Simon Σεπτέμβριος 4, 2016 #2921 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος sotiris έγραψε: 300-500 ευρώ μεταχειρισμένες βρίσκεις τις δαγκάνες μόνο Επειδη για καποιους μπαινει στην εξισωση και το κοστος η οποια βελτιωση πρεπει να εχει νοημα και για το αυτοκινητο. πριν 50 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: Ψάχνοντας λίγο, είδα πως μόνο η Brembo βγάζει big brake kit για το δικό μου. 4000€ περίπου και βγάζει ένα κιτ μόνο. 8πίστονα. Τσαμπα πραμα ε. Λογικα θα μαμαει αλλα ειναι πολλα τα λεφτα και για να αξιζει πρεπει να εισαι λιγο γκαζιαρης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 4, 2016 #2922 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 (edited) Λογικά θα μαμάει αν σκεφτείς πως το S8 φοράει 4πιστονα και έχει απίστευτο φρένο. Είδα βέβαια πως στο δικό μου μπαίνει και μεγαλύτερος δίσκος μπρος/πίσω, με τα ίδια πιστόνια. Από 360χ34 σε 385χ36 και από 321χ22 σε 335χ28. Στο ETKA δείχνει με τις ίδιες δαγκάνες οπότε δε νομίζω πως χρειάζεται κάποια αλλαγή. Ίσως χρειάζεται άλλους αποστάτες για τις δαγκάνες. Θα το δω. Yeap, θέλει άλλους αποστάτες. Όταν θα έρθει η ώρα πάλι για φρένα, θα το σκεφτώ. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 4, 2016 από jax7480 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Σεπτέμβριος 4, 2016 #2923 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 πριν 4 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Αν οδηγάς στην Autobahn, πόσες φορές μπορείς να κάνεις 240-120 μέχρι να μείνεις? Εκεί είναι το ερώτημα. Στο Stilo το δικό μου πάντως που δεν έχω αλλάξει ποτέ τακάκια και όλοι στο internet μουρμουράνε ότι φοράει μικρά φρένα για το βάρος/ιπποδύναμη (281x26 μπροστά, 1400 κιλά, 170 άλογα), από τα 230 ξέρω ότι αν το ζορίσω μετά για 5-10 λεπτά δεν θα έχω καθόλου φρένα. Η μετατροπή είναι τα 4-πίστονα brembo για 305 mm δίσκο από GTA που μπαίνουν χωρίς αντάπτορες, αλλά 300-500 ευρώ μεταχειρισμένες βρίσκεις τις δαγκάνες μόνο (στη χάση και στη φέξη στο ebay) και γύρευε αν θα είναι σε καλή κατάσταση. Γενικά στα αυτοκίνητα 10-15 ετών θέλει ψάξιμο, πλέον παίρνεις το grande punto abarth (6-7 χρόνια μετά από το stilo) και φοράει 4-πίστονα brembo και είναι 1400 κυβικά πούπουλο (κι επειδή το έχω δοκιμάσει, έχει απίστευτο φρενάρισμα). Μικρα ειναι, εχει και κιλα και αλογα Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 4, 2016 #2924 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 @sotiris Πειραγμένο το Stilo; Αν ναι, κακώς που δεν έχεις αλλάξει φρένα. Το λέω γιατί το Stilo έχει 215km/h ονομαστική και λες άμα το ζορίσεις για 5-10 λεπτά στα 230. Όπως και να χει, για τα κιλά του και τα άλογα του έχει απλά ικανοποιητικά φρένα για καθημερινή οδήγηση. Όπως και στο δικό μου άμα βάλω 4 άτομα και πράγματα τα φρένα του δεν είναι όπως θα τα ήθελα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 4, 2016 #2925 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 Όχι εργοστασιακό είναι, 230 κοντερίσια λέω, αλλά τα πιάνει σχετικά εύκολα (πάει και 240+ κοντερίσια αλλά με ζόρι). Δεν είναι σπορ και δεν το έχω και για σπορ χρήση, για να πηγαινοέρχομαι Αγγλία το έχω, αλλά όσο νά 'ναι σε προκαλεί το μοτέρ να το ζορίσεις λίγο που και που Μέτρια φρένα, κακές (μαλακές και ασαφείς) αναρτήσεις. Θέλει πολύ δουλειά αλλά δεν έχω επενδύσει μιας και στην Αγγλία οδηγάω πολύ αργά λόγω speed limits (maximum να πάω 100 μίλια δλδ 160 χιλιόμετρα που είναι πολύ πάνω από το μέγιστο των 70 μιλίων) και το κοστολόγιο υπερβαίνει τη δυνατότητα που έχω για να συντηρώ κάτι το οποίο θα το χρησιμοποιήσω στη χάση και στη φέξη όταν δεν είμαι στο νησί (μιας και είναι δεξιοτίμονο). Απλά το λέω σαν μέτρο σύγκρισης εδώ, ότι το να μείνεις από φρένα δεν είναι κάτι το εξωφρενικό, όλα μένουν. Ναι μπορέι να φταίνε κι άλλα πράγματα πλην των διαστάσεων, αλλά σίγουρα φταίνε και οι διαστάσεις των φρένων στο συγκεκριμένο, για τις οποίες φυσικά και φταίει η Fiat η οποία υπολόγισε λάθος http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/8365926/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Σεπτέμβριος 5, 2016 #2926 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 5, 2016 (edited) Μια και λέγατε για φρένα.. στις νέες Cayenne Turbo S μπαίνουν αυτά.. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 5, 2016 από Delijohn 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 6, 2016 #2927 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 η μπανανα για το μεγεθος η για το χρωμα..; δε το επιασα. παρολα αυτα κοιταχτε τα "νερα" που εχει η δισκοπλακα. Σα δερματινα ειναι lol. Στο πανω μερος φαινονται καλυτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Σεπτέμβριος 6, 2016 #2928 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 Τα οποια ειναι πολυ ελαφρια 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Σεπτέμβριος 6, 2016 #2929 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 Για το μέγεθος είναι η σύγκριση, αλλά έτυχε κ το χρώμα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 6, 2016 #2930 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 banana for scale , havent you heard ?:D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 6, 2016 #2931 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 Αβάδιστα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 6, 2016 #2932 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 http://petrolicious.com/how-often-do-you-come-across-a-hartge-tuned-bmw-e30 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 6, 2016 #2933 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 6, 2016 Υπαρχουν και κατι αμαξια που εχουν φρενα τραγικα... Ενα απο αυτα ηταν το opel gt που ειχα, ειχε μπροστα 296mm δισκο (ουτε καν 300mm) με δαγκανες της π@τσας και πισω δεν θυμαμαι διαμετρο αλλα ηταν απλοι δισκοι ουτε καν αεριζομενοι!! Και μιλαμε τωρα για ενα αμαξι 2λιτρο τουρμπο με 264ps και μπλοκε απο τη μανα του. 1-2 φρεναρισματα εκανες και μετα πεταγες αγκυρα πισω για να σταματησει! Το Scirocco R που εχω τωρα ειχε πολυ καλα φρενα (ιδια με του s3) 345mm