2cpu Δεκέμβριος 29, 2016 #3362 Δεκέμβριος 29, 2016 http://www.carscoops.com/2016/12/holy-barn-find-bmw-m1-was-found-hiding.html?m=1 Πηγα και εγω χαρουμενος στο παλιο μας σπιτι και βρηκα στο υποστεγο ενα τετοιο(οχι φυσικα σε τετοια κατασταση) παρεα με ενα σκαραβαιο.Να τα αφησω λιγα χρονια ακομα μπας και γινουν κανα Μ1 ? 6
Thresh86 Ιανουάριος 5, 2017 #3363 Ιανουάριος 5, 2017 -Ryan, περισσεύει ένας κινητήρας απο Ferrari 458 και.. - Say no more 2
Lakisss Ιανουάριος 16, 2017 #3367 Ιανουάριος 16, 2017 Τρομερός! http://edition.cnn.com/2017/01/12/us/big-rig-slides-down-street-chp-trnd-irpt/index.html?sr=fbCNN011317big-rig-slides-down-street-chp-trnd-irpt0126PMStoryPhoto&linkId=33354193 5
SirDiman Ιανουάριος 18, 2017 #3368 Ιανουάριος 18, 2017 (edited) oh fuck...ειμαι στον 6ο χρονο με τον ίδιο ιμάντα χρονισμου, επρεπε να γινει αλλαγη στα 4 χρονια, i pooped myself a bit :/ συνεργείο.. σου ρχομαι Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 18, 2017 από SirDiman 2
astrolabos Ιανουάριος 18, 2017 Author #3369 Ιανουάριος 18, 2017 Άμα σου καρφωθεί καμία βαλβίδα στο πιστόνι, θα γελάμε και εσύ θα κλαις
shattered Ιανουάριος 18, 2017 #3370 Ιανουάριος 18, 2017 εκτός αν το μοτέρ είναι non-interference και απλά αλλάξει τον ιμάντα και είναι όλα μια χαρά (βέβαια μέχρι να το δει αυτό θα έχει αλλάξει 3 χρώμματα minimum)
ARMAGEDDON Ιανουάριος 18, 2017 #3371 Ιανουάριος 18, 2017 (edited) πσσσσ σιγά δεν σας έχει φύγει μπουλονόβιδα μέσα στο κλειστό κουτί όπου περιστρέφετε ο ιμάντας χρονισμού και να χτυπάει πάνω κάτω (ποιο πίσω θα το θυμούντε όσοι το είχαν διαβάσει ) O ιμάντας πάει με τα χλμ 80-90+k km ένας ιμάντας περισσότερο εφόσον δεν υπάρχει κάποιος εξωγενείς παράγοντας να τον ενοχλεί ... Οπότε πας συνεργείο και βλέπεις (εγώ σε 1 χρόνο άλλαξα δυο σετ ιμάντων YOLO) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 18, 2017 από ARMAGEDDON 2
ARMAGEDDON Ιανουάριος 18, 2017 #3373 Ιανουάριος 18, 2017 18 minutes ago, GriGaS said: Καδένα rulz πηδάει δόντια 1
and64 Ιανουάριος 18, 2017 #3374 Ιανουάριος 18, 2017 1 hour ago, GriGaS said: Καδένα rulz Εκτός αν είναι vag το αυτοκίνητο οπότε αλλάζεις κάθε 80-100k για να μην τα τινάξει το μοτέρ.... 1
Thresh86 Ιανουάριος 19, 2017 #3375 Ιανουάριος 19, 2017 (edited) πριν 11 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: πσσσσ σιγά δεν σας έχει φύγει μπουλονόβιδα μέσα στο κλειστό κουτί όπου περιστρέφετε ο ιμάντας χρονισμού και να χτυπάει πάνω κάτω (ποιο πίσω θα το θυμούντε όσοι το είχαν διαβάσει ) O ιμάντας πάει με τα χλμ 80-90+k km ένας ιμάντας περισσότερο εφόσον δεν υπάρχει κάποιος εξωγενείς παράγοντας να τον ενοχλεί ... Οπότε πας συνεργείο και βλέπεις (εγώ σε 1 χρόνο άλλαξα δυο σετ ιμάντων YOLO) Για Alfa Romeo 147 με τον 1.6 TS , μη λες αυτά τα νούμερα, θα βρεις κάνα κομμένο κεφάλι αλόγου το βράδυ στο κρεβάτι σου Στα 50000χλμ ζητάν αλλαγή. Βέβαια λογικό είναι , ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν πλέον -> Η Ford για παράδειγμα , ζητά αλλαγή ιμάντα στα 160Κ ή 8χρόνια , στον 1.6 TiVCT @and64 τι φάση καδενίτσα στα 80-100 ? Για ποιο μοτέρ μιλάμε ? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 19, 2017 από Thresh86 εξεχάσθην
