Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Απο βδομαδα VW Golf 2007 (mk5), 1.4 Gt 170HP

 

Υπαρχουν γνωμες απο ιδιοκτητες εδω η εστω απο φιλους ιδιοκτητων? Οχι τυπου ακουσα/διαβασα στο κοσμοπολιταν ντοτ τζι αρ κλπ κλπ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για δύο μαμημένους ρύπους θα πληρώνω 262 και όχι 170! :rant85:

 

Δεν μπορείτε να το διαμορφώσετε με τα χιλιόμετρα άμυαλοι εε; Άι στο καλό με τις βλακείες τους. 

 

Και όχι τίποτα άλλο αλλά αν πάρεις ένα σοβαρό πετρέλαιο την σήμερον ημέρα με λίγο παραπάνω αλόγα και όχι τα κλασσικά με τα ~100, σε πιάνουν στο φόρο πολυτελείας επειδή είναι δίλιτρα.

Link to comment
Share on other sites

Για τα Τέλη έχουν ακουστεί κατά καιρούς 10 διαφορετικές "αυξήσεις φωτιά", με 10 διαφορετικούς αλγορίθμους. Σίγουρα βολιδοσκοπούν και τις αντιδράσεις, αλλά μην το δέσετε και κόμπο ότι θα είναι αυτά που φαίνονται στον πίνακα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Για τα Τέλη έχουν ακουστεί κατά καιρούς 10 διαφορετικές "αυξήσεις φωτιά", με 10 διαφορετικούς αλγορίθμους. Σίγουρα βολιδοσκοπούν και τις αντιδράσεις, αλλά μην το δέσετε και κόμπο ότι θα είναι αυτά που φαίνονται στον πίνακα.

Εγώ μόνο το παραπάνω βλέπω κατά καιρούς και κάτι μου λέει ότι όντως θα το εφαρμόσουν, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, YDinopoulos said:

Απο βδομαδα VW Golf 2007 (mk5), 1.4 Gt 170HP

 

Υπαρχουν γνωμες απο ιδιοκτητες εδω η εστω απο φιλους ιδιοκτητων? Οχι τυπου ακουσα/διαβασα στο κοσμοπολιταν ντοτ τζι αρ κλπ κλπ

Έχω το 140αρι dsg ίδια χρονιά και ουσιαστικά ίδιο μοτέρ. Τώρα έχει 150κ χλμ.

 

Το κιβώτιο δεν έχει κάνει κιχ και ελπίζω να μην κάνει! Το μοτέρ όταν δουλεύει σωστά είναι μια χαρά γραμικό + δυνατό και σχετικά οικονομικό αν δεν είσαι κανίβαλος ΑΛΛΑ έχει κάποια θέματα: 1ο και κυριότερο καδένα. Τσέκαρε αν έχει αλλαχτεί σετ ή οχι (μαζί με γρανάζι μεταβλητού χρονισμού δλδ), αν το αμάξι έχει >100κ χλμ θεώρησε βέβαιη την αλλαγή γιατί παίζει να πάρεις το μοτέρ στο χέρι. Κόστος 600-1000+ ανάλογα που θα γίνει (συνεργείο έξω ή αντιπροσωπεία) 

2ον αντλία νερού/μαγνητική κομπρέσορα επίσης θέλει τσεκ αν κομπλάρει κανονικά στα χαμηλά ο κομπρέσσορας και αν τυχόν υπάρχουν διαρροές απο την πλευρά της αντλίας. Αν ισχύει οτιδήποτε απο τα 2 πας για αλλαγή, ειναι 1 ανταλλακτικό  και πάει 400+ μαζί με εργασία κλπ 

3ον ενα καλό τσεκ με διαγνωστικό οτι δουλεύουν όλες οι βαλβίδες/κλαπέτα. Ο tsi έχει πολλές και δεν βγάζουν όλες σφάλμα ακόμα και αν έχουν χαλάσει.

4ον Αν δεν ξέρεις το αμάξι πάρε μια μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων. Δεν εχω δει θέματα σε μοντέλα του 07 αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

 

Κατα τα άλλα στάνταρ πρόβλημα οτι κρεμάει η επένδυση του ουρανού (ξεκινάει απο πλαφονιέρα και με τον καιρό συνεχίζει μέχρι πίσω) και τα μαμά sachs αμορτισέρ δεν είναι για πολλά, μετά τα 80-90κ χλμ θέλουν οπωσδήποτε αντικατάταση.

