Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Λογικά δεν νομίζω, αλλά ψάξε το λίγο. Προσωπική άποψη, για να μην μπλέξεις, αν θέλεις καλύτερο φρένο βάλε καλύτερους δίσκους και τακάκια, άλλαξε τα υγρά και βάλε σωληνάκια υψηλής.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν τους παίρνει! Πας σε μεγαλύτερη διάσταση και θες άλλες δαγκάνες ή προεκτάσεις για να τις φέρεις πιο έξω.

 

Επίσης έχουν διαφορά και στο πάχος και κατά πάσα πιθανότητα δε θα χωράνε στη δαγκάνα όπως πρέπει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Επειδη στο εγγυς μελλον θα αλλαξω δισκους μπροστα, αξιζει να παω απο 285μμ σε 314μμ? Αν υποθεσουμε οτι εχουν παραπλησιο κοστος. 1300kg + 125hp το αυτοκινητο

Υποθετω εχεις ηδη ζαντες τουλαχιστον 17"??

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Simon said:

Επειδη στο εγγυς μελλον θα αλλαξω δισκους μπροστα, αξιζει να παω απο 285μμ σε 314μμ? Αν υποθεσουμε οτι εχουν παραπλησιο κοστος. 1300kg + 125hp το αυτοκινητο

 

Για τα κιλά του αυτοκινήτου καλά είσαι. Δεν αξίζει ο κόπος. Καλύτερα να δεις κάποια τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής, ή μεγαλύτερο "initial bite" παρά να ασχοληθείς με την αλλαγή που λες.

Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Για τα κιλά του αυτοκινήτου καλά είσαι. Δεν αξίζει ο κόπος. Καλύτερα να δεις κάποια τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής, ή μεγαλύτερο "initial bite" παρά να ασχοληθείς με την αλλαγή που λες.

Μια χαρα αξιζει, τα εργοστασιακα φρενα ειναι παντα μετρια, το θεμα ειναι να μη δωσει πολλα. 

Με το τακαι δε θα δει σχεδον τιποτα

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

Μεσα εχουν αυτο

 

hella_h83075001_600px.jpg

αυτη ειναι η D2S

 

το τμημα που φωτιζει ειναι το αυτο που βλεπεις (D2S, εκει ειναι η ασυμβατοτητα με το φαναρι)

αλλα πισω μπορει να ειναι Η7,

 

σαν αυτη

H10_LAMP.jpg

 

και αυτη ειναι η Η9 vs H7

 

31-46437.jpg         vs       2024578-800x800.jpg

 

Το θες για πιο πολυ ενταση?

 

Ειναι ακριβως ιδιες μπροστά?

 

 

 

 

 

Τα μεσαία είναι Η7 και έβαλα night breaker της osram και είμαι κατά ευχαριστημένος. Τα μεγάλα μου είναι Η9. Καμία εταιρεία δεν έχει και φυσικά ούτε τα παραπάνω σε Η9. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η μεσαία σκάλα είναι πιο δυνατή από την μεγάλη και θα ήθελα μία ομοιομορφία και στα χρώματα. Η11 είναι τα προβολακια και έχει night breaker είναι αισθητά πιο ακριβά αλλά θα τα πάρω σύντομα γιατί δεν είχαν διαθεσιμότητα. Φυσικά φωτίζουν σωστά και δεν στραβωνω κανέναν.. !

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Τα εργοστασιακά φρένα είναι πάντα μέτρια;;; Για τεκμηρίωσέ το!

Τι να τεκμηριωσω? Την αποδοση?

Οδηγησε το δικο σου μοντελο με μεγαλυτερα φρενα και πες μας

 

Σαν να μου ζητας να τεκμηριωσω γιατι τα φαρδια λαστιχα εχουν καλυτερο κρατημα

 

oh wait! ξεχασα!

 

http://www.formula1-dictionary.net/brakes.html

και bonus

http://www.formula1-dictionary.net/tires.html

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε:

ας τον δωσει καποιος ενα αυτοκινητο...και βλεπεις μετα τους αλλους με τα μ3 μ5 βιτεκ αουντι στο νιρμπουργκιννκ

να αγοραζουν οικοπεδα...ατιμη κενωνια :hehe:

 

Είναι τρελόοοος.. είναι τρελός ο Πολωνόοοοοος!! :hehe:

 

Αυτοκίνητο-μύθος για τους Πολωνούς το 126.

Link to comment
Share on other sites

@Simon Ψάξε να δεις αν οι μεγαλύτεροι κινητήρες φοράνε μεγαλύτερα φρένα, αν ναι, πάρε τις δαγκάνες μεταχειρισμένες και δίσκους / τακάκια και είσαι άρχοντας.

Αν θες, παίρνεις και καλύτερους δίσκους τακάκια από τα "κλασσικά".

 

Επίσης αν έχεις βενζίνη ψάξε να δεις τι φοράνε τα πετρέλαιο. Συνήθως έχουν μεγαλύτερα.

