Jump to content



Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος SirDiman έγραψε:

Μεταλο? Ανθρακονημα δεν ειναι ?

Aluminum , που λενε και οι Αμερικάνοι, είναι το πιατέλο , κάπου το διάβασα.

 

Η φωτό που με ενδιαφέρει , είναι ζάντα-λάστιχο , σε τι κατάσταση είναι!

 

Να σημειώσω εδώ, οτι δεν είναι το πρώτο περιστατικό με GT4 που το παθαίνει :mellow:

 

Εγώ πάντως θα ήθελα να δω όλο το αυτοκίνητο μετά απ αυτό. Για να έσπασε σε αυτό το κομμάτι μετά από λακκούβα θα έπρεπε να πήρε και καμιά πρόσοψη καθώς είναι τόσο χαμηλά, να στράβωσε κανένα αμορτισέρ, καμιά ζάντα, κάτι τέλος πάντων.

πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Τό 'χουμε ξαναγράψει, στοχευμένη επιδρομή στους 2007-2010 με δυνατά αυτοκίνητα: 

Τι αλλάζει στις τιμές των αυτοκινήτων. Ποια ακριβαίνουν, ποια φθηναίνουν - Αγορά - NEWS247

Και πόσοι περιμένεις να πληρώσουν τέλη αν ισχύουν αυτές οι μπαρούφες;

 

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι οδηγούνε τον κόσμο σε νέα μικρά οικονομικά αυτοκίνητα λες και παίρνουν μίζες απ τις εταιρίες.

1 hour ago, UltraB said:

Και πόσοι περιμένεις να πληρώσουν τέλη αν ισχύουν αυτές οι μπαρούφες;

 

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι οδηγούνε τον κόσμο σε νέα μικρά οικονομικά αυτοκίνητα λες και παίρνουν μίζες απ τις εταιρίες.

 

Πιο πολλοί απ'ότι αυτοί με τα παλιά αυτοκίνητα.

Αυτό που κάνουν είναι να εκμηδενήσουν την αξία μεταπώλησης.

 

Κλασσικό παράδειγμα είναι η Alfa Romeo 147, 2009 μοντέλο θα πληρώσει 500 ευρώ από 1600 κυβικά (δηλώνει 195 γρ).

Το βρίσκεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα στα 5-6000 ευρώ, από τα τελευταία μοντέλα.

Θα το έπαιρνες? 

Δεν είναι αυτοκίνητα που αποσύρεις, είανι αυτοκίνητα μιας κάποιας αξίας. Δηλαδή ένα 20ετίας αξίας 1000 ευρώ, αν σου πει 500 ευρώ τέλη επειδή είναι ρυπογόνο, αύριο καταθέτεις πινακίδες. Ένα 6-7 ετών όμως καλοσυντηρημένο δεν το πετάς γιατί το έχεις πληρώσει, οπότε αναγκαστικά θα τα δώσεις.

 

Θα το δώσεις και θα πάρεις τι; Όλα τα παλιά είναι αρκετά πιο ρυπογόνα σε σχέση με τα νέα.

 

Άρα ή θα το δώσεις και θα πας σε κάποιο μεταχειρισμένο με μικρό κινητήρα και οικονομικό ή σε κάτι πιο ακριβό των τελευταίων 2-3 χρόνων.

 

Γενικά όλο το σύστημα περί αυτοκίνησης είναι δομημένο λάθος στην Ελλάδα. Από τέλη, ασφάλειες κλπ.

  • Like 1
6 hours ago, sotiris said:

Τό 'χουμε ξαναγράψει, στοχευμένη επιδρομή στους 2007-2010 με δυνατά αυτοκίνητα: 

Τι αλλάζει στις τιμές των αυτοκινήτων. Ποια ακριβαίνουν, ποια φθηναίνουν - Αγορά - NEWS247

 

Να πάρει.... Στην παραπάνω σελίδα δε βρίσκω τί γίνεται στα αυτοκίνητα που έχουν ρύπους 218.

Μην απαντήσει κανείς, ρητορικό με υποβόσκουσα ειρωνεία ήταν το ερώτημα

σημερα στη δουλεια οδηγησα ενα audi a8 4.2 quattro...

οσο και να το ζωρισα ηταν τρενο στις στροφες...

μονο οτι η καταναλλωση αγγιζε αντιστοιχη cherokee δεκαετιας

  • Like 3
44 minutes ago, bassplayer said:

σημερα στη δουλεια οδηγησα ενα audi a8 4.2 quattro...

οσο και να το ζωρισα ηταν τρενο στις στροφες...

μονο οτι η καταναλλωση αγγιζε αντιστοιχη cherokee δεκαετιας

 

Σε κακη ασφαλτο κλεινεις το ESP και παιζεις ανετα με την πισω κινηση. Ευτυχώς το δικο μου επειδη ειναι το TDI δεν εχει θεματα καταναλωσης. 

  • Like 2
πριν 13 ώρες, το μέλος Delijohn έγραψε:

πέρα από το τι λέει.. έχει ωραίο υλικό σαν τοποθεσία... 

 

1 τονο παραπανω απο οτι πρεπει, τη διπλη μηχανη απο οτι πρεπει

Κατα τα αλλα εχουμε 2016

  • Like 1

Ήξεραν όμως να κυνηγήσουν την VW όσο δε πάει...

 

Θα μου πεις άλλο το ένα άλλο το άλλο αλλά και τα δύο αφορούν τον περιβάλλουν (aka ο λόγος που έγινε όλο αυτό με το dieselgate).

βασικά δεν νομίζω ότι την κυνήγησαν για λόγους περιβάλλοντος , εξάλλου ούτε το κιότο δεν έχουν εφαρμόσει οι αμερικάνοι(άλλο αν το παίζουν πράσινοι σε 1-2 θέματα για το θεαθήναι)

οι λόγοι ήταν 90% πολιτικοί , 10% "δούλεμα" αγοράς (κάτι που το κυνηγάνε , όχι όπως εδώ)
εξάλλου όλοι κλέβουν στα diesel (οσο λυπηρό και αν ακούγεται) και ήταν γνωστό (1 χρόνο πριν το dieselgate γιατί αύξησε τις επίσημες καταναλώσεις η kia/hyundai στα us spec οχήματα?)

  • Like 1
On 16/8/2016 at 11:15 PM, jax7480 said:

 

Σε κακη ασφαλτο κλεινεις το ESP και παιζεις ανετα με την πισω κινηση. Ευτυχώς το δικο μου επειδη ειναι το TDI δεν εχει θεματα καταναλωσης. 

ενδιαφερων!!!! αν ξαναπεσει στα χερια μου θα το ξεζουμισω!!!!

 

Με την κατανάλωση ενός 2τοννου sedan + V8 + τετρακίνηση, έχω την εντύπωση ότι μάλλον αυτό θα σε ξεζουμίσει :hehe:

 

 

  • Like 2

Νομίζω το βενζινοκίνητο V8 έχει μέση γύρω στα 17λ/100. Τα διπλά περίπου από το δικό μου.

Προσωπικά αν είχα τα λεφτά δεν θα μ'ενοιαζε και θα είχα το S8.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.