Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

http://www.carscoops.com/2016/12/holy-barn-find-bmw-m1-was-found-hiding.html?m=1

 

Πηγα και εγω χαρουμενος στο παλιο μας σπιτι και βρηκα στο υποστεγο ενα τετοιο(οχι φυσικα σε τετοια κατασταση)

παρεα με ενα σκαραβαιο.Να τα αφησω λιγα χρονια ακομα  μπας και γινουν κανα Μ1 ? :p

58f70bf9e0db19199a63a0bd921f44fd.jpg7295493563e52c8600e9cf7294bb1f18.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

oh fuck...ειμαι στον 6ο χρονο με τον ίδιο ιμάντα χρονισμου, επρεπε να γινει αλλαγη στα 4 χρονια, i pooped myself a bit :/

συνεργείο.. σου ρχομαι

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πσσσσ σιγά δεν σας έχει φύγει μπουλονόβιδα μέσα στο κλειστό κουτί όπου περιστρέφετε ο ιμάντας χρονισμού και να χτυπάει πάνω κάτω :D (ποιο πίσω θα το θυμούντε όσοι το είχαν διαβάσει )
O ιμάντας πάει με τα χλμ 80-90+k km ένας ιμάντας περισσότερο εφόσον δεν υπάρχει κάποιος εξωγενείς παράγοντας να τον ενοχλεί ...

Οπότε πας συνεργείο και βλέπεις (εγώ σε 1 χρόνο άλλαξα δυο σετ ιμάντων YOLO)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

πσσσσ σιγά δεν σας έχει φύγει μπουλονόβιδα μέσα στο κλειστό κουτί όπου περιστρέφετε ο ιμάντας χρονισμού και να χτυπάει πάνω κάτω :D (ποιο πίσω θα το θυμούντε όσοι το είχαν διαβάσει )
O ιμάντας πάει με τα χλμ 80-90+k km ένας ιμάντας περισσότερο εφόσον δεν υπάρχει κάποιος εξωγενείς παράγοντας να τον ενοχλεί ...

Οπότε πας συνεργείο και βλέπεις (εγώ σε 1 χρόνο άλλαξα δυο σετ ιμάντων YOLO)

 

Για  Alfa Romeo 147 με τον 1.6 TS , μη λες αυτά τα νούμερα, θα βρεις κάνα κομμένο κεφάλι αλόγου το βράδυ στο κρεβάτι σου :unsure:

Στα 50000χλμ ζητάν αλλαγή.

Βέβαια λογικό είναι  , ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν πλέον  :hehe: :p   -> 

Χωρίς τίτλο.jpg

 

 

Η Ford για παράδειγμα , ζητά αλλαγή ιμάντα στα 160Κ  ή 8χρόνια , στον 1.6 TiVCT

 

@and64  τι φάση καδενίτσα στα 80-100 ? Για ποιο μοτέρ μιλάμε ? 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
εξεχάσθην
Link to comment
Share on other sites

Θυμήθηκα τώρα συζήτηση με έναν τεχνικό για τους παλιούς saab κινητήρες, αλλάζεις λέει καδένα στα 250.000 km και μετά πετάς τον κινητήρα όταν φτάσει 500.000 km. :p

 

Και οι 1,3 diesel της opel/fiat θέλουν αλλαγή γύρω στα 150k km.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, SirDiman said:

ποσο παει αυτο?  (σκεφτομαι να παρω mk 4 /5 golf)

mk4 golf κατά πάσα πιθανότητα είναι ιμάντας χρονισμού
τα fsi/tsi είναι αν δεν θυμάμαι λάθος καδένα

 

(αυτά για βενζίνη πάντα)

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, SirDiman said:

ποσο παει αυτο?  (σκεφτομαι να παρω mk 4 /5 golf)

Όπως είπε και ο shattered, τα mk5 φοράνε καδένες εκτός από τον 2λιτρο fsi του gti που φοράει ιμάντα. (πόσες φορές εχω αναθεματίσει που δεν πήρα gti, τα λεφτά που εχω δώσει στον tsi θα τα έδινα για τέλη και εισφορές και θα ευχαριστιόμουν και το αυτοκίνητο τουλάχιστον!!) 

 

Το πόσο πάει είναι σχετικό: η όλη φασαρία ξεκινάει από εναν τεντωτήρα ή/και το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων.

Σαν ανταλλακτικά, όλα πλήν του μεταβλητού (γλύστρες, φλάτζα, αλυσίδα κλπ) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αν θυμάμαι καλά παίζουν ~170 ευρώ τιμές vw. ΑΛΛΑ το γ@%@$νο γρανάζι μεταβλητού κάνει 450€ μόνο του!!!! Και αν δεν αλλαχτεί είναι σίγουρο οτι θα ξαναχτυπήσει κάποια στιγμή στο μέλλον (στο λεω απο προσωπική εμπειρία <_<

 

Επίσης, για να φτάσεις να ανοίξεις το καπάκι της καδένας θέλει λύσιμο το μισό μοτέρ και έτσι όπως είναι στριμωγμένος ο twincharger ειδικά, το αμάξι θέλει άνετα 2 μέρες συνεργείο...

 

Εγω κατάφερα και βρήκα μεσω γνωστού ολο το πακέτο των ανταλλακτικών στα 400€, οπότε με κάτι λιγότερο απο 600€ έκανα όλη τη δουλειά πριν 1μιση χρόνο και 25k χλμ και ελπίζω να μη χρειαστώ να την ξανακάνω γιατί παίζει να του  βάλω φωτια :rolleyes: 

Αν το έκανα αντιπροσωπεία όμως θα πήγαινε 1000+ αυτή η δουλειά!! Το χειρότερο είναι οτι η vw δεν κάνει ανάκληση και "αναγνωρίζει" το πρόβλημα κατα περίπτωση και ανα χώρα. Σε διάφορες Ευρωπαικές χώρες εχουν γίνει "σιωπηλές" ανακλήσεις αλλά στην Ελλάδα μας έχουν στο φτύσιμο όπως πάντα...

 

Το μόνο που μπορεί να το καθυστερήσει είναι οι συχνές αλλαγές λαδιών, αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο είμαι σίγουρος οτι δεν γίνονταν πριν απο μενα. Στο βιβλίο ήταν γραμένες αλλαγές ανά 15k, εγω αλλάζω κάθε 7,5k και τα τελευταία 2 χρόνια εχω αλλάξει και το castrol και βάζω Motul 300v 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.