 

Δες εδώ: http://www.car.gr/parts/view/7716259/

Επίσης αν έχει 5 μπούλωνο μουαγιε, πολύ πιθανό να κάνουν από OPC, δες το (αν και τα πουλάνε ακριβά).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 46 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Για συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιλάμε ή γενικά?

Τα περισσοτερα

πριν 15 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

@Simon Ψάξε να δεις αν οι μεγαλύτεροι κινητήρες φοράνε μεγαλύτερα φρένα, αν ναι, πάρε τις δαγκάνες μεταχειρισμένες και δίσκους / τακάκια και είσαι άρχοντας.

Αν θες, παίρνεις και καλύτερους δίσκους τακάκια από τα "κλασσικά".

 

Επίσης αν έχεις βενζίνη ψάξε να δεις τι φοράνε τα πετρέλαιο. Συνήθως έχουν μεγαλύτερα.

 

Δες εδώ: Πωλείται ΓΝΗΣΙΕΣ EΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ OPEL ASTRA-ZAFIRA-VECTRA - € 70 EUR - Car.gr

Επίσης αν έχει 5 μπούλωνο μουαγιε, πολύ πιθανό να κάνουν από OPC, δες το (αν και τα πουλάνε ακριβά).

Τα εβαψε να φαινονται καινουρια. Και θελει και ενα κιτ επισκευης σιγουρα, πρωτα τα λυνουμε και μετα βαφουμε

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα εργοστασιακά φρένα είναι μια χαρά σε κάθε τύπο αυτοκινήτου. Είναι φτιαγμένα για ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και μέχρι εκεί.

Τώρα αν εγώ, ο τάδε ή ο δείνα την έχουμε δει σούμι και τρέχουμε σαν τους παλάβρες μέσα στους δρόμους ή στις εθνικές οδούς ή νομίζουμε πως τρέχουμε ειδική από το WRC είναι άλλο θέμα.

Ένας νορμάλ οδηγός ούτε καν καταλαβαίνει αν τα φρένα του θέλουν αλλαγή. Περιμένει να του το πουν στην αντιπροσωπία ή να ακούσει το σίδερο να τρώει το δίσκο.

 

Θα μπορούσαν να είναι καλύτερα; φυσικά. Αυτό δε σημαίνει όμως πως αυτά που βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο είναι ανεπαρκή.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Τα εβαψε να φαινονται καινουρια. Και θελει και ενα κιτ επισκευης σιγουρα, πρωτα τα λυνουμε και μετα βαφουμε

Μα δεν τα έβαλα για καινούργια. Και εγώ θα προτιμούσα να μη τα είχα βάψει απ το να τα βάψει όλα αλλά...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον jax3712983123, 

 

υπάρχουν και περιπτώσεις που το φρενάρισμα είναι πραγματικά μέτριο εργοστασιακά αλλά ανήκουν κυρίως 

στο παρελθόν και προδίδονται απο χρήση που δεν σχεδιαστηκαν

(π.χ παίρνεις ένα Cherokee 20ετίας και ανεβοκατεβαίνεις Πήλιο σαν  υπερειδική, ε θα τα φτύσει πολύ γρήγορα )

 

Το ίδιο ισχύει και για τα αμορτισέρ όπως και τα υπόλοιπα εξαρτήματα

 

π.χ δεν μπορώ να έχω τρελές απαιτήσεις απο ένα Yaris για ομοιογενές scandinavian flick αλλά έχω

      απαιτήσεις για το τελευταίο Focus RS , να είναι καθωσπρέπει για έντονη χρήση (π.χ πίστα ) 

      που απ'ότι φαίνεται , σκαλώνει κάπου 

 

http://www.vorshlag.com/forums/showthread.php?p=58381#post58381

 

http://www.focusrs.org/forum/9-focus-rs-discussions/16489-ok-who-pissed-guy-off-9.html#/topics/16489?_k=ke14ae&nocache=1472591338358

 

και οδηγεί σε τέτοια αποτελέσματα 

 

43017d1470968101-ok-who-pissed-guy-off-i

 

:hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Thresh86 said:

Συμφωνώ με τον jax3712983123, 

 

υπάρχουν και περιπτώσεις που το φρενάρισμα είναι πραγματικά μέτριο εργοστασιακά αλλά ανήκουν κυρίως 

στο παρελθόν και προδίδονται απο χρήση που δεν σχεδιαστηκαν

(π.χ παίρνεις ένα Cherokee 20ετίας και ανεβοκατεβαίνεις Πήλιο σαν  υπερειδική, ε θα τα φτύσει πολύ γρήγορα )

 

Το ίδιο ισχύει και για τα αμορτισέρ όπως και τα υπόλοιπα εξαρτήματα

 

:hehe:

 

Εδώ ρε συ, όπως έβαλε ο @Delijohn στο διπλανό thread, πεθαίνουν τα hypercars μέσα σε πίστα από την υψηλή θερμοκρασία και δεν θα τα φτύσει το αυτοκίνητο της σειράς σε σκληρή χρήση; :hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.