jax7480 Αύγουστος 30, 2016 #2881 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Λογικά δεν νομίζω, αλλά ψάξε το λίγο. Προσωπική άποψη, για να μην μπλέξεις, αν θέλεις καλύτερο φρένο βάλε καλύτερους δίσκους και τακάκια, άλλαξε τα υγρά και βάλε σωληνάκια υψηλής. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Αύγουστος 30, 2016 #2882 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Δεν τους παίρνει! Πας σε μεγαλύτερη διάσταση και θες άλλες δαγκάνες ή προεκτάσεις για να τις φέρεις πιο έξω. Επίσης έχουν διαφορά και στο πάχος και κατά πάσα πιθανότητα δε θα χωράνε στη δαγκάνα όπως πρέπει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 30, 2016 #2883 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 πριν 3 ώρες, το μέλος Simon έγραψε: Επειδη στο εγγυς μελλον θα αλλαξω δισκους μπροστα, αξιζει να παω απο 285μμ σε 314μμ? Αν υποθεσουμε οτι εχουν παραπλησιο κοστος. 1300kg + 125hp το αυτοκινητο Υποθετω εχεις ηδη ζαντες τουλαχιστον 17"?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 30, 2016 #2884 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 6 hours ago, Simon said: Επειδη στο εγγυς μελλον θα αλλαξω δισκους μπροστα, αξιζει να παω απο 285μμ σε 314μμ? Αν υποθεσουμε οτι εχουν παραπλησιο κοστος. 1300kg + 125hp το αυτοκινητο Για τα κιλά του αυτοκινήτου καλά είσαι. Δεν αξίζει ο κόπος. Καλύτερα να δεις κάποια τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής, ή μεγαλύτερο "initial bite" παρά να ασχοληθείς με την αλλαγή που λες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 30, 2016 #2885 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 ας τον δωσει καποιος ενα αυτοκινητο...και βλεπεις μετα τους αλλους με τα μ3 μ5 βιτεκ αουντι στο νιρμπουργκιννκ να αγοραζουν οικοπεδα...ατιμη κενωνια 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 30, 2016 #2886 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 (edited) πριν 58 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Για τα κιλά του αυτοκινήτου καλά είσαι. Δεν αξίζει ο κόπος. Καλύτερα να δεις κάποια τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής, ή μεγαλύτερο "initial bite" παρά να ασχοληθείς με την αλλαγή που λες. Μια χαρα αξιζει, τα εργοστασιακα φρενα ειναι παντα μετρια, το θεμα ειναι να μη δωσει πολλα. Με το τακαι δε θα δει σχεδον τιποτα Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από slalom Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 30, 2016 #2887 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Τα εργοστασιακά φρένα είναι πάντα μέτρια;;; Για τεκμηρίωσέ το! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 30, 2016 #2888 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Δε θυμάμαι να το έχω δει εδώ, οπότε, ορίστε. http://www.autoblog.gr/2016/05/24/telos-gia-to-fifth-gear/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Αύγουστος 30, 2016 #2889 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Μεσα εχουν αυτο αυτη ειναι η D2S το τμημα που φωτιζει ειναι το αυτο που βλεπεις (D2S, εκει ειναι η ασυμβατοτητα με το φαναρι) αλλα πισω μπορει να ειναι Η7, σαν αυτη και αυτη ειναι η Η9 vs H7 vs Το θες για πιο πολυ ενταση? Ειναι ακριβως ιδιες μπροστά? Τα μεσαία είναι Η7 και έβαλα night breaker της osram και είμαι κατά ευχαριστημένος. Τα μεγάλα μου είναι Η9. Καμία εταιρεία δεν έχει και φυσικά ούτε τα παραπάνω σε Η9. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η μεσαία σκάλα είναι πιο δυνατή από την μεγάλη και θα ήθελα μία ομοιομορφία και στα χρώματα. Η11 είναι τα προβολακια και έχει night breaker είναι αισθητά πιο ακριβά αλλά θα τα πάρω σύντομα γιατί δεν είχαν διαθεσιμότητα. Φυσικά φωτίζουν σωστά και δεν στραβωνω κανέναν.. ! Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 30, 2016 #2890 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Τα εργοστασιακά φρένα είναι πάντα μέτρια;;; Για τεκμηρίωσέ το! Τι να τεκμηριωσω? Την αποδοση? Οδηγησε το δικο σου μοντελο με μεγαλυτερα φρενα και πες μας Σαν να μου ζητας να τεκμηριωσω γιατι τα φαρδια λαστιχα εχουν καλυτερο κρατημα oh wait! ξεχασα! http://www.formula1-dictionary.net/brakes.html και bonus http://www.formula1-dictionary.net/tires.html Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από slalom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Αύγουστος 30, 2016 #2891 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 ^ Άλλο το βελτιώνω τα φρένα μου κι άλλο είναι μέτρια η εργοστασιακή επιλογή. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 30, 2016 #2892 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Επιμενω, ειναι μετρια οπως και τα εργοστασιακα αμορτισερ και λαστιχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Αύγουστος 30, 2016 #2893 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 Για συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιλάμε ή γενικά? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Αύγουστος 30, 2016 #2894 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε: ας τον δωσει καποιος ενα αυτοκινητο...