Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Δε λέω σε όλα, γιατί δεν είμαι σίγουρος, αλλά τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη έχουν τέλη.

Το γιατί, δεν έχει νόημα. Φόρος είναι. Αν δεν τα πάρει από εκεί, θα τα πάρει από αλλού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το που είδα τα τέλη πάγωσα την αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και άρχισα τις αναβαθμίσεις στο punto... 6 μήνες πριν.

Είχανε πει από το 2008-2009 βέβαια, τώρα είδαν ότι τους λείπουν χρήματα και το πήγαν στο 2007.

 

@Wizard! Μπορεί όλες οι χώρες να πληρώνουν τέλη, στη retrospective κατηγοριοποίηση όμως είμαστε πρωταθλητές!

Στην Αγγλία δεν αλλάζουν κατηγορία για τα παλιά αμάξια, μόνο για τα καινούρια. Εντάξει σίγουρα αναπροσαρμόζουν τις τιμές, αλλά αυτό το retrospective είναι μεγάλη απάτη.

 

Γιατί προφανώς όταν παίρνεις ένα προϊόν καινούριο το παίρνεις συνυπολογίζοντας τα τέλη και τα τεκμήρια στο κόστος, όταν αλλάζουν συνέχεια, άστα να πάνε. Στο τέλος δεν θα αλλάζει κανένας αμάξι. Πριν 5 χρόνια είχε γεμίσει η Αθήνα τουρμπάκια τα οποία με πέρναγαν όλα από πάνω, πλέον έχουμε γεμίσει diesel 1.2 και 1.3 τα οποία δεν πάνε βήμα πλην εξαιρέσεων. Και είναι και η συνετή επιλογή για Ελλάδα, όσο πιο μικρός κινητήρας γίνεται και όσο πιο λίγα τέλη.

 

Τη σύγκριση την κάνω πάλι:

Fiat Punto 1.4  2003 τέλη ελλάδα 240 ευρώ, Αγγλία θα πλήρωνε 160 λίρες με ρύπους. 

Fiat Stilo 2.4 2002 τέλη ελλάδα 880 ευρώ, Αγγλία πληρώνει 280-300 λίρες το χρόνο με ρύπους, όντας στη maximum κατηγορία.

 

Αν τα τέλη είχαν maximum 600 ευρώ για τα 3λιτρα και 300 ευρώ για τα 2λιτρα, δεν θα έλεγε κανείς τίποτα.

Όταν τα τέλη φτάνουν 2 και 3 χιλιάρικα + έμμεσοι φόροι από τεκμήρια, κάτι δεν πάει καλά.

ΟΚ να πατάξεις τη φοροδιαφυγή, αλλά να μην πατάξεις και την αυτοκίνηση γιατί θα χάσουν και οι κλάδοι που ασχολούνται με αυτή και το κράτος από τους άλλους φόρους που εισπράττει.

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sotiris said:

ΟΚ να πατάξεις τη φοροδιαφυγή, αλλά να μην πατάξεις και την αυτοκίνηση γιατί θα χάσουν και οι κλάδοι που ασχολούνται με αυτή και το κράτος από τους άλλους φόρους που εισπράττει.

Δε διαφωνώ, αλλά

22 minutes ago, Wizard! said:

Αν δεν τα πάρει από εκεί, θα τα πάρει από αλλού.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Wizard! said:

Δε λέω σε όλα, γιατί δεν είμαι σίγουρος, αλλά τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη έχουν τέλη.

Το γιατί, δεν έχει νόημα. Φόρος είναι. Αν δεν τα πάρει από εκεί, θα τα πάρει από αλλού.

 

όχι έχει σημασία γιατί πληρώνεις τέλη !

τα κόλπα για τους ρύπους είναι τα τελευταία χρόνια για αναπροσανατολισμό του κόσμου ...

 

εγώ είμαι ποιο old school εφόσον όλοι πατάμε την ρημαδο άσφαλτο πρέπει όλοι πληρώνουν ένα ποσό , και για να γίνει ποιο δίκαιο με τα χλμ !

τι πάει να πει λόγω ρύπων θα κάνω 200.000χλμ σε ένα χρόνο και θα πληρώσω 0 - 20 ευρώ , και μετά θα βγαίνει να κράζει ότι όλοι οι δρόμοι έχουν λακούβες κλπ κλπ κλπ ...

τι πάει να πει μικρό αμάξι φορολογισετο λίγο , εμ και το φορολογάς λίγο , εμ και καταναλώνει λιγότερο άρα μικρότερο κέρδος από τους φόρους στα καύσιμα ....

