racer Ιανουάριος 28, 2015 #302 Ιανουάριος 28, 2015 http://www.speedhunters.com/2014/10/inside-nismo-a-day-at-omori-factory/?utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=dBK223&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook#!dBK223 1
hayabusa Ιανουάριος 29, 2015 #303 Ιανουάριος 29, 2015 Παίδες, έχουμε υπόψη κάποιον καλό (και αν γινεται οικονομικό) ταπετσέρη για να ντύσω το σαλόνι του αυτοκινήτου ; Ο Ρέλλας, για τον οποίο έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια, απ'ότι είδα βάζει μόνο δερμάτινες ταπετσαρίες, κάτι που θα ήθελα να αποφύγω καθώς προτιμώ το ύφασμα. Επίσης, από τιμές ξέρουμε πόσο περίπου πάει η δουλειά ;
Samael Ιανουάριος 29, 2015 #304 Ιανουάριος 29, 2015 Lolen pt.2 !Εξωπραγματικές επιταχύνσεις, στα χαμηλά δε δουλεύει καν, μόλις αρπάξει ανεβάζει στροφές ποιο γρήγορα και απο αγωνιστικό super bike! Δες το ελληνικό Mitsubishi Lancer EVO με τα 2.145 άλογα στις 12.200 σ.α.λ να επιταχύνει σαν τρελό 3
Delijohn Ιανουάριος 29, 2015 #305 Ιανουάριος 29, 2015 Πρέπει να'χει "ξεστρώσει" πολλούς δρόμους ξεκινώντας. Ή να'χει αλλάξει έστω κ λίγο τη φορά που γυρνά η γη, όπως θα'λεγε κι ο clarkson. 1
Lakisss Ιανουάριος 29, 2015 #306 Ιανουάριος 29, 2015 (edited) Περίεργο... αυτό επιταχύνει με τόσα άλογα και δεν σπινιάρει καθόλου στην αρχή; Ούτε μια μαύρη γραμμή στην άσφαλτο; εδώ με κόλλα και drag λάστιχα γράφει Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 29, 2015 από Lakisss
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2015 #309 Ιανουάριος 30, 2015 (edited) απαράδεκτοι και οι δύο Petrolheads που συνέχισαν εφόσον είδαν την κολοτούμπα του μπροστινού τους ! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2015 από ARMAGEDDON
Nickzzz Ιανουάριος 30, 2015 #311 Ιανουάριος 30, 2015 απαράδεκτοι και οι δύο Petrolheads που συνέχισαν εφόσον είδαν την κολοτούμπα του μπροστινού τους ! 99% είναι οι κανόνες της πίστας , οτι δεν σταματάς ακόμα και τρακάρισμα να γίνει για να μην γίνουν χειρότερα τα πράματα.. 2
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2015 #312 Ιανουάριος 30, 2015 μεταξύ μας είμαστε όλοι ξέρουμε πόσο μπορούμε η όχι να βοηθήσουμε οι κανόνες είναι δικαιολογίες ! τα 5-10 λεπτά καθυστέρησης είναι αρκετά μοιραία !πάντα για σοβαρά όχι του έφυγε βγήκε στο γρασίδι ακούμπησε και λίγο μπάρα ... για όπως το παραπάνω να σηκωθεί στον αέρα κλπδεν συνεχίζω ...
SirDiman Ιανουάριος 30, 2015 #313 Ιανουάριος 30, 2015 (edited) Ρε συ αμα σταματησουν να βοηθησουν και μετα πεσει αλλος πανω τους και απο 1 γινουν 5 νεκροι (ενας στα σχολια λεει οτι δεν επαθε κατι ο οδηγος) καλυτερα θα ειναι?Καλυτερα προστατευμενοι ειναι μεσα στο αυτοκινητο παρα εξω... 80 κιλα vs 1,5 τονο. Δεν ηταν δα και στο οδοστρωμα αιμοφυρτοι Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2015 από SirDiman
hayabusa Ιανουάριος 30, 2015 #314 Ιανουάριος 30, 2015 Παίδες, έχουμε υπόψη κάποιον καλό (και αν γινεται οικονομικό) ταπετσέρη για να ντύσω το σαλόνι του αυτοκινήτου ; Ο Ρέλλας, για τον οποίο έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια, απ'ότι είδα βάζει μόνο δερμάτινες ταπετσαρίες, κάτι που θα ήθελα να αποφύγω καθώς προτιμώ το ύφασμα. Επίσης, από τιμές ξέρουμε πόσο περίπου πάει η δουλειά ; κανείς ρε ;
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2015 #315 Ιανουάριος 30, 2015 (edited) κανείς ρε ; είχα πάει με ένα φιλαράκι την προηγούμενη βδομάδα στην carrera για το BMW που έχει αρκετά παλιό , (βρίσκετε εκεί που είναι ο Παζαροπουλος , στο ίδιο κτήριο είναι) για να πάρει τιμές για ταπετσαρία ουρανού + δέρματα μπρος πίσω καθίσματα (κουστούμι όλη η καμπίνα μέσα + λεβιέ,και χειρόφρενο) έχουμε και λέμε οροφή με ήλιο οροφή μην τα πολυλογώ 1000αρικο περίπου για όλα + 5 χρόνια γραπτή εγγύηση ... ουρανός+κολονάκια 200ευρώ καθίσματα 700~800 ευρώ αλέκιαστα δέρματα Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2015 από ARMAGEDDON 1
hayabusa Ιανουάριος 30, 2015 #316 Ιανουάριος 30, 2015 πέρα από το ότι όπως ειπα δεν θέλω δέρματα, με 700-800 ευρώ το αφήνω όπως ειναι
ARMAGEDDON Ιανουάριος 30, 2015 #317 Ιανουάριος 30, 2015 αν είσαι Αθήνα δεν έχεις να χάσεις τίποτα να πας να ρωτήσεις απο κοντά 1
PetrosD Ιανουάριος 30, 2015 #318 Ιανουάριος 30, 2015 Ήμουν έτοιμος να διατυπώσω μερικές απορίες προς όλους αλλά πιο πάνω βλέπω αυτό: είχα πάει με ένα φιλαράκι την προηγούμενη βδομάδα στην carrera για το BMW που έχει αρκετά παλιό Κι εσύ BMW έχεις; είδα τί είχες γράψει πριν το edit. 1
ΣτοΠαραΠεντε Φεβρουάριος 3, 2015 #320 Φεβρουάριος 3, 2015 Σχετικά με τα καύσιμα, είναι καλύτερο ένα βενζινοκίνητο το οποίο θα μετατραπεί σε αεριοκίνητο ή ένα πετρελαιοκίνητο; Και για τα πετρελαιοκίνητα τι ισχύει με τα φίλτρα;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now