Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

το url και ο τίτλος είναι λίγο clickbait (μιας και θέλουν να σταματήσουν τις πωλήσεις νέων οχημάτων)

τώρα στα ουσιαστικά,
δεν νομίζω να περάσει αυτό απλά και μόνο διότι προυποθέτη τρελή υποδομή σε δίκτυα μεταφοράς ενέργειας και μονάδες παραγωγής (εκτός αν την δουν σκανδιναβοί που το παίζουν πράσινοι και κάνουν απο αλλού εισαγωγές με "παραδοσιακά" εργοστάσια) . Και άντε το θέμα της ενέργειας το λύνουνε , με το κόστος τί θα κάνουν? Όταν σήμερα ένα nissan leaf έχει ~30000 usd κόστος. Όταν ένα model 3 ξεκινά από τα 35000 usd (στην πράξη το περιμένω παραπάνω)


Να ακυρώνανε "συμβατικά" ΙΧ άντε να το καταλάβω (και να κρατήσουν τα υβριδικά+ev)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα στο θεμα της δουλειας παντως αλλα και εκτος (συναδελφος που θελει να αγορασει μεγαλο αμαξι)

εχει πεσει τρελλο hype με  τις τσιμινιερες aka ντιζελοκινητα.

 

Παιζουν απιστευτο πλυσιμο εγκεφαλου στις αντιπροσωπειες , ΔΕΝ εχουν κανενα βενζινοκινητο οχημα

ετοιμοπαραδοτο ουτε καν για δοκιμη και προτεινουν ασχετα τι χρηση θα γινει πετρελαιο ,πετρελαιο καιξανα πετρελαιο

λες και ανακαλυψαν το uber καυσιμο .

 

Το αφεντικο δεν ηθελε με τιποτα πετρελαιο και αναγκαστηκε και πηρε  με το ετσι θελω επαγγελματικο ντιζελ.

 

Δεν ξερω τι παιζεται με την ολη φαση ,τακιμιαζουν με το κρατος παρε κοσμε ντιζελ και ενα πρωι ολα τα ντιζελ θα τα δωσουν τρελλη φορολογια,

τους εχουν μεινει χρεπια μοτερ που γινανε εν νυκτι ντιζελ , μας βλεπουν που ανεβαζουμε την βενζινα μας τα πασαρουν και μετα θα μας που

"hey ελληνες μας μολυνατε την Ευρωπη μας" αλλα το ολο θεμα δεν θυμαμαι να εχει τοση επεκταση ακομα και απο τα αεριοκινητα ουτε επι

χρυση εποχης αποσυρσης.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Delijohn said:

Ακραίο.. αλλά να πώς σκέφτονται και κάποιοι άλλοι... πολύ μακριά από εμάς.. 

http://www.sciencealert.com/the-netherlands-is-making-moves-to-ban-all-non-electric-vehicles-by-2025

 

Είναι πολύ μπροστά οι Ολλανδοί σε πολλά πράγματα, π.χ. με μία κάρτα πας ... ταξίδι σε όλη την έκταση με το τρένο.

Τα τρένα πάνε γρήγορα, πας με 1 εισητήριο, φτηνά, 120 χιλιόμετρα πιάνει το διόρωφο και πας πολιτισμένα, όχι σαν την Αγγλία που τα μισά τρένα είναι τριτοκοσμικά και πάνε με 80 χιλιόμετρα ενώ τα πληρώνεις σαν αεροπλάνο.

 

Επίσης με τους μπάφους που παίζουν στο Άμστερνταμ άνετα ανάβεις έναν μισάωρο μπάφο μέχρι να φορτίσει το Τέσλα :p

 

1 hour ago, 2cpu said:

Προσωπικα στο θεμα της δουλειας παντως αλλα και εκτος (συναδελφος που θελει να αγορασει μεγαλο αμαξι)

εχει πεσει τρελλο hype με  τις τσιμινιερες aka ντιζελοκινητα.

 

Παιζουν απιστευτο πλυσιμο εγκεφαλου στις αντιπροσωπειες , ΔΕΝ εχουν κανενα βενζινοκινητο οχημα

ετοιμοπαραδοτο ουτε καν για δοκιμη και προτεινουν ασχετα τι χρηση θα γινει πετρελαιο ,πετρελαιο καιξανα πετρελαιο

λες και ανακαλυψαν το uber καυσιμο .