 

επίσης στην ατμόσφαιρα αν και έχουν μειωθεί οι ρύποι και καλά κάθε χρόνο γίνετε και χειρότερα άρα τι μειώσεις λέμε , όλα πλασματικά και αρλούμπες στατιστικές ....

 

δώστε στο λαό 5000cc και άφηστε μας να πληρώνουμε βενζίνη (είδη έχει μ@μηθεί με την βενζίνη 1,30-1,60ε)  --- 50 ευρώ βάζεις και τα 30ε είναι φόρος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, sotiris said:

Αλεξιάδης: Τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 θα είναι πιο δίκαια - Ειδήσεις - Οικονομία - in.gr

 

Υπομονή λέει ο κυρ Τρύφωνας, θα μας "φτιάξει".

Δηλαδή τα 1.6 με τα 200g δεν θα πληρώσουν 500 ευρώ?

Για να δούμε!

έλα ετοιμάστε όλοι τις Ferrari .... , εγώ την δικιά μου την έβγαλα βόλτα .... :hehe:

 

τέλος πάντων αυτό το ΣΚ έκανα μια βόλτα πάνω στα Βαρδούσια και σαν σωστός κανίβαλος ξεσάλωσα στους φοβερούς δρόμους όπως κάθε φορά τέτοια εποχή , αλλά αυτή την φορά επειδή είχα και έναν φίλο μου για να του δείξω τα μέρη σταμάταγα εδώ κι εκεί ..... (τέτοια περίεργη μυρωδιά κάψιματος από τα φρένα πρώτη φορά μύρισα :p ) , (πιθανόν αυτό γίνετε κάθε φορά που πάω από εδώ και από εκεί αλλά επειδή δεν σταματάω δεν μου είχε έρθει μυρουδιά )   ...  (end of story , θα περάσω μία μέρα μες στην βδομάδα από το συνεργείο να δω που βρίσκομε σε τακάκι  :gyro: )

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, sotiris said:

Αλεξιάδης: Τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 θα είναι πιο δίκαια - Ειδήσεις - Οικονομία - in.gr

 

Υπομονή λέει ο κυρ Τρύφωνας, θα μας "φτιάξει".

Δηλαδή τα 1.6 με τα 200g δεν θα πληρώσουν 500 ευρώ?

Για να δούμε!

 

Ποιος κινητήρας του 2007+ που είναι 1,6L βγάζει 200g CO2;  :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Το προηγούμενο ΣΚ παντρευόταν ένας καλός φίλος στην Λάρισα. Μιας και δεν θα είχαμε την μικρή μαζί, άρα ο κίνδυνος ζαλίσματος - εμετού ήταν μηδενικός, αποφάσισα να ακολουθήσω μία εναλλακτική διαδρομή να γλιτώσω διόδια.

 

Άργος Κόρινθος από τον παλιό - > Κέρδος 2.50 €

Κόρινθος - Ελευσίνα από την εθνική -> Διόδια 3.90 €

Ελευσίνα Θήβα από Κάζα -> Κέρδος 2.80 € (αττική οδός) + 3.25 € (αφίδνες) + 3.85 (θήβα με την πατέντα εισόδου από το 90) = 9.90 €

Θήβα - Λαμία από Εθνική -> Διόδια 3.80 € (τραγάνα) + 1.60 € (αγ. τριάδα) = 5.40 €

Λαμία - Λάρισα μέσω Φαρσάλων -> Κέρδος 1.75 € (μαυρομαντήλα) + 3.40 € (πελασγία) + 3.90 (μοσχοχωρίου) = 9,05

 

Άρα πλήρωσα 3.90 + 5.40 = 9.30 € και γλίτωσα 21.45 €

Επιπλέον, η διαδρομή με διόδια είναι 468 χλμ ενώ η διαδρομή που ακολούθησα είναι 396 χλμ, δηλαδή 72 χλμ λιγότερα. Με κατανάλωση 6 lt/100χλμ και τιμή βενζίνης 1.40 €, αυτό μεταφράζεται σε κάπου 6 ευρώ λιγότερο καύσιμο.

 

Το συνολικό όφελος λοιπόν από την παραπάνω επιλογή ήταν 27.50 € ήτοι 55 € στο πήγαινε έλα. Η συνολική καθυστέρηση από την παραπάνω επιλογή ήταν της τάξης των 30-45 λεπτών. Καθόλου άσχημα θα έλεγα....

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους έβαλες φώτο να το δούμε! Καλορίζικα και τα λοιπά δε θα τα πω μιας και το έχω κάνει ήδη.

