Thresh86 Ιανουάριος 23, 2015 #281 Ιανουάριος 23, 2015 O πρόγονος του και στα 1.3 (τότε) αλλα ιδιαίτερα στα1.6 Sport , μου άρεσε ιδιαίτερα στα test drive. Η συμπεριφορά του αντιπροσώπου και η πολιτική στα service, όχι.Αυτή η προσφορά πάντως αξίζει. http://www.suzuki.gr/auto/cars/new/swift/swift-5dr/ekdosi_gl_plus Θα ήθελα να κάνω ενα test drive με swift.
Cyber_Cookie Ιανουάριος 23, 2015 #282 Ιανουάριος 23, 2015 Αλλαξα το Αλμερα('99 1.4) με Corsa 1.3CDTI του 2005. 800++ χιλιόμετρα χαλαρότατα (40% πολη 60% επαρχιακή) με ένα γέμισμα, 30 λίτρα. Αρκετά καλύτερο απ οτι περίμενα σαν σύνολο. Τελικά δεν είναι και τόσο μουφα τα οπελ. Θα δοκιμάσω και Lukoil Diesel απο βουλγαρία που στο αγροτικό(2.5 TDI) και στο Q5(2.0TDI) βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα, λογικά και στο μικρό θα έχει διαφόρα.
Cyber_Cookie Ιανουάριος 23, 2015 #284 Ιανουάριος 23, 2015 Μολις είχε ανάψει λάμπα το φουλαρα, ~30 λιτρα πήρε. Τωρα ποσο είναι, δεν έχω ιδέα.
Cyber_Cookie Ιανουάριος 23, 2015 #286 Ιανουάριος 23, 2015 Χμ. Περίεργο. Μπορεί να μην είχε λαμπα κιολας. Είναι και κίτρινο το καντραν και μου σπάει τα νευρα. Στο νισσαν κιτρινη ήταν η λαμπα της βεζίνης.
Alexgk Ιανουάριος 24, 2015 #287 Ιανουάριος 24, 2015 (edited) Αλλαξα το Αλμερα('99 1.4) με Corsa 1.3CDTI του 2005. 800++ χιλιόμετρα χαλαρότατα (40% πολη 60% επαρχιακή) με ένα γέμισμα, 30 λίτρα. Αρκετά καλύτερο απ οτι περίμενα σαν σύνολο. Τελικά δεν είναι και τόσο μουφα τα οπελ. Θα δοκιμάσω και Lukoil Diesel απο βουλγαρία που στο αγροτικό(2.5 TDI) και στο Q5(2.0TDI) βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα, λογικά και στο μικρό θα έχει διαφόρα. Ο κινητήρας του αν δεν κάνω λάθος είναι της Fiat οπότε η fiat τη ξελασπώνει Εμπειρία από Astra H με 130.000χλμ μέτρα: χάλασαν τα κουμπιά στο τιμόνι (250 ευρώ), χάλασε το twinport (το πλήρωσε η εγγύηση), φαγώθηκε το γρανάζι από το μοτοράκι που πηγαίνει τον αέρα στα πόδια, μέση, κεφάλι (δεν ρώτησε ο ιδιοκτήτης ακόμη τιμή), ημίμπαρα (210 ευρώ), ο συναγερμός τα κακάρωσε, το μοτέρ του κλιματισμού άρχισε να ακούγεται (δε θέλει αλλαγή αλλά δεν είναι και συνηθισμένη φθορά ειδικά από κάποιον που δεν το χρησιμοποιεί πολύ). Στα υπερ του: ποιότητα κατασκευής, κράτημα, ποιότητα κύλισης (αν και λίγο σφιχτό). Αλλά αδικαιολόγητη η αξιοπιστία του για τα λεφτά του. Σε άλλους δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα, αν και τα ημίμπαρα και το air condition από όσο διαβάζω στο opel - club είναι στανταράκια στα κουσούρια του. Υ.Γ. Μπήκα μέσα με ένα μπουκαλάκι νερό αυτά του μισού λίτρου. Πήγα να το βάλω στη θήκη της πόρτας. Δεν χωράει στο πλάτος. Είναι στενή η κατά μήκους της πόρτας θήκη!!! Μόνον στο ντουλαπάκι του ταμπλό μπόρεσα να το βάλω. Και μιλάμε για αμάξι που είναι μεγάλο!!! Όμως αισθάνεσαι πως οδηγάς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο αέρας για τα πόδια, κεφάλι, μέση πηγαίνει ηλεκτρικά με ένα μοτέρ. Στις απλές εκδόσεις είναι όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα. Με έναν κάτοχο Mercedes που μίλησα που έχει ίδιο μηχανισμό και εκείνου το μοτέρ όταν αλλάζει τη ρύθμιση από το κεφάλι π.χ. στα πόδια ακούγεται έναν κρακ-κρακ που είναι από το γραναζάκι που φαγώθηκε. Δεν τα μπορώ τέτοια τα ηλεκτρονικά μαραφέτια (θερμαινόμενοι καθρέπτες, κάμερα πίσω, τιμόνι πολλαπλών χρήσεων, οθόνες αφής). Τα απεχθάνομαι προσωπικά. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 24, 2015 από Alexgk
UltraB Ιανουάριος 24, 2015 #288 Ιανουάριος 24, 2015 Ας μου σου πω εγώ τι γνώμη έχω για τα θυγατρικά της Fiat καλύτερα. Από την άλλη είχαμε Opel, είχαν και έχουν πολλοί γνωστοί και κανένας δεν παραπονέθηκε. Τώρα τι να πω, τυχαίνουν αυτά, δεν είναι άλλωστε τυχαία και η 3η σε πωλήσεις...