 

Το αφεντικο δεν ηθελε με τιποτα πετρελαιο και αναγκαστηκε και πηρε  με το ετσι θελω επαγγελματικο ντιζελ.

 

Δεν ξερω τι παιζεται με την ολη φαση ,τακιμιαζουν με το κρατος παρε κοσμε ντιζελ και ενα πρωι ολα τα ντιζελ θα τα δωσουν τρελλη φορολογια,

τους εχουν μεινει χρεπια μοτερ που γινανε εν νυκτι ντιζελ , μας βλεπουν που ανεβαζουμε την βενζινα μας τα πασαρουν και μετα θα μας που

"hey ελληνες μας μολυνατε την Ευρωπη μας" αλλα το ολο θεμα δεν θυμαμαι να εχει τοση επεκταση ακομα και απο τα αεριοκινητα ουτε επι

χρυση εποχης αποσυρσης.

 

 

Ε με την τιμή που έχει το καύσιμο diesel κάποιος πρέπει να είναι ή χαζός ή πολύ πορωμένος για να πάρει βενζινοκίνητο, ιδιαίτερα τη στιγμή που τα περισσότερα βενζινοκίνητα που πωλούνται είναι downsized turbo, δηλαδή ό,τι πιο κοντά στο diesel με ροπές από χαμηλά και υποτυπώδες στροφάρισμα. Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι ότι τα diesel που πουλάνε γύρω στα 15000 είναι εντελώς ψοφίμια, με απόδοση όσο ένα 1.4 8v.

Τώρα για τα τέλη κυκλοφορίας, πιστεύω αργά ή γρήγορα το κράτος θα ξυπνήσει και θα βάλει άλλη κλίμακα CO2 στα diesel και θα τα φορολογήσει περισσότερο. Αλλά προς το παρών συμφέρουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι μαζι σου ομως για την τιμη αλλα τα περαιτερω?

Τα ντιζελ ακομα εχουν πανακριβα ανταλλακτικα (3 μπεκ 1,5k?),θελουν εξειδικευμενο προσωπικο συντηρησης,

ΔΕΝ δεχονται ντιζελ χαμηλοτερης "ποιοτητας" ιδιως τα καινουργια ( το isuzu του αδερφου μου εκανα την μαμακια και το εβαλα

ενα νορμαλ επωνυμο ντιζελ και μεχρι να φτασω καστορια με βγαλε την ψυχη) χωρια που εχω δει πιστεψε με παρα πολλα

να βγαζουν απο πισω περισσοτερα ντουμανια και απο ταξιτζιδικα.Βαλε και την δυναμη που προανεφερες.

 

Για μενα γινεται πολυς ντορος και μιας και με διακατεχει ενα conspirasy theories και ιδιως στην χωρα που ζουμε

που οταν μας δουν οτι παμε να "γλιτωσουμε" λεφτα απο κατι το φορολογουν περισσοτερο δεν με φαινεται η πανακεια λυση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πριν 18 χρόνια έτυχε να εργαστώ στο εργαστήριο ΜΕΚ του ΑΠΘ πάνω στην εξέλιξη των DPF. Δουλειά μου ήταν να οδηγώ ένα Golf diesel (πάνω σε κύλινδρους εντός του εργαστηρίου) της εποχής με βάση κάποιους πρότυπους κύκλους τους οποίους έβλεπα σε μία οθόνη PC δίπλα μου. Ουσιαστικά το PC μου έδειχνε με τι ταχύτητα και τι σχέση στο κιβώτιο πρέπει να πηγαίνω, ενώ μου όριζε και τον ρυθμό επιτάχυνσης/επιβράδυνσης.

 

Εάν οι κύκλοι με τους οποίους υπολογίζουν καταναλώσεις εξακολουθούν να έχουν την ίδια φιλοσοφία, τότε ναι, ο μοναδικός τρόπος να τους προσεγγίσεις είναι πηγαίνοντας Άργος - Ναυπλιο.

