Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 27/10/2016 at 4:48 PM, and64 said:

Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Πόσα χρόνια έχεις αυτή που φοράς τώρα;

Στο golf, λόγω dsg εχω 62αρα μπαταρία (το χειροκίνητο φοράει 45αρα!!) οτι μάρκα και να του βάλω, χωρίς υπερβολές στη χρήση (εννοώ να ακούω 1 ώρα ραδιόφωνο σταματημένος, φώτα αναμένα με σβηστό μοτέρ κλπ κλπ) βγάζει max 4 χρόνια γιατί το αυτοκίνητο οταν δουλεύει με χαμηλό φορτίο (ρελαντί, κίνηση με λίγα χλμ/στροφές) ρουφάει ρεύμα συνέχεια απο τη μπαταρία, το δυναμό μόνο του δεν επαρκεί. 

 

Δεν νομίζω ότι παίζει το σενάριο αυτό, τα alternator αποδίδουν καλά σε χαμηλές στροφές, δεν είναι δυναμό ποδηλάτου :p

 

On 27/10/2016 at 0:22 PM, Γιάννης_84 said:

Μου είχε πει ο ηλεκτρολόγος μου όταν είχε χρειαστεί να αλλάξω κι εγώ μπαταρία σε ένα fiat, να μη βάλω μεγαλύτερων χαρακτηριστικών από αυτή που λέει ο κατασκευαστής γιατί θα ζοριζόταν το δυναμό λέει.

 

Δεν το βλέπω πολύ πιθανό γιατί π.χ. στο Punto έχει 160A rating. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε:

δεν ξερω αλλα ακομα με συγκινει η Ε 39.

 

Madonna mia ! ?

 

Διαχρονική επιλογή Ε39 , ιδιαίτερα ισορροπημένη ως Μ αυτοκίνητο.

 

Η επιλογή μου στις 5αρες είναι η Ε60 , ένα πολύ καλοζυγισμενο πλαίσιο με σχεδίαση που είχε κάτι να πει. Λίγο πιο αξιόπιστη θα μπορούσε να είναι αλλά δε πας σε τέτοια αυτοκίνητα υπολογίζοντας το καθε σου ευρώ. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

 

Δεν νομίζω ότι παίζει το σενάριο αυτό, τα alternator αποδίδουν καλά σε χαμηλές στροφές, δεν είναι δυναμό ποδηλάτου :p

 θΑ σου πω γιατί το λέω αυτο: όταν εμεινα και με έβαλε η οδική το αμάξι δουλεύε συνεχώς 1500-2000 στροφές σταματημενο και με μικρές ταχύτητες που το κιβώτιο ανεβοκατεβαζει συνεχώς, χωρίς να έχω αναμενο τπτ (φώτα, a/c, αλλά τα βεντιλατερ δούλευαν μόνιμα στο τέρμα κολλημένα από μόνα τους!) απλά για να πηγαινει...

Κάποια στιγμή έβαλα όπισθεν και ανέβασε 2500 μόνο του!!

 

Οταν ρολαριζα >60kmh δούλευε κανονικά, εβαζε 6η και πήγαινε με 1200 στροφές οπότε μάλλον δεν φτανει το Δυναμό από μόνο του οταν δεν έχεις αρκετές στροφές, το dsg θελει ρεύμα φουλ...

Link to comment
Share on other sites

Αναποφάσιστος, vol #unknown 

  1. http://www.skroutz.gr/s/4068620/Bosch-S5002-54AH-530A.html
  2. http://www.skroutz.gr/s/4646721/Varta-Silver-Dynamic-C30-12V-54AH-530EN.html
  3. http://www.skroutz.gr/s/4646682/Varta-Blue-Dynamic-D43-12V-60AH-540EN.html
  4. http://www.skroutz.gr/s/5000265/Varta-Silver-Dynamic-D21-12V-61AH-600EN.html

Παίζει η πρώτη να είναι ίδια η ίδια με την δεύτερη. Βέβαια για τις Varta διαβάζω τα καλύτερα, σε αντίθεση με της Bosch που είναι ανάμεικτα τα σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, and64 said:

 θΑ σου πω γιατί το λέω αυτο: όταν εμεινα και με έβαλε η οδική το αμάξι δουλεύε συνεχώς 1500-2000 στροφές σταματημενο και με μικρές ταχύτητες που το κιβώτιο ανεβοκατεβαζει συνεχώς, χωρίς να έχω αναμενο τπτ (φώτα, a/c, αλλά τα βεντιλατερ δούλευαν μόνιμα στο τέρμα κολλημένα από μόνα τους!) απλά για να πηγαινει...

