Dolly Ιανουάριος 20, 2015 #241 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 2 επιλογές. α) χοντρός / γυναίκα, βαριέται να κάνει μανούβρα για να το βάλει απο την άλλη μεριά και να μπορεί να ανοίξει την πόρτα. Οπότε το κάνει έτσι. β) απλά κλασσικός βλάκας που δεν θέλει να πάει άλλο δίπλα του μην τον χτυπήσει με την πόρτα ή/και τον γρατζουνίσει και έτσι κλείνει και τις 2 και στα φρύδια του. α) ή β) ή α)&β) είναι και οι 2 στην κατηγορία του λαλάκα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos2171 Ιανουάριος 20, 2015 #242 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Συνήθως ναι για να μη μπει άλλος και υπάρξει κανά γδάρσιμο. Στο parking της ΧΑΝΘ στη Θεσσαλονίκη πολλοί με porsche, ferrari κλπ τα βάζαν ακριβώς στη μέση των δύο θέσεων για αυτό το λόγο, πλήρωναν όμως κανονικά και τις δύο θέσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιανουάριος 20, 2015 #243 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Και ο κλασικός BMW για να συμπληρωθεί το καρέ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 20, 2015 #244 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 αφού συμβαίνει και στο εξωτερικό, ας μη γκρινιάζουμε λοιπόν.. εγώ νόμιζα πως μόνο στη ελλάδα συμβαίνουν αυτά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιανουάριος 20, 2015 #245 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Οι Ρωμαίοι(Ρουμάνοι) είναι ακόμα χειρότεροι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 20, 2015 #246 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Lamborghini crash at 340km/h δε μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να το προκάλεσε όλο αυτό.. μακάρι να μαθαίναμε κάπως την αιτία.Σαν κάτι να τους "έσπρωξε" ξαφνικά από τα αριστερά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos2171 Ιανουάριος 20, 2015 #247 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Ή κάποιος μπήκε στη λωρίδα του ή αναπήδησε. Βέβαια το 2ο το θεωρώ λιγότερο πιθανό μιας και μιλάμε για αυτοκινητόδρομο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιανουάριος 20, 2015 #248 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Εντάξει με λίγο αλοιφή για γίνει μια χαρά. Επίσης ΠΩΣ ***** ΔΕΝ τραυματίστηκε ο οδηγός?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 20, 2015 #249 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Tι'ναι ρε παιδιά; F1 Powerboat και μπήκε αέρας από κάτω και το σήκωσε; Αυτά τα αμάξια, όταν τρέχουν με τέτοια ταχύτητα, δέχονται πίεση από τον αέρα παραπάνω από το βάρος τους (λέμε τώρα). Δε σηκώνονται έτσι απλά. Επίσης μιλάμε για αυτοκινητόδρομο, όχι για το Σπάρτη-Τρίπολη-Πάτρα. Εκεί δεν κάνουν "γκουπ" τα λάστιχα για κανένα λόγο. Όσοι έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό ξέρουν, είναι το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 20, 2015 #250 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Σε άλλη πηγή που διάβασα αυτή την είδηση χτες, έλεγε κάτι για αλλαγή της ασφάλτου και αναπήδηση. Έχασε τον έλεγχο, έσκασε αριστερά στο τοιχίο και μετά έφυγε δεξιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 20, 2015 #251 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Έτσι διαβάζω κι εγώ.. κι έλεγαν πως στην Ουγγαρία που έγινε, είναι φυσικό με τόσο χάλια δρόμους. Τι να πω, μάλλον ήμουν τυχερός κι έχω οδηγήσει σε πολύ καλούς δρόμους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos2171 Ιανουάριος 20, 2015 #252 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Tι'ναι ρε παιδιά; F1 Powerboat και μπήκε αέρας από κάτω και το σήκωσε; Αυτά τα αμάξια, όταν τρέχουν με τέτοια ταχύτητα, δέχονται πίεση από τον αέρα παραπάνω από το βάρος τους (λέμε τώρα). Δε σηκώνονται έτσι απλά. Επίσης μιλάμε για αυτοκινητόδρομο, όχι για το Σπάρτη-Τρίπολη-Πάτρα. Εκεί δεν κάνουν "γκουπ" τα λάστιχα για κανένα λόγο. Όσοι έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό ξέρουν, είναι το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση. Aν