 

Τώρα όσον αφορά την πετρελαιοκίνηση η άποψή μου είναι η εξής.

 

1. Το ότι το καύσιμο είναι φτηνότερο από τη βενζίνη αυτή τη στιγμή δεν μου λέει τίποτα, ειδικά όταν αυτή η διαφορά οφείλεται σε διαφορετική φορολόγηση.

2. Όπως είπε και ο @2cpu τα πετρελαιοκίνητα είναι πολύ πιο ευαίσθητα σε κακό καύσιμο και οι όποιες βλάβες δεν καλύπτονται από εγγύηση.

3. Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα (εκτός και αν κάτι έχει αλλάξει και το αγνοώ) θέλουν ανα τακτά χρονικά διαστήματα αναγέννηση στο φίλτρο. Κατά την άποψή μου δεν είναι τα ιδανικότερα για αστικές μετακινήσεις.

 

Τώρα όσον αφορά το θέμα της φορολογίας, η τελευταία 6ετία έχει δείξει ότι τα αυτοκίνητα (μαζί με τα κτίρια) καλούνται να κλείσουν τρύπες του προϋπολογισμού. Όσα χρόνια συνεχιστεί αυτό το παραμύθι, θα βρίσκουν δικαιολογίες να αλλάζουν τα τέλη κυκλοφορίες με πρόσχημα ένα πιο δίκαιο σύστημα ώστε να αυξάνουν τα έσοδα. Έτσι και με όσα λένε, μιας και οι κάτοχοι δίλιτρων διαμαρτύρονταν ότι πλήρωναν πολύ περισσότερα από τα 1800άρια, θα αυξήσουν τα τέλη των 1800.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα τα diesel προμοτάρονται πολύ, αλλά αυτό είναι πανευρωπαϊκό. Και στην Αγγλία ελάχιστοι αγοράζουν βενζίνη, και το πετρέλαιο είναι ακριβότερο για 1-2 λεπτά. Μόνο οι καβλοτίμονοι και στα μικρά αυτοκίνητα που έχει διαφορά στο κόστος.

Υποθέτω ότι προμοτάρονται επειδή τα ευρωπαϊκά diesel είναι πολύ καλύτερα από τα γιαπωνέζικα / κορεάτικα / αμερικάνικα μιας και το diesel ιαπωνία / αμερική ήταν απαγορευμένο όπως ήταν Αθήνα / Θεσσαλονίκη και δεν είναι τόσο εξελιγμένο, για να πουλάνε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι καινοτομίες στους diesel είναι από Γαλλία Γερμανία Ιταλία, π.χ. Γαλλία το common rail αν δεν κάνω λάθος, Ιταλία το multijet κλπ. 

Η κλασσική diesel μηχανή των 1.9 που απέδιδε 40 άλογα τα 80's (τόσο έβγαζαν ατμοσφαιρικά σε κάτι ματρακάδες/τράτες πεζώ 205) έφτασε twin turbo στο lancia delta με 190 άλογα. Προφανώς από τα 40 στα 190 άλογα από τα ίδια diesel κυβικά υπάρχει τεχνολογικό χάσμα.

 

Στην πραγματική χρήση, φίλος μου με 316d πάει φέτες (δύσκολα τον πιάνει π.χ. το Stilo εκτός αν το στροφάρεις) και καίει ελάχιστα. Ενδεικτικά με αντίστοιχα ρεζερβουάρ το ένα αμάξι έχει αυτονομία 600 μίλια και το δικό μου 300, με την ίδια ταχύτητα (100 μίλια την ώρα). Δηλαδή 960 χιλιόμετρα αυτονομία vs 450, με 160 χιλιόμετρα κοντερίσια. Για μένα εκεί κερδίζουν, γκάζι στις χαμηλές, δηλαδή άπαιχτα στην πόλη, και αυτονομία στο ταξίδι.