Κάποια στιγμή έβαλα όπισθεν και ανέβασε 2500 μόνο του!!

 

Οταν ρολαριζα >60kmh δούλευε κανονικά, εβαζε 6η και πήγαινε με 1200 στροφές οπότε μάλλον δεν φτανει το Δυναμό από μόνο του οταν δεν έχεις αρκετές στροφές, το dsg θελει ρεύμα φουλ...

 

Ναι οκ αλλά από την μπαταρία ρεύμα αποκλείεται να τραβάει. Και να βγάλεις τον πόλο δουλεύει. Τώρα τι βλακεία έχουν σχεδιάσει στη VW δεν θέλω να ξέρω, μου φτάνουν οι σχεδιαστικές καινοτομίες των fiat :p 

Αμφιβάλλω ότι το DSG τραβάει ρεύμα όταν δεν κάνει αλλαγές. Ποιος ο λόγος? Στο Stilo που έχω Selespeed (άλλη φιλοσοφία μεν, αυτοματοποιημένο δε) απλά έχει μια αντλία που σηκώνει πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα. Με το που ανοίγεις την πόρτα του οδηγού ξεκινάει να δουλεύει (την ακούς) για να έχει πίεση το κύκλωμα. Εκεί χρειάζεται η extra μπαταρία, προτού ξεκινήσεις το αμάξι. Με πεσμένη μπαταρία το αυτοκίνητο σβηστό κάνει τρέλες. Χορεύουν διάφορα ρελέ και ξεκινάει π.χ. το βεντιλατέρ της ψύξης, ή σηκώνει στο άσχετο πίεση το κιβώτιο.

 

Γιατί στο λέω...  Στο παλιό μου αυτοκίνητο είχα μείνει από alternator το ~2003 στον Ευαγγελισμό διαστάυρωση Βασιλίσσης Σοφίας με δεν θυμάμαι τι άλλο, και είχα κάνει 20-30 μέτρα με μπαταρία μέχρι να το στροφάρω και να μου δώσει λίγο ρεύμα το αλτερνέητορ (ήταν στα τελευταία οι ψύκτρες) και να ξαναδουλέψει.

Δεν θες να ξέρεις τι ωραίο ρεύμα έδινε η μπαταρία και πόσο γλυκά δούλευε, ρέταρε το αμάξι, τα φώτα έπεσαν στο 1/2 της έντασης και με το ζόρι δούλεψαν τα μπουζί να τσούλησει. Και μιλάμε για αμάξι που το μόνο ηλεκτρονικό που είχε ήταν η ανάφλεξη. Σήμερα απλά με το που μείνεις από αλτερνέητορ και πας να γυρίσεις το ηλεκτρικό τιμόνι έχεις σβήσει.

 