στα τόσα χιλιόμετρα γίνει αναπήδηση και ξεκολλήσει το πίσω μέρος τότε αντίο. Σε πίστα που έχεις χώρο ναι το σώνεις, σε δημόσιο δρόμο όμως δύσκολα και όπως λένε κάτι τέτοιο έγινε. Αυτό με τον αέρα σαφώς και δεν ισχύει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 20, 2015 #253 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Έτσι διαβάζω κι εγώ.. κι έλεγαν πως στην Ουγγαρία που έγινε, είναι φυσικό με τόσο χάλια δρόμους. Τι να πω, μάλλον ήμουν τυχερός κι έχω οδηγήσει σε πολύ καλούς δρόμους. Ναι, σε αυτή τη σελίδα το είχα διαβάσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιανουάριος 20, 2015 #254 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Σε πίστα που έχεις χώρο ναι το σώνεις Σε αεροδρόμιο ή σε salt flats στην Utah, και με κράμα απο Ντελεκούρ, Μάκινεν, και Σουμάχερ στο τιμόνι με 340 δεν σώζεις τίποτα.Αλλά σε αυτό που λέει ο @Delijohn, έχω φίλο που έχει πετάξει ΜR2 έτσι πριν πολλά χρόνια στην παραλιακή στην αριστερή παρατεταμένη πάνω στην γέφυρα που σε βγάζει Συγγρού όπως έρχεσαι απο Γλυφάδα. Έχει ένα πεταματάκι εκεί που το πήρε με ~130 και το έχασε και έπαιξε πινγκ-πονγκ. Ευτυχώς δεν χτυπήσανε αλλά το MR2 πήγε σκουπίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 20, 2015 #255 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 (edited) νταααξ τώρα μιλάς κι εσύ για ελληνικό δρόμο, στροφή (που θα σε πέταγε έξω ούτως ή άλλως), για ~130kmh/h και για MR2 (στήσιμο καρτ - κατεξοχήν επικίνδυνο για ελληνικούς δρόμους) με έναν απλό καθημερινό οδηγό.. πω πω πόσα mr2 τα'χει κλάψει ο ιδιοκτήτης τους έτσι. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2015 από Delijohn Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Ιανουάριος 20, 2015 #256 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 κανά συγκριτικό σε αμορτισερ koni vs kyb κλπ υπάρχει; δε ψάχνουμε τίποτα το ιδιαίτερο, 2 μαλακά αμορτισεράκια γιατί κοπανάει σα bmx. σεατακι του 95... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιανουάριος 20, 2015 #257 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 Αν έπιανε σωστά(9-3) το τιμόνι πάντως είχε πιθανότητες να το σώσει(μικρές αλλά οκ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 20, 2015 #258 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 (edited) Αν έπιανε σωστά(9-3) το τιμόνι πάντως είχε πιθανότητες να το σώσει(μικρές αλλά οκ).Εγώ πάντως δεν έμαθα ότι το σωστό πιάσιμο είναι 9-3. Που το είδες αυτό; *Δεν το λέω σε καμία περίπτωση με κακιά πρόθεση. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2015 από UltraB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Ιανουάριος 20, 2015 #259 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 (edited) Εγώ πάντως δεν έμαθα ότι το σωστό πιάσιμο είναι 9-3. Που το είδες αυτό; *Δεν το λέω σε καμία περίπτωση με κακιά πρόθεση.Αδιαμφισβήτητα, 9-3.Το 1ο googlαρισμα που βρήκα:https://www.google.gr/search?q=dell+21:9&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr,ssl&ei=3bK-VM2vHsfzULvwgcAJ#newwindow=1&q=9+3+wheel+grab Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2015 από Samael Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 20, 2015 #260 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2015 (edited) Αδιαμφισβήτητα, 9-3. Το 1ο googlαρισμα που βρήκα: https://www.google.gr/search?q=dell+21:9&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr,ssl&ei=3bK-VM2vHsfzULvwgcAJ#newwindow=1&q=9+3+wheel+grab 404 βγάζει η παραπάνω σελίδα. Ρωτάω γιατί στο ΚΕΘΕΥΟ όπως και στο βιβλίο αναφέρουν μεταξύ 9.15 με 10.10 Τι βλακείες γράφω... Προφανώς αναφέρονται στο αριστερό χέρι μόνο και όχι δεξί - αριστερό ( Γιατί απλά δεν γίνεται αν είναι δεξί - αριστερό. Απλά θυμόμουν το 9-10 και χωρίς το σκεφτώ μιας και δεν του είχα δώσει σημασία, ρώτησα για το 9-3 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2015 από UltraB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now