 

Αλλά θα ρωτήσω πως είναι η συμβίωση σας μετά από καιρό. Μικροπροβλήματα, ατέλειες κλπ;

 

Η Opel ξέφυγε αρκετά απ ότι ακούω με το νέο Astra και χαίρομαι γιατί παρόλο που την κράζουν έβγαζε / βγάζει πολύ καλά αυτοκίνητα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Opel 1.6 diesel pro-facelift , το καλοκαίρι ανεξήγητα σε safe mode , turbo γιοκ, τη 1η φορά είπαν  οτι ένα ποντίκι μάσησε καλώδια.

 

Τη 2η φορά δεν ξέρω, ο ιδιοκτήτης ήταν έτοιμος να ζωστεί C4 και να τραβήξει σέλφι με Note 7 προ ανάκλησης.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Opel 1.6 diesel pro-facelift , το καλοκαίρι ανεξήγητα σε safe mode , turbo γιοκ, τη 1η φορά είπαν  οτι ένα ποντίκι μάσησε καλώδια.

 

Τη 2η φορά δεν ξέρω, ο ιδιοκτήτης ήταν έτοιμος να ζωστεί C4 και να τραβήξει σέλφι με Note 7 προ ανάκλησης.

Αν δεν κάνω λάθος είχαν θέμα με το υλικό των πλεξούδων και σε διάφορες περιοχές που υπήρχαν ποντίκια τα ξέσκιζαν.

Τα είχαν καλέσει σε μαζική ανάκληση από τις πρώτες μέρες (αν δεν κάνω λάθος) ώστε να αλλάξουν πλεξούδες σε άλλες, τώρα αν έγινε ή όχι η αλλαγή...

 

Και φίλος μου είπε ότι στου αδερφού του την Alfa που πήραν μεταχειρισμένη έχουν διαλύσει την ηχομόνωση του κινητήρα οι γάτες ή τα ποντίκια, δε θυμάμαι.

Συμβαίνει συχνά - πυκνά αυτό το πράμα αλλά πιο σπάνια πάνε στα καλώδια. 

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, UltraB said:

Αν δεν κάνω λάθος είχαν θέμα με το υλικό των πλεξούδων και σε διάφορες περιοχές που υπήρχαν ποντίκια τα ξέσκιζαν.

Τα είχαν καλέσει σε μαζική ανάκληση από τις πρώτες μέρες (αν δεν κάνω λάθος) ώστε να αλλάξουν πλεξούδες σε άλλες, τώρα αν έγινε ή όχι η αλλαγή...

 

Και φίλος μου είπε ότι στου αδερφού του την Alfa που πήραν μεταχειρισμένη έχουν διαλύσει την ηχομόνωση του κινητήρα οι γάτες ή τα ποντίκια, δε θυμάμαι.

Συμβαίνει συχνά - πυκνά αυτό το πράμα αλλά πιο σπάνια πάνε στα καλώδια. 

 

Συμβαίνει σε όλα τα καινούρια (>2000) αυτοκίνητα.

Είχα παρατήσει για 6 μήνες 2 αυτοκίνητα σε εξωτερικό χώρο - χωράφι (peugeot 309 του 1991 και fiat stilo του 2002), στο μεν πεζώ δεν ασχολήθηκαν καν στο δε στιλο τα ποντίκια έκαναν πάρτυ. Ευτυχώς δεν κατάφεραν να κάνουν ζημιά και το αυτοκίνητο δουλεύει ακόμα, αλλά είχα βγάλει όλη την ασφαλειοθήκη και μόνωνα για να μαζέψω κάτι λεπτομέρειες που είχαν μασήσει. Και εννοείται μου είχαν φάει και κάποιο κομμάτι ηχομόνωσης που είχε στην ποδιά του κινητήρα.

Η λύση είναι γατιά! Πολλά γατιά! Από τότε έχω γίνει φιλόζωος :p

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nickzzz said:

 

Ποιος κινητήρας του 2007+ που είναι 1,6L βγάζει 200g CO2;  :hmm:

Κάτι vitara/terios κλπ 4κίνητα με μοτέρ που παίζει να ειναι euro 3  φλερτάρουν τα 200 λόγω βάρους, τριβών κλπ. Αμα είναι και αυτόματα άστο....

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, UltraB said:

Επιτέλους έβαλες φώτο να το δούμε! Καλορίζικα και τα λοιπά δε θα τα πω μιας και το έχω κάνει ήδη.

 

Αλλά θα ρωτήσω πως είναι η συμβίωση σας μετά από καιρό. Μικροπροβλήματα, ατέλειες κλπ;

 

Η Opel ξέφυγε αρκετά απ ότι ακούω με το νέο Astra και χαίρομαι γιατί παρόλο που την κράζουν έβγαζε / βγάζει πολύ καλά αυτοκίνητα.