Αν το αυτοκίνητό σου έχει αυξημένες ανάγκες σε ρεύμα, προφανώς η μαμά VW θα του έχει φορέσει μεγαλύτερο αλτερνέητορ (μπορεί και όχι, αλλά τότε ξέρεις που σε έκλεψαν). Η μπαταρία μικρό ρόλο παίζει εν κινήσει, εκτός αν έχεις start and stop οπότε εκεί θα τό χουν σχεδιάσει διαφορετικά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 
Ναι οκ αλλά από την μπαταρία ρεύμα αποκλείεται να τραβάει. Και να βγάλεις τον πόλο δουλεύει. Τώρα τι βλακεία έχουν σχεδιάσει στη VW δεν θέλω να ξέρω, μου φτάνουν οι σχεδιαστικές καινοτομίες των fiat [emoji14] 
Αμφιβάλλω ότι το DSG τραβάει ρεύμα όταν δεν κάνει αλλαγές. Ποιος ο λόγος? Στο Stilo που έχω Selespeed (άλλη φιλοσοφία μεν, αυτοματοποιημένο δε) απλά έχει μια αντλία που σηκώνει πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα. Με το που ανοίγεις την πόρτα του οδηγού ξεκινάει να δουλεύει (την ακούς) για να έχει πίεση το κύκλωμα. Εκεί χρειάζεται η extra μπαταρία, προτού ξεκινήσεις το αμάξι. Με πεσμένη μπαταρία το αυτοκίνητο σβηστό κάνει τρέλες. Χορεύουν διάφορα ρελέ και ξεκινάει π.χ. το βεντιλατέρ της ψύξης, ή σηκώνει στο άσχετο πίεση το κιβώτιο.
 
Γιατί στο λέω...  Στο παλιό μου αυτοκίνητο είχα μείνει από alternator το ~2003 στον Ευαγγελισμό διαστάυρωση Βασιλίσσης Σοφίας με δεν θυμάμαι τι άλλο, και είχα κάνει 20-30 μέτρα με μπαταρία μέχρι να το στροφάρω και να μου δώσει λίγο ρεύμα το αλτερνέητορ (ήταν στα τελευταία οι ψύκτρες) και να ξαναδουλέψει.
Δεν θες να ξέρεις τι ωραίο ρεύμα έδινε η μπαταρία και πόσο γλυκά δούλευε, ρέταρε το αμάξι, τα φώτα έπεσαν στο 1/2 της έντασης και με το ζόρι δούλεψαν τα μπουζί να τσούλησει. Και μιλάμε για αμάξι που το μόνο ηλεκτρονικό που είχε ήταν η ανάφλεξη. Σήμερα απλά με το που μείνεις από αλτερνέητορ και πας να γυρίσεις το ηλεκτρικό τιμόνι έχεις σβήσει.
 
Αν το αυτοκίνητό σου έχει αυξημένες ανάγκες σε ρεύμα, προφανώς η μαμά VW θα του έχει φορέσει μεγαλύτερο αλτερνέητορ (μπορεί και όχι, αλλά τότε ξέρεις που σε έκλεψαν). Η μπαταρία μικρό ρόλο παίζει εν κινήσει, εκτός αν έχεις start and stop οπότε εκεί θα τό χουν σχεδιάσει διαφορετικά.


Start stop δεν έχω αλλά το dsg φοράει 62αρα μπαταρία αντί για 45 του χειροκίνητου,οποτε κάποια &@%=?@ έχει κάνει η vw.

Η αντλία που ακούς αμφιβάλω ότι είναι το κιβώτιο. Και το golf το κάνει και είναι η αντλία βενζίνης που δουλεύει (η πίσω του ρεζερβουάρ)

Έτσι με μπαταρία χωρίς alternator έχω πάει και γω δυστυχώς με το megane τις 2 φορές που είχε σπάσει το ραουλο...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, UltraB said:

Αναποφάσιστος, vol #unknown 

  1. http://www.skroutz.gr/s/4068620/Bosch-S5002-54AH-530A.html
  2. http://www.skroutz.gr/s/4646721/Varta-Silver-Dynamic-C30-12V-54AH-530EN.html
  3. http://www.skroutz.gr/s/4646682/Varta-Blue-Dynamic-D43-12V-60AH-540EN.html
  4. http://www.skroutz.gr/s/5000265/Varta-Silver-Dynamic-D21-12V-61AH-600EN.html

Παίζει η πρώτη να είναι ίδια η ίδια με την δεύτερη. Βέβαια για τις Varta διαβάζω τα καλύτερα, σε αντίθεση με της Bosch που είναι ανάμεικτα τα σχόλια.

Το Punto άλλαξε την εργοστασιακή Varta στα 4 χρόνια, μετά Varta 4 χρόνια (από αντιπροσωπεία), μετά noname 4 χρόνια και τώρα έχω τη Bosch 1 χρόνο και κάτι. 