δισκος και μεγαλη δαγκανα 2πιστονη και πισω 304mm αεριζομενους, καμια σχεση δηλαδη με το opel gt που υποτιθεται ειναι τα ιδια αλογα! Φυσικα επειδη με ετρωγε λιγο τα αλλαξα με φρενα απο TT-RS (brembo 4pot/370mm δισκος) επειδη τα βρηκα σε καλη τιμη απο ebay και φαινοταν τελεια μεσα στη ζαντα! Εχουν διαφορετικη αισθηση σε σχεση με τα μαμα. Στην αρχη νομιζα οτι δεν πιανουν καλα, αλλα ειναι μεχρι να πατησουν (ολα καινουργια τα βαλα). Αυτο οφειλεται επισης στο οτι το ΤΤ-RS εχει και μεγαλυτερη αντλια φρενων απο οτι το S3/Scirocco R. Σε μικρες ταχυτητες γενικα ειναι τα ιδια με τα μαμα κ δεν υπαρχει διαφορα... Διαφορα εχει στα πολλα χλμ οταν εισαι με 160-180χλμ π.χ. και το κοκκαλωσεις απανωτα. Κουραση κτλ σε συνθηκες δρομου δεν υφισταται, εκτος αν μιλαμε για συνθηκες πιστας οπου δεν διαβαζω και τα καλυτερα στο εξωτερικο για τα συγκεκριμενα. just my 2 cents. Spoiler 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 7, 2016 #2934 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2016 To GT δεν έχει το ίδιο σενάριο χρήσης με το Scirocco R ενώ γενικότερα πατά σε ένα αμερικάνικο αυτοκίνητο χαμηλού κόστους, οπότε βέλτιστο παράδειγμα δε το λες. Θυμάμαι ακόμα στην έκθεση Αυτοκινήτου στην Αθήνα πριν μερικά χρόνια, που πιάσαμε κουβέντα με ένα βελτιωτή. - Έχω ένα φίλο με RX-8 και ψάχνει να αλλάξει τακάκια, έχουμε κάτι? - Φρένα πρέπει να αλλάξει ! - Δηλαδή ? - Τουλάχιστον 6πίστονες Μιλάμε για το RX-8 που έχω πάει αρκετές βόλτες με αρκετό κυνηγητό για να ξέρω οτι έχει καλά φρένα για χρήση δρόμου και το παλικάρι μπήκε και πίστα, με προσοχή πάντα. Και κάτι ακόμα, η πέδηση ενός αυτοκινήτου δεν εξαρτάται μόνο απο τα φρένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 7, 2016 #2935 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2016 πριν 9 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Και κάτι ακόμα, η πέδηση ενός αυτοκινήτου δεν εξαρτάται μόνο απο τα φρένα. Πάλι καλά που το έγραψε κάποιος! Δε πα να χεις 6 πιστόνα και δε ξέρω τι, άμα δεν έχεις λάστιχα και όλα τα συναφή... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 7, 2016 #2936 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2016 3 hours ago, Thresh86 said: To GT δεν έχει το ίδιο σενάριο χρήσης με το Scirocco R ενώ γενικότερα πατά σε ένα αμερικάνικο αυτοκίνητο χαμηλού κόστους, οπότε βέλτιστο παράδειγμα δε το λες. Θυμάμαι ακόμα στην έκθεση Αυτοκινήτου στην Αθήνα πριν μερικά χρόνια, που πιάσαμε κουβέντα με ένα βελτιωτή. - Έχω ένα φίλο με RX-8 και ψάχνει να αλλάξει τακάκια, έχουμε κάτι? - Φρένα πρέπει να αλλάξει ! - Δηλαδή ? - Τουλάχιστον 6πίστονες Μιλάμε για το RX-8 που έχω πάει αρκετές βόλτες με αρκετό κυνηγητό για να ξέρω οτι έχει καλά φρένα για χρήση δρόμου και το παλικάρι μπήκε και πίστα, με προσοχή πάντα. Και κάτι ακόμα, η πέδηση ενός αυτοκινήτου δεν εξαρτάται μόνο απο τα φρένα. To GT εκανε 39 χιλιαρικα το 2007 οταν βγηκε οποτε φτηνο δεν το λες... Εκτος αν ζεις στην Αμερικη που ειναι ολα τα αμαξια πιο φτηνα. Το ζουμι ειναι οτι μιλαμε για ενα αμαξι 265ps, 