Nickzzz Ιανουάριος 19, 2017 #3376 Ιανουάριος 19, 2017 Θυμήθηκα τώρα συζήτηση με έναν τεχνικό για τους παλιούς saab κινητήρες, αλλάζεις λέει καδένα στα 250.000 km και μετά πετάς τον κινητήρα όταν φτάσει 500.000 km. Και οι 1,3 diesel της opel/fiat θέλουν αλλαγή γύρω στα 150k km. 3
SirDiman Ιανουάριος 19, 2017 #3377 Ιανουάριος 19, 2017 12 hours ago, and64 said: Εκτός αν είναι vag το αυτοκίνητο οπότε αλλάζεις κάθε 80-100k για να μην τα τινάξει το μοτέρ.... ποσο παει αυτο? (σκεφτομαι να παρω mk 4 /5 golf)
shattered Ιανουάριος 19, 2017 #3378 Ιανουάριος 19, 2017 17 minutes ago, SirDiman said: ποσο παει αυτο? (σκεφτομαι να παρω mk 4 /5 golf) mk4 golf κατά πάσα πιθανότητα είναι ιμάντας χρονισμού τα fsi/tsi είναι αν δεν θυμάμαι λάθος καδένα (αυτά για βενζίνη πάντα) 1
and64 Ιανουάριος 19, 2017 #3379 Ιανουάριος 19, 2017 (edited) 45 minutes ago, SirDiman said: ποσο παει αυτο? (σκεφτομαι να παρω mk 4 /5 golf) Όπως είπε και ο shattered, τα mk5 φοράνε καδένες εκτός από τον 2λιτρο fsi του gti που φοράει ιμάντα. (πόσες φορές εχω αναθεματίσει που δεν πήρα gti, τα λεφτά που εχω δώσει στον tsi θα τα έδινα για τέλη και εισφορές και θα ευχαριστιόμουν και το αυτοκίνητο τουλάχιστον!!) Το πόσο πάει είναι σχετικό: η όλη φασαρία ξεκινάει από εναν τεντωτήρα ή/και το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων. Σαν ανταλλακτικά, όλα πλήν του μεταβλητού (γλύστρες, φλάτζα, αλυσίδα κλπ) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αν θυμάμαι καλά παίζουν ~170 ευρώ τιμές vw. ΑΛΛΑ το γ@%@$νο γρανάζι μεταβλητού κάνει 450€ μόνο του!!!! Και αν δεν αλλαχτεί είναι σίγουρο οτι θα ξαναχτυπήσει κάποια στιγμή στο μέλλον (στο λεω απο προσωπική εμπειρία ) Επίσης, για να φτάσεις να ανοίξεις το καπάκι της καδένας θέλει λύσιμο το μισό μοτέρ και έτσι όπως είναι στριμωγμένος ο twincharger ειδικά, το αμάξι θέλει άνετα 2 μέρες συνεργείο... Εγω κατάφερα και βρήκα μεσω γνωστού ολο το πακέτο των ανταλλακτικών στα 400€, οπότε με κάτι λιγότερο απο 600€ έκανα όλη τη δουλειά πριν 1μιση χρόνο και 25k χλμ και ελπίζω να μη χρειαστώ να την ξανακάνω γιατί παίζει να του βάλω φωτια Αν το έκανα αντιπροσωπεία όμως θα πήγαινε 1000+ αυτή η δουλειά!! Το χειρότερο είναι οτι η vw δεν κάνει ανάκληση και "αναγνωρίζει" το πρόβλημα κατα περίπτωση και ανα χώρα. Σε διάφορες Ευρωπαικές χώρες εχουν γίνει "σιωπηλές" ανακλήσεις αλλά στην Ελλάδα μας έχουν στο φτύσιμο όπως πάντα... Το μόνο που μπορεί να το καθυστερήσει είναι οι συχνές αλλαγές λαδιών, αλλά επειδή το πήρα μεταχειρισμένο είμαι σίγουρος οτι δεν γίνονταν πριν απο μενα. Στο βιβλίο ήταν γραμένες αλλαγές ανά 15k, εγω αλλάζω κάθε 7,5k και τα τελευταία 2 χρόνια εχω αλλάξει και το castrol και βάζω Motul 300v Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 19, 2017 από and64 3
SirDiman Ιανουάριος 19, 2017 #3380 Ιανουάριος 19, 2017 Ευχαριστω για την απαντηση σου... Τροφη για σκεψη 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now