akis_z80 Ιούνιος 16, 2016 #2561 Ιούνιος 16, 2016 25 minutes ago, Simon said: Για δωσε ινφο να διαβασω! Τα ξερω μονο στο περιπου.. Αν βαριεσαι να γραφεις στειλε λινκ Σίγουρα θα υπάρχουν και καλύτερα λινκς αλλά με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτά http://www.import-car.com/how-ride-height-affects-toe-angle/ και Επίσης καλό άρθρο που λέει και για scrub radius (που λέγαμε ότι επηρεάζεται από το offset της ζάντας) και SAI: http://www.anewtoronto.com/wheel alignment.html 1
UltraB Ιούνιος 16, 2016 #2562 Ιούνιος 16, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε: Την έκανα τελικά αλλά δεν γινόταν αλλιώς. Τις παρήγγειλα. Το Σάββατο θα φορεθούν... Καλορίζικες! Περιμένω εντυπώσεις από τα EBC
Simon Ιούνιος 16, 2016 #2563 Ιούνιος 16, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε: Επίσης καλό άρθρο που λέει και για scrub radius (που λέγαμε ότι επηρεάζεται από το offset της ζάντας) και SAI: Wheel Alignment Explained Ωραίο κείμενο, τα εξηγεί καλά. Έκανα ένα φρεσκάρισμα. Βασικά για μένα το camber kit ωφελεί μόνο σε ακραίο χαμήλωμα ή/και σε χρήση πίστας. Τέσπα εγώ δεν πρόκειται να μπω σε τέτοιες περιπέτειες αλλά καλή η γνώση
jax7480 Ιούνιος 16, 2016 #2564 Ιούνιος 16, 2016 (edited) 7 hours ago, UltraB said: Καλορίζικες! Περιμένω εντυπώσεις από τα EBC Δεν έχω κάνει τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα ακόμα, (1000 λένε αυτοί, έχω κάνει 400 περίπου και φαίνεται κιόλας πως τα πίσω ακόμα δεν έχουν πατήσει καλά στην δισκόπλακα) αλλά το φρενάρισμα έγινε πολύ πιο δυνατό από τα προηγούμενα χωρίς την σπογγώδη αίσθηση που είχαν τα μαμά. Επίσης δεν ακούγονται καθόλου (το φοβόμουν αυτό μήπως κρύα και με λίγα χιλιόμετρα έχουμε τίποτα τσιρίγματα, αλλά όλα καλά). Όταν θα στρώσουν με το καλό θα γράψω δυό γραμμές να σου πω. Τέλος δείχνουν πιο προοδευτικά από τα μαμά που ήταν κάπως πατάω δεν κάνει τίποτα, πατάω πιο πολύ ελλατώνει λίγο και πατάω τέρμα για να σταματήσω. Αυτά είναι πιο αναλογικά να το πω, όσο πατάς τόσο σταματάς, αν πατήσεις τέρμα κοκκαλώνουν τα πάντα. Να προσθέσω και το άλλο. Σε αυτόματο αυτοκίνητο για να κάνεις εκκίνηση πατάς τέρμα φρένο, πατάς γκάζι, αφήνεις φρένο. Με τα μαμά άκουγα πως πάσχιζαν να κρατήσουν το αυτοκίνητο σταματημένο (τρίξιμο το τακάκι στη δισκόπλακα). Εδώ απλά δεν κουνιέται φύλλο και δεν ακούγεται τίποτα. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 16, 2016 από jax7480 2
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Ιούνιος 18, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #2565 Ιούνιος 18, 2016 Μπήκαν και τα καινούρια παπά... τώρα είμαστε έτοιμοι για το ταξίδι. Ζάντες αυτές που ήθελα (περιμένω καπάκια Audi) με Michelin Pilot Super Sport 255/35/20. 12
Thresh86 Ιούνιος 22, 2016 #2567 Ιούνιος 22, 2016 Μόλις το έβλεπα imho, δεν είναι επακριβώς σε άμεση σύγκριση, πιο all around το (ασχημότερο ανα ύστερη γενιά) TT , με πολύ καλό μοτέρ, σασί σε σύγκριση με μια (πολύ) αθλητική Alfa με υπέροχη εμφάνιση που δείχνει οτι δεν είναι πλέον ολοκληρωμένο προιόν , με αρκετές τσαπατσουλιές όπως το i.c.e , οι μυστήριες αποφάσεις με τα φώτα της τελευταίας στιγμής και η υποβοήθηση (στο Τσουφενχαουζεν ακόμα γελάνε ) Still , μεταξύ των 2, την καινούργια Cayman ή την Μ235 , αφού το καινούργιο Supra αργεί ακόμη. ΥΓ καλά , για Ελλάδα - > 1
