Jump to content



Recommended Posts

  On 23/3/2016 at 12:39 ΜΜ, το μέλος Isidorosis έγραψε:

εγώ πάντως το σκέφτομαι διαφορετικά.. ότι το βάρος και το μεγαλύτερο πάτημα δίνουν καλύτερη προσφυση 

Expand  

Δίνουν καλύτερη πρόσφυση όταν και τα υπόλοιπα λειτουργούν όπως πρέπει. Εάν το λάστιχο είναι για παράδειγμα από νάυλον μπορεί να μην αντέχει στην αυξημένη πρόσφυση και να "λιώνει" με αποτέλεσμα την ολίσθηση...

  • Like 1
  On 23/3/2016 at 12:41 ΜΜ, το μέλος cna έγραψε:

Δίνουν καλύτερη πρόσφυση όταν και τα υπόλοιπα λειτουργούν όπως πρέπει. Εάν το λάστιχο είναι για παράδειγμα από νάυλον μπορεί να μην αντέχει στην αυξημένη πρόσφυση και να "λιώνει" με αποτέλεσμα την ολίσθηση...

Expand  

συμφωνώ.. απλά αναφέρομαι περισσότερο στην ιστορία που περιγράφω με το σμαρτ και αναφέρθηκε ο wizard

Κι εγώ εκεί αναφέρομαι. Το να διερωτάται κανείς γιατί το ένα αυτοκίνητο σταματά και το άλλο όχι δεν σημαίνει τίποτα απολύτως εάν δεν εκτιμήσει ταυτόχρονα όλους τους παράγοντες τους οποίους αναφέρομαι. Δεν είναι ανάγκη, για παράδειγμα, να είναι κατεστραμμένη η ανάρτηση αλλά ακόμη και μικροδιαφορές από άποψη φθοράς μπορεί να κάνουν την διαφορά.

  • Like 2

Το βάρος ή η τεχνητή προσθήκη βάρους για την βελτίωση της πρόσφυσης είναι τελείως botch job , θυμίζει τα σακιά σε 106 rallye.

 

Μία Lotus Exige θα έπρεπε να στρίβει ελεεινα μπρος σε ενα TIR ή το

RS6 των 2 τόννων να στρίβει χειρότερα από ένα Yaris diesel.

 

Πολύ σωστά λοιπόν οι άλλες παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς καθορίζουν το αποτέλεσμα.

  • Like 4
  On 23/3/2016 at 12:39 ΜΜ, το μέλος Isidorosis έγραψε:

εγώ πάντως το σκέφτομαι διαφορετικά.. ότι το βάρος και το μεγαλύτερο πάτημα δίνουν καλύτερη προσφυση 

Expand  

Είχα ένα CBR1000RR '04. Βάρος γεμάτη με εμένα απάνω, κάπου 340 κιλά. Πάχος μπροστινού ελαστικού, 120, αλλά λόγω κορώνας, δεν πατάει ούτε το μισό.

Από τα 100χαω, ήθελα 40 μέτρα για να σταματήσω (χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα).

Παίζει ρόλο το βάρος ;

Υπολόγισε και την αδράνεια, όταν αυξάνεις το βάρος.

  On 23/3/2016 at 3:54 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Το βάρος ή η τεχνητή προσθήκη βάρους για την βελτίωση της πρόσφυσης είναι τελείως botch job , θυμίζει τα σακιά σε 106 rallye.

 

Μία Lotus Exige θα έπρεπε να στρίβει ελεεινα μπρος σε ενα TIR ή το

RS6 των 2 τόννων να στρίβει χειρότερα από ένα Yaris diesel.

 

Πολύ σωστά λοιπόν οι άλλες παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς καθορίζουν το αποτέλεσμα.

Expand  

Στο 1:30

http://www.topgear.com/videos/jeremy-clarkson/second-hand-convertibles-challenge-part-12-series-16-episode-4

:p

  • Like 1
(edited)

η επέκταση του μέτρου  της απόσυρσης έρχεται την ερχόμενη εβδομάδα, λένε... μικρότερο καλάθι να κρατάνε οι ενδιαφερόμενοι (@tragikos) ...

@tragikos

Η ημερομηνία δεν είναι σταθερή ...αλλού λένε για επέκταση του μέτρου εως 20 Μαϊου αλλού 31 Μαϊου...

Έγινε επεξεργασία από sstav

Το χειρότερο που διάβασα είναι εξίσωση ΕΦΚ πετρέλαιο - βενζίνη.

  On 25/3/2016 at 2:29 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

 

Expand  

Φλωράκι που δεν έσφιξε τα μπουλόνια μη λερωθεί, έτσι σταματάνε το drift οι άντρες:

 

:p

Η φρένα δεν έχει ο από πάνω, ή το πέρασε για πίστα και εκεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση... dafuq!

  On 28/3/2016 at 6:45 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Η φρένα δεν έχει ο από πάνω, ή το πέρασε για πίστα και εκεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση... dafuq!

Expand  

Brake failure.. Αρκετά τρομακτικό!

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.