απλά κατά καιρούς εμφανίζονται περιστατικά και μας το υπενθυμίζουν.

Θα ήθελα να δω πρόστιμα, παρακράτηση διπλωματος και αυτοκινήτου μη σου πω, στη παράβαση μέχρι να βάλουμε μυαλό σαν λαός γιατι δε νιώθουμε διαφορετικά.

Όσο προσπερνάμε τόσο θα το ξαναβλέπουμε μπροστά μας.

 

 

πριν 12 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

το να σου γλιστρήσει στα 200 δεν είναι κάτι τόσο τραγικό, μου έχει συμβεί μερικές φορές χωρίς να το θέλω είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από δική μου υπερεκτίμηση του δρόμου, είναι το ίδιο με το να σου γλιστρήσει στα 100 απλά θέλει πολύ πιο λεπτούς χειρισμούς, πάντα όμως με ένα προβλέψιμο μπροστοκίνητο.

michael-scott-no.gif

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, karmen1983 said:

Βλέπω το βίντεο της συγκρουσης και έχω διαβάσει και κάμποσες θεωρίες (συνωμοσίας και μη) από εχθές για σκασμένα λάστιχα και ότι η porche δεν φεύγει από το δρόμο με σκασμένο λάστιχο κου λου που κου λου που. Αλήθεια θα μου λύσει κανείς την απορία γιατί δε φεύγει; Πως στο διάολο γίνεται να πάει η φυσική του πράγματος στην άκρη;

 

Δε ξέρω τι συστήματα έχει η Porche για σκασμένα λάστιχα και η κάθε Porche. Ούτε ξέρω αν όντως του έσκασε λάστιχο και έχασε τον έλεγχο.

Αυτό που ξέρω είναι ότι η σύγκρουση έγινε με 100+ χιλιόμετρα την ώρα με το αμάξι διπλωμένο άρα σε επιβράδυνση.

Αν με επιβράδυνση πας και σκας σε αυτοκίνητο και κτίριο με 100+ το ερώτημα είναι αν είχες πιάσει τα 200 ή όχι.

Και εκεί και ενώ είναι βρεγμένος ο δρόμος είτε Porche οδηγάς, είτε ferrari, αν φύγει έφυγε (ακόμα χειρότερα αν σκάσει λάστιχο) και είσαι στο έλεος αρχών και νόμων που υπάρχουν πριν την Porche και την κάθε Porche και θα ορίσουν το αναπόφευκτο.

Ίσως μέχρι ένα όριο το αυτοκίνητο να μπορούσε να αντιδράσει με ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, αλλά σε τέτοιες ταχύτητες έχω δει μονοθέσια formula 1 να γίνονται κομμάτια με οδηγάρες πραγματικά να τα οδηγάνε.

 

Προσωπικά θα ήθελα να δω εντατικό μάθημα για οδική συμπεριφορά στα σχολεία. Γιατί αυτό που συμβαίνει σε αυτή τη χώρα είναι θέμα παιδείας.

Και δυστυχώς δεν είναι μόνο στους δρόμους το πρόβλημα. Απλά κατά καιρούς εμφανίζονται περιστατικά και μας το υπενθυμίζουν.

Θα ήθελα να δω πρόστιμα, παρακράτηση διπλωματος και αυτοκινήτου μη σου πω, στη παράβαση μέχρι να βάλουμε μυαλό σαν λαός γιατι δε νιώθουμε διαφορετικά.

Όσο προσπερνάμε τόσο θα το ξαναβλέπουμε μπροστά μας.

 

1. Εννοείται ότι φεύγει με σκασμένο λάστιχο, όποιος λέει το αντίθετο μάλλον κάτι δεν έχει καταλάβει.

2. Τίποτα δεν έχει για σκασμένο λάστιχο, ακόμη και runflat να έχει, δεν είναι το ίδιο στα 300. Αν ήταν δεν θα βάζαν καθόλου αέρα, θα τα είχαν μόνιμα άδεια.