Delijohn Ιούνιος 22, 2016 #2568 Ιούνιος 22, 2016 (edited) 1000 φορές μια μεταχειρισμένη cayman με τα μισά.. (εννοείται όχι ελλάδα) Άσχετο, αλλά είδα προχθές έξω από το supermarket αυτό το Α5, σ'αυτό το χάλια χρώμα... μα είχε ωραίες ζάντες... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 22, 2016 από Delijohn 1
Nickzzz Ιούνιος 23, 2016 #2570 Ιούνιος 23, 2016 Τα "καλύτερα" βίντεο είναι από ένα νοτιο αφρικάνικο κανάλι, την μια μέρα βγάζει πιο γρήγορο το rs3 την άλλη μέρα το a45. 1
panos444 Ιούνιος 23, 2016 #2571 Ιούνιος 23, 2016 1000 φορές μια μεταχειρισμένη cayman με τα μισά.. (εννοείται όχι ελλάδα) Άσχετο, αλλά είδα προχθές έξω από το supermarket αυτό το Α5, σ'αυτό το χάλια χρώμα... μα είχε ωραίες ζάντες... Audi A5, σε κόκκινο δεν είναι άσχημο, αρκεί να έχει και τους καθρέπτες στο χαρακτηριστικό ασημί χρώμα/ανοδιωμενο αλουμίνιο/whatever το λένε. Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Delijohn Ιούνιος 23, 2016 #2572 Ιούνιος 23, 2016 αυτό ήταν σαν ματωμένο πορτοκαλί.. κάτι μεταξύ σάλτσας και.. μπλιαχ.. δεν ξέρω.. πολύ χάλια..
UltraB Ιούνιος 23, 2016 #2573 Ιούνιος 23, 2016 Το ίδιο χρώμα με το yaris από πίσω μου φαίνεται. Παίζει να μη του έδινε σημασία και να το χε πάρει ο ήλιος.
akis_z80 Ιούνιος 23, 2016 #2575 Ιούνιος 23, 2016 Civic TypeR εναντίον Golf GTI Clubsport στην Tsukuba
Thresh86 Ιούνιος 24, 2016 #2576 Ιούνιος 24, 2016 και γιατί είπαμε οτι δεν το οδήγησε ο Keiichi και το 2ο ? Τέσπα, στην πίστα είναι εύκολα τα πράγματα για το Type R (2.5s έριξε σε ανάλογο τεστ στην Αγγλία έναντι του ίδιου αντιπάλου) Σε πωλήσεις και road usability είναι η πραγματική Ρόδος
Delijohn Ιούνιος 24, 2016 #2577 Ιούνιος 24, 2016 παρατήρησα χειρόφρενα στο type r (αλήθεια το κάνουν, πρώτη φορά το βλέπω) χαμηλές στροφές στο golf, στην έξοδο κάποιων στροφών.. (μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι έπρεπε;; )
Thresh86 Ιούνιος 24, 2016 #2578 Ιούνιος 24, 2016 τα χειρόφρενα που παρατήρησες , δεν ήταν κλασικά μπλοκαρίσματος που χαζεύουμε σε περίοπτες στιγμές απο εξαιρετικά περιποιημένα Octavia της Karakitsos Development Σάββατο μεσάνυχτα στην φιλόξενη πλατεία Μπουρναζίου Είναι γνωστή τεχνική που φορτίζει τον πίσω άξονα , ώστε να σταθεροποιήσει το πίσω μέρος και να κρατηθεί η πορεία του οχήματος χωρίς γλιστρήματα κλπα ,μέχρι ενός σημείου πάντα. 3
GoMaR Ιούνιος 24, 2016 #2579 Ιούνιος 24, 2016 Λογικα χρησιμευει λιγο πριν παει να χασει τη προσφυση το αμαξι..πριν ξεκινησει να πεταει μουτρα το αμαξι δλδ. Αλλα πραγματικα δε καταλαβαινω για ποιο λογο δεν οδηγησε το golf ο ιδιος οδηγος του Honda..Για να χαιρεται ο @akis_z80 ? 2
UltraB Ιούνιος 24, 2016 #2580 Ιούνιος 24, 2016 Το GTI δεν έχει Paddle Shifter; Δεν είναι να κάνει τίποτα κατεβάσματα στις στροφές πχ, μόνο ότι έκανε το αυτοκίνητο. Ούτε το R δεν έχει, γνωρίζουμε το λόγο;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now