Jump to content



Recommended Posts

7 hours ago, Delijohn said:

Σε απόλυτη ησυχία, π.χ. σε μια πιλοτή, αν πέσει το αυτοκίνητο (yaris) σε stop/start φάση, δεν σβήνει άμεσα.. προσωπικά, όσο δεν με απατάνε τα αυτιά μου, έχω ακούσει πως για ένα μικρό διάστημα, συνεχίζει να δουλεύει.. στις ελάχιστες στροφές ώστε να μείνει "αναμμένο"... όχι όπως όταν είναι σε ρελαντί ή όπως όταν είναι εντελώς σβηστό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να βρω αποδείξεις.. ίσως και να κάνω λάθος, άλλωστε μηχανικός δεν είμαι..

Το στροφόμετρο τι σου λέει? Σου δείχνει στροφές? Αν γυρνάει ο κινητήρας (ακόμη και 200 στροφές) θα σου δώσει ένδειξη.

Υποθέτω ότι ακούς κάποια ηλεκτρική αντλία που μένει ανοιχτή. Προφανώς για να το ακούς κάτι είνια, αλλά γενικά οι κινητήρες δεν μπορούν να κρατήσουν χαμηλό ρελαντί (αν μπορούσαν, αντί για start and stop όλες οι εταιρίες θα έριχναν τις στροφές στο ρελαντί στις 50 και θα τελείωνε η υπόθεση). 

Ένα θέμα είναι το ζύγισμα και ένα άλλο θέμα είναι το ελάχιστο σημείο που αρχίζεις να έχεις αποτελεσματική ροή από αντλία λαδιού / νερού.

Γενικά αν με το s&s δεν σβήνει ο κινητήρας αλλά λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές από το ρελαντί, γιατί να μην κάνουν οι εταιρίες τις νέες στροφές σαν ρελαντί να κερδίσουν από εκεί;

Σε BMW 116i το start-stop σβήνει τελείως τον κινητήρα. Δεν δουλεύει με το καλημέρα, αλλά αφού ζεσταθεί ο κινητήρας και εφόσον η μπαταρία είναι σε καλό επίπεδο φόρτισης. Γενικά πάντως η λειτουργία του είναι εντελώς απαρατήρητη από τον οδηγό. Ενεργοποιείται με τον επιλογέα στο νεκρό και με τον συμπλέκτη ελεύθερο. Με το που πατάει ο οδηγός το συμπλέκτη, αμέσως παίρνει πάλι μπρος. Η μπαταρία είναι για αυτό το λόγο πολύ μεγαλύτερη από το κανονικό (αν δεν κάνω λάθος 72Ah). Μέχρι τώρα, περίπου 10 χρόνια, κανένα πρόβλημα από τη χρήση μέσα σε πόλη κυρίως.

  • Like 4
πριν 4 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Αυτό.

14502852_1418969028131704_89515553295342

 

Απο Opel Edam/Gouda/Κεφαλογραβιέρα S είναι αυτό ?

 

Προσπαθεί πολύ για super καρακιτσαριό αλλά έχει κάποιο σχεδιαστικό βάθος, κάτι απο space age 70's με ένα fusion απο art deco.

 

Μαρέσει μάλλον :hehe:

  • Like 3
πριν 39 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

Απο Opel Edam/Gouda/Κεφαλογραβιέρα S είναι αυτό ?

 

Προσπαθεί πολύ για super καρακιτσαριό αλλά έχει κάποιο σχεδιαστικό βάθος, κάτι απο space age 70's με ένα fusion απο art deco.

 

Μαρέσει μάλλον :hehe:

Ρε, για άλλο λόγο το έβαλα! :hehe:

 

Άντε να ανοίξουμε ένα θέμα για την συντήρηση χρώματος, πλύσιμο αυτοκινήτου και τα σχετικά; Ψήνεστε;

39 minutes ago, UltraB said:

Ρε, για άλλο λόγο το έβαλα! :hehe:

 

Άντε να ανοίξουμε ένα θέμα για την συντήρηση χρώματος, πλύσιμο αυτοκινήτου και τα σχετικά; Ψήνεστε;

Πωωω ανοίγεις μεγάλο θέμα τώρα! Είναι αρρώστεια το detailing :p 

1 hour ago, UltraB said:

Ρε, για άλλο λόγο το έβαλα! :hehe:

 

Άντε να ανοίξουμε ένα θέμα για την συντήρηση χρώματος, πλύσιμο αυτοκινήτου και τα σχετικά; Ψήνεστε;

Ξεκινα το. Αν πουν τιποτα οι admin ασε θα καθαρισω εγω. Θα τους ταξω στη μια ενα σετ μωβ πετσετακια και στον αλλον 3 μεριδες καμμένα μπιφτεκια.