0-100 σε 5,9 sec και 230km/h τελικη και εχει φρενα που ειχαν ξεμεινει απο κανενα astra ξερω γω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Σεπτέμβριος 7, 2016 #2937 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2016 πριν 29 λεπτά, το μέλος csaris έγραψε: To GT εκανε 39 χιλιαρικα το 2007 οταν βγηκε οποτε φτηνο δεν το λες... Εκτος αν ζεις στην Αμερικη που ειναι ολα τα αμαξια πιο φτηνα. Το ζουμι ειναι οτι μιλαμε για ενα αμαξι 265ps, 0-100 σε 5,9 sec και 230km/h τελικη και εχει φρενα που ειχαν ξεμεινει απο κανενα astra ξερω γω.. Ούτε! Το Astra H OPC είχε 321mm & 278mm. Ακόμα και το Corsa OPC είχε μεγαλύτερους δίσκους. Τώρα τι παίχτηκε με το GT... who knows? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Σεπτέμβριος 7, 2016 #2938 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2016 Mεγαλες αποθηκες 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 7, 2016 #2939 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2016 3 hours ago, UltraB said: Ούτε! Το Astra H OPC είχε 321mm & 278mm. Ακόμα και το Corsa OPC είχε μεγαλύτερους δίσκους. Τώρα τι παίχτηκε με το GT... who knows? Σιγα μη βαζανε απο OPC... τιποτα απο κανενα 1600cc θα ηταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 8, 2016 #2940 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2016 πριν 17 ώρες, το μέλος csaris έγραψε: To GT εκανε 39 χιλιαρικα το 2007 οταν βγηκε οποτε φτηνο δεν το λες... Εκτος αν ζεις στην Αμερικη που ειναι ολα τα αμαξια πιο φτηνα. Το ζουμι ειναι οτι μιλαμε για ενα αμαξι 265ps, 0-100 σε 5,9 sec και 230km/h τελικη και εχει φρενα που ειχαν ξεμεινει απο κανενα astra ξερω γω.. To GT έκανε 39 χιλιάρικα εδώ. Στην υπόλοιπη Ευρώπη ήταν στα 30-35 ενώ το μοντέλο στο οποίο βασίζεται (Pontiac Solstice-Saturn Sky) ξεκινούσε απο περίπου 26000$ . Ο λόγος που ήρθε εδώ τόσο ακριβά ήταν τα import taxes. Να σημειώσω οτι το αμερικανικό διέθετε και το OnStar σύστημα , κάτι που φυσικά δεν είχε το EU Opel GT. Οπότε μιλάμε για κάτι πολύ φθηνό για μπλοκέ-2λιτρο turbo Direct Injection (!) - 265hp-RWD. Οπότε μάντεψε απο που έκοψαν (τα φρένα του τελείωναν σε 2 γύρους σε πίστα, μιλάμε για καμία αίσθηση πλέον), στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής του ήταν επιεικώς μέτρια ( έχω μπει σε τέτοιο) και στο Saturn Sky παραπονέθηκαν δημοσιογράφοι για περίεργους ήχους στο τιμόνι κατα τη λειτουργία του. Επίσης, το στήσιμο του , το τιμόνι του και το κιβώτιο ταχυτήτων δεν το έκαναν τον πολυπόθητο αντικαταστάτη του Opel Speedster / Vauxhall VX220. Ήταν /είναι όμως ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο βόλτας, οπότε κάποιος πρέπει να το έχει κατα νου αυτό στο πως το χρησιμοποιεί.Αν ο στόχος του είναι η πίστα, υπάρχουν ένα σκασμό λύσεις. Γιαυτό και ξαναλέω , ατυχές παράδειγμα και καμία σχέση με Scirocco R, το οποίο και για πίστα μπορεί να παίξει (με ένα σεβασμό βέβαια) in other news , μην πηγαίνετε όλη την ώρα με 300km/h βρε παίδες , θα σκάσει κάνα λάστιχο ---> 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now