 

Γενικώς σαν αυτοκίνητο είναι ευχάριστο μπορώ να πω. Και σε ταξίδι και σε επαρχιακά κομμάτια αν το κηνυγάς το θέμα.

Προσωπικά εχω βάλει κίτρινα bilstein και φρένα gti μπρος/πίσω και σαν σύνολο έχει αναβαθμιστεί αρκετά αν και τα αμορτισέρ χτυπάνε μέσα στην πόλη-γούστα είναι αυτά :p

 

3 hours ago, GriGaS said:

Υaris 1.33 101ps, 120 γρ CO2, Μάρτιος 2010. Τέλη με κυβικά 135 €, τέλη με ρύπους 117.6 €...  :hehe::hehe:

Προκλητικός.... :lol: 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και εγω ενα DSG εχω δει. 93k χλμ εχει. Ο ανθρωπος που το εχει, δεν εχει κανει καμια αλλαγη (εχω διαβασει περι καδενας κλπ). Οποτε αν ακουσω κροταλισμα θα παω να κλαψω.

 

 Σε ευχαριστω πολυ για τις πληριοφοριες !

 

Διαγνωστικο...Εχω ενα ODB2 bluetooth. Αρκει να κανω ενα scan για τα κλαπετα κλπ  ?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, YDinopoulos said:

Και εγω ενα DSG εχω δει. 93k χλμ εχει. Ο ανθρωπος που το εχει, δεν εχει κανει καμια αλλαγη (εχω διαβασει περι καδενας κλπ). Οποτε αν ακουσω κροταλισμα θα παω να κλαψω.

 

 Σε ευχαριστω πολυ για τις πληριοφοριες !

 

Διαγνωστικο...Εχω ενα ODB2 bluetooth. Αρκει να κανω ενα scan για τα κλαπετα κλπ  ?

Τπτ, οτι άλλο θες πες μου! 

 

Το κιβώτιο είναι λατρεία απλά και ο βασικός λόγος που πήρα το αμάξι. Επειδή ομως ειναι ουσιαστικά το 1st gen dsg έχει κάποιες βλακείες στη λειτουργία του (πχ δεν εχει hill holder οπότε θέλει χειρόφρενο ή γκάζι/φρένο σε εντονη ανηφόρα/κατηφόρα) αλλά οταν το οδηγήσεις θα μάθεις πως συμπεριφέρεται και θα το συνηθίσεις. 

Επίσης αν δεν έχει αλλαχτεί η βαλβολίνη και το φιλτρο του στα 60κ κάντη άμεσα!!! Υπήρχε μια γενικότερη ηλίθια αντιμετώπιση οτι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή αλλά το manual αναφέρει σαφώς οτι θέλει καθε 60k

 

Αφού δεν  έχει κάνει αλλαγή  καδένας τσέκαρε το αν είναι χρονισμένο το αμάξι ακόμα και αν δεν κροταλίζει και δεν ακούς τπτ. Και βάλτο στο πρόγραμμα για να το φτιάξεις κάποια στιγμή, είναι σίγουρο οτι θα βγάλει πρόβλημα μελλοντικά.

 

Επίσης προσωπική άποψη μην κρατάς τα λάδια 15κ, εγω τα αλλάζω 7.5κ, υπερβολή μεν αλλά οκ και στα 10 να τα αλλάζεις πάλι καλύτερα είναι . Τα 15 για τουρμπάτο αμάξι αρκετά πουσαρισμένο στην Ελλάδα και ειδικά για το castrol είναι πολλά!!!  Στην εθνική χειμώνα και έβλεπα κάτι 110c λάδι πηγαίνοντας 140-150, το καλοκαίρι  120c άνετα και το αμάξι ψόφαγε γιατί το λάδι δεν κράταγε πίεση. 

Εδώ και 2 χρόνια φοράω Motul 300v και το μοτέρ δεν "πέφτει" ούτε με 45c εξωτερική, οι δε θερμοκρασίες 112 έχω δει maχ μετά απο σκίσιμο 15΄ επαρχιακό...