δεν έχω πολλά αρνητικά να πω πέραν του πορτ μπαγκάζ, που με την ρεζέρβα [και όχι το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικών] τα 370 λίτρα γίνονται 320 . Γνωστό κατά την αγορά και συνειδητή επιλογή...Επίσης κανά δυο φορές έχουν ανάψει το λαμπάκια προειδοποίησης σύγκρουσης έχω την αίσθηση χωρίς λόγο αλλά δεν έδωσα πολύ σημασία.

Οδηγικά και μηχανικά είναι άψογο. Κοντές οι πρώτες 3 σχέσεις, τις αλλάζεις για πλάκα....Γρήγορο (1600cc, 136 άλογα) όταν θέλεις και οικονομικό όταν οδηγάς σαν κυρία. Στην εθνική το έφτασα 185 άνετα χωρίς πολλά πολλά.

Εχω παρει με το σύστημα start button και keyless entry που βολεύει πάρα πολύ!

Παρατήρησα απλά ότι  με το αυτόματο άναμα /σβήσιμο του κινήρα όταν σταματάω και βγάλω ταχύτητα σβήνει...Όταν πατήσω συμπλέκτη ανάβει  ο κινητήρας όπως πρέπει ...αν αφήσω ξανά συμπλέκτη δεν σβήνει ... έτσι λειτουργεί;

Είναι η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το c3 που είχα, αναμενόμενο και λογικό. Γουστάρω να το οδηγάω χωρίς να βιάζομαι γυρνώντας σπίτι απ'την δουλειά...

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, sstav said:

Παρατήρησα απλά ότι  με το αυτόματο άναμα /σβήσιμο του κινήρα όταν σταματάω και βγάλω ταχύτητα σβήνει...Όταν πατήσω συμπλέκτη ανάβει  ο κινητήρας όπως πρέπει ...αν αφήσω ξανά συμπλέκτη δεν σβήνει ... έτσι λειτουργεί;

Προφανώς έχει κάποιο σύστημα προστασίας να μην σβήνει συνεχόμενα και τρώει άδικα την μπαταρία και είναι προγραμματισμένο έτσι. Επίσης σε όλα τα παρόμοια συστήματα ελέγχεται και η τάση της μπαταρίας και ανάλογα αποφασίζει το αυτοκίνητο αν θα το βάλει on, για να μη μείνεις σε περίπτωση που η μπαταρία είναι στα τελευταία της.

 

Δεν είμαι μεγάλος φαν του start and stop, εκτός αν κάποιος πέσει σε σταμάτα - ξεκίνα ανελέητο. Αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου και το θες για πάνω από 5 χρόνια, θα σου έλεγα να το βγάζεις off. Με το που σβήνεις τη μηχανή σταματάς να έχεις ροή από την αντλία νερού, οπότε σταματάς να ψύχεις. Διάφορα σημεία που ζορίζονται θερμοκρασιακά (π.χ. φλάτζα κεφαλής μεταξύ 2ου 3ου κυλίνδρου σε όλα τα 4κίλυνδρα) ενδέχεται να σου βγάλουν τα προβλήματά τους νωρίτερα από ότι θα τα περίμενες χωρίς το συνεχές ζόρι του σταμάτα - ξεκίνα. Αν έχουν προβλέψει κι έχουν καμιά μικρή ηλεκτρική αντλία νερού οκ, αλλά αμφιβάλλω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος sstav έγραψε:

Παρατήρησα απλά ότι  με το αυτόματο άναμα /σβήσιμο του κινήρα όταν σταματάω και βγάλω ταχύτητα σβήνει...Όταν πατήσω συμπλέκτη ανάβει  ο κινητήρας όπως πρέπει ...αν αφήσω ξανά συμπλέκτη δεν σβήνει ... έτσι λειτουργεί;

Στο Yaris λειτουργεί ακριβώς έτσι

 

πριν 5 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Με το που σβήνεις τη μηχανή σταματάς να έχεις ροή από την αντλία νερού, οπότε σταματάς να ψύχεις. Διάφορα σημεία που ζορίζονται θερμοκρασιακά (π.χ. φλάτζα κεφαλής μεταξύ 2ου 3ου κυλίνδρου σε όλα τα 4κίλυνδρα) ενδέχεται να σου βγάλουν τα προβλήματά τους νωρίτερα από ότι θα τα περίμενες χωρίς το συνεχές ζόρι του σταμάτα - ξεκίνα

Συμφωνώ. Όταν βγαίνω εθνική το απενεργοποιώ, ώστε να μη σβήνει το αυτοκίνητο στα διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.