και βλεπεις μετα τους αλλους με τα μ3 μ5 βιτεκ αουντι στο νιρμπουργκιννκ να αγοραζουν οικοπεδα...ατιμη κενωνια Είναι τρελόοοος.. είναι τρελός ο Πολωνόοοοοος!! Αυτοκίνητο-μύθος για τους Πολωνούς το 126. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Αύγουστος 30, 2016 #2895 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 @Simon Ψάξε να δεις αν οι μεγαλύτεροι κινητήρες φοράνε μεγαλύτερα φρένα, αν ναι, πάρε τις δαγκάνες μεταχειρισμένες και δίσκους / τακάκια και είσαι άρχοντας. Αν θες, παίρνεις και καλύτερους δίσκους τακάκια από τα "κλασσικά". Επίσης αν έχεις βενζίνη ψάξε να δεις τι φοράνε τα πετρέλαιο. Συνήθως έχουν μεγαλύτερα. Δες εδώ: http://www.car.gr/parts/view/7716259/ Επίσης αν έχει 5 μπούλωνο μουαγιε, πολύ πιθανό να κάνουν από OPC, δες το (αν και τα πουλάνε ακριβά). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 30, 2016 #2896 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 πριν 46 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Για συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιλάμε ή γενικά? Τα περισσοτερα πριν 15 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: @Simon Ψάξε να δεις αν οι μεγαλύτεροι κινητήρες φοράνε μεγαλύτερα φρένα, αν ναι, πάρε τις δαγκάνες μεταχειρισμένες και δίσκους / τακάκια και είσαι άρχοντας. Αν θες, παίρνεις και καλύτερους δίσκους τακάκια από τα "κλασσικά". Επίσης αν έχεις βενζίνη ψάξε να δεις τι φοράνε τα πετρέλαιο. Συνήθως έχουν μεγαλύτερα. Δες εδώ: Πωλείται ΓΝΗΣΙΕΣ EΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ OPEL ASTRA-ZAFIRA-VECTRA - € 70 EUR - Car.gr Επίσης αν έχει 5 μπούλωνο μουαγιε, πολύ πιθανό να κάνουν από OPC, δες το (αν και τα πουλάνε ακριβά). Τα εβαψε να φαινονται καινουρια. Και θελει και ενα κιτ επισκευης σιγουρα, πρωτα τα λυνουμε και μετα βαφουμε 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Αύγουστος 30, 2016 #2897 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 (edited) Τα εργοστασιακά φρένα είναι μια χαρά σε κάθε τύπο αυτοκινήτου. Είναι φτιαγμένα για ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και μέχρι εκεί. Τώρα αν εγώ, ο τάδε ή ο δείνα την έχουμε δει σούμι και τρέχουμε σαν τους παλάβρες μέσα στους δρόμους ή στις εθνικές οδούς ή νομίζουμε πως τρέχουμε ειδική από το WRC είναι άλλο θέμα. Ένας νορμάλ οδηγός ούτε καν καταλαβαίνει αν τα φρένα του θέλουν αλλαγή. Περιμένει να του το πουν στην αντιπροσωπία ή να ακούσει το σίδερο να τρώει το δίσκο. Θα μπορούσαν να είναι καλύτερα; φυσικά. Αυτό δε σημαίνει όμως πως αυτά που βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο είναι ανεπαρκή. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 30, 2016 από jax7480 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Αύγουστος 30, 2016 #2898 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2016 πριν 58 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Τα εβαψε να φαινονται καινουρια. Και θελει και ενα κιτ επισκευης σιγουρα, πρωτα τα λυνουμε και μετα βαφουμε Μα δεν τα έβαλα για καινούργια. Και εγώ θα προτιμούσα να μη τα είχα βάψει απ το να τα βάψει όλα αλλά... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Αύγουστος 31, 2016 #2899 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2016 Συμφωνώ με τον jax3712983123, υπάρχουν και περιπτώσεις που το φρενάρισμα είναι πραγματικά μέτριο εργοστασιακά αλλά ανήκουν κυρίως στο παρελθόν και προδίδονται απο χρήση που δεν σχεδιαστηκαν (π.χ παίρνεις ένα Cherokee 20ετίας και ανεβοκατεβαίνεις Πήλιο σαν υπερειδική, ε θα τα φτύσει πολύ γρήγορα ) Το ίδιο ισχύει και για τα αμορτισέρ όπως και τα υπόλοιπα εξαρτήματα π.χ δεν μπορώ να έχω τρελές απαιτήσεις απο ένα Yaris για ομοιογενές scandinavian flick αλλά έχω απαιτήσεις για το τελευταίο Focus RS , να είναι καθωσπρέπει για έντονη χρήση (π.χ πίστα ) που απ'ότι φαίνεται , σκαλώνει κάπου http://www.vorshlag.com/forums/showthread.php?p=58381#post58381 http://www.focusrs.org/forum/9-focus-rs-discussions/16489-ok-who-pissed-guy-off-9.html#/topics/16489?_k=ke14ae&nocache=1472591338358 και οδηγεί σε τέτοια αποτελέσματα 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Αύγουστος 31, 2016 #2900 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2016 13 minutes ago, Thresh86 said: Συμφωνώ με τον jax3712983123, υπάρχουν και περιπτώσεις που το φρενάρισμα είναι πραγματικά μέτριο εργοστασιακά αλλά ανήκουν κυρίως στο παρελθόν και προδίδονται απο χρήση που δεν σχεδιαστηκαν (π.χ παίρνεις ένα Cherokee 20ετίας και ανεβοκατεβαίνεις Πήλιο σαν υπερειδική, ε θα τα φτύσει πολύ γρήγορα ) Το ίδιο ισχύει και για τα αμορτισέρ όπως και τα υπόλοιπα εξαρτήματα Εδώ ρε συ, όπως έβαλε ο @Delijohn στο διπλανό thread, πεθαίνουν τα hypercars μέσα σε πίστα από την υψηλή θερμοκρασία και δεν θα τα φτύσει το αυτοκίνητο της σειράς σε σκληρή χρήση; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now