Alexgk Ιανουάριος 24, 2015 #289 Ιανουάριος 24, 2015 (edited) Ας μου σου πω εγώ τι γνώμη έχω για τα θυγατρικά της Fiat καλύτερα. Από την άλλη είχαμε Opel, είχαν και έχουν πολλοί γνωστοί και κανένας δεν παραπονέθηκε. Τώρα τι να πω, τυχαίνουν αυτά, δεν είναι άλλωστε τυχαία και η 3η σε πωλήσεις... Δεν έχω καθόλου καλές εμπειρίες από Fiat. Σχεδόν μου κόστισε η μισή αξία αγοράς του (μεταχειρισμένο το είχα πάρει) σε ζημιές. Το τονίζω στο post μου πως σε άλλους δεν έχουν βγάλει προβλήματα τα Astra H και γενικά θα προσθέσω τα Opel. Πάει όντως πολύ καλά η opel σε πωλήσεις και έχει πολύ καλή αντιπροσωπεία σε στοκ ανταλλακτικών, όπως και η fiat. Όμως πλέον είμαι σε japan μεριά. Την έχω βρει με ένα Suzuki GV Diesel 1.9 και δεν το αλλάζω Στην Ελλάδα μεγάλη ζημία στον πετρελαιοκινητήρα μπορεί να κάνει το νοθευμένο πετρέλαιο. Εκεί θέλει πολλή προσοχή (όσο μπορείς να προσέξεις). Μια φορά στις τόσες βάζω ένα καθαριστικό που μου είχε πει ένας ιδιοκτήτης επικαθούμενου. Το Swift είναι πολύ καλή επιλογή ειδικά σε πετρέλαιο αλλά και βενζίνη (μου αρέσει ο 1.6άρης με τα 125 ατμοσφαιρικά άλογα). Στο site που παρέθεσε ο Thresh86: Ζάντα αλουμινίου 185/60/16?? Το 185 παίζει σε διαστάσεις από όσο το έχω δει: 185/55/15 και 185/60/14. Σε 16άρα συνήθως μπαίνει 205/55/16. Μιλάω για εργοστασιακές διαστάσεις. Αν θες στην 15άρα βάζεις μετά 195/50/15 κλπ Έχω κουραστεί με την καγκουριά των xenon φώτων που δεν είναι εργοστασιακά και σε τυφλώνουν. Δεν ξέρω αν φταίει η κακή, ή η λάθος τοποθέτηση, ή αν ενώ ξέρουν πως θα τυφλώσουν τους απέναντι τα τοποθετούν. Το κακό έχει παραγίνει.Το πιστεύετε πως έχω φάει πρόστιμο επειδή σε ένα μικρό τούνελ μέρα μεσημέρι δεν άναψα φώτα;....Εντάξει, έπρεπε να το κάνω. Αν θέλουν οι υπεύθυνοι μπορούν να ζωγραφίσουν τους παράνομους με τα φώτα. Αλλά..... Κανονικά αν τα ΚΤΕΟ δούλευαν σωστά πολλοί από αυτούς έπρεπε να πάνε σπίτια τους έχοντας κοπεί. Αλλά τώρα τι να λέμε; Πως περνάνε ΚΤΕΟ μηχανάκια χωρίς καθρέπτες; Πως περνάνε μηχανάκια με εξατμίσεις πειραγμένες; Να το πάμε και στα πιο βαριά; Είδε κανείς ρεπορτάζ που γίνανε με αφορμή τη νταλίκα που είχε "χάσει" τα φρένα και πήρε μαζί της καμιά 30αριά αυτοκίνητα και δε θυμάμαι πόσους νεκρούς στην Εθνική πριν κανένα 4μηνο; Πως περνάνε κάτι τέτοιοι χάροι και από τα σύνορα και από τα ιδιωτικά Ελληνικά ΚΤΕΟ; Κατά τα άλλα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας που σου λένε πως είναι ανταποδοτικά!! Σε τι; Στην ποιότητα των δρόμων; Στη σήμανσή τους; Στο φωτισμό τους; ΜΠΑΧΑΛΟ Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 24, 2015 από Alexgk 8
