Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Tι'ναι ρε παιδιά; F1 Powerboat και μπήκε αέρας από κάτω και το σήκωσε; Αυτά τα αμάξια, όταν τρέχουν με τέτοια ταχύτητα, δέχονται πίεση από τον αέρα παραπάνω από το βάρος τους (λέμε τώρα). Δε σηκώνονται έτσι απλά. Επίσης μιλάμε για αυτοκινητόδρομο, όχι για το Σπάρτη-Τρίπολη-Πάτρα. Εκεί δεν κάνουν "γκουπ" τα λάστιχα για κανένα λόγο. Όσοι έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό ξέρουν, είναι το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση.

 

Εμένα μου φαίνεται πολύ απλό, ανασηκώθηκε από ανωμαλία, 'έσπασε' η αεροδυναμική και έκανε ό,τι έκανε. 

Στα 250 θα τό σωζε. Στα 340 είναι αλλιώς, μπορεί το αυτοκίνητο να είναι υπερ-σταθερό, υπερ-καλό, υπερ-αυτοκίνητο, αλλά η φυσική είναι αμείλικτη.

Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα με έντονη αεροδυναμική υποβοήθηση, δες π.χ. πώς συμπεριφέρονται οι F1 όταν σπάει η αεροδυναμική, ούτε οι απίστευτοι οδηγοί τους δεν μπορούν να τα σώσουν.

 

404 βγάζει η παραπάνω σελίδα. Ρωτάω γιατί στο ΚΕΘΕΥΟ όπως και στο βιβλίο αναφέρουν μεταξύ 9.15 με 10.10

 

9 και 15 είναι 9 με 3, το ίδιο λέτε ο άλλος με ώρες ο άλλος με λεπτά :p

 

Όπως και να το κρατάς ανάμεσα σε 9.15 και 10.10 (ή 10 και 2 σε ώρες) σωστό είναι, αλλά το πώς κρατάς το τιμόνι δεν μετράει τόσο όσο το αν ξέρεις να αντιδράσεις και το αν είσαι τυχερός. Ακόμη κι αν τα ξέρεις όλα, κάποια πράγματα είναι θέμα τύχης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πριν αντιδράσει ο σορτσάκι με σαγιονάρα σούμι, σίγουρα θα είχε αντιδράσει το ESP, αλλά physics is a bitch :p 

 

(btw έχω απογειωθεί με 170 σε σχεδόν ευθεία από ανωμαλία δρόμου με αμάξι με πολύ σφιχτή ανάρτηση, το πώς αλλάζεις λωρίδα είναι αστείο με αυτά τα χιλιόμετρα, που είναι τα μισά από αυτά που πήγαινε ο συγκεκριμένος).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ με τον sotiris με την αεροδυναμική κλπ , δεν παύει να υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σαν να τρέχεις στην Ελλάδα με 340 όλο και κάπου θα σκάσεις αν πατήσεις μια λακούβα , πίσω σε μας το καλοκαιράκι όταν πήγα ταξίδι πέταξα και εγώ με τα μισά του sotiris 80-90 Km

πάλη καλά που άλλαξα τα αμορτισέρ πριν το ταξίδι διότι τα παλαιά ήταν νεκρά !

 

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

μια χαρά είναι, επίσης το προτείνω σε κάθε άτομο που θέλει να αγοράσει - ψάξε στο νετ το μοντέλο που θέλεις να πάρεις αν έχει προβλήματα !

 

 

Να πω και εγώ τον καημό μου μπας και ξέρει κανένας τώρα με το κρύο (εδώ και τρεις βδομάδες) ακούω έναν ήχο από τον λεβιέ ταχυτήτων (πως τρίβονται δύο μέταλλα και σκούζουν ) αλλά σε πολύ μικρό βαθμό ακούγετε από τον λεβιέ που είναι δίπλα μου ("θέλω να πιστεύω"),

ακούγετε σε αυτό το σημείο μεταξύ 1ης και 2ας όταν περνάει απο εκεί ο λεβιές δείτε παρακάτω φωτογραφία στο στρογγυλό κόκκινο (η φωτογραφία είναι από το νετ για να καταλάβετε σε ποιο σημείο)  , επίσης έχει τύχει να μην μου το κάνει κάποιες μέρες ...

