PetrosD Δεκέμβριος 4, 2016 #3281 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2016 Τί ευγλωττία! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Δεκέμβριος 4, 2016 #3282 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2016 και λίγο car spotting από την πρωινή βόλτα.. τα παρκαρισμένα τα προλαβαίνεις.. κάτι άλλα, ούτε να τα δεις καλά καλά 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Δεκέμβριος 5, 2016 #3283 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Σάββατο απόγευμα νομίζω, κάναμε βόλτα με τα παιδιά και στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής μπαίνω στην έξοδο για Καλλικράτεια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Δεκέμβριος 5, 2016 #3284 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 (edited) Δεν είχες ανάψει φλας Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 5, 2016 από honda22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Δεκέμβριος 5, 2016 #3285 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Μάλλον αυτό έφταιγε. Ειχα ανάψει πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 5, 2016 #3286 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 πριν 15 ώρες, το μέλος Delijohn έγραψε: και λίγο car spotting από την πρωινή βόλτα.. τα παρκαρισμένα τα προλαβαίνεις.. κάτι άλλα, ούτε να τα δεις καλά καλά Ωραίο. Και παίζει λεει το ερώτημα : έχεις 50-60000 ευρώ , τι επιλέγει κανείς ? Το ικανό all-rounder με τον εθιστικό ήχο και την κάπως ευνουχισμένη συμπεριφορά RS-3 ? Το θέοτρελο Mercedes-Benz A45 AMG με τη κορυφαία απόδοση 2λιτρου turbo αυτή τη στιγμή στο κόσμο ? Το Focus , με τον ενδιαφέρον συνδυασμό κινητήρα (ωραίος ήχος) , τα καλά φρένα μα και τις όποιες υπόνοιες για under-engineered hardware ? Το Civic Type R με την απαίσια εμφάνιση αλλά με εξαιρετικό επιλογέα, κινητήρα και fwd στήσιμο ? ή κάνεις την υπέρβαση για M2, που τη θαυμάσαμε και τώρα πρόσφατα στο TGT S01E02 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 5, 2016 #3287 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Πόρσε 911 ή BMW M3 E46 δεν παίζουν; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 5, 2016 #3288 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 16 minutes ago, Thresh86 said: Ωραίο. Και παίζει λεει το ερώτημα : έχεις 50-60000 ευρώ , τι επιλέγει κανείς ? Το ικανό all-rounder με τον εθιστικό ήχο και την κάπως ευνουχισμένη συμπεριφορά RS-3 ? Το θέοτρελο Mercedes-Benz A45 AMG με τη κορυφαία απόδοση 2λιτρου turbo αυτή τη στιγμή στο κόσμο ? Το Focus , με τον ενδιαφέρον συνδυασμό κινητήρα (ωραίος ήχος) , τα καλά φρένα μα και τις όποιες υπόνοιες για under-engineered hardware ? Το Civic Type R με την απαίσια εμφάνιση αλλά με εξαιρετικό επιλογέα, κινητήρα και fwd στήσιμο ? ή κάνεις την υπέρβαση για M2, που τη θαυμάσαμε και τώρα πρόσφατα στο TGT S01E02 ? Τπτ απ'ολα αυτά, παίρνεις μια m3 e92, ή ενα rs4 b7 που είναι τα τελευταία των ατμοσφαιρικών απ'οτι φαίνεται και τα ρέστα τα κάνεις service λάστιχα και βενζίνες! v8 uber alles 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Δεκέμβριος 5, 2016 #3289 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 