Η επιβράδυνση που έχει το αμάξι όταν έχεις συντελεστή τριβής ολίσθησης είναι πολύ μικρή (γι' αυτό και στην F1 βάζουν τις αμμοπαγίδες διότι στην άσφαλτο άπαξ και ξεκινήσεις και έχεις ολίσθηση δεν κόβει πολύ). Τα χιλιόμετρα είναι πάνω από 250, μεταξύ 250 και 300 είναι η δική μου εκτίμηση.

3. Δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Είναι έντονο στις χώρες με αντιθέσεις (π.χ. βραζιλία, ρωσία κλπ.) και επίσης έντονο σε όλες τις χώρες με ελλειπή αστυνόμευση. Το γκάζι είναι γλυκό, αν σου δώσουν φεράρι και σε βγάλουν στην autobahn, είσαι εσύ και το αυτοκίνητο και εκεί θα δείξεις την οδηγική σου παιδεία. Δεν είναι τυχαίο ότι #1 σκοτώστρες στην autobahn είναι supercars με βρετανικές πινακίδες.

 

on a side note:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/49787.stm

 

Δεν υπάρχουν οδηγάρες σε δημόσιο δρόμο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τώρα ότι και να συζητάμε δυστυχώς χάθηκαν ζωές. Προσωπική μου άποψη, το αυτοκίνητο πρέπει να έτρεχε με πολλά πάνω από 200. Στο πλάι έχει μεγάλες τριβές στο έδαφος που τουλάχιστον θα το είχε επιβραδύνει κάπως σε τόση απόσταση που φαίνεται να κινείται ανεξέλεγκτο στο βίντεο επίσης τα αυτοκίνητα δεν παίρνουν εύκολα φωτιά από σύγκρουση, οι δυνάμεις τις τριβής προκάλεσαν θερμοκρασία και φωτιά. Τα συστήματα ασφαλείας θα έχουν ένα όριο λειτουργίας, δεν νομίζω ότι μπορούν να διορθώσουν μια τόσο μεγάλη απόκλιση.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος JaguarOne έγραψε:

Κατά τα άλλα είναι τα ρετάλια λάστιχα το πρόβλημα...

όλα τα θανατηφόρα αμα πατηρήσεις είναι απο υπεραυτοκίνητα που οδηγούνται απο λειψούς εγκέφαλους...

Κατέστρεψε 4 οικογένειες το τυπάκι...

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα που πέθανε το παιδί στην πόρσε. Έπρεπε να ζήσει. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να τον κάνεις να υποφέρει. Και ποιον να σκοτώσει τώρα ο άτυχος πατέρας σύζυγος που επέζησε;

 

ΤΟ ΓΕΛΟΙΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ που υπάρχει είμαστε. Για πολλούς λόγους.

 

Αν ξανασταματήσω εγώ πάνω στον δρόμο για το οτιδήποτε..

 

Ποιες πίστες και κουραφέξαλα; Αν είχαμε μυαλό ούτε πίστες θα θέλαμε ούτε supercars και ΑΝΟΥΣΙΑ πράγματα, απλά για να διατηρούμε κάποιες βιομηχανίες  παραγωγής διασκέδασης. Δεν ξέρουμε πως να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, αλλά γρήγορα αυτοκίνητα, πίστες και "γυαλάδες" λάθε είδους τις θέλουμε

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 2 λεπτά, το μέλος hypnz έγραψε:

Το ότι ήταν 24 χρονών το παιδί με τη Πόρσε κανένας δε το σχολίασε. Όχι για την ηλικία, γιατί και αυτός νεοτατος ήταν, αλλά για το αμάξι που είχε.