Cyber_Cookie Ιανουάριος 25, 2015 #290 Ιανουάριος 25, 2015 (edited) Αρχικά ήθελα να παω σε Rav/ASX με προτίμιση στο πρωτο, diesel προφανώς. Aλλά όταν είδα την εφορία που θέλουν προτίμησα να πάρω το κουβαδάκι με 4κ(-800 το νισσαν) και αργότερα να πάρω κάτι αφορολόγητο της προκοπής, Hilux 3.0 doublecab. Εκτός του κορσα εναλλακτική επιλογή ήταν το Swift με ακριβώς την ίδια μηχανή αλλά ~+2κ ακριβότερο. Eίπα να μη τα δώσω. Τα diesel της Fiat τα ξέρω και είναι αξιόπιστα και φτηνα στην επισκευή. Δεν είναι βέβαια toyota ή mercedes αλλά είναι κόντα.Τα υπολοιπα, ντάξει, κλασσικό GM group, από ανταλλακτικά για όπελ ευτυχώς είναι γεμάτη η Βουλγαρία σε χαμηλές τιμές. O καιρός θα δείξει... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2015 από soulclaimer 1
Delijohn Ιανουάριος 25, 2015 #291 Ιανουάριος 25, 2015 Ρε παιδιά αν ένα αμάξι, όταν κάνει όπισθεν, ακούγεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ένα σφύριγμα δυνατό τι είναι; Νομίζω πως έρχεται από την πίσω αριστερή ρόδα. Δεν το κάνει όμως όταν πάω μπροστά.
PetrosD Ιανουάριος 25, 2015 #292 Ιανουάριος 25, 2015 Πιθανών να ακουμπάει κάποια από τις δαγκάνες του χειροφρένου μέσα στο τύμπανο.
Delijohn Ιανουάριος 25, 2015 #293 Ιανουάριος 25, 2015 Κι ακούγεται μόνο στην όπισθεν; Χμμμ.. τι να πω.. θα το πάει ο άνθρωπος για κοίταγμα, αλλά μου'πε να το ακούσω μπας κι είχα καμιά γνώμη.
PetrosD Ιανουάριος 25, 2015 #294 Ιανουάριος 25, 2015 Λογικό δεν είναι, όταν αλλάζει η φορά περιστροφής;
Delijohn Ιανουάριος 25, 2015 #295 Ιανουάριος 25, 2015 Δε γνωρίζω, γι'αυτό ρώτησα. Anyway θα του πω να το ψάξει περαιτέρω.
Samael Ιανουάριος 25, 2015 #296 Ιανουάριος 25, 2015 Αν είναι πισωκίνητο ίσως ακούς το διαφορικό όταν γυρνάει ανάποδα?Επίσης το γρανάζι της όπισθεν έχει την τάση να σφυρίζει αν πας γρήγορα.
Delijohn Ιανουάριος 25, 2015 #298 Ιανουάριος 25, 2015 Όχι όχι, κίνηση μπροστά έχει το αυτοκίνητο. Είναι ένα παλιό (στα χρόνια) mazda 323 ενός φίλου μας.
HotPeanut Ιανουάριος 26, 2015 #299 Ιανουάριος 26, 2015 (edited) http://www.autoblog.gr/2015/01/23/to-forthgo-ploio-poy-koybaloyse-1-400-olokainoyrgia-jaguar-land-rover-rolls-royce-kai-bentley-gyrise-sto-limani/ http://www.autoblog.gr/2015/01/06/cargo-ship-carrying-1200-jaguars-and-land-rovers-deliberately-run-aground-wvideo/ Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2015 από honda22 1
Samael Ιανουάριος 27, 2015 #300 Ιανουάριος 27, 2015 (edited) Lolen!Κάποιος κατασκεύασε αυτόν τον εξωφρενικό 12-ρότορο Wankel κινητήρα απόδοσης έως 5.000 ίππων Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2015 από Samael 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now