πριν 3 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Ωραίο. Και παίζει λεει το ερώτημα : έχεις 50-60000 ευρώ , τι επιλέγει κανείς ? Το ικανό all-rounder με τον εθιστικό ήχο και την κάπως ευνουχισμένη συμπεριφορά RS-3 ? Το θέοτρελο Mercedes-Benz A45 AMG με τη κορυφαία απόδοση 2λιτρου turbo αυτή τη στιγμή στο κόσμο ? Το Focus , με τον ενδιαφέρον συνδυασμό κινητήρα (ωραίος ήχος) , τα καλά φρένα μα και τις όποιες υπόνοιες για under-engineered hardware ? Το Civic Type R με την απαίσια εμφάνιση αλλά με εξαιρετικό επιλογέα, κινητήρα και fwd στήσιμο ? ή κάνεις την υπέρβαση για M2, που τη θαυμάσαμε και τώρα πρόσφατα στο TGT S01E02 ? προσωπικά, θεωρώ τα αμάξια μεγάλο πέταμα χρημάτων.. οπότε σκέφτομαι να μην επενδύσω ποτέ (ξανά) σε καινούριο. "Καλό"μεταχειρισμένα αυτοκίνητα (όχι παλιά, χωρίς πολλάαααααα χλμ) θεωρώ πως είναι καλύτερη λύση. Π.χ. εδώ ελβετία, με τόσα λεφτά νομίζω παίρνω άνετα μια cayman (όχι από τις νέες με το turbo).. δεν το'χω ψάξει βέβαια πολύ, γιατί δεν είμαι σε τέτοια φάση. Στην ελλάδα είναι άλλη πργματικότητα. Βάλε και τους φόρους και τις ασφάλειες και τα τέλη κυκλοφορίας και όλα... από όσα ανέφερες, είτε σε Α45, είτε σε M2.. μη σου πω σε 235 θα πήγαινα.. δεν ξέρω καν αν αξίζει τέτοια αμάξια στην ελλάδα βέβαια... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 5, 2016 #3290 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Παντού αξίζει ένα αυτοκίνητο που σ'αρέσει αρκεί να μπορείς να το συντηρείς χωρίς να τη βγάζεις μόνο με ρύζι καρολίνα για 1 μήνα. Τι να πουν στη Σιγκαπούρη δηλαδή Σε βρίσκω σωστό πάντως για το aspect μεταχειρισμένο πλέον, ιδιαίτερα με τις ευκαιρίες που παίζουν ελέω κυβικών. Σωστό κι αυτό που αναφέρει ο and64 αλλά είναι σαφώς μεγαλύτερα αυτοκίνητα ενώ η διάσταση ήχος είναι υποκειμενική. Τι μου θύμισες πάντως, αν και τρελό respect για RS4 (φοβερά διακριτικό μα μυώδες ταυτόχρονα) και M3 (όχι τόσο πολύ στην τελευταία εκδοχή αλλά μια CSL ανετα) , επειδή έχω ακούσει C63 AMG στα Μέγαρα , αβάδιστα και χωρίς δισταγμό θα την διάλεγα, μιλάμε για ξέσπασμα κεραυνού που καταγράφεται την ώρα που παίζει AC/DC 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 5, 2016 #3291 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 1 hour ago, Thresh86 said: Παντού αξίζει ένα αυτοκίνητο που σ'αρέσει αρκεί να μπορείς να το συντηρείς χωρίς να τη βγάζεις μόνο με ρύζι καρολίνα για 1 μήνα. Τι να πουν στη Σιγκαπούρη δηλαδή Σε βρίσκω σωστό πάντως για το aspect μεταχειρισμένο πλέον, ιδιαίτερα με τις ευκαιρίες που παίζουν ελέω κυβικών. Σωστό κι αυτό που αναφέρει ο and64 αλλά είναι σαφώς μεγαλύτερα αυτοκίνητα ενώ η διάσταση ήχος είναι υποκειμενική. Τι μου θύμισες πάντως, αν και τρελό respect για RS4 (φοβερά διακριτικό μα μυώδες ταυτόχρονα) και M3 (όχι τόσο πολύ στην τελευταία εκδοχή αλλά μια CSL ανετα) , επειδή έχω ακούσει C63 AMG στα Μέγαρα , αβάδιστα και χωρίς δισταγμό θα την διάλεγα, μιλάμε για ξέσπασμα κεραυνού που καταγράφεται την ώρα που παίζει AC/DC Σωστά, αυτά ειναι γούστα! Το 90% των αγοραστών ειδικών εκδόσεων άλλωστε τα ψωνίζουν γιατί τα θέλουν και ειναι διατεθειμένοι να τα πληρώνουν. Το υπόλοιπο 