 

Φυσικά υπάρχει και ο αντίλογος με τα ψοφίμια μικρά, που δεν πάνε βήμα. Έχω ξαναγράψει εδώ για τη διαφορά fiesta 1.0 turbo με 90-100 άλογα vs 1.5 diesel 90 άλογα που το δεύτερο ήταν πάναργο και βάρκα γυαλό και το πρώτο στημένο μικρό αμαξάκι (χωρίς να είναι κάποια σπορ έκδοση).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GriGaS said:

Πριν 18 χρόνια έτυχε να εργαστώ στο εργαστήριο ΜΕΚ του ΑΠΘ πάνω στην εξέλιξη των DPF. Δουλειά μου ήταν να οδηγώ ένα Golf diesel (πάνω σε κύλινδρους εντός του εργαστηρίου) της εποχής με βάση κάποιους πρότυπους κύκλους τους οποίους έβλεπα σε μία οθόνη PC δίπλα μου. Ουσιαστικά το PC μου έδειχνε με τι ταχύτητα και τι σχέση στο κιβώτιο πρέπει να πηγαίνω, ενώ μου όριζε και τον ρυθμό επιτάχυνσης/επιβράδυνσης.

 

Εάν οι κύκλοι με τους οποίους υπολογίζουν καταναλώσεις εξακολουθούν να έχουν την ίδια φιλοσοφία, τότε ναι, ο μοναδικός τρόπος να τους προσεγγίσεις είναι πηγαίνοντας Άργος - Ναυπλιο.

 

Τώρα όσον αφορά την πετρελαιοκίνηση η άποψή μου είναι η εξής.

 

1. Το ότι το καύσιμο είναι φτηνότερο από τη βενζίνη αυτή τη στιγμή δεν μου λέει τίποτα, ειδικά όταν αυτή η διαφορά οφείλεται σε διαφορετική φορολόγηση.

2. Όπως είπε και ο @2cpu τα πετρελαιοκίνητα είναι πολύ πιο ευαίσθητα σε κακό καύσιμο και οι όποιες βλάβες δεν καλύπτονται από εγγύηση.

3. Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα (εκτός και αν κάτι έχει αλλάξει και το αγνοώ) θέλουν ανα τακτά χρονικά διαστήματα αναγέννηση στο φίλτρο. Κατά την άποψή μου δεν είναι τα ιδανικότερα για αστικές μετακινήσεις.

 

Τώρα όσον αφορά το θέμα της φορολογίας, η τελευταία 6ετία έχει δείξει ότι τα αυτοκίνητα (μαζί με τα κτίρια) καλούνται να κλείσουν τρύπες του προϋπολογισμού. Όσα χρόνια συνεχιστεί αυτό το παραμύθι, θα βρίσκουν δικαιολογίες να αλλάζουν τα τέλη κυκλοφορίες με πρόσχημα ένα πιο δίκαιο σύστημα ώστε να αυξάνουν τα έσοδα. Έτσι και με όσα λένε, μιας και οι κάτοχοι δίλιτρων διαμαρτύρονταν ότι πλήρωναν πολύ περισσότερα από τα 1800άρια, θα αυξήσουν τα τέλη των 1800.

Ναι , την ίδια φιλοσοφία έχουν οι κύκλοι οδήγησης, μπορεί να είναι μάλιστα και ο ίδιος που έκανες μιας και:

 

Quote

The New European Driving Cycle (NEDC) is a driving cycle, last updated in 1997...

Πάμε παρακάτω,

Η διαφορετική φορολόγηση είναι μάλλον κυρίως στην Ελλάδα. Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης είναι ίδια τιμή, ή σχεδόν ίδια, διαφορά 2-3-6 λεπτά του € π.χ. και το κέρδος το έχεις από τα πολλά km που κάνεις. Και εννοώ πολλά, π.χ. 30k+ τον χρόνο.

Το οτι είναι πιο ευαίσθητα μάλλον είναι, αλλά δεδομένου του αριθμού που έχει πουληθεί Αθήνα/Θεσσαλονίκη και δεν τα βλέπουμε διαλυμένα στην άκρη του δρόμου, η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Ναι θέλουν προσοχή στο καύσιμο, αλλά φαντάζομαι το ίδιο γίνεται και στην βενζίνη.

Και πάλι, σωστά, το dpf θέλει αναγεννήσεις, οπότε φαντάζεσαι τι γίνεται αν το κυκλοφορείς μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες....