Έχω ακούσει κι εγώ ότι οι Bosch τα φτήνουν στα 3 χρόνια αλλά δεν είναι ότι οι varta ζουν για μια ζωή. Κι οι exide έχουν καλό όνομα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Ναι οκ αλλά από την μπαταρία ρεύμα αποκλείεται να τραβάει.

Σωτηρη νομιζω εδω δεν εχεις απολυτο δικιο. Εγω οταν εμεινα απο δυναμο ο κινητηρας δουλευε αλλα τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα του αυτοκινητου οχι. Επαιρνε απο τη μπαταρια. Μετα ομως την αλλαξα γιατι αυτο τη σκοτωσε.

Τις προαλλες ημουν με ενα παλιο φιατ σε μεγαλη διαδρομη. Οταν παρκαρα εβγαινε καπνος απο το καπο. Ηταν η μπαταρια που ειχε υπερθερμανθει και βρασει (στα ορια για μπαμ) επειδη το αυτοκινητο την ξεζουμισε λογο αδυναμιας δυναμο. Κανονικα αυτο δεν θα επρεπε να συμβει αλλα ειτε ειναι απο κατασκευης λαθος ειτε καποιος αυτοματος δεν εκανε τη δουλεια του.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simon said:

 

Τις προαλλες ημουν με ενα παλιο φιατ σε μεγαλη διαδρομη. Οταν παρκαρα εβγαινε καπνος απο το καπο. Ηταν η μπαταρια που ειχε υπερθερμανθει και βρασει (στα ορια για μπαμ) επειδη το αυτοκινητο την ξεζουμισε λογο αδυναμιας δυναμο. Κανονικα αυτο δεν θα επρεπε να συμβει αλλα ειτε ειναι απο κατασκευης λαθος ειτε καποιος αυτοματος δεν εκανε τη δουλεια του.

 

αυτό πιο πολύ για υπερφόρτιση δυναμού παρά αδυναμία μου ακούγεται (δώσε 15+volts στον λαό)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος shattered έγραψε:

 

αυτό πιο πολύ για υπερφόρτιση δυναμού παρά αδυναμία μου ακούγεται (δώσε 15+volts στον λαό)

Ενω δουλευε εβγαλα την μπαταρια, εσβησε κατευθειαν. Στο συνεργειο συμφωνησαν (απο το τηλ) για την αιτια και στην πραξη αυτο ηταν το προβλημα. Δεν ξερω τι αλλο να σκεφτω :mellow:

Link to comment
Share on other sites

ξεκινάμε απο το γεγονός ότι κανένα αμάξι δεν πρόκειται να δουλέψει(ή να συνεχίσει να δουλεύει) χωρίς μπαταρία (ίσως κανένα αρχαίο με magneto's αντι για distributor αλλά και πάλι απίθανο)
χωρίς μπαταρία δεν κλείνει κανένα κύκλωμα στο αμάξι οπότε πάπαλα
τώρα απο εκεί και πέρα , η μπαταρία δεν έβρασε λόγω αδυναμίας(γιατί αν απλά άδειαζε η μπαταρία , στο τέλος θα ρέταρε και θα σου έσβηνε) αλλά μάλλον παραγέμισε διότι είτε κάτι στο δυναμό δεν δούλεψε σωστά(λογικά αυτόματος ή/και τρανσιστορ) και αντί για 13.8volt max είχες 14-15
γενικά ότι και να ήταν τυχερός είσαι που δεν έκλαψες κανένα ecu στο αμάξι

σε κάθε περίπτωση δεν έχει αξία να το συζητάμε παραπάνω, απροβλημάτιστο να ευχηθώ εγώ το fiat πάντως (απίθανο με την marelli αλλά ποτέ δεν ξέρεις)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, shattered said:

ξεκινάμε απο το γεγονός ότι κανένα αμάξι δεν πρόκειται να δουλέψει(ή να συνεχίσει να δουλεύει) χωρίς μπαταρία (ίσως κανένα αρχαίο με magneto's αντι για distributor αλλά και πάλι απίθανο)
χωρίς μπαταρία δεν κλείνει κανένα κύκλωμα στο αμάξι οπότε πάπαλα

 

Μην είσαι τόσο απόλυτος, το Punto το έχω δει να δουλεύει χωρίς (όχι το δικό μου, μας έδειχνε ένα παιδί ένα jump starter λιθίου που μια το συνέδεε / μια το έβγαζε, και χωρίς μπαταρία πάνω το αμάξι).