10% απλά έχει τόσα $$ που απλά αγοράζει το πιο ακριβό ασχετα αν δεν πρόκειται να το εκμευταλευτεί ποτέ στο έπακρο. True για την 63, όταν είχε πρωτοβγεί είχα την τύχη να ρίξω μερικές ξερογκαζιες σε parking ξενοδοχείου (με το αυτοκίνητο στο ισόγειο ουσιαστικά) και βγήκαν απο την κουζίνα που είναι στο -2 να δουνε τι σκατα κάνει έτσι και αν γκρεμίζεται η ράμπα Και αν αρχίσεις τπτ straight pipe ή μια καλή ολόσωμη τιτανίου τα πράγματα ξεφεύγουν ακόμα περισσότερο!! Συνολικά ομως δεν ξερω αν θα το διάλεγα σαν αυτοκίνητο γιατί παραείναι tailhappy και προτιμώ το audi σαν look. Με όποιο απο τα 2 πάντως δύσκολα θα καταλάβουν πάνω απο 1-2 άνθρωποι στους 10 γύρω σου τι οδηγείς 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Δεκέμβριος 5, 2016 #3292 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 saab 9-3 4X4 V6 και σπανιο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 6, 2016 #3293 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 πριν 15 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Σωστά, αυτά ειναι γούστα! Το 90% των αγοραστών ειδικών εκδόσεων άλλωστε τα ψωνίζουν γιατί τα θέλουν και ειναι διατεθειμένοι να τα πληρώνουν. Το υπόλοιπο 10% απλά έχει τόσα $$ που απλά αγοράζει το πιο ακριβό ασχετα αν δεν πρόκειται να το εκμευταλευτεί ποτέ στο έπακρο. True για την 63, όταν είχε πρωτοβγεί είχα την τύχη να ρίξω μερικές ξερογκαζιες σε parking ξενοδοχείου (με το αυτοκίνητο στο ισόγειο ουσιαστικά) και βγήκαν απο την κουζίνα που είναι στο -2 να δουνε τι σκατα κάνει έτσι και αν γκρεμίζεται η ράμπα Και αν αρχίσεις τπτ straight pipe ή μια καλή ολόσωμη τιτανίου τα πράγματα ξεφεύγουν ακόμα περισσότερο!! Συνολικά ομως δεν ξερω αν θα το διάλεγα σαν αυτοκίνητο γιατί παραείναι tailhappy και προτιμώ το audi σαν look. Με όποιο απο τα 2 πάντως δύσκολα θα καταλάβουν πάνω απο 1-2 άνθρωποι στους 10 γύρω σου τι οδηγείς Συμφωνώ με όσα λες, έχω διαβάσει (μακάρι να είχα την τύχη) ότι στην έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό (εως 40-45% βαθμό εμπλοκής) και τις διορθώσεις στην ανάρτηση αναλόγως το MY, έστρωσε αρκετά. Όχι ότι ήταν τέτοιος ο σκοπός της AMG βεβαια, αφού ως hairy animal πουλούσε μια χαρά και έσπαγε το σοβαρό προφίλ της Merc για να προσελκύσει και διαφορετικά target group. Το Audi είναι σαφώς πιο διακριτικό, εκπληκτικό μοτέρ, πολύ subtle αλλά μυώδης εμφάνιση , ως τετρακίνητο με torsen όμως με όλα τα θετικά και τα αρνητικά. Δύσκολα λες και όχι. Εν τέλει, ο ήχος είναι που ακόμα και στον αμύητο θα βροντοφωνάξει οτι κάτι διαφορετικό παίζει με αυτό το τετράθυρο sedan που μοιάζει με του γείτονα το 1.8 ΥΓ ακόμη και η τελευταία C63 S πάντως, επειδή την άκουσα απο ομογενή εκ Γερμανίας ορμώμενο, παρά τα turbo , ακούγεται ΠΑΡΑ πολύ καλά , τολμώ να πω πιο εύηχη κι απο 488 ( απο video η τελευταία) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 6, 2016 #3294 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 7 hours ago, Thresh86 said: Συμφωνώ με όσα λες, έχω διαβάσει (μακάρι να είχα την τύχη) ότι στην έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό (εως 40-45% βαθμό εμπλοκής) και τις διορθώσεις στην ανάρτηση