Jump to content



Recommended Posts

Μέχρι Ford πλησίασα από Γερμανικά :p

Η αλήθεια είναι ότι το καινούριο Beetle μου άρεσε πολύ. 

Επιτέλους δείχνει ακριβό. Το πρόβλημα είναι ότι είναι και ακριβό :p 

Είχαν το dune, αυτό δηλαδή:

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/8653627/

 

25000 για golf too much, δεν είπα ότι είναι cost-effective, αλλά ότι ήταν από τα πιο ωραία ρετρό αυτοκίνητα που έχω δει.

Άνετο σε χώρους, ταμπλό με πληροφορίες (πίεση turbo, θερμοκρασία λαδιού) κλπ. 

 

Στα πιο cost-effective αυτοκίνητα ήταν το ibiza 1.8 με 190 άλογα. 17000 ευρώ. 

(edited)
πριν 14 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Μην είσαι τόσο απόλυτος, το Punto το έχω δει να δουλεύει χωρίς (όχι το δικό μου, μας έδειχνε ένα παιδί ένα jump starter λιθίου που μια το συνέδεε / μια το έβγαζε, και χωρίς μπαταρία πάνω το αμάξι).

 

Να υποθεσω οτι δουλευε ρελαντι και για λιγο χρονικο διαστημα.

Αναψε τα φωτα κανε κανα 2 γυρες στο τετραγωνο και πες σε ποση ωρα θα σβησει ;)

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 2
On 27/10/2016 at 3:48 PM, and64 said:

γιατί το αυτοκίνητο οταν δουλεύει με χαμηλό φορτίο (ρελαντί, κίνηση με λίγα χλμ/στροφές) ρουφάει ρεύμα συνέχεια απο τη μπαταρία, το δυναμό μόνο του δεν επαρκεί.

 

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό. Το δυναμό βγάζει π.χ. 110 ή 140 αμπέρ στις 1200κάτι στροφές.

 

On 28/10/2016 at 10:56 AM, Thresh86 said:

Τελικά η νέα 5άρα με M-Pack και καταπληκτικά πλάνα , είναι πιο ενδιαφέρουσα

 

 

 

Είμαι fan της μάρκας, αλλά το βιντεάκι για γέλια.

 

On 29/10/2016 at 7:27 AM, 2cpu said:

δεν ξερω αλλα ακομα με συγκινει η Ε 39.

 

 

Σε αυτό το βιντεάκι φαίνεται πόσο πιο ρεαλιστικά πλάνα έκαναν με αυτό το αυτοκίνητο.

Μία ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Στα πιο cost-effective αυτοκίνητα ήταν το ibiza 1.8 με 190 άλογα. 17000 ευρώ. 

Με ταμπλο για κλωτσιες, λες και το κανανε επιτηδες

  • Like 2
34 minutes ago, PetrosD said:

 

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό. Το δυναμό βγάζει π.χ. 110 ή 140 αμπέρ στις 1200κάτι στροφές.

Και πως εξηγείς τη συμπεριφορά που περιγράφω εδώ ;

Έκανα διαδρομή Μαρούσι-Παγκράτι και το ρελαντί μου δεν επεσε ποτέ κατω απο τις 1200. Καθόμουν στα φανάρια και με κοίταγαν σαν εξωγήινο γιατί εκτός απο τις στροφές βουιζαν και τα βεντιλατερ, σαν τρένο εκανε :p 

21 hours ago, shattered said:

ξεκινάμε απο το γεγονός ότι κανένα αμάξι δεν πρόκειται να δουλέψει(ή να συνεχίσει να δουλεύει) χωρίς μπαταρία (ίσως κανένα αρχαίο με magneto's αντι για distributor αλλά και πάλι απίθανο)
χωρίς μπαταρία δεν κλείνει κανένα κύκλωμα στο αμάξι οπότε πάπαλα

 

μάλλον παραγέμισε διότι είτε κάτι στο δυναμό δεν δούλεψε σωστά(λογικά αυτόματος ή/και τρανσιστορ) και αντί για 13.8volt max είχες 14-15

 

Το δικό μου (για πάραδειγμα), αν το βάλω μπροστά και αποσυνδέσω τη μπαταρία, συνεχίζει να δουλεύει κανονικά. Και δεν είναι αρχαίο.

Επίσης, δεν παθαίνει τίποτα η μπαταρία αν το δυναμό (ή κάποιος φορτιστής) της δίνει 15 βολτ. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

Νομίζω έχει να κάνει με πόσα ηλεκτρικά κουβαλάει το αμάξι. Προφανώς στις παλαιότερες γενιές ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα.

 

Τώρα πχ ανάλογα τι ρεύμα δίνει η μπαταρία δεν σου επιτρέπει ή σου επιτρέπει μόνο ορισμένες λειτουργίες, είναι πολύ πιο σύνθετοι οι εγκέφαλοι τους.

πριν 22 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Είμαι fan της μάρκας, αλλά το βιντεάκι για γέλια.

 

Δεν απευθύνεται σε fan της μάρκας  πρωτίστως , οι ίδιοι γνωρίζουν ήδη τα χαρακτηριστικά της 5άρας.