  • Like 6
(edited)

 

Δεν ξέρω αν το έχετε δει ή οχι αλλά ο τύπος περνάει οτι κινείται μπροστά του με 911 του 65, πηγαίνοντας ουσιαστικά με τιο πλάι σχεδόν όλη την πίστα, διπλοσυμπλεκτάρει στα κατεβάσματα και γενικώς πετάει!!  Μόνο και μόνο που μπαίνει με ανάποδα στην eau rouge :yikes:

 

 

14 hours ago, jax7480 said:

Ξεκινα το. Αν πουν τιποτα οι admin ασε θα καθαρισω εγω. Θα τους ταξω στη μια ενα σετ μωβ πετσετακια και στον αλλον 3 μεριδες καμμένα μπιφτεκια.

 

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε :D lol

 

 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 2
πριν 3 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

Δεν ξέρω αν το έχετε δει ή οχι αλλά ο τύπος περνάει οτι κινείται μπροστά του με 911 του 65, πηγαίνοντας ουσιαστικά με τιο πλάι σχεδόν όλη την πίστα, διπλοσυμπλεκτάρει στα κατεβάσματα και γενικώς πετάει!!  Μόνο και μόνο που μπαίνει με ανάποδα στην eau rouge :yikes:

Πρεπει να εχει dogleg

  • Like 1

Upgrade σήμερα από το μέτωπο της αυτοκίνησης. Όντας άνεργος που ψάχνει για δουλειά έχω άπλετο χρόνο να ασχολούμαι με το αμάξι. Έχω μια δεύτερη εισαγωγή από το μοτέρ μου καβάτζα και έβγαλα την πεταλούδα από εκεί, την καθάρισα με καθαριστικό καρμπυρατέρ (ισοπροπυλική αλκοόλη είναι) και επιμένοντας καθάρισε εντελώς, και την έκανα τράμπα με τη δικιά μου. Η δικιά μου παρατήρησα είχε βρώμα μόνο από τη μία μεριά (την εξωτερική), από την μέσα είναι πεντακάθαρη, σε αντίθεση με αυτή που αντικατέστησα που προτού την καθαρίσω είχε επικαθήσεις κι από τις δύο μεριές.

 

Στα εξτραδάκια είδα ότι μου έχει ραγίσει το σωληνάκι αναθυμιάσεων, το έπιασα προσωρινά με μονωτική και tie-wrap αλλά έχω προγραμματίσει την αλλαγή του.

Επίσης όλα τα πλαστικά σπυράλ που εμπεριέχουν τα καλώδια έχουν αρχίσει και τρίβονται, γίνονται κυριολεκτικά σκόνη! Ποιοτικά καλώδια fiat...

 

Στις άλλες μόντες που έχω κάνει είναι ότι έχω προσθέσει tweeter με crossover πίσω και έχω αλλάξει το ένα από τα 2 woofer με μεγαλύτερο (από 3.5 ιντσες σε 5 ιντσες) - το δεύτερο έχει χωροταξικό θέμα γιατί βρίσκει και ψάχνω λύση- και ο ήχος δεν υπάρχει. Σε κάποια φάση είχα απογοητευτεί με την ποιότητα και τελικά είχα συνδέσει σε ένα ηχείο αντίθετη πολικότητα, η μέρα με τη νύχτα στο άκουσμα!

  • Like 1

Ενδεχεται να θελει αρχικη ρυθμιση η πεταλουδα σου Σωτο.

Σε καποια γιαπωνεζικα σαν το δικο μου πχ (almera N16) θελει, 2~3 λεπτα με το διαγνωστηρι ειναι

και σε εμενα δεν με χρεωσαν τιποτα.

