Jump to content



Recommended Posts

Just now, Isidorosis said:

εγώ πάντως το σκέφτομαι διαφορετικά.. ότι το βάρος και το μεγαλύτερο πάτημα δίνουν καλύτερη προσφυση 

Δίνουν καλύτερη πρόσφυση όταν και τα υπόλοιπα λειτουργούν όπως πρέπει. Εάν το λάστιχο είναι για παράδειγμα από νάυλον μπορεί να μην αντέχει στην αυξημένη πρόσφυση και να "λιώνει" με αποτέλεσμα την ολίσθηση...

  • Like 1
1 minute ago, cna said:

Δίνουν καλύτερη πρόσφυση όταν και τα υπόλοιπα λειτουργούν όπως πρέπει. Εάν το λάστιχο είναι για παράδειγμα από νάυλον μπορεί να μην αντέχει στην αυξημένη πρόσφυση και να "λιώνει" με αποτέλεσμα την ολίσθηση...

συμφωνώ.. απλά αναφέρομαι περισσότερο στην ιστορία που περιγράφω με το σμαρτ και αναφέρθηκε ο wizard

Κι εγώ εκεί αναφέρομαι. Το να διερωτάται κανείς γιατί το ένα αυτοκίνητο σταματά και το άλλο όχι δεν σημαίνει τίποτα απολύτως εάν δεν εκτιμήσει ταυτόχρονα όλους τους παράγοντες τους οποίους αναφέρομαι. Δεν είναι ανάγκη, για παράδειγμα, να είναι κατεστραμμένη η ανάρτηση αλλά ακόμη και μικροδιαφορές από άποψη φθοράς μπορεί να κάνουν την διαφορά.

  • Like 2

Το βάρος ή η τεχνητή προσθήκη βάρους για την βελτίωση της πρόσφυσης είναι τελείως botch job , θυμίζει τα σακιά σε 106 rallye.

 

Μία Lotus Exige θα έπρεπε να στρίβει ελεεινα μπρος σε ενα TIR ή το

RS6 των 2 τόννων να στρίβει χειρότερα από ένα Yaris diesel.

 

Πολύ σωστά λοιπόν οι άλλες παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς καθορίζουν το αποτέλεσμα.

  • Like 4
3 hours ago, Isidorosis said:

εγώ πάντως το σκέφτομαι διαφορετικά.. ότι το βάρος και το μεγαλύτερο πάτημα δίνουν καλύτερη προσφυση 

Είχα ένα CBR1000RR '04. Βάρος γεμάτη με εμένα απάνω, κάπου 340 κιλά. Πάχος μπροστινού ελαστικού, 120, αλλά λόγω κορώνας, δεν πατάει ούτε το μισό.

Από τα 100χαω, ήθελα 40 μέτρα για να σταματήσω (χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα).

Παίζει ρόλο το βάρος ;

Υπολόγισε και την αδράνεια, όταν αυξάνεις το βάρος.

38 minutes ago, Thresh86 said:

Το βάρος ή η τεχνητή προσθήκη βάρους για την βελτίωση της πρόσφυσης είναι τελείως botch job , θυμίζει τα σακιά σε 106 rallye.

 

Μία Lotus Exige θα έπρεπε να στρίβει ελεεινα μπρος σε ενα TIR ή το

RS6 των 2 τόννων να στρίβει χειρότερα από ένα Yaris diesel.

 

Πολύ σωστά λοιπόν οι άλλες παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς καθορίζουν το αποτέλεσμα.

Στο 1:30

http://www.topgear.com/videos/jeremy-clarkson/second-hand-convertibles-challenge-part-12-series-16-episode-4

:p

  • Like 1
(edited)

η επέκταση του μέτρου  της απόσυρσης έρχεται την ερχόμενη εβδομάδα, λένε... μικρότερο καλάθι να κρατάνε οι ενδιαφερόμενοι (@tragikos) ...

@tragikos

Η ημερομηνία δεν είναι σταθερή ...αλλού λένε για επέκταση του μέτρου εως 20 Μαϊου αλλού 31 Μαϊου...

Έγινε επεξεργασία από sstav

Το χειρότερο που διάβασα είναι εξίσωση ΕΦΚ πετρέλαιο - βενζίνη.

19 hours ago, Lakisss said:

 

Φλωράκι που δεν έσφιξε τα μπουλόνια μη λερωθεί, έτσι σταματάνε το drift οι άντρες:

 

:p

Η φρένα δεν έχει ο από πάνω, ή το πέρασε για πίστα και εκεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση... dafuq!

1 minute ago, UltraB said:

Η φρένα δεν έχει ο από πάνω, ή το πέρασε για πίστα και εκεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση... dafuq!

Brake failure.. Αρκετά τρομακτικό!

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.