 

Το καλύτερο φιλμάκι imho απο τη καταπληκτική σειρά είναι το Beat The Devil

 

   

  • Like 2
On 30/10/2016 at 10:23 AM, 2cpu said:

Να υποθεσω οτι δουλευε ρελαντι και για λιγο χρονικο διαστημα.

Αναψε τα φωτα κανε κανα 2 γυρες στο τετραγωνο και πες σε ποση ωρα θα σβησει ;)

 

 

Κανονικά πορεία, με σταματήματα, επιταχύνσεις και φώτα. Δεν έσβησε ποτέ.

Κομματακι απιθανο Πετρο (αν και αναφερομουν  στον Σωτηρη)

μιας και ειναι γνωστο οτι τα μπιμερ περαν εβδομαδας ακινησιας δεν ανοιγουν καν τα

κεντρικα κλειδωματα.Και ο κουμπαρος μου με Ε34 οταν δουλευε στο Αγιο Ορος το παθαινε

και φιλος με ασσο (σειρα 1) σε κλειστο γκαραζ  το αφησε για μια βδομαδα και μετα με ρωτουσε πως να το

ανοιξει μιας και δεν ανοιγαν ουτε οι κλειδαριες.Ποσο μαλιστα να το οδηγας χωρις μπαταρια.

Η Ε 34 λιγο που την ειχα δει ειχε γυρω στους 30 με 40 μη σε πω και παραπανω εγκεφαλους.

Ολοι αυτοι θελουν ρευμα και σωστο ρευμα.

Μα αφού το έκανα (και με μοτέρ M50 από E34), πώς είναι απίθανο;

Το ξέρω ότι αναφερόσουν στο Σωτήρη.

Όσο αφορά τις μπαταρίες, για να φτάσει ένα αυτοκίνητο να την ρίξει όταν δεν κινείτε, δε πάει να πει ότι υπάρχει έστω και μια ελάχιστη κατανάλωση απ τα κυκλώματα του;

 

Ρωτάω διότι η μπαταρίες που αγοράζουμε από τα καταστήματα δεν αποφορτίζονται για αρκετούς μήνες, σωστά;

Κάποιες μπορεί να είναι και κατασκευασμένες ένα χρόνο και να είναι στο ράφι πχ.

7 hours ago, UltraB said:

Όσο αφορά τις μπαταρίες, για να φτάσει ένα αυτοκίνητο να την ρίξει όταν δεν κινείτε, δε πάει να πει ότι υπάρχει έστω και μια ελάχιστη κατανάλωση απ τα κυκλώματα του;

 

Ρωτάω διότι η μπαταρίες που αγοράζουμε από τα καταστήματα δεν αποφορτίζονται για αρκετούς μήνες, σωστά;

Κάποιες μπορεί να είναι και κατασκευασμένες ένα χρόνο και να είναι στο ράφι πχ.

 

Ναι όλα έχουν μια ελάχιστη κατανάλωση. Εάν βγάλεις τον πόλο, μπορείς να το κρατήσεις για μήνες (μέχρι 3 μήνες σίγουρα το έχω κάνει). Εάν όχι, αναλόγως το αυτοκίνητο, είσαι γύρω στο μήνα. Αν ξέρεις ότι θα το αφήσεις πάνω από βδομάδα, καλό είανι να βγάλεις τον πόλο (εκτός αν π.χ. το αφήνεις σε αεροδρόμιο οπότε οκ τώρα να κάθεσαι να βγάζεις πόλους είναι θέμα).

 

Τώρα αν έχεις διαρροή (συνήθως από ηχοσυστήματα κλπ.) μπορεί να αδειάζει και στις 1-2 μέρες.

  • Like 2
(edited)
21 hours ago, UltraB said:

Όσο αφορά τις μπαταρίες, για να φτάσει ένα αυτοκίνητο να την ρίξει όταν δεν κινείτε, δε πάει να πει ότι υπάρχει έστω και μια ελάχιστη κατανάλωση απ τα κυκλώματα του;

 

Ρωτάω διότι η μπαταρίες που αγοράζουμε από τα καταστήματα δεν αποφορτίζονται για αρκετούς μήνες, σωστά;

Κάποιες μπορεί να είναι και κατασκευασμένες ένα χρόνο και να είναι στο ράφι πχ.

Ναι στην πρώτη πρόταση.

 

Στα καταστήματα, υποτίθεται τις φορτίζουν ανά 3 μήνες, όταν είναι στο ράφι. Επίσης δε νομίζω να μένουν ένα χρόνο απούλητες.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
22 hours ago, UltraB said:

Ρωτάω διότι η μπαταρίες που αγοράζουμε από τα καταστήματα δεν αποφορτίζονται για αρκετούς μήνες, σωστά;

Κάποιες μπορεί να είναι και κατασκευασμένες ένα χρόνο και να είναι στο ράφι πχ.

 

Σε κατάστημα λιανικής που είχα δουλέψει εγώ (πριν χρόνια), οι μπαταρίες έρχονταν άδειες από υγρά και ξεφόρτιστες.

Τις γεμίζαμε και τις φορτίζαμε εμείς εκεί, για να έρθει ο πελάτης και να την πάρει έτοιμη για τοποθέτηση.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.