 

1 hour ago, sotiris said:

Σίγουρα τα diesel προμοτάρονται πολύ, αλλά αυτό είναι πανευρωπαϊκό. Και στην Αγγλία ελάχιστοι αγοράζουν βενζίνη, και το πετρέλαιο είναι ακριβότερο για 1-2 λεπτά. Μόνο οι καβλοτίμονοι και στα μικρά αυτοκίνητα που έχει διαφορά στο κόστος.

Υποθέτω ότι προμοτάρονται επειδή τα ευρωπαϊκά diesel είναι πολύ καλύτερα από τα γιαπωνέζικα / κορεάτικα / αμερικάνικα μιας και το diesel ιαπωνία / αμερική ήταν απαγορευμένο όπως ήταν Αθήνα / Θεσσαλονίκη και δεν είναι τόσο εξελιγμένο, για να πουλάνε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι καινοτομίες στους diesel είναι από Γαλλία Γερμανία Ιταλία, π.χ. Γαλλία το common rail αν δεν κάνω λάθος, Ιταλία το multijet κλπ. 

Η κλασσική diesel μηχανή των 1.9 που απέδιδε 40 άλογα τα 80's (τόσο έβγαζαν ατμοσφαιρικά σε κάτι ματρακάδες/τράτες πεζώ 205) έφτασε twin turbo στο lancia delta με 190 άλογα. Προφανώς από τα 40 στα 190 άλογα από τα ίδια diesel κυβικά υπάρχει τεχνολογικό χάσμα.

...

 

Στην Ιαπωνία και την Αμερική τα όρια ρύπων και η φορολογία του καυσίμου είναι η ίδια και για τα 2, οπότε ποτέ δεν καθίσανε να αναπτύξουν light duty diesel  κινητήρες. Ίσως και γιατί είχαν φτηνότερα καύσιμα οπότε δεν τους ενδιέφερε και πολύ. Στην Ευρώπη θέλαν να μειώσουν την κατανάλωση/CO2 κ.τ.λ.

Το common rail λένε οτι ξεκίνησε από Fiat/magneti marelli/bosch. Κάπου στα τέλη του 1990.

Και κάπου εκεί βελτιώθηκαν και οι τεχνολογίες των υλικών και είχαμε και την τρελή ανάπτυξη των ηλεκτρονικών οπότε έγινε οτι έγινε στο θέμα της απόδοσης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι diesel, 1.4 90hp (Yaris) ,  1.6 120hp (320nm) του Honda Civic, o 2.5 του L200 και ο 4.5 V8 της Toyota στο Land Cruiser

είναι μόνο μερικά απο τα εξαιρετικά δείγματα γραφής των ιαπώνων στον τομέα diesel.

 

Απλά δεν τους ενδιαφέρει (μτφ : οικονομικά επικερδής) τόσο πολύ ο χώρος του diesel , παρα μόνο τελευταία οπότε κινούνται

ορθολογικά (π.χ η Toyota εκεί που δεν την ενδιαφέρει τόσο , παίρνει diesel απο BMW).

 

Έτσι κι αλλιώς, το diesel είναι μια νεκρή ιστορία με παροδικό ενδιαφέρον

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

μου αρέσει που διαβάζω πολύ σωστές απόψεις, δεν θεωρώ όμως ένα ντίζελ 1500 90 άλογα ψόφιο. Μπορεί να μην έχει τράβηγμα βενζίνης σε όλο το φάσμα στροφών αλλά την προσπέραση σε ένα ανοιχτό δρόμο την κάνεις με μεγάλη άνεση. Αυτοκίνητα που έχω κατά νου: εταιρικό ντίζελ Yaris 2014 μοντέλο, της κοπέλας μου το Clio 2014 μοντέλο. Και τα δύο τραβάνε πολύ όμορφα. Φυσικά και είναι και τα 2 εντελώς ακατάλληλα για σπορ οδήγηση. Αλήθεια σε αυτήν την κατηγορία χρημάτων πιο είναι σπόρ;

Κάτοχος "σπορ" διθέσιου (που δεν πάει βήμα).