αναλόγως το MY, έστρωσε αρκετά. Όχι ότι ήταν τέτοιος ο σκοπός της AMG βεβαια, αφού ως hairy animal πουλούσε μια χαρά και έσπαγε το σοβαρό προφίλ της Merc για να προσελκύσει και διαφορετικά target group. Το Audi είναι σαφώς πιο διακριτικό, εκπληκτικό μοτέρ, πολύ subtle αλλά μυώδης εμφάνιση , ως τετρακίνητο με torsen όμως με όλα τα θετικά και τα αρνητικά. Δύσκολα λες και όχι. Εν τέλει, ο ήχος είναι που ακόμα και στον αμύητο θα βροντοφωνάξει οτι κάτι διαφορετικό παίζει με αυτό το τετράθυρο sedan που μοιάζει με του γείτονα το 1.8 ΥΓ ακόμη και η τελευταία C63 S πάντως, επειδή την άκουσα απο ομογενή εκ Γερμανίας ορμώμενο, παρά τα turbo , ακούγεται ΠΑΡΑ πολύ καλά , τολμώ να πω πιο εύηχη κι απο 488 ( απο video η τελευταία) Nαι η merc συνεχίζει να έχει απίστευτο ήχο και στα turbo μοτέρ της, η ferrari καπου το έχασε!! Επίσης η τελευταία c και η 4θυρη και η coupe εχει ξεφύγει σε εμφάνιση, ακόμα και οι απλές εκδόσεις είναι όμορφες πόσο μάλλον τα amg... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Δεκέμβριος 7, 2016 #3295 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2016 Πάντως χθες που είδα μια νέα Ε250, πόσο όμορφη την έχουν κάνει; Αν και Audi fan, οι νέες σείρες της Merc είναι πανέμορφες. Εκτός της Α sedan series που δεν μου αρέσει ο κωλος, όλες οι άλλες είναι πανέμορφες. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 7, 2016 #3296 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2016 πριν 15 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Nαι η merc συνεχίζει να έχει απίστευτο ήχο και στα turbo μοτέρ της, η ferrari καπου το έχασε!! Επίσης η τελευταία c και η 4θυρη και η coupe εχει ξεφύγει σε εμφάνιση, ακόμα και οι απλές εκδόσεις είναι όμορφες πόσο μάλλον τα amg... H C Coupe είναι αυτοκίνητο με άποψη στο design , θελκτική και ισορροπημένη , μ'αρέσει πολύ, είχα μπει configurator να δω τιμές , κοντοστάθηκα ,μετέπειτα έκλεισα στωικά τον browser και πήρα αγκαλιά το αγαπημένο μου αρκουδάκι (Παρλαπίπας) κλαίγοντας 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 7, 2016 #3297 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2016 (edited) 22 minutes ago, Thresh86 said: H C Coupe είναι αυτοκίνητο με άποψη στο design , θελκτική και ισορροπημένη , μ'αρέσει πολύ, είχα μπει configurator να δω τιμές , κοντοστάθηκα ,μετέπειτα έκλεισα στωικά τον browser και πήρα αγκαλιά το αγαπημένο μου αρκουδάκι (Παρλαπίπας) κλαίγοντας Kαλά οι τιμές, ειδικά στην Ελλάδα με τους εξτρα φόρους, ειναι σε άλλο level!! Πήρε φίλος cla 200 πέρισυ που ειναι 1.6t με τα 156hp, αυτόματο, 2-3 πακέτα με αισθητήρες βροχής-φωτός, εσωτερικό κρυφό φωτισμό/xenon/led φώτα πίσω, πανοραμική οροφή, 17αρες, αισθητήρες παντου+ αυτόματο παρκαρισμα, ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες και τη μεγάλη οθόνη για το infotainment (που πήγαινε πακετο με bluetooth νομίζω) Δεν έβαλε λίγα έξτρα αλλά είχε ακομα να βάλει 1-2 amg pack, δερματα, navi κλπ. Εστω και έτσι το αυτοκίνητο πήγε 43k€!!!! Προσωπικά δεν τα έδινα ποτέ, αλλά ο καθένας ψωνίζει με τα δικά του δεδομένα και θέλω... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 7, 2016 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Δεκέμβριος 7, 2016 #3298 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2016 4 hours ago, jax7480 said: Πάντως χθες που είδα μια νέα Ε250, πόσο όμορφη την έχουν κάνει; Αν και Audi fan, οι νέες σείρες της Merc είναι πανέμορφες. Εκτός της Α sedan series που δεν μου αρέσει ο κωλος, όλες οι άλλες είναι πανέμορφες. Πάντως όλες οι Mercedes μου φαίνονταν γεροντιστηκες, τώρα που σαρανταρισα άρχισαν να μου αρέσουν.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 7, 2016 #3299 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2016 3 minutes ago, bassplayer said: Πάντως όλες οι Mercedes μου φαίνονταν γεροντιστηκες, τώρα που σαρανταρισα άρχισαν να μου αρέσουν.... Δεν φταίει οτι 40ρησες, απλά η merc αποφάσισε να γίνει έντονα ανταγωνιστική απο την προηγούμενη γενιά c και μετά, πρίν ήταν όντως όλες παπουδιέρες Ακόμα και οι amg οι παλιές ήταν gt ουσιαστικά, δεν είχαν καμία σχέση με τα rs της audi και τις m της bmw.... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 7, 2016 #3300 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2016 (edited) Όχι απαραίτητα gt, αναλόγως. ( προειδοποίηση : ακολουθεί σεντόνι μεγάλο όσο και ο συνήθως κυβισμός των AMG ) Για να κατανοήσουμε καλύτερα τη φιλοσοφία, η Mercedes ήταν ουσιαστικά εξωφρενικά εξελιγμένη ως εταιρία στα 50-60's. Έφτιαχνε άνετα απο τα πιο πολυτελή μέχρι τα πιο σπορ αυτοκίνητα της εποχής , με πολλές διακρίσεις στους αγώνες. Πειραματίστηκε (απο τις απολύτως πρώτες αν όχι η πρώτη) με σπορ κινητήρες diesel, wankel και ελαφρύτερα υλικά. Το πρόβλημα όμως ήταν στα 1955 , όπου έγινε ένα τρομακτικό ατύχημα στο Le Mans , με αποτέλεσμα 84 άνθρωποι νεκροί δυστυχώς Έκτοτε η εταιρία , επέβαλε στον εαυτό της ένα αγωνιστικό ban που κράτησε μέχρι και τη δεκαετία του '80 (φήμες αναφέρουν οτι η FIA το επέβαλε ανεπίσημα). Αυτό σήμαινε πρακτικά οτι μπορούσε να πειραματιστεί μεν και ανεπίσημα σε αγώνες μέσω της AMG αλλά περιορισμένα. Είχε αντίκτυπο και στα αυτοκίνητα δρόμου όπου οι πραγματικά σπορ και "στριφτερές" κατασκευές δρόμου ήταν πλέον σποραδικές. Απο την δεκαετία του 80' ή μάλλον στα τέλη αυτής, άρχισαν να επιστρέφουν οι σπορ και όχι απλά gt κατασκευές της Merc και τα τελευταία 20 χρόνια είδαμε SLR, Black Series ενώ οι τελευταίες AMG είναι πλέον και εξαιρετικές σε σπορ οδηγική συμπεριφορά όπως θα την ήθελε ένας αντίστοιχος BMWόφιλος. Ο συνειδητοποιημένος οδηγός Audi RS δύσκολα θα έψαχνε σε BMW M / Merc AMG αφού δεν υπάρχει η τετρακίνηση. Μέχρι σήμερα αυτό βέβαια Still , είχε τις στιγμές τις και πιο πριν : 300 SEL 6.8 V8 (Red Pig ) AMG Hammer (500E original - συνεργασία με Porsche) 190E (ο λόγος που δημιουργήθηκε η M3) C43 AMG Είχα υπόψιν μου και ένα φανταστικό video για την C43 AMG δια χειρός Tsuchiya , απο Best Motoring του 2000 που οδηγείται σε κάποιου είδους touge διαδρομή παράλληλα με M5 και μερικά ακόμη. Μπορεί να μη καταλαβαίνω Ιαπωνικά αλλά έναν ευχαριστημένο οδηγό αγώνων τον καταλαβαίνει ο καθένας. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 7, 2016 από Thresh86 . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now