Jump to content



Recommended Posts

25 minutes ago, Simon said:

Για δωσε ινφο να διαβασω! Τα ξερω μονο στο περιπου.. Αν βαριεσαι να γραφεις στειλε λινκ :)

Σίγουρα θα υπάρχουν και καλύτερα λινκς αλλά με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτά

 

http://www.import-car.com/how-ride-height-affects-toe-angle/

 

και

 

 

 

Επίσης καλό άρθρο που λέει και για scrub radius (που λέγαμε ότι επηρεάζεται από το offset της ζάντας) και SAI: http://www.anewtoronto.com/wheel alignment.html

 

  • Like 1
πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε:

Την έκανα τελικά αλλά δεν γινόταν αλλιώς. Τις παρήγγειλα. Το Σάββατο θα φορεθούν...

 

 

20160616_125522.jpg

Καλορίζικες! Περιμένω εντυπώσεις από τα EBC ;)

πριν 2 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

 

Επίσης καλό άρθρο που λέει και για scrub radius (που λέγαμε ότι επηρεάζεται από το offset της ζάντας) και SAI: Wheel Alignment Explained

 

Ωραίο κείμενο, τα εξηγεί καλά. Έκανα ένα φρεσκάρισμα. Βασικά για μένα το camber kit ωφελεί μόνο σε ακραίο χαμήλωμα ή/και σε χρήση πίστας. Τέσπα εγώ δεν πρόκειται να μπω σε τέτοιες περιπέτειες αλλά καλή η γνώση

(edited)
7 hours ago, UltraB said:

Καλορίζικες! Περιμένω εντυπώσεις από τα EBC ;)

Δεν έχω κάνει τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα ακόμα, (1000 λένε αυτοί, έχω κάνει 400 περίπου και φαίνεται κιόλας πως τα πίσω ακόμα δεν έχουν πατήσει καλά στην δισκόπλακα) αλλά το φρενάρισμα έγινε πολύ πιο δυνατό από τα προηγούμενα χωρίς την σπογγώδη αίσθηση που είχαν τα μαμά. Επίσης δεν ακούγονται καθόλου (το φοβόμουν αυτό μήπως κρύα και με λίγα χιλιόμετρα έχουμε τίποτα τσιρίγματα, αλλά όλα καλά). Όταν θα στρώσουν με το καλό θα γράψω δυό γραμμές να σου πω.

Τέλος δείχνουν πιο προοδευτικά από τα μαμά που ήταν κάπως πατάω δεν κάνει τίποτα, πατάω πιο πολύ ελλατώνει λίγο και πατάω τέρμα για να σταματήσω. Αυτά είναι πιο αναλογικά να το πω, όσο πατάς τόσο σταματάς, αν πατήσεις τέρμα κοκκαλώνουν τα πάντα.

Να προσθέσω και το άλλο. Σε αυτόματο αυτοκίνητο για να κάνεις εκκίνηση πατάς τέρμα φρένο, πατάς γκάζι, αφήνεις φρένο. Με τα μαμά άκουγα πως πάσχιζαν να κρατήσουν  το αυτοκίνητο σταματημένο (τρίξιμο το τακάκι στη δισκόπλακα). Εδώ απλά δεν κουνιέται φύλλο και δεν ακούγεται τίποτα.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2

Μόλις το έβλεπα :hehe:

 

imho, δεν είναι επακριβώς σε άμεση σύγκριση, πιο all around το (ασχημότερο ανα ύστερη γενιά) TT , με πολύ καλό μοτέρ, 

σασί σε σύγκριση με μια (πολύ) αθλητική Alfa με υπέροχη εμφάνιση που δείχνει οτι δεν είναι πλέον ολοκληρωμένο προιόν , με αρκετές τσαπατσουλιές

όπως το i.c.e , οι μυστήριες αποφάσεις με τα φώτα της τελευταίας στιγμής και η υποβοήθηση (στο Τσουφενχαουζεν ακόμα γελάνε )

 

Still , μεταξύ των 2, την καινούργια Cayman ή την Μ235 ,  αφού το καινούργιο Supra αργεί ακόμη.

 

ΥΓ καλά , για Ελλάδα - > john-cleese-no.gif 

  • Like 1
(edited)

1000 φορές μια μεταχειρισμένη cayman με τα μισά.. (εννοείται όχι ελλάδα)

 

Άσχετο, αλλά είδα προχθές έξω από το supermarket αυτό το Α5, σ'αυτό το χάλια χρώμα... μα είχε ωραίες ζάντες... 

7407ce78fd00485bac8edec790a1af61.jpeg

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1

Τα "καλύτερα" βίντεο είναι από ένα νοτιο αφρικάνικο κανάλι, την μια μέρα βγάζει πιο γρήγορο το rs3 την άλλη μέρα το a45. :p

  • Like 1
1000 φορές μια μεταχειρισμένη cayman με τα μισά.. (εννοείται όχι ελλάδα)

 

Άσχετο, αλλά είδα προχθές έξω από το supermarket αυτό το Α5, σ'αυτό το χάλια χρώμα... μα είχε ωραίες ζάντες... 

7407ce78fd00485bac8edec790a1af61.jpeg

Audi A5, σε κόκκινο δεν είναι άσχημο, αρκεί να έχει και τους καθρέπτες στο χαρακτηριστικό ασημί χρώμα/ανοδιωμενο αλουμίνιο/whatever το λένε.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το ίδιο χρώμα με το yaris από πίσω μου φαίνεται. Παίζει να μη του έδινε σημασία και να το χε πάρει ο ήλιος.

και γιατί είπαμε οτι δεν το οδήγησε ο Keiichi και το 2ο ? 

 

Τέσπα, στην πίστα είναι εύκολα τα πράγματα για το Type R

(2.5s έριξε σε ανάλογο τεστ στην Αγγλία έναντι του ίδιου αντιπάλου)

 

Σε πωλήσεις και  road usability είναι η πραγματική Ρόδος 

παρατήρησα χειρόφρενα στο type r (αλήθεια το κάνουν, πρώτη φορά το βλέπω)

χαμηλές στροφές στο golf, στην έξοδο κάποιων στροφών..  (μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι έπρεπε;; )

τα χειρόφρενα που παρατήρησες ,

δεν ήταν κλασικά μπλοκαρίσματος που χαζεύουμε σε περίοπτες στιγμές απο εξαιρετικά περιποιημένα

Octavia της Karakitsos Development Σάββατο μεσάνυχτα στην φιλόξενη πλατεία Μπουρναζίου

 

Είναι γνωστή τεχνική που φορτίζει τον πίσω άξονα , ώστε να σταθεροποιήσει το πίσω μέρος και να κρατηθεί 

η πορεία του οχήματος χωρίς γλιστρήματα κλπα ,μέχρι ενός σημείου πάντα.

 

 

  • Like 3

Λογικα χρησιμευει λιγο πριν παει να χασει τη προσφυση το αμαξι..πριν ξεκινησει να πεταει μουτρα το αμαξι δλδ.

Αλλα πραγματικα δε καταλαβαινω για ποιο λογο δεν οδηγησε το golf ο ιδιος οδηγος του Honda..Για να χαιρεται ο @akis_z80 ? :p

 

 

 

  • Like 2

Το GTI δεν έχει Paddle Shifter; Δεν είναι να κάνει τίποτα κατεβάσματα στις στροφές πχ, μόνο ότι έκανε το αυτοκίνητο.

Ούτε το R δεν έχει, γνωρίζουμε το λόγο;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.