 

5 hours ago, Simon said:

Σωτηρη νομιζω εδω δεν εχεις απολυτο δικιο. Εγω οταν εμεινα απο δυναμο ο κινητηρας δουλευε αλλα τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα του αυτοκινητου οχι. Επαιρνε απο τη μπαταρια. Μετα ομως την αλλαξα γιατι αυτο τη σκοτωσε.

Τις προαλλες ημουν με ενα παλιο φιατ σε μεγαλη διαδρομη. Οταν παρκαρα εβγαινε καπνος απο το καπο. Ηταν η μπαταρια που ειχε υπερθερμανθει και βρασει (στα ορια για μπαμ) επειδη το αυτοκινητο την ξεζουμισε λογο αδυναμιας δυναμο. Κανονικα αυτο δεν θα επρεπε να συμβει αλλα ειτε ειναι απο κατασκευης λαθος ειτε καποιος αυτοματος δεν εκανε τη δουλεια του.

Alternator έχουν, όχι δυναμό :p  Έχει διαφορά. Λογικά λέγεται εναλλάκτης στα ελληνικά?

Ναι αν δεν δουλεύει το alternator, προφανώς θα πάρει από την μπαταρία. Όταν όμως έχεις ένα alternator που βγάζει ένα ρεύμα 13.6-14.4 volt και μια μπαταρία που βγάζει 12.6 volt, ποιος νομίζεις ότι τροφοδοτεί? Για να τα λέμε απλά γιατί με τα ηλεκτρικο-ηλεκτρονικά μπορεί να γίνουν μπερδέματα, έχεις ένα μικρό καταρράκτη 14.4 μέτρα και ένα πιο μικρό καταρράκτη 12.6 μέτρα, θα σου τροφοδοτεί ο 12.6 τον 14.4? Αυτή είναι η διαφορά δυναμικού ;) 

Φυσικά αν στερέψει ο 14.4 θα δίνει ο 12.6 όπως και έχεις παρατηρήσει, τώρα το αν επαρκεί αυτός για όλα εγώ μια φορά που την έχω πάθει ρέταρε. Αν εσένα δούλευε κανονικά, έτυχε/εξαρτάται από την μπαταρία κλπ. Μπορεί εγώ να είχα και σάπια μπαταρία (πράγμα που όταν υπολειτουργεί το alternator δεν είναι και πολύ δύσκολο). 

 

Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ πάντως είναι ότι κάθε φορά που αλλάζω ή φορτίζω την μπαταρία του αυτοκινήτου, παρατηρώ πιο καλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Τώρα μόλις συνειδητοποίησα ότι έχει λογική, γιατί κουράζεται λιγότερο το alternator με το να φορτίζει την μπαταρία και άρα δεν "τραβάει" τόσο ρεύμα. Βέβαια μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

 

 

On a side note: Πήγε κανείς στην Αυτοκίνηση????? Λείπαν μάρκες, αλλά προσωπικά μου άρεσε πολύ το Tipo, και μάλλον αν βγάλουν καμιά σοβαρή έκδοση θα το σκεφτώ σοβαρά να ανανεωθώ!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

On a side note: Πήγε κανείς στην Αυτοκίνηση????? Λείπαν μάρκες, αλλά προσωπικά μου άρεσε πολύ το Tipo, και μάλλον αν βγάλουν καμιά σοβαρή έκδοση θα το σκεφτώ σοβαρά να ανανεωθώ!

A3 1.4 150HP, υπεροχο

 

και φυσικα η Cayman και η 911

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.