 

Δεν νομίζω οτι αυτό το διαγνωστικό θα τα κάνει αυτά. Θέλεις το vcds έχω την εντύπωση

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, GriGaS said:

ε μόνο με τα τέλη κυκλοφορίας και την κατανάλωση μπορούμε να γίνουμε προκλητικοί εμείς με τα yaris.... :p

Άσε γιατί οδηγούσα για 5 μέρες ενα volvo s60 2λιτρο πετρέλαιο (d4 έκδοση, 163hp, 40κατι kg ροπή) Πάρο + κυρίως Νάξο και παραμιλάω ακόμα!! 

 

Πέρα απο προφανές οτι με τόση ροπή περνάς σχεδόν ότι κινείται με 3η-4η για πλάκα ήταν και  5κύλινδρο αυτό οπότε δεν ακουγόταν σαν ταξί παρότι είχε 190κ νοικιαρικα χλμ! 

 

Του ήπια το αίμα γενικώς, η 6η  δεν κούμπωσε ποτέ λόγω δρόμων στα νησιά, a/c συνέχεια, min 2 ατομα αρκετά χλμ έγιναν με 4 και τελικά έβγαλε 7.5 lt/100 μέση!!! Έκανα 550 χλμ και έκαψα σχεδόν 50 ευρώ "καλό" πετρέλαιο που έπαιζε στο 1.3 euro/lt εκεί :o

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, UltraB said:

Για δύο μαμημένους ρύπους θα πληρώνω 262 και όχι 170! :rant85:

 

Δεν μπορείτε να το διαμορφώσετε με τα χιλιόμετρα άμυαλοι εε; Άι στο καλό με τις βλακείες τους. 

 

Και όχι τίποτα άλλο αλλά αν πάρεις ένα σοβαρό πετρέλαιο την σήμερον ημέρα με λίγο παραπάνω αλόγα και όχι τα κλασσικά με τα ~100, σε πιάνουν στο φόρο πολυτελείας επειδή είναι δίλιτρα.

σιγά man @UltraB  υπάρχουν και χειρότερα , δες σε μένα παρακάτω

 

Αρχικά για βρείτε μου ένα σπορ αυτοκίνητο που να έχει τέλει κυκλοφορίας 420 κάτι ευρώ .... ώστε αντί να λέω ότι έχω ένα lacetti να λέω έχω ένα subaru πχ
 

τα τέλη που έχω πληρώσει και θα πληρώσω για lacetti 1.600cc με πρώτη άδεια 1/2/ 2007

260ε(2015)-280ε(2016)-400+ε(2017)

 

απαιτώ όλα τα 1000αρια 300 ευρώ τέλη άι σιχτίρ :gyro: να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα :hehe: (το ίδιο λένε όσοι έχουν 1000αρια να πληρώνουν τα μεγαλύτερα κυβικά)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, GriGaS said:

ε μόνο με τα τέλη κυκλοφορίας και την κατανάλωση μπορούμε να γίνουμε προκλητικοί εμείς με τα yaris.... :p

Προκλητικός νο. 2:

 

4200cc Turbo Diesel, 253 gr/km CO2, τέλη: 320€. (hint: άλλη χώρα).

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Φτηνά την βγάζετε, στην Σουηδία έχουν χ2 το τέλος στα diesel σε σχέση με τα αντίστοιχα g CO2 βενζίνης λόγω των υπόλοιπων καυσαερίων.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Είναι προς το τέλος του το diesel , απο του χρόνου συζητούν για Euro7 πλέον , οπότε λογικά για καμιά 5ετία το πολύ να παίξει

η όλη κατάσταση.

Μόνο σε βαριά πολυτελή οχήματα απο εδώ και πέρα ή επαγγελματικά με πολύ υψηλές πωλήσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κερδισμένοι και χαμένοι από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017

 

Quote

Ριζικά αναμένεται να αλλάξουν τα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων το 2017 με ευχάριστες εκπλήξεις για όσους έχουν αυτοκίνητα 10ετίας και δυσάρεστα νέα για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με μικρότερη ηλικία[...]

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.