Δες αν εχει σωστο ρελαντι κρυο και ζεστο απο το στροφομετρο η αν παιζουν λιγο οι στροφες ;)

 

  • Like 1

Μαζί με το "The Grand Tour" των Hammond, Clarkson, May απ'ότι φαίνεται θα παίξει και ένα online project σαν auto community 

για ανταλλαγές απόψεων απανταχού petrolheads , το Drive Tribe   

 

http://www.carscoops.com/2016/04/clarkson-hammond-and-may-to-launch.html

 

Στην αρχή όταν το διάβασα, οφείλω να παραδεχτώ οτι μου ήρθε κάτι σαν MMORPG , που θα ανεβαίνεις lvl ενώ θα έχεις επιλέξει clan απο clarkson , hammond ή may , 

ο καθένας με το δικό του skill tree.
Εντάξει , και το αυτό καθαυτό καλό είναι :hehe: 

 

Όπως εξηγεί και ο Clarkson ---> 

Παράθεση

I didn’t understand DriveTribe until Richard Hammond said it was like YouPorn, only with cars.

  • Like 1
(edited)
45 minutes ago, 2cpu said:

Ενδεχεται να θελει αρχικη ρυθμιση η πεταλουδα σου Σωτο.

Σε καποια γιαπωνεζικα σαν το δικο μου πχ (almera N16) θελει, 2~3 λεπτα με το διαγνωστηρι ειναι

και σε εμενα δεν με χρεωσαν τιποτα.

Δες αν εχει σωστο ρελαντι κρυο και ζεστο απο το στροφομετρο η αν παιζουν λιγο οι στροφες ;)

 

Το κάνει αυτόματα στα fiat, τις έχω κάνει κάμποσες φορές reset, αλλά έχω διαγνωστικό και τα κάνω μόνος μου σε περίπτωση που χρειάζεται :p

Ένα πλεονέκτημα των fiat είναι το multiecuscan :) 

Μόλις ήρθα από τη δοκιμαστική βόλτα, έχω την εντύπωση ότι η αίσθηση vtec που είχα έφυγε (έκανε τεράστιο σκαλοπάτι μέχρι τις 3000 στροφές και μετά έδινε πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον κόλλαγε η πεταλούδα).

Έγινε επεξεργασία από sotiris

Σήμερα μάθαμε πως ένα λάστιχο 195/50 έχει μικρότερο τοίχωμα (και συνεπώς μικρότερη διάμετρο) από ένα 205/50!!  :unsure::unsure::huh::huh:-_--_-

πριν 1 λεπτό, το μέλος djkostas έγραψε:

Σήμερα μάθαμε πως ένα λάστιχο 195/50 έχει μικρότερο τοίχωμα (και συνεπώς μικρότερη διάμετρο) από ένα 205/50!!  :unsure::unsure::huh::huh:-_--_-

 

Μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός;

7 minutes ago, GriGaS said:

 

Μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός;

Το 50 δεν είναι σε χιλιοστά όπως το πέλμα αλλά ποσοστό του μεγέθους του πέλματος. 

Δηλαδή 50% του 205 πχ είναι 102,5mm σε αντίθεση με του 195 που είναι 97.5mm.

 

Ή αλλιώς, για την δική μου περίπτωση, αν φοράς 205/50 λάστιχο και θές να πας σε 195 κρατώντας την ίδια διάμετρο (περίπου), πάς σε 195/55, όχι 195/50 !

 

  • Like 2
(edited)

Νόμισα πως υπήρχε κάποια ειρωνία στο ποστ σου και γι αυτό ζήτησα την διευκρίνιση... Εκτός αυτού η συνολική διάμετρος του ελαστικού είναι συνάρτηση και της διάστασης της ζάντας.

 

http://www.willtheyfit.com/

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 1
2 hours ago, djkostas said:

Σήμερα μάθαμε πως ένα λάστιχο 195/50 έχει μικρότερο τοίχωμα (και συνεπώς μικρότερη διάμετρο) από ένα 205/50!!  :unsure::unsure::huh::huh:-_--_-

 

Δεν έχει τελικά; Για ίδια διάμετρο ζάντας;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.