 

έχει κανείς καμιά ιδέα ?

post-45212-0-86303300-1421867250_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

πάμε μία απο την αρχή !

 

αγοράσα μεταχιρισμένο ένα chevrolet lacetti 1.6 sx hatchback στις 14/4/2014 με ~39500km εκεί αλάχθηκαν λάδια και ιμάντα χρονισμού ! (τα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα "το βιβλιαράκι για το service το έχω αλλά δεν το επιστεύομαι οπότε *)

τώρα 21/1/2015 και χιλιόμετρα ~44700km *έχω προγραματισμένο service , λάδια-μπουζιά , φίλτρα , βαλβολίνες κλπ κλπ για τις 47000km

 

εδιτ

να πώ ότι κατα τα άλλα μια χαρά μπαίνουν οι ταχύτητες και  ότι αυτό το κάνει που και που πχ σήμερα το έκανε αύριο μπορεί να μην το κάνει

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

όσο και να χε κάνει τώρα έφυγε το πουλάκι !
Εδώ ξέρω ιδιώτες που πουλάνε τουτού τα οποία έχουν κάνει ~150.000Km και τα δίνουν στο κοντέρ ~60.000κ

 

επίσης κανένας δεν βλέπει αυτό το σύμβολο   ~    χεχεχε

edit

τέλος πάντων όπως και να χει θα κάνω μια βόλτα στον μηχανικό μου να το δούμε και ευχαριστώ fragma που ασχολήθηκες μαζί μου !!!

 

edit

βρήκα καλύτερη λέξη για να το περιγράψω (τρίξιμο)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Έχεις χτένα στο λατσέτι? Έχουν προχωρήσει πολύ οι κορεάτες :p

Ε το πρώτο είναι βαλβολίνες που ούτως ή άλλως καλό είναι να τις αλλάζεις που και που (εγώ τις αλλάζω κάθε διετία ανεξαρτήτως χμ) και αν δεν στρώσει μετά ψάχνεσαι, ε θα σου δει και τις ντίζες αν είναι οκ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

νταααξ τώρα μιλάς κι εσύ για ελληνικό δρόμο, στροφή (που θα σε πέταγε έξω ούτως ή άλλως), για ~130kmh/h και για MR2 (στήσιμο καρτ - κατεξοχήν επικίνδυνο για ελληνικούς δρόμους) με έναν απλό καθημερινό οδηγό.. πω πω πόσα mr2 τα'χει κλάψει ο ιδιοκτήτης τους έτσι.

 

Είχα ΜR2 αν και για μόνο 5 μήνες πριν αναγκαστώ να το πουλήσω και ναι ήταν πολύ πιο απόλυτο απο ΜΧ-5 και ανάλογα λόγο κεντρομήχανου αλλά εντάξει δεν είναι και S2000 στα σκαμπίλια που μπορεί να φάει ξαφνικά.

 

Και η στροφή εκείνη είναι για αρκετά παραπάνω (προφανώς όχι νόμιμα) απλά είναι το πέταγμα αυτό που ότι και να περάσει πλακωμένο θα το διώξει αν δεν το ξέρεις... δεν είναι γλυστερή άσφαλτος ή κάτι εκεί είναι η παγίδα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

back ...

 

πήγα στο συνεργείο το είδε ο μηχανικός, έριξε λιπαντικό στα δακτυλίδια στο σασμάν και επίσης μέσα στην καμπίνα στον λεβιέ τα οποία είχαν στεγνώσει (εξωτερικά μέροι που φαίνονται με το μάτι) , κάναμε μια βόλτα και ήταν όλα οκ αλλά επειδή τον έπρηξα για βαλβολίνες τις αλλάξαμε και αυτές !

 

επίσης μου είπε ότι κάποια στιγμή θα χρειαστείς στο μέλλον και αλλαγή δακτυλιδιών (λογικά εννοούσε τον μπιλιοφόρο)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.