Επιπλέον για το Αθήνα Θεσσαλονίκη με το δικό μου φτάνω με λαμπάκι και με το ζόρι, (στις ίδιες ταχύτητες) ενώ με το κλιό και το γιάρις φτάνω για το πήγαινε-έλα και τις αστικές μετακινήσεις ενός σ/κ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σπορ δεν έχει να κάνει μόνο με τα άλογα αλλά με το πως τοποθετείται το αμάξι στις στροφές, το πώς το "νοιώθεις" και το πόσο εύκολα το "στρίβεις". Για μένα είναι συνδυασμός ανάρτησης, κατανομής βάρους και κινητήρα. Προσωπικά το φιέστα με απογοήτευσε. Το Clio έχω ακούσει τα καλύτερα για τον 1.5 dci, για το yaris δεν ξέρω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το έχω μετανιώσει που δε πήρα ντιζελακι. Ακόμα και χλμ να μη γράφει κάποιος, τη σήμερον ημέρα για τα Ελληνικά δεδομένα μου φαίνεται η καλύτερη επιλογή.

 

Άσε που όλα έχουν και ροπή σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα βενζίνης που έπαιζαν χωρίς Turbo και είναι κάπως ψόφια.

4 minutes ago, sotiris said:

Το σπορ δεν έχει να κάνει μόνο με τα άλογα αλλά με το πως τοποθετείται το αμάξι στις στροφές, το πώς το "νοιώθεις" και το πόσο εύκολα το "στρίβεις". Για μένα είναι συνδυασμός ανάρτησης, κατανομής βάρους και κινητήρα. Προσωπικά το φιέστα με απογοήτευσε. Το Clio έχω ακούσει τα καλύτερα για τον 1.5 dci, για το yaris δεν ξέρω.

Ποιο Fiesta; Γιατί όλοι λένε ότι έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά της κατηγορίας του (και όχι μονο) και το επιβεβαιώνω και ο ίδιος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σπορ δεν έχει να κάνει μόνο με τα άλογα αλλά με το πως τοποθετείται το αμάξι στις στροφές, το πώς το "νοιώθεις" και το πόσο εύκολα το "στρίβεις". Για μένα είναι συνδυασμός ανάρτησης, κατανομής βάρους και κινητήρα. Προσωπικά το φιέστα με απογοήτευσε. Το Clio έχω ακούσει τα καλύτερα για τον 1.5 dci, για το yaris δεν ξέρω.

Σε ένα ντίζελ ένιωσα σπορ με αυτήν την έννοια, και ήταν το ds3. Νεκρικά αργό με 75 άλογα, με αυτό ζοριζομουν στις προσπερασεις αλλά ήταν πάρα πολύ καλό στις στροφές. Στο ταξίδι ήταν άνετο, και το σασμαν του δυστυχώς ήταν αυτόματο και πολύ αργό. Γενικά πλέον τα μικρά ντίζελ είναι πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα και αν σκεφτείς ότι στην κατηγορία αυτή υπήρχαν αυτοκίνητα 1,4 κυβικά με 75 άλογα που με το που έβρισκες ανηφόρα στην εθνική έκοβε το αμάξι εντελώς αυτά είναι πολύ ροπατα και δεν καίνε τίποτα συγκριτικά, κυρίως λόγω μακριού σασμαν και χαμηλών στροφών.

Το κλιο είναι παρά πολύ άνετο και σταθερό και σε αυτό παίζουν ρόλο ότι εργοστασιακά έχει 16".

Αντίθετα το γιαρις είναι βαν (χωρίς πίσω θέσεις) και 14" και γυμνό από αξεσουάρ και γενικά σου βγάζει μία αβεβαιότητα και έλειψη σταθερότητας μετά τα 130κμ/ώρα.

Εάν δεν είχα την " τρέλα " και βλακεία του αυτοκινήτου που έχω τώρα, ήταν σίγουρα επιλογή μου ένα ντίζελ, γιατί παρόλο που καθημερινά δεν κάνω χιλιόμετρα, ακόμα και αυτά μετράνε στην τσέπη. Χωρίς να υπολογιζω ότι το κλιο δεν πλήρωσε τέλη και εγώ έσκασα την 320αρα..