Δεν χρειαζεται να εχεις πορσε για να πεις το ιδιο πραμα , ενα σαπιο σταρλετακι κολοφτιαγμενο που θελεις να το τουρμπισεις στην γκομενα ειναι υπεραρκετο (πχ )  

Τουλαχιστον το δυστυχημα αυτο ηταν και πολυ χαρηστικο στον τροπο θανατου των εμπλεκομενων , που ετσι οπως φαινεται δεν ειχαν καν την ευκαιρια να δουν τι τους ερχετε . Καθε μερα πεθαινει ο κοσμος επειδη υπαρχουν μαλακες στον δρομο αλλα τιποτα . 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος sotiris έγραψε:

Η πόρσε δουλεύει 50 χρόνια να φτιάξει σπορ αυτοκίνητα πάνω στη λάθος φιλοσοφία και έχει καταφέρει να βγάλει μοντέλα με τεράστια επιτυχία. 

Το μεγαλύτερό της πρόβλημα όμως είναι ότι βγάζει δύσκολα οδηγικά αυτοκίνητα μεταμφιεσμένα σε ευκολοδήγητα και τα απευθύνει σε πολύ μέσο κοινό.

Εδω ενα δυσκολοδηγητο PORSCHE σασι (RUF ειναι) σε μια δυσκολη πιστα το 1987

 

 

Μεχρι σημερα εχουν βελτιωθει παρα πολυ τα επομενα μοντελα

Να προσθεσω οτι σε πολλα χιλιομετρα αεροδυναμικα ειναι πολυ σταθερα λογω αεροτομων, ολα αυτου του ειδους

 

Τωρα γιατι εφυγε ετσι, δεν ξερω και δε θα σχολιασω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν εχουμε εικόνα του τι πραγματικά συνέβη και εφυγε η porsche με τις πόρτες οτι και να πούμε θα είναι σενάριο (λάστιχο, ζώο, κακή αντίδραση, συνδυασμός αυτων ή οτι άλλο) 

 

Το χειρότερο είναι οτι πήρε μαζί του 2 ανθρώπους, 3 με το συνοδηγό. Αν θες να "καεις" και να πηγαίνεις αέρα παίρνεις πάντα ενα ρίσκο, ή κάντο σε πίστα ή έστω σε αδειο δρόμο σε κανα βουνό... Όμως όπως είπε και ο sotiris το γκάζι είναι γλυκό και οποιοδήποτε νορμάλ αυτοκίνητο με >150 hp μαζέυει για πλάκα 200 χλμ που ήδη είναι πολλά αν συμβεί οτιδήποτε....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ότι έγινε έγινε ...

σήμερα στο carthrottle είχαν βίντεο με σκασμένο λάστιχο σε porshe .... ....

 

edit το βίντεο το έβαλα για εκπαιδευτικό σκοπό και τροφή για σκέψη μην ξεκινήσετε τα παράλογα ....

 

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sotiris said:

Η πόρσε και ο πρώτος σκαραβαίος είναι ένα "λάθος" της μηχανολογίας.

Το να αναρτήσεις τη μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα (όπως είναι η φιλοσοφία της πόρσε) σου χαλάει το ζύγισμα του αυτοκινήτου και σου δυσκολεύει πολύ τον έλεγχο στο όριο.

 

Διαβάζεις τι γράφεις, αφού τα έχεις γράψει; Χμμμ, στο όριο ε; Και τί έκανε ο νεαρός στην εθνική; Αγώνα και είχε φτάσει το ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΟΡΙΟ της Porsche; Έπρεπε να την πηγαίνει στο "όριο του αυτοκινήτου" όταν το "όριο του δρόμου" σε εκείνο το σημείο είναι πολύ χαμηλότερο;

 

3 hours ago, sotiris said:

Καλώς ή κακώς το να οδηγείς μία 911 θέλει εκπαίδευση και σύνεση.

 

Συμφωνώ μαζί σου. Έχει ιδιαίτερο χειρισμό.

