Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 23 λεπτά, το μέλος junior-21- έγραψε:

Ok. 

Ευχαριστώ ολους για τις αποψεις σας, με βοηθανε πολυ! :D

Intercooler μπαινει απο καποιο μεγαλύτερο μοντελο? Επισης τουρμπινα μπορω να βαλω πχ απο 18αρι ή δεν κανει? 

Προτείνω να κάνεις μια εγγραφή εδώ για λεπτομέρειες. http://seatclub.gr/forum/index.php

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανέστη αλλάζω ιντερκούλερ που το έχω διπλό με ένα i7 2011 που δεν έχω καθόλου! :p:hehe:

O jax είναι μέλος εκεί, τον έχω διαβάσει κατά καιρούς. Γράφει και ο αδερφός μου (πρώην κάτοχος.)

Απλά όπως σε όλα τα φόρουμ αυτοκινήτων τα φουσκώνουν ή και κρύβουν πράγματα..

Δεν έχω τάξη μεγέθους αλλά το εργοστασιακό είναι σίγουρα πιο ασφαλές και στιβαρό, ότι και να είναι αυτό, ειδικά σε αυτά τα διαόλια τα τούρμπο!

Link to comment
Share on other sites

πριν 16 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Προσωπικά στο Leon είχα Revo στο 1ο και Unitronic στο 2ο.

Έχω το Leon (1M) το 1.6. Τι προτείνεις για αμορτισέρ; 

Το αμάξι κινείται 20% Αθήνα 80% ταξίδι, αλλά το κυνηγάω πολύ. Τη ξέρω τη λύση των κίτρινων bilstein αλλά φοβάμαι το κοπάνημα...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Lakisss said:

Έχω το Leon (1M) το 1.6. Τι προτείνεις για αμορτισέρ; 

Το αμάξι κινείται 20% Αθήνα 80% ταξίδι, αλλά το κυνηγάω πολύ. Τη ξέρω τη λύση των κίτρινων bilstein αλλά φοβάμαι το κοπάνημα...

Είχα δοκιμάσει δύο λύσεις στο Leon. Bilstein κίτρινα με ελατήρια χαμηλώματος και ρυθμιζόμενη ανάρτηση FK. Καλύτερη λύση η FK αλλά τα λεφτά πολλά.

Κοπάνημα δεν θα έχεις σχεδόν καθόλου από καμία λύση. Αυτό που πρότειναν οι περισσότεροι τότε για οικονομική λύση, είναι τα Bilstein με ελατήρια χαμηλώματος. Απλά να ξέρεις πως το Leon με χαμήλωμα και πιο σκληρά αμορτισέρ χάνει πολύ από την προοδευτικότητά του στις στροφές και γίνεται αρκετά απότομο, ειδικά όταν χάσεις την πρόσφυση τελείως. Στο λέω επειδή λες πως το κυνηγάς το θέμα. Τα μαμά αμορτισέρ με ελατήρια είναι σχετικά προοδευτικά, χάνεις πρόσφυση και μπορείς να διορθώσεις, είτε πολύ, είτε λίγο. Τα bilstein τα κίτρινα με ελατήρια χαμηλώματος, χάνεις λίγο πρόσφυση, διορθώνεις, χάνεις πολύ πρόσφυση και στην προσπάθεια να διορθώσεις μπορεί να γυρίσεις ανάποδα με τον κώλο να κοιτάει μπροστά. 

Προσωπική άποψη, αν δεν θέλεις να χαμηλώσεις, υπάρχουν και Βilstein μαύρα νομίζω για το εργοστασιακό ύψος.

Η επόμενη λύση που αξίζει είναι ρυθμιζόμενη ανάρτηση αλλά όπως είπα τα λεφτά είναι πολλά. Η FK που είχα ήταν ρυθμιζόμενη με το χέρι σε σκληρότητα. Στη μεσαία σκάλα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. Ούτε κοπάνημα, πολύ καλύτερο κράτημα από τα Bilstein και δεν σου έφευγαν και τα σφραγίσματα σε κάθε λακούβα. Σε κυνήγι σε στροφές έκανες ένα κλίκ την ανάρτηση να σκληρύνει τελείως και το αυτοκίνητο έμπαινε τραίνο (να φανταστείς κυνηγούσα σε ανηφόρα Leon 1.8T με bilstein ανάρτηση, τον έφτανα στις στροφές και μου έφευγε στις ευθείες).

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα Bilstein μαύρα δε αντέχουν όπως ακούω και πέφτουν εύκολα.

'Οσον αφορά τη προοδευτικότητα και το ξεκόλλημα έχεις δίκιο, και ισχύει στα περισσότερα αυτ/τα όσο σκληραίνει η ανάρτηση.

Φοράω 16αρες, δεν θέλω χαμήλωμα, και δεν το κυνηγάω τρελά στους επαρχιακούς δρόμους. Θέλω την αίσθηση του καλού πατήματος στην εθνική με +160. Δεν θέλω το απόλυτο.

Τα κίτρινα εσύ εννοείς τα χοντρομπούκαλα; Γενικά παίζουν αρκετές λύσεις με ένα απλό ψάξιμο ( https://www.skroutz.gr/c/1037/amortiser.html?keyphrase=seat+leon+αμορτισέρ&page=2 ), το θέμα είναι πόσες είναι δοκιμασμένες εκτός των bilstein.