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To σκεπτικό του Τρακουσέλλη δεν απέχει και πολύ  απο την πραγματικότητα :)

Απλά σε σχέση με το παρελθόν , έχουμε και μεγάλους αποδοτικούς diesel αλλά και sport diesel 

(M550d με 3 turbo) οι οποίοι όντως ταιριάζουν σε μεγάλα και βαριά σασί.


Τώρα το πόσο πραγματικά sport θεωρείται κάτι με 300 κιλά+ κρεμάμενα (ευλόγηcον) στον μπροστινό άξονα, σασί στους 2 τόννους 

και με τα συνήθη χαρακτηριστικά λειτουργίας των diesel είναι άλλο θέμα αλλά περι ορέξεως.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα, αλλά αυτό π.χ. πότε έγινε;

 

Quote

Ηταν δεδομένο ότι κάποτε κάποια κυβέρνηση θα εξίσωνε τον φόρο κατανάλωσης του πετρελαίου κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αφού ήταν ένα από τα μέτρα που βρίσκονταν στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομικών.

.

Πλέον με την επικείμενη εξίσωση φόρου του diesel κίνησης με αυτόν της βενζίνης...

 

Γιατί μέχρι προχθές που λέει ο λόγος, μόνο η βενζίνη και το lpg (?) θα παίρναν αύξηση στον φόρο.

 

Για το,

Quote

...είναι σαφές ότι οι μηχανικοί δεν ασχολούνται πια με την εξέλιξη των μικρών diesel, αλλά με τους αντίστοιχους βενζίνης.
«Ο,τι είχαν να μας δώσουν οι diesel σε τεχνολογία μάς το έδωσαν», μας λέει χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας ...

εμένα π.χ. μεσαίο στέλεχος που είναι σε εξέλιξη diesel κινητήρων μου έχει πει οτι συνεχίζουν κανονικά αλλά γίνεται όλο και πιο δύσκολο λόγω καυσαερίων.

 

 

Και τέλος για την κατανάλωση, έχω γνωστό που πήρε diesel 1,6 , πηγαίνει σαν παλαβός που λέει ο λόγος και έχει μια μέση κατανάλωση 7-8l/100km , με το προηγούμενο που είχε 1,4 βενζίνης ήταν στα 10-11 με ίδια οδήγηση. Χαζό παράδειγμα, αλλά ακόμα ένα κέρδος σε σχέση με την βενζίνη το έχει. Έχει κάνει και 20000km σε 10 μήνες κιόλας.

 

Βλέπω τώρα  μια άλλη είδηση,

 

Quote

Με 'τρελούς' ρυθμούς τρέχει η χρήση φυσικού αερίου στα αυτοκίνητα..

Να σπρώξουμε κόσμο προς τα εκεί, να βάλουμε και κανέναν φόρο ακόμα. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε πάει το edit; :(

_________

 

Λένε οτι οι πετρελαικές προωθούν τώρα την βενζίνη χαμηλών οκτανίων σαν υποκατάστατο των diesel κινητήρων σε μερικά χρόνια (5-10-15 ? ) μέσω του gci. Τους βγαίνει και πιο φτηνή η παραγωγή.

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, είχε ανακοινωθεί (φημολογούμενα πάντα) ότι θα επέλθει και αύξηση του diesel και πιθανή εξίσωση,

όμως όπως πολύ σωστά ειπώθηκε και εδώ , είναι σκέτη αυτοκτονία για τις μεταφορές.

Ποτέ μη λές ποτέ βέβαια με τη πρόσφατη κυβέρνηση :hehe:

Diesel 1.6 με 110-120 άλογα οκ αλλά 1.4 να καταναλώνει 10-11 , ακούγεται για old school άτμο.

Ένα Kia Venga 1.4 που είχα το καλοκαίρι για 3ημερο , φορτωμένο και μόνο σε έντονο ζόρισμα στην Λευκάδα σε ανηφόρες κατηφόες
έφτασε τα 8.5 - 9.0 μέση.

 

Τα καινούργια τουρμπιγιόν είναι είναι αρκετά οικονομικά , ιδιαίτερα αν προσαρμοστείς στον τρόπο οδήγησης τους.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.