 

3 hours ago, sotiris said:

Δεν θεωρώ τυχαίο πάντως που η Mercedes κλειδώνει τα αυτοκίνητά της στα 250. Είναι ένα ασφαλές άνω όριο. Από κει και πάνω πάρε αεροπλάνο :p 

 

Για άλλους λόγους το αποφάσισαν τότε στη δεκαετία του 1990.

 

3 hours ago, sotiris said:

το να σου γλιστρήσει στα 200 δεν είναι κάτι τόσο τραγικό, μου έχει συμβεί μερικές φορές χωρίς να το θέλω είτε από μηχανικό πρόβλημα είτε από δική μου υπερεκτίμηση του δρόμου, είναι το ίδιο με το να σου γλιστρήσει στα 100 απλά θέλει πολύ πιο λεπτούς χειρισμούς,

 

Τί εννοείς σου γλίστρησε στα 200; Άκουσες κάποιο λάστιχο να στριγγλίζει;

Μια φορά μου είχε γλιστρήσει με βρεγμένο το BMW στα 120 σε αλλαγή λωρίδας. Και όταν λέω γλιστρήσει, εννοώ κανονικά με αρκετές μοίρες έξω ο κώλος, σε σχέση με την ευθεία. Για αυτό ρωτάω τι έπαθες εσύ στα 200. Πες μας την εμπειρία σου.

 

3 hours ago, karmen1983 said:

Αλήθεια θα μου λύσει κανείς την απορία γιατί δε φεύγει; Πως στο διάολο γίνεται να πάει η φυσική του πράγματος στην άκρη;

 

Δε ξέρω τι συστήματα έχει η Porche για σκασμένα λάστιχα και η κάθε Porche. Ούτε ξέρω αν όντως του έσκασε λάστιχο και έχασε τον έλεγχο.

Αυτό που ξέρω είναι ότι η σύγκρουση έγινε με 100+ χιλιόμετρα την ώρα με το αμάξι διπλωμένο άρα σε επιβράδυνση.

Αν με επιβράδυνση πας και σκας σε αυτοκίνητο και κτίριο με 100+ το ερώτημα είναι αν είχες πιάσει τα 200 ή όχι.

 

Τα run-flat σώζουν κάπως την κατάσταση. Δεν διαλύονται αμέσως με το που χάσουν αέρα. Προλαβαίνεις να σταματήσεις. Γνωστός μου σε Mercedes με run-flat, του έσκασε με 200. Δεν έπαθε τίποτα, δεν έφυγε από το δρόμο. Μας το έδειχνε μετά το σκασμένο λάστιχο.

 

3 hours ago, sotiris said:

... runflat (...) Αν ήταν δεν θα βάζαν καθόλου αέρα, θα τα είχαν μόνιμα άδεια.

 

Δεν ισχύει αυτό που λες, ψάξε πώς λειτουργούν τα run-flat.

 

 

3 hours ago, sotiris said:

αν σου δώσουν φεράρι και σε βγάλουν στην autobahn,

 

Επειδή οδηγώ σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο σε autobahn χωρίς όριο, οι οδηγοί που κινούνται σε αυτή είναι πολύ σωστοί, είτε τρέχουν είτε όχι. ΠΑΝΤΑ ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΕΝΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ.

 

2 hours ago, slalom said:

Εδω ενα δυσκολοδηγητο PORSCHE σασι (RUF ειναι) σε μια δυσκολη πιστα το 1987

Μεχρι σημερα εχουν βελτιωθει παρα πολυ τα επομενα μοντελα

 

Συμφωνώ μαζί σου

 

58 minutes ago, ARMAGEDDON said:

ότι έγινε έγινε ...

σήμερα στο carthrottle είχαν βίντεο με σκασμένο λάστιχο σε porshe .... ....

 

edit το βίντεο το έβαλα για εκπαιδευτικό σκοπό και τροφή για σκέψη μην ξεκινήσετε τα παράλογα ....

 

 

Το βιντεάκι είχε ανέβει πριν πολλούς μήνες. Είναι αξιοσημείωτο τι γίνεται.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.