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε:

Προσωπική άποψη, αν δεν θέλεις να χαμηλώσεις, υπάρχουν και Βilstein μαύρα νομίζω για το εργοστασιακό ύψος.

Υπαρχουν και κιτρινα για μαμα ελατηρια

Link to comment
Share on other sites

Έφτασε ο καιρός αλλαγής μπαταρίας στο αυτοκίνητο διότι δυσκολεύετε να το βάλει μπροστά.

 

Έχετε κάτι να προτείνεται; Τώρα φοράει μια GM 50Ah 360A και παίζει να μην έχει αλλαχτεί ποτέ (απ το 2008).

Σκέφτομαι για κάποια μεγαλύτερης χωρητικότητας κατά προτίμηση για να υπάρχει η άνεση να λειτουργήσει πχ το ραδιόφωνο χωρίς πρόβλημα με σβηστό το αμάξι για κάμποση ώρα.

 

Edit: Η τωρινή πρέπει να είναι της VARTA για την GM. Επίσης μπορεί να υποστηρίξει μεγαλύτερη καθώς υπάρχει ο χώρος.

Βέβαια εμένα εκεί που κάνει το κενό έχει ένα πλαστικό αλλά φαντάζομαι ότι βγαίνει.

 

Επίσης: http://www.skroutz.gr/s/4646668/Varta-Black-Dynamic-C14-56AH-480EN.html#reviews

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mini tip

varta και bosch βγαίνουν απο το ίδιο εργοστάσιο (μιας και η varta ανήκει στην bosch)

 

και απο πλευράς "ποιότητας" πάει varta black -> varta blue -> varta silver (όπως και σε bosch s3 ->s4- > s5)
δεν βάζω τις agm μέσα για να μην μπλέξουμε τα μπούτια μας
όπως και να έχει καλές αγορές

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε και ρώτα σε μια αντιπροσωπία Toyota πόσο κοστίζει η μπαταρία που θες. Δίνουν πραγματική εγγύηση 3 ετών στις μπαταρίες τους. Εμένα μου την άλλαξαν στα 3 χρόνια παρά 2 ημέρες, μόνο και μόνο επειδή το διαγνωστικό έδειξε ότι είναι πεσμένη (δεν είχε κάνει κιχ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

 

Σκέφτομαι για κάποια μεγαλύτερης χωρητικότητας κατά προτίμηση για να υπάρχει η άνεση να λειτουργήσει πχ το ραδιόφωνο χωρίς πρόβλημα με σβηστό το αμάξι για κάμποση ώρα.

 

 

Αυτό ξέχασε το , αν πραγματικά θες να μακροημερεύσει η μπαταρία.  Χίλιες φορές ανα 10-15  λεπτά να ανάβεις το κινητήρα. 

 

Κι ο Μπόλτ μέχρι 40λεπτο πήγε 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άρα με βλέπω ξανά για Varta καθώς ήταν στα μέσα της και μπορεί να την είχα να έπαιζε μισή ώρα ράδιο με σβηστό κινητήρα ώσπου να τον ανάψω.

 

Θα πάω να δω ημερομηνία παραγωγής και αν είναι του 2008, είμαστε 3 άτομα που τους έβγαλε ~8 χρόνια!

πριν 3 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

Πήγαινε και ρώτα σε μια αντιπροσωπία Toyota πόσο κοστίζει η μπαταρία που θες. Δίνουν πραγματική εγγύηση 3 ετών στις μπαταρίες τους. Εμένα μου την άλλαξαν στα 3 χρόνια παρά 2 ημέρες, μόνο και μόνο επειδή το διαγνωστικό έδειξε ότι είναι πεσμένη (δεν είχε κάνει κιχ).

Το ίδιο κάνει και η Opel. Αλλά πόσο θα κοστίζουν στις αντιπροσωπείες είναι το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Γράφανε παλιά... μέχρι για πυροσβεστήρα ή διπλή γραμμή νύχτα σε δρόμο χωρίς κυκλοφορία.. αλλά όταν ο ένας κι ο άλλος πήγαινε στο μέσο για να την σβήσει κι ο πολιτικός/θείος/δήμαρχος ήθελε να ξαναβγεί και την επόμενη 4ετία έκανε μαγικά.. φτάσαμε στο να μην γράφουν για τίποτα.. σου λέει κι ο αστυνομικός, θα γράψω εγώ τη γκομενίτσα του δημάρχου ή του πολιτικού, να με πάνε μετά με δυσμενή μετάθεση; Άααααααασε ρεεε...

εδώ το κορυφαίο που πιάνουν τον πιτσιρικά χωρίς δίπλωμα με το μηχανάκι κι αντί για αυτόφωρο πάει και κρύβεται μέχρι την επομένη και μέχρι να γίνει το δικαστήριο έχει πάρει το δίπλωμα... άρα τι να λέμε.. 

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με ελεγε γνωστος.Εις γνωσιν του ανεβηκε αντιθετα σε μονοδρομο.

Τον σταματανε τον γραφουν τον παιρνουν το διπλωμα και τον λενε "οκ φυγε τωρα"

Τι φυγε τους απανταει? Με το αυτοκινητο μου με το διπλωμα που μολις με πηρατε ?? ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.